بهترین سرم های مو موجود در بازار

بهترین سرم های مو موجود در بازار

می دانید که نیاز به زیبایی و ظاهری آراسته و بدون بی نظمی و شلختگی در همه انسانها به خصوص خانم ها مبرم می باشد و خانم هایی که به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند همواره در صدد آن هستند تا از نابسامانی ظاهری به دور باشند و از نظر زیبایی و آراستگی همیشه امنیت خاطر داشته باشند. مو، عضو مهم بدن است که زیبایی آن نقش بسزایی در زیبایی همه اعضا داشته و اگر نامرتب و یا ناسالم باشد ممکن است فرد نتواند آنطور که باید، ظاهری مرتب و آراسته و زیبا داشته باشد. برای زیبایی و سلامت بیشتر مو های تان ما سرم مو را به شما معرفی می کنیم. سرم مو انواع مختلفی دارد و از دسته محصولات آرایشی بهداشتی است که استفاده از آن موجب طراوت و شادابی و درخشندگی بیشتر مو میشود، اما بدون داشتن آگاهی های لازم برای خرید و استفاده از آن ممکن است دچار مشکل شوید، زیرا نمونه های گوناگون و متنوعی از آن موجود می باشد. شما می توانید این مقاله را مطالعه کرده و آگاهی های لازم را کسب نمایید. ما به شما کمک خواهیم کرد که با خصوصیات این محصول آشنا شده و با خیالی راحت تر به انتخاب و خرید سرم مطلوب و مناسب خود اقدام کنید. در ادامه این مقاله با ایمالز همراه باشید.بعلاوه شما میتوانید از طریق لیست قیمت سرم مو به قیمت انواع برندهای این محصول در فروشگاههای مختلف دسترسی یابید.

 

انواع سرم مو:


بهترین سرم های مو موجود در بازار

ابتدایی ترین مورد برای خرید سرم مو این است که بدانید به چه علت این محصول را خریداری میکنید و این محصول و برای چه می خواهید؟ زیرا گونه های مختلفی از سرم مو در بازار موجود است که هر کدام از آنها کارایی مخصوص خود را داشته و برای نوعی از  موها مناسب بوده است.

سرم مو به جهت رفع موخوره: کارکرد این سرم ها پیشگیری از به وجود آمدن موخوره و یا عدم بیشتر شدن آن و تقویت ریشه مو می باشد. گروهی از این سرم ها مقداری ویتامین و روغن های  آرگان نیز دارند که باعث میشود موها شفاف و درخشان و با طراوت شود. بنابراین اگر از موخوره  رنج می برید می توانید از این محصولات به کارگیری نمایید.

سرم مو دوفاز: عواملی مثل گرد و خاک، آلودگی هوا و یا دیگر عواملی نظیر این ها می تواند موجب از بین بردن شادابی و طراوت مو شود و برای برگرداندن شادابی و حالت قبلی مو، می توانید از سرم موی دوفاز استفاده کنید. این مواد بدون وجود هرگونه مواد شیمیایی بوده و آسیب و ضرری به موهای شما نخواهد رساند. ترکیبات این سرم هم شامل روغن سیلیکون است که سبب حالت دهی و خوش فرمی، و علاوه بر آن درخشندگی بیشتر خواهد شد.

سرم ضد ریزش: ترکیبات این سرم از چکیده های گیاهی و ویتامین های گروه b می باشد و از ریختن مو جلوگیری کرده و در صورت ریزش موی قبلی، سبب رشد دوباره موها خواهد شد.

سرم ایمن در برابر اشعه: افرادی که ساعات زیادی از روز را در زیر نور مستقیم آفتاب سپری می کنند ممکن است در معرض اشعهUV قرار بگیرند که این اشعه برای سلامت مو مضر بوده و زیبایی و سلامت آن را تحت تأثیر قرار خواهد داد. بنابراین برای پیشگیری از آن می توان با استفاده از این سرم از سلامت مو محافظت کرد.

سرم برای موهای رنگ شده: رنگ کردن مو، آن را سفت کرده میزان حالت گیری و نرمی آن را کاهش می دهد، بنابراین مصرف این سرم ها نرمی و لطافت را به موها برگردانده و آن ها را خوش حالت و خوش فرم می سازد.


بهترین سرم های مو موجود در بازار

 سرم تقویت کننده مو: همانطور که از نامش مشخص است ریشه مو را تقویت کرده و موها را باطراوت و زیبا می سازد. ترکیبات به کار رفته در این سرم شامل انواعی از ویتامینها و مواد معدنی و مواد مغذی مفید برای مو بوده است که تاثیر شگرفی بر موها خواهد گذاشت.

