۶۱۰,۰۰۰۷۷۰,۰۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

جوراب واریس زیر زانو کد 7070 پین مد

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی جوراب واریس زیر زانو کد 7070 پین مد
مشخصات
توضیحات - استفاده نادرست از این محصول می‌تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد و عملکرد محصول را کاهش دهد. - محصول را با مواد شوینده ملایم و آب زیر 30 درجه سانتیگراد بشویید. - این محصول باید زیر نظر پزشک متخصص مصرف شود. - هنگام شستن محصول از وایتکس استفاده نکنید.
روش مصرف - فاصله کف پا تا زیر زانو را اندازه گیری کنید و با A-D مقایسه کنید - فاصله کف پا تا بالای زانو و نیمه پایینی ران پا را اندازه بگیرید و با A-G مقایسه کنید - طبق جدول بین بلندی شورت و نرمال یکی را انتخاب کنید - دور مچ را اندازه گیری کنید (B) - دور زانو (D) - دور ران (G) - سپس ۳ مقدار آخر را با جدول مقایسه کرده و سایز مناسب خود را بین ۱ تا ۸ انتخاب کنید.
شرکت سازنده جهان طب گستر مبنا
قابل شستشو ایران
موارد مصرف - در درمان وریدهای واریسی و نارسایی وریدی، لباس‌های فشرده یا جوراب واریس یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی هستند. - این محصول یکی از رایج‌ترین، قدیمی‌ترین و مؤثرترین روش‌های درمانی برای رگ‌های واریسی و جلوگیری از آمبولی در پا است. - این محصول علائم واریس را کاهش می‌دهد و از واریس حاد جلوگیری می‌کند. - با کمک جوراب واریس زیر زانو جریان خون در پاها بهبود پیدا می کند و از ایجاد لخته و آمبولی در پا جلوگیری می شود. - این جوراب‌ها در سایزها و طول‌های مختلف موجود هستند. - جلوگیری از لخته شدن خون به خصوص بعد از جراحی و یا هر بی حرکتی دیگر بیمار - توقف درد و احساس سنگینی در پاها - جلوگیری از ورم پا
نوع محصول جعبه مقوایی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه