راهنمای خرید و معرفی بهترین برندهای پلوپز ایرانی و خارجی

بهترین مارک پلوپز ایرانی و خارجی کدام است؟

یکی از وسایل با اهمیت برای خانم های ایرانی و به خصوص خانم های شاغل که قصد دارند در کوتاه ترین زمان ممکن برای غذایشان یک برنج عالی بپزند به کاربردن دستگاه پلوپز است. در بازار امروز تهیه این محصول به دلیل وجود انواع داخلی و خارجی آن که دارای ویژگی ها و قابلیت های متنوعی هستند کار دشواری است. به همین خاطر ما در این مبحث سعی داریم تا شما را با انواع این محصولات آشنا کنیم تا بتوانید با آگاهی کافی اقدام به خرید یک محصول با کیفیت نمایید.

بهترین مارک پلوپز ایرانی 

پلوپزهای پارس خزر

دستگاه پلوپز پارس خزر مدل کندوج RC181TSP

یکی از وسایل پر کاربرد در منازل پلوپز است و اکثرا آن را به عنوان جهیزیه برای عروس خریداری می نمایند. دستگاه پلوپز پارس خزر بسیار زیبا و ساده است. کار با این دستگاه خیلی راحت بوده و با پیچ تنظیمی که روی آن تعبیه شده می توانید روش پخت را مشخص کنید. این دستگاه دارای تایمر پخت به صورت خودکار و با تنظیم رنگ ته دیگ به میزان دلخواه می باشد. این مدل پلوپز جهت صرفه جویی در مصرف برق دارای ترموستات است. برای اطلاع از قیمت پلوپز پارس خزر مندل کندوج  RC181TSP به سایت ایمالز مراجعه کنید.

 

دستگاه پلوپز پارس خزر مدل DMC-181P

این مدل پلوپز علاوه بر ساده بودن دارای توانایی های خاصی نیز می باشد. حجم این پلوپز ۸.۱ لیتر می باشد و دارای قابلیت پختن برنج برای ۸ نفر است. جنس ظرف آن از تفلون نچسب بوده و همچنین دارای نمایشگر ال سی دی می باشد. از سایر قابلیت های این دستگاه می توان به داشتن توان مصرف متوسط، آسان بودن شست و شو ظرف پلوپر با جدا شدن راحت آن، داشتن ۲۱ نوع مدل پخت و سیستم هوشمند، داشتن سیستم کنترل کننده بخار، داشتن قابلیت نگه داری برنامه مشخص شده با رفتن برق و همچنین قابلیت جدا نمودن اجزا دستگاه برای شسته شدن در ماشین ظرفشویی اشاره نمود.برای آگاهی از قیمت پلوپزهشت نفره  پارس خزر به صورت لحظه ای به سایت ایمالز مراجعه کنید.

 

دستگاه پلوپز چند منظوره پارس خزر مدل 101 تفتان

این مدل پلوپز یکی از تولیدات مرغوب و به نام کمپانی پارس خزر می باشد. اولین قابلیت این پلوپز پختن برنج است که قادر است نظر استفاده کنندگان را به خود جلب نماید. این محصول دارای گرم کن با توانایی تنظیم مدت زمان  آن را دارد. از دیگر قابلیت های این مدل، آرام پز کردن مواد غذایی بوده و این روش جهت تهیه خورشت ها به کار برده می شود. یک کار دیگر این محصول چند منظوره نیز بخار پز کردن است که از آن برای پخت غذاهای بدون روغن و سالم استفاده می شود. لطفا برای اطلاع از قیمت پارس خزر مدل 101 تفتان به سایت ایمالز مراجعه کنید.

 

پلوپز پارس خزر مدل DMC-181P

این وسیله ایرانی مرغوب دارای امکاناتی می باشد که 21 شکل پخت ترکیبی را داراست. این نوع دستگاه دارای گنجایش پخت غذا برای 8 نفر می باشد. ساختار ظاهری آن شیک و زیبا می باشد. قابلمه داخلی آن تفلون نچسب مرغوب می باشد. این وسیله فقط دستگاه پلوپز نمی باشد بلکه می توان از آن برای گرم‌کن، بخارپز آرام‌پز، برای پخت خورشت و سوپ هم استفاده نمود. این پلوپز به دلیل دارا بودن گنجایش زیاد 1.8 لیتری امکان پخت غذا برای 8 نفر را فراهم می کند. بدنه این دستگاه پلاستیک و قابلمه آن تفلون نچسب می باشد. این وسیله دارای صفحه نمایش ال سی دی و دو زبان فارسی و انگلیسی استفاده ای راحت را برای مصرف کنندگان مهیا خواهد ساخت. این وسیله دارای فناوری دیجیتال دارای 21 حالت و منو پخت، وسیله ی تنظیم بخار، نگهداری برنامه تنظیم‌شده وقتی برق قطع می شود و همچنین قابلیت جدا شدن قطعات برای شستن در ماشین ظرف‌شویی.

 

پلوپزهای برند میگل

پلوپز میگل مدل GRC860

از بهترین پلوپزهای تولید شده می توان پلوپز مدل GRC860 را ذکر نمود که توسط برند معروف و معتبر میگل به تولید رسیده است. این پلوپز از گنجایش بالایی برخوردار است و اگر قصد خرید پلوپز برای خانواده ی پرجمعیت خود را دارید این پلوپز می توان انتخاب مناسبی برای شما باشد. لازم به ذکر است که این پلوپز قادر به انجام کارهای دیگر نیز می باشد و دارای قابلیت های بسیاری است که شامل انجام کارهایی همچون پخت برنج، تهیه ی ته دیگ، حلیم، سوپ، بخارپز کردن، فرنی، ماست بندی، آرام پز کردن و آماده کردن ماکارونی و پاستا برخی از قابلیت هایی است که این پلوپز در اختیار شما قرار می دهد. با این پلوپز می توانید برنج را دوباره گرم کنید و همانند یک پلوی تازه بخورید. برای این محصول یک صفحه نمایش دیجیتال و بزرگ در نظر گرفته شده است که از کیفیت بالایی نیز بهره مند است که می توانید از آن جهت بکارگیری امکانات استفاده نمایید. جهت باز کردن درب پلوپز کافیست دکمه مخصوص آن را بفشارید. این پلوپز از یک ظرف داخلی برخوردار است که به راحتی می توانید آن را خارج نمایید تا شستشو برایتان راحت تر انجام گیرد. این محصول از روکش تفلون و درجه بندی شده می باشد. این محصول دارای ظرف بخارپز نیز می باشد که تهیه سبزی ها و گوشت پخته را برایتان راحت می کند. هنگام خرید به شما کفگیر و ملاقه ی مخصوص نیز ارائه می گردد که می توانید به خوبی در کنار پلوپز آنها را قرار دهید. جهت جا به جایی پلوپز می توانید به آسانی کابل آن را از بدنه پلوپز جدا نمایید. این پلوپز به هیچ عنوان دچار داغی بدنه ی بیرونی نمی گردد و این نشان از کیفیت بالای آن دارد. اگر قصد جا به جایی و حمل پلوپز را دارید می توانید از دستگیره ی مخصوص که قرار داده شده است بهره گیرید. شایان ذکر است که این برند جز زیرمجموعه های برند معروف فلر محسوب می گردد که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید و به بازار عرضه می کند و فروش بالایی دارد. 

 

پلوپز میگل مدل GRC 850

اگر بخواهیم از دیگر محصولات میگل را برایتان معرفی کنیم پلوپز GRC 850 همان گزینه می باشد که یک روش ساده و سریع را برای پخت غذا در اختیارتان قرار می دهد. این پلوپز یک محصول 12 کاره بوده که از قابلیت های بسیاری برخوردار است و ابعادی که در برای آن در نظر گرفته شده است کاملا مطلوب است. با خرید این محصول می توانید به پخت برنج، ته دیگ، ته چین و کیک بپردازید. فروشی که این پلوپز داشته است بسیار بالا بوده و محبوبیت بالایی را کسب نموده است.

 

پلوپز میگل مدل GRC 830

پلوپز مدل GRC 830 از دیگر تولیدات برند معروف میگل می باشد و آشپزی را برای علاقمندان به آن راحت تر می کند. این پلوپز بصورت چندکاره تولید و عرضه می گردد. حجم این محصول کم بوده و شما را با کمبود فضا رو به رو نخواهد کرد. جهت جا به جایی و حمل این محصول می توانید از دستگیره ی مخصوص آن بهره گیرید. این محصول بصورت 8 کاره به تولید رسیده است که امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. پخت برنج، ته دیگ، ته چین و کیک از جمله قابلیت های این محصول به شمار می رود. این پلوپز برای پخت غذای 4 تا 8 نفر مناسب می باشد و گنجایش 3 لیتری دارد. اگر در خانواده ای پرجمعیت زندگی می کنید و یا قصد خرید پلوپز برای مواقعی که مهمانی می گیرد را دارید این محصول می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

