۱۸,۹۶۰۵۰,۷۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کپسول فولایرون رازک 30 عددی
مشخصات
برند رازک - Razak
تداخل دارویی در صورت مصرف همزمان با داروهای دیگر مانند تتراسایکلین‌ها، پنی سیلین و پانکراتین‌ها قبل از مصرف فرآورده با پزشک مشورت نمایید.
ترکیبات فروس سولفات، فولیک اسید
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
روش مصرف برای بزرگسالان یک کپسول در روز مصرف شود.
شرایط نگهداری دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
عوارض جانبی علائم مصرف بیش از حد شامل عوارض شایع: یبوست، کرامپ، تهوع، اسهال و استفراغ و عوارض طولانی مدت: تشنج، گیجی، رنگ پریدگی، پوست مرطوب، خستگی غیر طبیعی، تنفس شدید و ضعف نبض به صورت تند و کوتاه خواهد بود. قرص فرفولیک سبب تیره شدن رنگ مدفوع می‌شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
موارد مصرف پیشگیری از کمبود آهن، پیشگیری و درمان کم خونی، تامین اسید فولیک
هشدار مصرف در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل رژیمی-غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نمی‌باشد. در صورت بروز حساسیت مصرف قطع شود. این فرآورده با دوز بالا می‌باشد و با توجه به اینکه میزان آهن آن ۳۳٪ بالاتر از حداکثر مقدار مصرف مجاز روزانه است می‌بایستی حتما با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. در صورت ابتلا به هر نوع کم خونی به جز کم خونی ناشی از فقر آهن فرآورده را بلعیده و از جویدن، باز کردن و یا خرد کردن آن خودداری نمایید. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه