لیست بهترین برندهای ساعت مچی مردانه

بهترین مارک ساعت مچی مردانه کدام است؟

ساعت مچی مردانه  با تکنولوژی کوارتز و طراحی رسمی، محبوب‌ترین ساعت مچی بازار است. همین محبوبیت سبب شده تا اکثر برندهای معتبر چنین محصولی را تولید و به بازار عرضه کنند. البته ساعت‌های اسپرت نیز محبوب هستند و اغلب با جنس بدنه فلزی، مشتاقان خود را دارند. این ساعت‌ها اگر توسط برندهای محبوب سوئیسی تولید شده باشند، مشتریان خاصی پیدا می‌کنند که باید جورِ قیمت بالای‌شان را هم بکشند.

از جمله بهترین برندهای ساعت مچی مردانه می‌توان به کاسیو، سیکو، هابلوت، سیتی‌زن، امگا و پتک فیلیپ اشاره کرد. محبوب‌ ترین محصولات این برندها اغلب صفحه‌ای گرد دارند و با قفل بند کلیپسی بسته می‌شوند. در ادامه به معرفی ساعت‌های پرفروش هر یک از این برندها می‌پردازیم.

معرفی بهترین برندهای ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه کاسیو

ساعت مچی مردانه کاسیو یکی از معروف‌ترین برندهای ساعت مچی مردانه در  بازار است. این برند ساعت‌های عقربه‌ای کلاسیک و جذابی دارد که مدل MTP-1302D 7A1VDF آن طرفداران بیشتری را به خود جذب می‌کند. این مدل با جنس بدنه فلزی و رنگ صفحه سفید طراحی شده و ضخامت بدنه آن 9.2 میلی متر است. همچنین فرم صفحه در این ساعت مچی گرد است و محصولی مقاوم در برابر آب شناخته می‌شود که تا عمق 50 متری همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

این ساعت با عقربه‌های شب‌تاب، زیبایی چند برابری پیدا کرده و وزن آن به طور کلی 105 گرم است. در ساخت این ساعت که کاربرد روزمره، اداری و رسمی دارد از تکنولوژی کوارتز استفاده شده است. تکنولوژی کوارتز تاثیر زیادی در دقت بسیار بالای ساعت دارد. این محصول با نوع قفل بند کلیپسی ساده ارائه شده و ابعاد بدنه آن 38.5 در 44.2 میلی‌متر است.

بهترین مارک ساعت مچی مردانه کدام است؟

ساعت مچی مردانه هابلوت

هابلوت برند دیگری است که آقایان ارزش زیادی برای آن قائل هستند. ساعت مچی سه موتوره این مارک که با مدل Hublot-2923-G شناخته می‌شود، از تکنولوژی ساخت کوارتز استفاده کرده و جزء محصولات پرفروش هابلوت است. جنس بدنه این محصول، استیل ضدزنگ است. جنس بند آن نیز رابر با رویه چرمی و جنس شیشه آن معدنی است.

 ساعت مچی مردانه هابلوت  با کاربرد لوکس، اسپرت و روزمره، دارای نوع قفل بند کلیپسی است و میزان مقاومت آن در برابر آب در حدی هست که بتوان بدون نگرانی دست خود را شست. فرم صفحه این ساعت گرد، و عرض قاب آن 42 میلی‌متر است. چیزی که به خریداران این ساعت اطمینان می‌دهد، کشور محل ساخت آن است؛ سوئیس.

بهترین مارک ساعت مچی مردانه کدام است؟

ساعت مچی مردانه سیکو

یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای ساعت،  ساعت مچی مردانه سیکو است که مدل اتوماتیک 4186-G آن از سری SNXS80J محبوبیت بیشتری دارد. این ساعت با رنگ طلایی و تاریخ‌شمار از تکنولوژی ساخت مکانیکی بهره برده و جنس بدنه آن استیل ضدزنگ است. این محصول با موتور اتوماتیک و طرح صفحه عقربه‌ای در ویترین ساعت‌فروشی‌ها خودنمایی می‌کند.