 

دستگاه پلوپز بهی 

این محصول به گونه ای ساخته شده که قادر است عمده کارهای آشپزی را انجام دهد. در کل می توان گفت که این دستگاه می تواند به عنوان یک سرآشپز کوچک عمل کند. مثلا قادر است برنج را با ته دیگی طلایی بپزد، دارای برنامه پختن پوره است و می تواند مدل های متنوع کیک های بازاری را بپزد. این دستگاه دارای برنامه پختن خورشت های ایرانی و سوپ با رعایت کردن میزان حجم آن ها است. علاوه بر این ها شما قادر خواهید بود تا با این دستگاه ماست درست کنید. برای اطلاع از قیمت پلوپز بهی مدل BKC-8612 به سایت ایمالز مراجعه کنید.

بهترین مارک پلوپز ایرانی و خارجی کدام است؟

بهترین مارک پلوپز خارجی

پلوپزهای برند فلر

دستگاه پلوپز فلر مدل RC90

یکی از محصولات آشپزخانه ای به روز موجود در بازار دستگاه پلوپز فلر مدل RC90 است. این نوع پلوپز دارای حجم زیادی است و برای خانواده های با جمعیت زیاد بسیار مناسب است. این دستگاه فقط یک پلوپز نبوده و توانایی های بیشتری دارد. از قابلیت های این دستگاه می توان به پختن برنج، ته دیگ سازی، تهیه سوپ، تهیه حلیم، بخار پز نمودن، گرم کردن و بستن ماست اشاره کرد.  برای خریدی به صرفه و مناسب از پلوپز فلر مدل RC90 به صورت لحظه ای در سایت ایمالز اطلاع یابید.

 

دستگاه پلوپز فلر مدل RC61

این مدل پلوپز ها از جمله محصولات امروزی هستند که توانسته اند طرفداران زیادی را به خود جلب کنند. این دستگاه تنها یک پلوپز نبوده و توانایی های بسیاری دارد. از توانایی های این دستگاه می توان به پختن برنج، ته دیگ سازی، تهیه سوپ و حلیم، بخار پز نمودن، تهیه فرنی، پختن کیک، بستن ماست، آرام پز نمودن و... اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت پلوپز فلر مدل RC61 به سایت ایمالز مراجعه کنید.

 

دستگاه چند منظوره فلر مدل MC-150-DGO

دستگاه چند منظوره فلر مدل MC-150-DGO یکی از وسایل پر کاربرد در آشپزخانه به شمار می رود. شما از این مدل دستگاه میتوانید جهت پختن، سرخ و برشته کردن مواد غذایی استفاده نمایید. با کمک این محصول قادر خواهید بود تا مدل های متنوع غذا ها را به صورت سالم و بوسیله روش هواپز کردن تهیه نمایید. قدرت این محصول ۱۲۰۰ وات بوده و سبب تهیه غذا با بالاترین کارکرد می شود. جنس ظرف داخلی آن تفلون نچسب است که سبب نچسبیدن مواد غذایی به داخل ظرف می شود. طراحی درب این دستگاه به صورتی است که می توانید آن را تا ۱۸۰ درجه باز نمایید و غذایتان را از آن بیرون آورید. دستگاه چند منظوره فلر با ایجاد یک محیط داغ و بسته امکان مناسب ترین پخت و پز، سرخ کردن و برشته کردن مواد غذایی را به شکلی راحت و بدون استفاده از روغن برای شما به وجود آورده است. در کل این محصول دارای کاربری زیادی بوده و با کیفیت تولید شده است و سبب می شود بتوانید به راحتی در خانه خود غذاهای سالم بپزید. شما با این محصول قادر خواهید بود تا برای ۶ نفر غذا آماده کنید.برای خریدی به صرفه و مناسب از قیمت فلر مدل MC-150-DGO به صورت لحظه ای در سایت ایمالز اطلاع یابید.


