لپ تاپ ایسر یا ایسوس

مقایسه لپ تاپ ایسر و ایسوس ؛ لپ تاپ ایسر یا ایسوس

در دنیای مدرن امروز که برندهای مختلفی روی کار آمده و لپ تاپ‌های متنوعی را طراحی، تولید و به‌فروش می‌رسانند، نام برندهای ایسر و ایسوس بیشتر از همه به چشم می‌خورد و در واقع این دو برند در یک رقابت تنگاتنگ با یکدیگر قرار گرفته‌اند. به لحاظ کیفیتی، لپ تاپ‌های برندهای ایسوس و ایسر، هر دو عملکرد جذاب و قدرتمندی برای کاربران ارائه می‌دهند و به همین دلیل است که گاهی انتخاب بین این دو برند، مشکل می‌شود. ما در این مقاله سعی کردیم تا لپ تاپ‌های ایسوس و ایسر را با یکدیگر مقایسه کنیم. انتخاب شما کدام است؟ لپ تاپ ایسر یا ایسوس؟

مقایسه لپ تاپ ایسر و ایسوس

مقایسه پشتیبانی لپ تاپ ایسر و ایسوس

در بحث انتخاب لپ تاپ ایسوس یا ایسر در اولین مرحله به مقایسه پشتیبانی در این دو برند می‌پردازیم. ایسر در چندین سال اخیر در بخش پشتیبانی محصولات خود به‌خصوص لپ تاپ‌ها، پیشرفت چشمگیری داشته است و با راه‌اندازی پورتال Acer Community در وبسایت خود برای حل مشکلات کاربران و مشتریان در استفاده و خرید محصولات خود اقدام کرده‌است اما در رسانه‌ها اجتماعی و نمایندگان تلفنی، عملکرد نسبتا ضعیف‌تری دارد.

ایسوس نیز نسبت به سال گذشته، در سیستم پشتیبانی لپ‌ تاپ‌ها و دیگر محصولاتش، پیشرفت خوبی داشته است اما با این‌حال همچنان نمایندگانش از عملکرد به‌نسبت ضعیفی در پاسخگویی به مشکلات برخوردارند.

 

 

لپ تاپ ایسوس

تفاوت طراحی لپ تاپ در دو برند ایسر و ایسوس

لپ تاپ‌های ایسر به طراحی‌های بسیار زیبا و جذاب معروف هستند. از بهترین لپ‌ تاپ‌های ایسر مدل Acer Aspire S7 است که بدنه آلومینیومی و درپوش گوریلا گلس سفید و براقی دارد. لپ تاپ‌های ایسوس این قابلیت را دارند که کاربر بتواند صفحه را در زوایا مختلف تنظیم کند. هرچند که در این بین مدل‌های ناموفق هم از این شرکت وارد بازار شده‌است.

در مقابل، برند ایسوس همیشه در طراحی‌های خود خلاقانه و متفاوت عمل کرده‌است. اما این برند هم در برخی از مدل‌ها بسیار قوی و در برخی از مدل‌ها عملکرد ضعیفی را در طراحی ظاهری لپ تاپ‌های خود داشته‌است که البته این مدل‌ها برای افرادی که بودجه محدودی دارند، گزینه مناسبی به‌شمار می‌آید.

مقایسه قیمت در لپ تاپ ایسر و ایسوس

قیمت لپ تاپ، یکی از اصلی‌ترین پارامترهایی است که همه ما قبل از خرید لپ تاپ بررسی می‌کنیم. لپ تاپ‌های ایسر از تنوع بسیاری برخوردار هستند و همین موضوع باعث شده تا به لحاظ قیمتی هم تنوع بسیاری داشته باشند. در واقع این برند برای هر بودجه و هزینه‌ای یک مدل با کیفیت ارائه داده‌است و به همین لحاظ هم بسیار پرطرفدار و پرفروش است.

به لحاظ سخت‌افزاری و فنی، لپ تاپ‌های ایسر در سطح بالایی قرار دارند اما به دلیل پشتیبانی به‌نسبت ضعیفی که قبل‌تر به آن اشاره کردیم، کاربران در مقایسه با لپ تاپ‌های ایسوس معمولا از این برند استقبال کمتری دارند. بنابراین می‌توان دریافت کرد که خدمات و پشتیبانی از دیگر عواملی است که در فروش محصول برای کاربران اهمیت زیادی دارد که کمپانی ایسر در این زمینه حرفه‌ای عمل کرده‌است.