سرم مو لافارر مدل Anti-Frizz

مواد تشکیل دهنده این سرم، تاثیر خیلی خوبی در از بین بردن وز های مو دارند به این گونه که عصاره روغن های سیلیکون موجود در سرم مانند پوششی از ساقه مو محافظت کرده و همچنین درخشندگی و لطافت و حالت دهی مو را افزایش می دهند و در برابر صدمه دیدن مو در مقابل مواردی چون آفتاب مستقیم و یا آلودگی جلوگیری می کنند و نیز باعث شده تا موها راحت تر و به آسانی بیشتری شانه شوند. دیگر ویژگی این محصول این است که اگر مو دارای آسیب هایی باشد،  با رساندن رطوبت به لایه های زیرین ساقه مو و بهبود بخشی و نابودی وز ها ، موجب سلامت و از بین بردن این آسیب ها می شوند. می توان گفت که این محصول برای موهای فر و مجعد مناسب تر بوده و افراد دارای مشکلات مذکور می توانند با خرید این سرم سلامت و بهبودی موهایشان را بازگردانند.قیمت سرم مو لافاررمدل Anti-Frizz  را از سایت ایمالز استعلام کنید. 

 

سرم کراتین مو سریتا مدل Karatin

این سرم مو به دست کمپانی سریتا (Cerita) ساخته شده و برای انواع موهای خشک، چرب و یا صاف، مجعد و همچنین بهبود موهای آسیب دیده ناشی از رنگ، فر و صاف کردن، کارایی و اثربخشی دارد. سرم مو سریتا مواد مغذی را به موهای شما هدیه کرده و آن ها را محکم تر و مقاوم تر می کند. افزون بر این، امکان آن را دارد تا موها را حالت داده و آنها را سالم، لطیف و براق کند. سرم موی سریتا آمیخته ای منحصر به فرد از پروتئین های هیدرولیز شده کراتین، سیلیکون ها و ویتامین E است که قابلیت هایی نظیر جلوگیری از ایجاد موخوره، بیشتر شدن درخشندگی مو و ماندگاری رنگ موها، مقاومت بیشتر، قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری و فرم گیری بهتر موها، افزایش رطوبت تار مو و جلوگیری از وز شدن مو دارد.قیمت سرم کراتین مو سریتا مدل Karatin را از سایت ایمالز استعلام کنید.

 


بهترین سرم های مو موجود در بازار

اسپری دو فاز گلیس قرمز مخصوص موهای رنگ شده

گلیس  یک نام تجاری در کشور آلمان است که در راستای ساخت باکیفیت ترین سرم مو، ماسک مو و دیگر محصولات مراقبت از مو بسیار موفق و  مطرح بوده و از پرطرفدارترین مارک های محصولات پوست و مو در دنیا می باشد. اسپری ترمیم کننده مو دو فاز گلیس (GLISS) مدل Ultimate Color With Keratin Complex 3D ، با وجود سه برابری میزان کراتین به منظور تقویت بسیار عالی ساقه مو و اثربخشی خیلی خوب برای ترمیم لایه های زیرین مو و تامین مواد ویتامینه مورد نیاز برای مو و بهبود موهای صدمه دیده، یک محصول عالی برای موهای شما می باشد. ساختار و ترکیبات این سرم مو افزون بر ترمیم همه قسمت های آسیب دیده تار مو، سبب زنده سازی مجدد کوتیکول مو هم شده و در نهایت، خشکی و شکنندگی موها از بین رفته و موها نرم، لطیف و براق می گردند. اسپری دو فاز گلیس قرمز رنگ، از رنگ مو محافظ کرده و آن را روشن و براق تر نشان می دهد.

سرم نرم کننده مو سینره مدل Anti Freeze


بهترین سرم های مو موجود در بازار

سرم نرم کننده مو سینره (Cinere)  ساختار سیلیکونی سبک و بدن الکل دارد و به منظور رفع کردن وز و عدم انعطاف پذیری موهای خشک و آسیب پذیر و فر ساخته شده است. علت به وجود آمدن وز در موهای صاف، انجام چندباره کارهایی مثل رنگ کردن، هایلایت، مش و فر کردن است. این سرم به راحتی در بین موها نفوذ می کند و روکش حفاظت کننده ای روی آن ها تشکیل می دهد. پیدایش این روکش سیلیکونی روی موهای شما سبب می شود تا سطح مو نرم و صاف شده و موها در هنگام شانه زدن روی هم بلغزند و به راحتی شانه شوند. تشکیل شدن این لایه بر روی مو باعث افزایش ملایمی و درخشندگی مو می گردد و از پیدایش مو خوره پیشگیری می کند. در موهای رنگ شده سبب براقی مو شده و به رنگ مو جلوه و شفافیت می دهد. این محصول بیشتر برای موهای خشک مناسب است و اگر موهای خشک و آسیب پذیر دارید، توصیه می شود این محصول را امتحان کرده و تاثیر شگفت آن را مشاهده کنید.قیمت سرم مو سینره مدل آنتی فریز را از سایت ایمالز استعلام کنید.