 

 

استفاده از سرخ کن بدون روغن فیلیپس


پلوپز فلر مدل RC97SD 

این دستگاه دارای قیمتی به صرفه و وسایلی مجهز در لیست ایده آل ترین دستگاه های پلوپز می باشد. شکل زیبا و سفید و نقره‌ای این دستگاه پلوپز در اولین نگاه اول سبب جلب شدن نگاه شما می باشد. این دستگاه پلوپزبه جای گرم‌کن و بخارپز هم کاربرد دارد. این وسیله تایمر و نمایشگر LCD دارا می باشد. این وسیله به دلیل ظرفیت پایین برای خانوارهایی با جمعیت کم ایده آل است. دستگاه پلوپز مارک فلر دارای امکاناتی مانند خوراک پز، بخارپز و گرم نگه داشتن غذا برای مصرف کنندگان می باشد، شما خواهید توانست از این وسیله برای تهیه ی کته و سوپ های خوش طعم که دارای 9 برنامه پخت غذا است، استفاده نمایید. اما باید گفت که این دستگاه دارای عملکردی مثل گریل، پخت درفشار (زودپز)، تنظیمات دستور پخت بخار پز و پخت نان و کیک نمی باشد.

 

پلوپز فلر مدل RC96

از دیگر تولیدات برند فلر پلوپز RC96 می باشد که طرفداران زیادی را بدست آورده است. گنجایشی که این محصول برخوردار است بسیار بالا بوده و برای خانواده های پرجمعیت بهترین انتخاب به شمار می رود. امکاناتی که این محصول در اختیار شما قرار می دهد شامل پخت برنج، ته دیگ، بخارپز کردن، پخت حلیم و سوپ، فرنی، کیک، ماست ساز و آرام پز و برخی موارد دیگر می باشد. به کمک این پلوپز می توانید برنج را مجدد گرم کنید و همچون پلوی تازخ آماده سرو می باشد. این محصول دارای نوشته هایی است که به فارسی ترجمه گردیده تا شما بتوانید به خوبی از آن استفاده نمایید. تولید این پلوپز توسط برند آلمانی انجام گرفته است و خرید آن را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

پلوپز فلر مدل  SL 25 D Slow cooker

این وسیله در حقیقت آرام‌پزی با عملکرد بسیار می باشد. موردی که سبب شده تا از وسایل دیگر جدا می سازد قابلمه ی پخت از جنس سرامیک می باشد که هم پخت هم شستن را راحت تر خواهد نمود. این وسیله جهت پخت غذا برای خانوارهای کم جمعیت مناسب می باشد. مورد جالب دیگری که سبب می شود تا فرد وضعیت طبخ را مشاهده نماید در شیشه ای آن می باشد. این وسیله برای استفاده خانوارهایی با جمعیت کم خیلی ایده آل می باشد و قادر است آن را علاوه بر پخت غذا آن را نیز گرم نگه دارد زیرا این دستگاه آرام پز دارای سه شکل دمای کم‌، زیاد و حالت گرم نگه‌داشتن مواد غذایی می باشد. این دستگاه آرام پز دارای بدنه ای از استیل ضدزنگ و همچنین دستگیره های استیلی آن دارای عایق حرارتی می باشد که به بدنه متصل می باشد.

 

پلوپزهای هاردستون

پلوپز چند منظوره هاردستون مدل RCS4700

این مدل پلوپز یک محصول جذاب و پر کاربرد است. این پلوپز چند منظوره بوده و دارای کارایی زیادی است. جنس بدنه این محصول پلاستیکی بوده و لوازم فلزی به کار رفته در آن از مواد مرغوب تهیه شده است. روی این پلوپز دستگیره هایی جهت جا به جایی راحت آن ها تعبیه شده است. با باز نمودن درب دستگاه توسط دکمه ای که روی آن قرار دارد شما می توانید به محوطه داخل پلوپز و ظرف پخت غذا دسترسی پیدا کنید.  برای خریدی به صرفه و مناسب از قیمت هاردستون مدل RCS4700 به صورت لحظه ای در سایت ایمالز اطلاع یابید

پلوپز هاردستون مدل RCS5900

از دیگر تولیدات برند هاردستون می توان به پلوپز RCS5900 اشاره نمود که کیفیت بالایی را دارا است و به عنوان یک محصول چندکاره تولید می گردد. این پلوپز قادر است قابلیت های بسیاری را در اختیار شما قرار دهد. در تولید بدنه این محصول از پلاستیک باکیفیت بهره گرفته شده است که دارای قطعات فلزی نیز می باشد. مواد بکار رفته از بالاترین کیفیت برخوردار است. شایان ذکر است که از روکش آلومینیومی که جداشونده نیز می باشد برای قسمت زیرین این محصول بهره گرفته شده است که امکان تمیز نمودن ظرف را فراهم می آورد. عایق بندی فضای داخلی این محصول توسط واشر لاستیکی انجام گرفته که بهترین پخت را با سرعت بالا برایتان فراهم می آورد. فروشی که این پلوپز بدست آورده است بسیار بالای بوده و رضایت افراد زیادی را در بر داشته است.