این ساعت مچی یک گزینه جذاب برای کاربردهای رسمی و کلاسیک است. مقاومت آن در برابر آب مناسب است. عرض قاب این ساعت 38 میلی‌متر و نوع قفل بند آن کلیپسی است.

بهترین مارک ساعت مچی مردانه کدام است؟

ساعت مچی مردانه سیتی زن

سیتی‌زن از جمله برندهای محبوبی است که ساعت‌های اسپرت و جذاب متنوعی را پیش روی مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. مدل CB5007-51H Promaster یکی از ساعت‌های پرفروش این برند است و علاوه بر اینکه به تکنولوژی اکو درایو مجهز است، کنترل رادیویی نیز دارد. این ساعت هم با لباس‌های اسپرت، هم با تیپ مجلسی و رسمی سازگار است.

ساعت مچی مردانه سیتی زن  که از تکنولوژی کوارتز بهره می‌برد، ویژگی‌های متنوعی از جمله روزشمار، امکان شارژ با نور خورشید، کرنوگراف و عقربه شب‌نما دارد. مقاومت این ساعت در برابر فشار آب 20 اتمسفر است. قطر قاب آن 46 میلی‌متر و نوع قفل بند آن کلیپسی است.

 

بهترین مارک ساعت مچی مردانه کدام است؟

 

ساعت مچی مردانه امگا

ساعت مچی مردانه امگا یک انتخابی خاص و شیک است. مدل 3256-G این برند محبوبیت زیادی بین آقایان پیدا کرده است. این محصول از تکنولوژی ساخت کوارتز بهره برده و در آن از چند عقربه و موتور استفاده می‌شود. فرم صفحه این ساعت گرد است و قابلیت نمایش 24 ساعته دارد. جنس بدنه و بند به ترتیب استیل ضدزنگ و برزنت است.این ساعت مچی مردانه با قفل بند کلیپسی طراحی شده و استفاده از آن برای کاربردهای مجلسی، اسپرت و لوکس مناسب است. همچنین این ساعت مچی، در حدی که بتوان دست و صورت خود را شست، در برابر آب مقاوم است. عرض قاب این ساعتِ سوئیسی زیبا 40 میلی‌متر است.

بهترین مارک ساعت مچی مردانه کدام است؟

ساعت مچی مردانه پتک فیلیپ

برند محبوب پتک فیلیپ با طراحی‌های متفاوت، آقایان خاص‌پسند را هدف گرفته است. از جمله مدل‌های پرطرفدار این برند می‌توان به 2813 NAUTILUS اشاره کرد. ساعت مچی مردانه پتک فیلیپ  با تکنولوژی موتور کوارتز تولید شده و جنس بدنه و بند آن از استیل است. همچنین قطر صفحه آن 40 میلی‌متر است.

.نوع شیشه این ساعت ضدخش بوده و نوع قفل بند آن تاشو و همراه با محافظ است. این محصول از امکانات دیگری مانند تاریخ‌شمار و شب‌نما نیز برخوردار است. مقاومت این ساعت در برابر آب در حد شست و شوی دست و صورت است

بهترین مارک ساعت مچی مردانه کدام است؟

انتخاب بهترین مارک ساعت مچی با ایمالز

ایمالز به عنوان اولین وبسایت ایرانی، امکان معرفی و مقایسه محصولات مختلف موجود در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر را فراهم کرده است. یکی از بخش‌های پرطرفدار ایمالز، معرفی و مقایسه ساعت‌های مچی مردانه و زنانه است که علاوه بر تنوع بالا امکان انتخابی مناسب را فراهم می‌کند. در این سایت به راحتی می‌توانید ساعت مورد نظرتان مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت انتخاب کنید.


نظرات کاربران