سرم موی کریستال

سرم موی کریستال، از روغن جوجوبا در ترکیبات آن بکارگیری شده است. خواص روغن جوجوبا از جمله موارد زیر می باشد؛ به دلیل خاصیت ضد باکتری  طبیعی که داشته، باعث تمیز شدن بهتر مو شده و نیز اجازه خشکی بیش از حد به مو نمی دهد. همچنین به سلامت مو کمک کرده و موجب احیای موهای اسیب دیده خواهد شد. بنابراین این محصول سبب نرمی و لطیف سازی مو، بهبود بخشی موهای صدمه دیده و شکننده، بهبود موهایی که به خاطر رنگ شدن یا استفاده از مواد شیمیایی و یا سشوار خشک و سفت شده اند می باشد. همچنین اگر مصرف این محصول قبل از سشوار زدن انجام گیرد، باعث آسان تر شدن فرم گیری مو خواهد شد و آنها را لطیف تر و شاداب تر خواهد ساخت. سرم موی کریستال قیمتی متعادل دارد و به دلیل مرغوبیت بالا، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

سرم مو سینوا مدل Anti Split End

وظیفه اصلی سرم مو سینوا (Sinova) بازسازی و درخشان و شاداب کردن تار مو و درمان مو خوره است. محصول مذکور، با بکارگیری از متریال اثربخشی مانند روغن آرگان، روغن جوانه گندم و همچنین روغن بادام شیرین، بدون به وجود آمدن چربی و چسبندگی بر روی تار موی شما وظیفه خود را انجام خواهد داد. ویژگی های سرم مو، روغن های آرگان، جوانه گندم و بادام شیرین بکارگیری شده در این محصول با دارا بودن ویتامین E،k و اسیدهای چرب ضروری، افزون بر درخشانی بیشتر و بازسازی تار مو، به عنوان یک عامل مغذی تار مو، آنتی اکسیدان، احیا و بازسازی کننده عمل می کند. و نیز در حجیم نشان دادن تار موهای شما خیلی موثر و مفید می باشد. بنابراین، نتیجه می گیریم که محصول مذکور، به منظور ترمیم و افزایش درخشندگی تار مو و رفع  مو خوره، طراحی و تولید شده و افرادی که از این مشکلات رنج میبرند می توانند با خرید این محصول و مصرف آن تاثیر بسزای آن را مشاهده کرده و از لطافت و شادابی موهای خود لذت ببرند.

سرم مو مارال مدل روغن آرگان

این محصول برای از بین بردن خشکی مو و آسیب هایی دیگر که بخاطر رنگ کردن مو، دکلره، استفاده از اتومو و یا سشوار به وجود آمده اند، کاملا مفید و اثربخش بوده است. خواص سرم مو مارال مدل آرگان، به شرح زیر می باشد؛ آبرسانی دائم و رساندن مواد مغذی و ویتامینه برای احیا و مقاوم سازی ساقه های مو، و همچنین تقویت و نشاط پوست و مو. اگر موی شما طراوت و زیبایی خود را از دست داده می توانید این محصول را خریداری و از آن استفاده کنید. این محصول به دلیل دارا بودن از روغن آرگان، خواص خیلی خوب و ویژه ای برای سلامت و زیبایی مو دارد.

اسپری نرم کننده مو بیول مدل 10 در 1


بهترین سرم های مو موجود در بازار

این مدل اسپری، ده کاره بوده و از عصاره گیاهان ساخته شده است که بدون چربی مضر و پارابن می باشد. این محصول را می توان برای همه موها استفاده کرد ولی مخصوص موهای حالت دار، آسیب دیده و خشک می باشد. از ویتامین b۵ در ترکیبات این محصول به کار رفته که این ویتامین موها را درخشان می کند. ویژگی های محصول مذکور به این شرح است که پیشگیری می کند از الکتریسیته ساکن با به کارگیری از پایه های طبیعی، نرم کننده، استحکام و مقاوم بودن و صافی و یکنواختی در مو، که این خصوصیات در رفع مشکلات مو موفق عمل کرده و می توانید با یکبار امتحان کردن، جز خریداران همیشگی این محصول باشید.