پلوپز هاردستون مدل RCS3500

از دیگر محصولات این برند معتبر می توان به معرفی پلوپز RCS3500 پرداخت که بسیار زیبا طراحی شده است و کارایی بالایی نیز دارد. تولید این پلوپز بصورت چندکاره انجام گرفته و مواد اولیه با کیفیت در ساخت آن بکار برده شده است. پلاستیک به همراه قطعات فلز جهت ساخت بدنه استفاده گردیده. برای این محصول 10 برنامه پخت در نظر گرفته شده است تا شما را در پخت غذا کمک نماید. جهت انتخاب برنامه می توانید از دکمه مند بهره گیرید. با خرید این پلوپز قادر به پخت انواع برنج، کیک، سوپ خواهید بود. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به پخت سریع و آرام پز، سرخ کن، حریره، بخارپز، ته دیگ، گرم کردن مجدد اشاره نمود. محبوبیت این پلوپز بسیار بالا بوده و توسط خریدارانش توصیه می گردد.

 

پلوپزهای تفال

 پلوپز تفال مدل  RK812160

این وسیله به 45 در 1 مشهور می باشد. این نوع دستگاه پلوپز به دلیل آرام‌پز بودن و ترکیب اقسام برنامه‌های پختن و ساختار مبتکرانه از ایده آل ترین گزینه ها می باشد. در حقیقت این دستگاه یک گجت واقعی در آشپزخانه می باشد چرا که شما از اقسام وسایل آشپزخانه بی‌نیاز خواهد کرد. این وسیله دارای قطعه ی کامپیوتری جهت تشخیص مواد غذایی می باشد. بعلاوه دارای وسیله تشخیص فشار اتوماتیک هم می باشد. این دستگاه دارای یک ظرف از جنس آلومینیوم جهت جریان گرما می باشد که سبب خواهد شد قادر باشید از آن جهت آماده سازی سوپ، دسر، ماست و خورشت بهره برد

از خصوصیات ویژه این وسیله هزینه به صرفه آن در مقایسه با وسایل جانبی آن می باشد. این نوع دستگاه پلوپز به دلیل دارا بودن 45 نوع برنامه جهت پخت فقط 90 یورو هزینه دارد. دارای اندازه و وزنی بسیار مبتکرانه می باشد. یک ظرف بزرگ جهت پخت نان ولی با ارتفاع کم جهت گذاشتن در کابینت و دارای وزن کم برای حرکت راحت، کاربرد این وسیله را راحت نموده است. شستن این دستگاه پلوپز خیلی راحت می باشد، زیرا می توان گفت همه وسایل آن قابلیت شستن در دستگاه ظرف‌شویی را دارا می باشند.

 

 پلوپز تفال مدل RK700670

فقط با انداختن یک نگاه به ظرف داخلی این محصول به شما خواهد گفت این چیزی بیش از یک پلوپز ساده است. این وسیله برای پخت چیزهای دیگر و عمر بیشترساخته شده است. فقط برنج ساده دم نمی کند، به وسیله دستورالعمل خواهید توانست چند نوع مدل برنج پخته و حتی غذاهایی که داغی زیادی لازم ندارند را بپزید. شستن این نوع دستگاه پلوپز بسیار راحت می باشد. قابلمه درونی این دستگاه تفلون نچسب می باشد ولی احتمال دارد بعد از مدتی کاربرد آن روی آن لکه‌های قهوه‌ای به وجود بیاید.

