معرفی بهترین شامپوها برای موهای خشک و آسیب دیده

بهترین شامپو برای موهای خشک، وز و آسیب دیده (ایرانی و خارجی)

انتخاب بهترین شامپو برای موهای خشک که آبرسانی خوبی داشته و بتواند با خشکی مو مبارزه کند، با آزمایش‌ها و مصیبت‌های خود همراه است، یعنی استفاده از گزینه‌هایی که ممکن است موهای شما را بیشتر خشک کند. ما پس از بررسی‌های زیاد، بهترین شامپوهای آزمایش شده برای موهای خشک را پیدا کردیم. این شامپوها بهترین رطوبت و آبرسانی ممکن را برای شما به ارمغان می‌آورند. در ادامه این مقاله لیست بهترین شامپو برای موهای خشک ایرانی و خارجی موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین شامپو موی خشک ایرانی

به خاطر داشته باشید که موهای خشک اغلب ریشه در "آسیب شیمیایی ناشی از رنگ کردن دائمی، آسیب مکانیکی ناشی از نظافت یا آسیب حرارتی ناشی از ابزارهای داغ مانند فر کردن و اتوی مو" دارند. همه این دلایل می‌تواند بر ساختار الیاف موهای شما تأثیر بگذارد. علاوه بر این، هورمون‌ها، سن و قومیت شما نیز می‌توانند روی خشکی موهای شما تاثیر بگذارند. موها نقش پررنگی در زیبایی ما دارند و خشکی مو به هر دلیلی که ایجاد شده باشد، باید به آن رسیدگی شود. بهترین شامپو برای موهای خشک، شامپویی است که چربی اضافه و کثیفی موهای شما را کاهش می‌دهد اما موهای شما را نرم کرده و به محافظت از پوست زیر آن کمک می‌کند. اکثر شامپوهای مخصوص موهای خشک دارای رایحه‌ای هستند که باعث می‌شود موهای شما در فاصله شستشوی بعدی بوی تازگی داشته باشند.

اگر به دنبال بهترین شامپو برای موهای وز و خشک هستید و محصولات ایرانی را ترجیح می‌دهید، شامپوهای زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

برای خرید شامپو در انواع خارجی و ایرانی بر روی لینک کلیک کنید. 

 

سریتا شامپو مخصوص موی خشک 200 میل

در این شامپو از عصاره‌های روغن جوجوبا، پانتنول، عصاره های گیاهی رزماری،گزنه، بابونه، نعناع فلفلی و مریم گلی استفاده شده است. به همین دلیل می‌تواند به خوبی موهای آسیب‌دیده و وز را ترمیم کند. جالب است بدانید این شامپو علاوه بر خاصیت تقویتی، ریزش موهای شما را کنترل می‌کند و باعث لطافت و درخشندگی موهایتان می‌شود.

 

بهترین شامپو موهای خشک ایرانی

 


بیشتر بخوانید: با بهترین شامپوهای ضدشوره ایرانی و خارجی را در این مطلب آشنا شوید.


شامپو تقویت کننده موی خشک یا رنگ شده نوپری حجم 200 میل

این شامپو یک آبرسان و تقویت کننده قوی است و در لیست بهترین شامپو برای موهای خشک قرار دارد. شامپو نوپری موهای خشک و آسیب دیده را احیا می‌کند. علاوه بر این به دلیل دارا بودن مواد مغذی مانند عصاره‌های آرنیکا مونتانا، جینکو بیلوبا، فلفل شیرین و رزماری می‌تواند ریزش موهای شما را کنترل کند. شامپو نوپری به تثبیت رنگ موهای شما نیز کمک می‌کند.

 

شامپو بچه موی خشک اورین 200 میل

اگر موهای نوزاد یا کودک شما خشک است، بهتر است از شامپو بچه موی خشک اورین استفاده کنید. عصاره‌های زیتون، بابونه، اکیناسه، پروتئین هیدرولیز شده، کلاژن و گلیسیرین به کار رفته در این شامپو از خشکی بیش از حد موها جلوگیری کرده و باعث نرمی و لطافت موها می‌شود.

 

هترین شامپو موهای خشک خارجی


بیشتر بخوانید: بهترین شامپو بچه های موجود در بازار کدامند؟


بهترین شامپو موی خشک خارجی

اگر به دنبال بهترین شامپو مناسب موهای خشک خارجی هستید، محصولات زیر می‌توانند برایتان مناسب باشند.

 

شامپو ویتامینه کاندید 200 میلی لیتر

یکی دیگر از محصولات موجود در فهرست بهترین شامپو برای موهای خشک ، شامپو ویتامینه کاندید است. این محصول تحریکات و التهابات پوست سر را کاهش می‌دهد و با کنترل چربی طبیعی مو و آبرسانی، موهای آسیب‌دیده و خشک را ترمیم و آبرسانی می‌کند. این شامپو همچنین موهای شما را نرم کرده و حجم می‌دهد. اگر موهای شما رنگ شده هستند، شامپو ویتامینه کاندید را به شما توصیه می‌کنیم چراکه باعث تثبیت رنگ موهای شما نیز می‌شود.

 

شامپو ایپک گنجینه روغن 600 میلی لیتر

این شامپو برای موهای خشک طراحی شده و شاید بتوان آن را بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده دانست. شامپو ایپک موهای شما را تقویت و ترمیم نموده و باعث می‌شود ظاهری سالم و شاداب داشته باشند. در ساخت این شامپو از مواد مغذی مانند روغن آووکادو، آرگان، زیتون، برنج و زرد آلو استفاده شده است. به همین دلیل می‌تواند زیبایی و درخشش خاصی به موهای شما هدیه کند و بسیاری از افراد، آن را بهترین شامپو موهای خشک خارجی می‌دانند.

 

بهترین شامپو مناسب موهای خشک


بیشتر بخوانید: بهترین شامپو بدن های موجود در بازار را در این مطلب مشاهده کنید. 


شامپو یانسی پروفشنال مدل Vigorance مناسب موی خشک و کف سر چرب 250 میل

این شامپوی یکی از بهترین شامپوهای مخصوص موهای خشک است. شامپو یانسی پروفشنال با دارا بودن ویتامین‌های ضروری از جمله ویتامین E, ویتامین F, ویتامین A, ویتامین B و ویتامین H به موهای شما کمک می‌کند تا رطوبت لازم را به دست آورده و درخشندگی خود را حفظ کنند.

 

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین شامپو موهای خشک ایرانی و خارجی پرداختیم. جالب است بدانید شامپوی خشک برای موهایی که به طور طبیعی چربی زیادی در خود نگه می‌دارند نیز مؤثر است. اگر متوجه شدید که حتی یک روز پس از حمام، موهایتان موهایتان چرب به نظر می‌رسند، استفاده از شامپوی مخصوص موهای خشک می‌تواند برای بهبود سریع این مشکل مفید باشد. موهایی که به سرعت چرب می‌شوند باید مرتباً شسته شوند تا پوست سر شما تمیز شده و از مسدود شدن منافذ جلوگیری شود.


نظرات کاربران