مقایسه کیبورد و تاچ پد در لپ تاپ ایسر و ایسوس

کیبوردهای استفاده شده در لپ تاپ‌های ایسر، از نمونه‌های محکمی هستند که تایپ کردن را برای کاربران ساده‌تر و راحت‌تر می‌کند. البته در برخی نمونه‌های ایسر سیستم کیبورد و تاچ پد کمی ضعیف‌تر هستند و در این لپ تاپ‌های تاچ پد در قسمت بالایی کیبورد تعبیه شده که عدم فضایی برای استراحت دست‌ها به راحتی به چشم می‌خورد. در لپ تاپ‌های ایسوس، کیبورد از بازخورد لمسی خوبی برخوردار است و طراحی و چیدمان مناسب دکمه‌ها، برای حرکت دست‌ها فضای مناسبی را ایجاد کرده‌است و تاچ پدها نیز عملکرد روان و صحیحی دارند.

 

لپ تاپ ایسر

ارزش و حق انتخاب در دو برند لپ تاپ ایسوس و ایسر

همانطور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم، برند لپ تاپ ایسر برای هر بودجه‌ای یک لپ تاپ دارد و همین موضوع نشان دهنده بالا بودن سطح کیفیت لپ تاپ‌های ایسر است اما در لپ تاپ‌های شرکت ایسوس، کیفیت به کمیت ارجحیت دارد. بنابراین همه مدل‌ها از سطح کیفیت بالا و درعین حال قیمت بالا برخوردار هستند، بنابراین همه افراد قادر به خرید لپ تاپ از این بنرد نیستند. همین عامل سبب پر فروش‌تر، معروف‌تر و پرطرفدارتر بودن لپ تاپ‌های ایسر شده‌است.

مقایسه تنوع و کیفیت در لپ تاپ های ایسوس و ایسر

 به‌طور کلی در مقایسه لپ تاپ ایسر یا ایسوس باید اعلام کرد که تنوع بالا در محصولات و لپ تاپ‌های ایسوس موجب شده تا همه اقشار جامعه و با انتظارات متفاوت، بتوانند لپ تاپ‌های ایسوس را تهیه و استفاده کنند. این برند توانسته تا همه کاربرانش را راضی نگه‌دارد و از ترغیب شدن کاربران به صرف هزینه‌های بالاتر برای خرید نمونه‌های مشابه از برندهای دیگر جلوگیری کرده‌است.

همچنین پشتیبانی قوی از لپ تاپ‌ها در این برند حتی در شرایط محدودیت‌های مختلف در کشور ما، از دیگر مزیت‌هایی است که شما را به خرید از این برند تشویق می‌کند. قطعات و لوازم جانبی ارائه شده از لپ تا‌پ‌های ایسوس کاملا اصل و اورجینال هستند، که از بهترین ویژگی‌های این کمپانی است؛ بنابراین حتی در صورت تعویض قطعات در زمان تعمیرات نیز خیال شما بابت اصل بودن قطعات راحت است.

جمع‌ بندی

پس اگر شما هم نمی‌دانید لپ تاپ ایسر یا ایسوس را انتخاب کنید و یا اصلا از بین دیگر برندها مدلی را انتخاب کنید، خواندن این مقاله مفید و کاربردی را پیشنهاد می‌کنیم. لپ تاپ‌های هر دو برند از کیفیت یکسانی برخوردار هستند و نمی‌توان تفاوتی بین این دو برند قائل شد. همچنین به لحاظ سطح امکانات؛ هم ایسر و هم ایسوس امکانات، عملکرد و قابلیت‌های یکسان و در سطح بالایی دارند. بنابراین شما با توجه به بودجه‌ای که مد نظر دارید، می‌توانید یکی از مدل‌های این دو برند را انتخاب کنید و با توجه به مطالب گفته شده، انتخاب نهایی از بین این دو برند بر عهده خود شما قرار گرفته دارد.


نظرات کاربران