این وسیله دارای گزینه پخت برنج مانند پخت سریع و پخت کم حجم را دارا می باشد. بعلاوه دارای امکان دستور پخت سوپ برنج و گرم کردن هم می باشد. نقطه ضعفی که این دستگاه دارد نداشتن دستورپخت اقسام برنج می باشد. این دستگاه پلوپز قادر است تا 8 پیمانه برنج سفید یا قهوه‌ای را تهیه نماید. دارای پختی سریع با توانایی بالا می باشد ولی کیفیت غذا به اندازه پخت استاندارد نمی باشد. بیشتر  دستگاه های پلوپز در حداقل مقدار تا 2 پیمانه برنج را قادرند پخت نمایند. این وسیله به طور استاندارد 1 پیمانه برنج را هم قادر است بپزد ولی زمان پخت آن از 28 دقیقه بیشتر می باشد. با جنس پلاستیک سبد بخش بخارپز می توانید غذاهای متنوع  را پخت نمایید. در نهایت این وسیله یک دستگاه عالی و با کیفیت می باشد ولی زیاد نمی تواند در تهیه غذاهای دیگر کمک نماید.

بهترین مارک پلوپز ایرانی و خارجی کدام است؟

پلوپز مایدیا

دستگاه پلوپز مایدیا مدل RCF-710DS:

این مدل پلوپز از دسته وسایل برقی پرکاربرد در آشپزخانه ها بوده که طراحی جذابی داشته و دارای کارایی متنوعی است. این محصول بسیار مناسب خانواده های پرجمعیت است. ظرفیت این پلوپز تهیه غذا برای ۱۰ نفر است چون ظرف آن ۸.۱ لیتر حجم را پشتیبانی می کند. برای این محصول ۶ برنامه متنوع خودکار پخت و پز متناسب با خواسته استفاده کنندگان تعبیه شده که می توانند برنامه دلخواه را بوسیله صفحه تنظیمات پلوپز انتخاب کنند. لطفا برای اطلاع از قیمت مایدیا مدل RCF-710DS به سایت ایمالز مراجعه کنید.

 

دستگاه پلوپز مایدیا مدل MB-FS50H

این مدل پلوپز از دسته وسایل برقی پرکاربرد در آشپزخانه ها بوده که طراحی جذابی داشته و دارای کارایی متنوعی است. این محصول بسیار مناسب خانواده های پرجمعیت است. این محصول امکان پخت غذا را برای ۶ تا ۸ نفر دارد و حجم مخزن آن ۵.۵ لیتر می باشد. برای این محصول ۶ برنامه متنوع خودکار پخت و پز متناسب با خواسته استفاده کنندگان تعبیه شده که می توانند برنامه دلخواه را بوسیله صفحه تنظیمات پلوپز انتخاب کنند.  لطفا برای اطلاع از قیمت مایدیا مدل MB-FS50H به سایت ایمالز مراجعه کنید.

 

پلوپزهای برند فیلیپس

پلوپز فیلیپس مدل HD3038 

این وسیله دارای امکان تنظیم و کنترل مقدار حرارت و همچنین ظرف با دوام و 5 لایه درونی که جریان حرارت را به سرعت انتقال می دهد از ایده آل ترین گزینه ها می باشد. در حقیقت این دستگاه شبیه دیگ سنتی غذا را تهیه می نماید و این امر سبب می شود تا طعم غذا حفظ شود. دارای عملکرد زمان‌بندی پیش از پخت از 2 تا 12 ساعت می باشد که همیشه بتوانید جهت پخت غذا در وقت دقیق و آماده باشید. بخش گرم کن می تواند برنج را تا 24 ساعت گرم و تازه حفظ نماید و طعم و ویژگی های آن حفظ نماید. هنگامی که مراحل پخت به آخر رسید وسیله به شکل اتوماتیک روی حالت گرم‌کن خواهد رفت. عملکرد جریان حرارت 3 بعدی سبب خواهد شد تا غذا راحت تر بپزد و مدت بیشتری گرم بماند.

 

دستگاه پلوپز چند منظوره فیلیپس مدل HD3038 Fuzzy Logic

یکی از محصولات با کیفیت و جدید کمپانی فیلیپس دستگاه پلوپز مدل HD3038 بوده که دارای ساختی جذاب و قابلیت های متنوعی است. کار با این دستگاه خیلی راحت است و طراحی آن به گونه ای است که علاوه بر بالا بودن کیفیت محصول می تواند زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان کرده و به شما کمک کند تا به راحتی آشپزی نمایید. از توانایی های این محصول می توان به پختن برنج، پختن کیک، تهیه سوپ، بخارپز کردن و دوباره گرم کردن اشاره کرد. این نوع پلوپز قادر به پختن برنج به شکل های متنوع است که برای نمونه می توان تهیه برنج به صورت کته و تهیه برنج با ته دیگ را نام برد که به شدت توسط ایرانی ها استقبال می شود. روش کار با این محصول خیلی راحت است و شما باید فقط با ریختن آب و سایر مواد به درون ظرف و فشردن دکمه منو، نوع پخت مورد نظر را تعیین نموده و دکمه پختن را فشار دهید.لطفا برای اطلاع از قیمت پلوپز فیلیپس مدل HD3038  به سایت ایمالز مراجعه کنید.

