لیست بهترین مارک تونر ایرانی و خارجی برای انواع پوست

راهنمای انتخاب بهترین تونر ایرانی و خارجی برای پوست شما

وظیفه اصلی تونرها پاکسازی و تمیز کردن عمقی پوست صورت است. بعد از استفاده از تونر باید پوست به طور کامل از هرگونه آلودگی، چربی و گرد و غبار پاک شود. تونرها آبرسان مناسبی برای پوست بوده و باعث هیدراته شدن پوست و در نهایت طراوت و شادابی آن می‌شوند. استفاده منظم از تونر باعث می‌شود منافذ پوستی  به مرور زمان کوچک شود. تونرهای مختلفی برای انواع پوست در بازار عرضه می‌شوند که ترکیبات آن‌ها موجب نرم شدن و درخشندگی پوست صورت می‌شود. تونرهای خارجی قیمت بالاتری در مقایسه با برندهای ایرانی دارند. با این حال هرکدام با ترکیبات بی‌نظیر و قوی خود به پاکسازی عمقی پوست صورت کمک کرده و موجب شادابی آن می‌شوند. 

معرفی بهترین برندهای تونر پوست 

تونر سنتلا واتر فاقد الکل کوزارکس

تونر کوزارکس از پرفروش‌ترین و بهترین برندهای مراقبت از پوست کشور کره جنوبی به حساب می‌آید. این برند در تولید محصولات خود از ترکیبات طبیعی استفاده می‌کند. تونر کوزارکس بافت مایع و سبکی داشته و مواد معدنی مناسب برای آبرسانی را به پوست منتقل می‌کند. این تونر انواع پوست به خصوص پوست‌های حساس را به صورت عمیق پاکسازی کرده و به جوانسازی پوست کمک می‌کند. در ترکیبات تونر کوزارکس مواد محرک و حساسیت زا مانند پارابن وجود نداشته و محصول فاقد عطر و رنگ مصنوعی است.

ترکیبات این تونر آبرسان شامل عصاره گیاهی برگ سنتلا، آسیاتیکا و آب معدنی جزیره ججو است که به خوبی پوست صورت را نرم کرده و باعث درخشندگی و شادابی پوست در طول روز می‌شود. این محصول با خاصیت تسکین دهندگی برای پوست‌های مستعد آکنه مناسب بوده و مانع از تحریک شدن و قرمزی پوست می‌شود. این تونر سرشار از ویتامین‌های مختلف بوده و به تقویت پوست صورت کمک می‌کند. تونر آبرسان و تسکین دهنده کوزارکس قادر است پوست را بدون چرب شدن هیدراته کرده و باعث کمرنگ شدن و از بین رفتن لک‌ها شود.

تونر سنتلا واتر فاقد الکل کوزارکس

 

 

تونر برند لافارر

برند ایرانی تونرلافارر تونرهای مخصوص پوست چرب و خشک را با بهترین کیفیت تولید می‌کند. تونر مناسب پوست چرب لافارر شامل عصاره درخت چای، گل نرگس و بید سفید بوده و در تونر مخصوص پوست خشک این برند از عصاره پیچک، پنیرک و آلوئه ورا استفاده شده است. تونرهای این برند با آبرسانی عمیق به هیدراته شدن پوست صورت کمک می‌کنند. این تونر به خوبی آلودگی‌ها را از سطح پوست پاک کرده و از تحریک و قرمز شدن پوست جلوگیری می‌کند.

ترکیبات موجود در تونر لافارر به درخشندگی و شادابی پوست در طول روز کمک کرده و پوست را نرم و مرطوب نگه می‌دارد. به دلیل عدم وجود پارابن و مواد حساسیت زا این محصول گزینه مناسبی برای پوست‌های حساس به شمار می‌رود. این تونر تکسچر ژله‌ای داشته و بر روی پوست بافت سبکی دارد. تونر لافارر منافذ پوست را کوچک می‌کند. این تونر در حالی که چربی پوست را کنترل کرده از خشک شدن آن نیز جلوگیری می‌کند.

 

تونر لافارر

تونر گلو پیکسی

تونرگلو پیکسی برندی آشنا در تولید محصولات بهداشتی در انگلستان است. تونر گلو این برند از بهترین تونرهای موجود در بازار بوده و نزد افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است. این تونر با در اختیار داشتن 5 درصد گلایکولیک اسید قادر است  به صورت عمقی پوست صورت را از آلودگی‌ها و چربی‌های اضافه پاک کند. ترکیبات این محصول شامل عصاره جنسینگ و آلوئه ورا بوده که به هیدراته و شفاف شدن پوست کمک می‌کند. به دلیل عدم وجود مواد حساسیت زا مانند پارابن این تونر گزینه مناسبی برای پوست‌های حساس به شمار می‌رود.

