لیست جدیدترین عینک های آفتابی مردانه

راهنمای انتخاب بهترین برندهای عینک آفتابی مردانه

برندهای مختلفی از عینک آفتابی مردانه در سبک‌ها  وطرح‌های مختلف وجود دارد که انتخاب را برای خریداران سخت می‌کند. عینک آفتابی مانند یک دستیار خوب و مطمئن هنگام خروج از خانه بوده و می‌بایست به خوبی از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند. انتخاب یک عینک آفتابی مردانه مناسب و با کیفیت در کنار مراقبت و حفاظت از چشم‌ها نشان دهنده شخصیت و استایل فرد بوده و جذابیت چهره را دو چندان می‌کند.

 

معرفی جدیدترین برندهای عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی مردانه تام فورد

تام فورد از برندهای منتخب و برگزیده در تولید عینک‌های آفتابی به شمار می‌آید. تمامی عینک‌های این برند با بهترین مواد اولیه تولید شده و جلوه‌ای از طراحی مدرن و کلاسیک را به نمایش می‌گذارد. تام فورد عینک‌های متنوعی با توجه به فرم صورت و سلیقه افراد در شکل‌های مربع، گرد و بیضی تولید کرده و از این منظر توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود عینک‌ها را با لنز طبی سفارش دهند. عینک آفتابی تام فورد برای انجام فعالیت‌های روزمره مثل رانندگی یا پیاده روی مناسب است.

عینک‌های آفتابی تام فورد به طور کامل چشم‌ها را پوشش داده و از آن‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کنند. لنز این عینک‌ها در برابر هرگونه خش و ضربه مقاوم بوده و دیدی واضح و طبیعی را به فرد ارائه می‌دهد. در طراحی عینک آفتابی تام فورد به جزئیات توجه ویژه‌ای شده و این مورد از دلایل زیبایی فوق‌العاده این عینک‌ها به شمار رفته و جذابیت چهره مردان را دو برابر می‌کند. سبک وزن بودن عینک ‌آفتابی این برند مانع از خستگی صورت در طولانی مدت می‌شود.

عینک آفتابی مردانه تام فورد

عینک آفتابی مردانه ورساچه

ورساچه از برندهای مطرح در حوزه تولید عینک آفتابی به شمار می‌رود. در طراحی عینک‌های آفتابی این برند ترکیبی از ظرافت و زیبایی همراه با جزئیات خاص استفاده شده که چشم هر فردی را به خود جذب می‌کند. ورساچه طیف گسترده‌ای از عینک آفتابی در فریم‌ها و ابعاد مختلف با توجه به سلیقه و فرم صورت افراد تولید می‌کند. لنزهای پلاریزه به کار رفته در عینک‌های این برند سبب کاهش شدت نور شده و دیدی واقعی و طبیعی را  به فرد ارائه می‌دهد. عینک آفتابی ورساچه به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت بسیار محکم و در عین حال سبک بوده و مانع از خسته شدن صورت در طولانی مدت می‌شود.

به دلیل وجود الیاف پنبه‌ای و ضد حساسیت این عینک انتخاب مناسبی برای ورزشکاران به شمار می‌رود. لنزهای بادوام و ضدخش عینک افتابی ورساچه رانندگی و پیاده‌روی را آسان کرده و در رنگ‌های خاکستری، قهوه‌ای و زرد به بازار عرضه می‌شود. عینک‌های این برند به صورت کامل از چشم در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کرده و مانع از خستگی و خشک شدن چشم می‌شود. عینک آفتابی مردانه ورساچه به گونه‌ای مطمئن و چشم نوازطراحی شده و جذابیت استایل مردان را دو چندان می‌کند.

عینک آفتابی مردانه ورساچه

عینک آفتابی مردانه پلیس

برند پلیس تاثیر قابل توجهی در صنعت تولید عینک‌های آفتابی گذاشته و برای کسانی که به دنبال یک محصول متفاوت هستند گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این برند به سبب سبک متمایز و طراحی بی‌نظیر در کنار کیفیت بالا در بین افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است. فریم‌ عینک‌های پلیس بسیار با کیفیت بوده و در برابر هرگونه ضربه و خش مقاوم است. عینک‌ آفتابی این برند به خوبی از چشم در برابر اشعه‌های خورشید محافظت کرده و از ایجاد فشار و خستگی چشم جلوگیری می‌کند. این عینک‌ها به خوبی بر روی بینی قرار گرفته و لیز نمی‌خورند.

پلیس مجموعه‌ متنوعی از عینک‌های آفتابی با کیفیت بالا برای مردان طراحی کرده است که شامل عینک خلبانی، گرد و اسپرت می‌شود. لنز عینک‌های این برند از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده که به خوبی دیدی واضح و طبیعی از اطراف را به فرد ارائه می‌دهد. این عینک‌ها بسیار سبک و راحت بوده و برای استفاده طولانی مدت و انجام فعالیت‌های خارج از منزل بسیار مناسب هستند. عینک آفتابی مردانه پلیس مانند یک اثر هنری واقعی عمل کرده و بسیار محکم و بادوام است.

عینک آفتابی مردانه پلیس

عینک آفتابی آرمانی مردانه

عینک آفتابی آرمانی به دلیل افزایش جذابیت صورت از برندهای مورد علاقه مردان به شمار می‌رود. این برند تمامی خواسته‌های علاقه‌مندان به سبک‌های نوستالژیک و مدرن را برآورده کرده و عینک های متنوع را با بهترین کیفیت تولید می‌کند. عینک‌های آرمانی به خوبی از چشم در برابر اشعه‌های خورشید محافظت کرده و از خستگی و خشک شدن چشم جلوگیری می‌کند. عینک‌های‌ آفتابی این برند در برابر هرگونه ضربه و فشار مقاوم بوده و بسیار منعطف است.

سبک بودن این عینک‌ها مانع از خستگی صورت در طولانی مدت می‌شود. لنزهای پلاریزه استفاده شده در عینک آفتابی آرمانی شدت نور را کاهش داده و دیدی واضح و طبیعی را به فرد ارائه می‌دهد. با اینکه عینک‌های این برند طراحی شلوغی ندارند اما هم‌چنان زیبا و پیچیده و در عین حال خاص به نظر می‌رسد. امکان قراردادن لنز طبی در عینک‌ آفتابی آرمانی وجود دارد. این عینک‌ها گزینه مناسبی برای استفاده روزانه به حساب می‌آیند.

https://i.pinimg.com/564x/6c/0a/23/6c0a23ee83832d9aa041ab9056aaebda.jpg

مقایسه برندهای مختلف عینک آفتابی مردانه در ایمالز

ایمالز اولین وبسایت مقایسه قیمت در ایران است که به خریداران اجازه می‌دهد تا با مقایسه انواع برندها و قیمت محصولات بهترین انتخاب را داشته باشند. افراد برای انتخاب عینک آفتابی مردانه با مراجعه به وبسایت ایمالز می‌توانند برترین برندها را از نظر کیفیت و قیمت با هم مقایسه کرده و بهترین محصول را خریداری کنند.


نظرات کاربران