سرم مو رولند مدل Silker UNA

سرم مو رولند (Rolland) مدل «Silker UNA»، از نام تجاری رولند طراحی و تولید شده و افزون بر برطرف سازی آسیب های مو، باعث پیدایش یک روکش محافظتی سیلیکونی محکم بر روی تارهای مو شده و مقابله می کند با عوامل ضرر بخش مثل اشعه مستقیم آفتاب یا آلودگی هوا. این محصول برای آرایشگران در شینیون موی عروس ها خیلی کارآمد و کاربردی بوده به این صورت که اگر با عروسی روبه رو شوند که موهایش آسیب و شکستگی فراوان دارد با کمک این سرم خیلی سریع و راحت این آسیب ها را برطرف کرده و شینیون زیبا برای عروس به وجود می آورند. پس اثربخشی این سرم می تواند خیلی سریع باشد اما در صورت مصرف مداوم و به مدت زمان طولانی قادر است خشکی و وز های مو و شکنندگی آن را به طور کامل رفع کند و به موها جلوه ای زیبا و ابریشمی بدهد. طریقه ساخت این محصول به این گونه است که عصاره گیاهان و مواد طبیعی با آب محلول شده و این محصول ارزشمند را تولید کرده است. پیشنهاد می شود برای رفع مشکلات موی تان و بهبودی و سلامت بیشتر از این محصول استفاده نمایید.قیمت سرم مو رولند مدل Silker UNA از فروشگاههای سایت ایمالز قابل پیگیری وخرید می باشد.

سرم مو دو فاز مارال مدل کراتینه

اسپری ۲ فاز کراتینه مارال (Maral) دارای متریال سیلیکونی می باشد که موجب درخشانی، براقی و لطافت موها خواهد شد. این سرم دارای پرو ویتامین B5 به منظور آبرسانی به تارهای مو، کراتین به منظور بهبود و باز سازی موها بوده و از به وجود آمدن الکتریسیته ساکن و حجم زیاد و بیش از حد موهای شما پیشگیری به عمل می آورد. دیگر خاصیت این سرم، آسان سازی شانه کردن موها می باشد که ناشی از ایجاد لطافت و نرمی موها بوده است.

سرم ضد ریزش مو والنسی حاوی روغن مار


بهترین سرم های مو موجود در بازار

از سال ها پیش زنان و مردان هندی دارای موهای بلند و خوش حالت بوده اند و همه به دنبال کشف دلیل و علت این موهای زیبا و سالم می گشتند. تا اینکه ساکنین هندوستان، این زیبایی و سلامتی را از روغن مار می دانستند و هر روزه موهای خود را با این روغن چرب می کردند. حال، ما سرم مو کریستال والنسی Valensey را که حاوی روغن مار می باشد به شما معرفی می کنیم.این سرم کارکرد های مختلفی دارد.از مزایای این محصول می توان به تقویت ریشه مو،از بین بردن موخوره، و قطع ریزش مو اشاره کرد. روغن مار به سرعت در پوست سر نفوذ کرده و بخاطر داشتن ویتامینB۵، موجب تقویت پیاز مو وعدم ریزش مو و رشد دوباره موها می شود. همچنین اگر در معرض نور مستقیم آفتاب ، طی ساعات طولانی قرار داشته باشید، با مصرف این محصول دیگر نباید نگران آسیب رسیدن به موهای تان و تغییر رنگ آن باشید چرا که از موها در مقابل اشعه های مضر محافظت می نماید.

سرم مو دو فاز مارال مدل ANTI FRIZZ

سرم مو دو فاز مارال یک ماسک ویژه برای ساقه های مو است. این سرم دارای فرمولاسیون جدیدی مثل پروتئین ابریشم، کراتین، سرامید، عصاره آلوورا، سیلیکون و غیره بوده است. این متریال، با خاصیت هایی که دارند باعث زیبایی دوچندان موهای تان خواهند شد. از ترکیبات منحصر به فرد و شگفت آور وجود داشته در این سرم، پروتئین ابریشم است که شکلی ابریشم مانند به ساقه های مو خواهد داد. کراتین موجود در سرم، سبب بیشتر شدن قوه و محکمی تارهای مو در مقابل عوامل آسیب رسان می باشد. بکارگیری حرفه ای از آلوورا و سرامید نیز سبب لطیف بودن و انعطاف پذیری موها شده که باعث از بین بردن مشکلاتی مثل خشکی، گره خوردگی و حالت نپذیری مو می شود.  عصاره روغن های سیلیکون موجود در سرم سرم مو دو فاز مارال، مانند پوششی از ساقه مو محافظت کرده و همچنین درخشندگی و لطافت و حالت دهی مو را افزایش می دهند و در برابر صدمه دیدن مو در مقابل مواردی چون آفتاب مستقیم و یا آلودگی جلوگیری می کنند.

 

بهترین سرم های مو موجود در بازار


نظرات کاربران