تونر گلو پیکسی با ترکیبات بی‌نظیر خود از التهاب و قرمز شدن پوست جلوگیری می‌کند. این تونر لک‌های صورت را به مرور زمان کمرنگ کرده و از بین می‌برد. استفاده مداوم و مرتب از این تونر باعث روشن شدن پوست شده و به کوچک شدن منافذ آن کمک می‌کند. این محصول با لایه برداری ملایم پوست را سفت کرده و باعث بهبودی و تقویت بافت پوست می‌شود.

 

تونر گلو پیکسی

تونر وایت ویت ویتالیر

تونر ویتالیر از برندهای خوب ایرانی است که در سال‌های اخیر و با شروع کار خود محصولات بهداشتی با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. تونر وات ویت از محصولات خوب این برند به شمار می‌آید که با پاکسازی عمیق پوست از پیری زودرس آن جلوگیری می‌کند. ترکیبات این تونر شامل کافئین و عصاره شیرین بیان بوده که به جوانسازی و طراوت پوست صورت کمک می‌کند. این محصول فاقد مواد حساسیت زا بوده و به همین دلیل برای انواع پوست و به خصوص پوست‌های حساس مناسب است.

استفاده از تونر وایت ویت ویتالیر به مرور زمان باعث روشن شدن پوست شده و به کاهش لک‌های پوستی و جلوگیری از ایجاد آکنه کمک می‌کند. تونر برند ویتالیر به خوبی پوست را نرم و شفاف کرده و باعث سفت شدن پوست صورت می‌شود. ترکیبات این تونر باعث هیدراته شدن پوست شده و از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می‌کند.

تونر وایت ویت ویتالیر

 

 

تونر سینره

تونر سینره نامی آشنا در تولید محصولات مراقبت از پوست ایرانی است. تونر سینره مناسب انواع پوست بوده و تمامی آلودگی‌ها و چربی را از سطح پوست پاک می‌کند. این محصول با ترکیبات بی‌نظیر خود موجب آبرسانی و در نتیجه درخشندگی و طراوت پوست صورت می‌شود. در ترکیبات این تونر از پنج عصاره گیاه مختلف استفاده شده که به شادابی و جوانسازی پوست کمک می‌کند.

تونر سینره قادر است به خوبی جای جوش را از بین برده و به روشن شدن پوست صورت کمک کند. این محصول با هیدراته کردن پوست باعث کاهش منافذ و در نتیجه نرم شدن پوست می‌شود. این تونر بسیار بر روی پوست سبک بوده و به احیا و سفت شدن پوست صورت کمک می‌کند.

تونرسینره

 

 

تونر آبرسان سراوی

تونر سراوی برندی آمریکایی است که به تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست شهرت دارد. این برند طیف وسیعی از محصولات را با بهترین کیفیت تولید می‌کند. تونر سراوی می‌تواند به خوبی پوست را از تمام آلودگی‌ها و چربی‌ها پاک کرده و به شادابی و طراوت پوست صورت کمک کند. این تونر با خاصیت ضدحساسیت خود برای انواع پوست و به خصوص پوست‌های حساس مناسب بوده و از تحریک و قرمز شدن پوست جلوگیری می‌کند.

این محصول با ترکیبات قوی خود به شفاف شدن پوست صورت کمک کرده و رطوبت پوست را به خوبی تامین می‌کند. تونر آبرسان سراوی با قابلیت جذب سریع خود خشکی پوست را از بین برده و در عین حال مانع از ایجاد چربی بیشتر در پوست می‌شود. این تونر به مرور زمان پوست را هیدراته و نرم کرده و از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند. این محصول فاقد هرگونه عطر و بو بوده و در ترکیبات آن از الکل و روغن استفاده نشده است.

 

 

تونر سراوی

بهترین قیمت تونر ایرانی و خارجی از ایمالز

ایمالز اولین وبسایت مقایسه قیمت  در ایران بوده و مرجعی برای جستجو و معرفی کالا به حساب می‌آید. این وبسایت به افراد کمک می‌کند تا با مشاهده تمامی انتخاب‌های خود در یک بستر بتوانند به خوبی محصولات را از لحاظ کیفیت و قیمت مقایسه کرده و در نتیجه بهترین محصول را با کمترین قیمت خریداری کنند. افراد می‌توانند با مشاهده بهترین برندهای تونر خارجی و ایرانی در ایمالز قیمت‌ و کیفیت‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشند.


نظرات کاربران