 

پلوپزهای پاناسونیک

پلوپز پاناسونیک مدل SR-1990D

پلوپز مدل SR-1990D از دیگر محصولات برند معروف پاناسونیک می باشد که از توان 750 واتی برخوردار است. جهت ظرف داخلی این پلوپز از تفلون بهره گرفته شده است که می توان به آسانی آن را جدا نموده و شستشو دهید. حالت های موجود در این محصول شامل پلوپز، گرم نگهدارنده، آرام پز، بخارپز می باشد که جهت بهره گیری از هر کدام کافیست از دکمه هایی که در قسمت جلوی محصول قرار دارد استفاده نمایید. به کمک این محصول می توانید کار بخارپز کردن مرغ، ماهی، سبزیجات و ... را انجام دهید. لازم به ذکر است که در تولید ظرف بخارپز از مواد بهداشتی با دوام استفاده شده است که بالاترین مقاومت را در برابر گرما و ضربه دارد. نمایشگر دیجیتال وضعیت پلوپز را به اطلاع شما می رساند. گنجایشی که این محصول برخوردار است معادل 1.8 لیتر بوده که جهت پخت غذای 8 نفر مناسب می باشد.

 

پلوپز پاناسونیک مدل SR-970D

برند معروف و مشهور پاناسونیک از دیگر تولیدکننده پلوپز به شمار می رود که بهترین و باکیفیت ترین پلوپزها را به دست تولید می رساند. امروز در بسیاری از خانه ها از پلوپزهای برقی استفاوه می شود که شما را در انجام کارها کمک می کند و کارها را راحت تر و آسان تر می نماید و در زمان نیز صرفه جویی می کند. این پلوپز از طراحی زیبا و کلاسیکی بهره مند است و ظرفیت آن نیز کاملا مناسب است. کیفیت ساخت این محصول بسیار بالا می باشد و توانسته رضایت مصرف کنندگان را کسب نماید. این محصول از توانی به اندازه 520 وات برخوردار است و می توانید از آن جهت پخت غذای 4 نفر استفاده نمایید. در تولید ظرف داخلی این پلوپز از تفلون نچسب بهره گرفته شده است که به راحتی می توانید آن را جدا نمایید و به شستشوی آن بپردازید. درب شیشه ای این محصول بسیار مقاوم بوده و نیازی نیست نگران شکستن آن باشید زیرا کیفیت آن کاملا ثابت شده است. کیفیت تولید بدنه بسیار بالا می باشد. جهت انتخاب حالت های پلوپز برای مثال گرم نگهدارنده، آرام پز می توانید از دکمه هایی که بر روی بدنه قرار دارد استفاده نمایید. لازم به ذکر است که این محصول به شما این امکان را می دهد تا شکل ته دیگ را بطور دلخواه انتخاب نمایید که شاما حالت کم رنگ، متوسط و پر رنگ می باشد. برای مشاهده ی تنظیمات صفحه نمایش مخصوصی که در بالای دکمه ها قرار دارد این کمک را به شما خواهد نمود.

 

بهترین پلوپزهای خارجی از سایر برندهای مولینکس، بوش، بیترون و غیره

دستگاه پلوپز - بخارپز مولینکس مدل MK156

از این مدل محصول جهت تهیه غذاهای متنوع و گاهی رژیمی استفاده زیادی می شود. به خصوص با زیاد شدن علاقه مندان به غذاهای رژیمی، استفاده از این مدل محصولات افزایش چند برابری پیدا کرده است. این پلوپز به دلیل توانایی گرم نگه داری که دارد به عنوان وسیله ای دوست داشتنی برای بانوان کارمند مبدل شده است. در این پلوپز یک چراغ نشانگر تعبیه شده که می تواند تمام شدن مدت پخت غذا را به شما هشدار دهد. بدنه این محصول ضد حرارت بوده و همین امر است که کار با آن را برای خانه هایی که دارای کودک هستند ایمن تر و راحت تر می کند. شما می توانید در این پلوپز به میزان ۲ تا ۱۰ پیمانه برنج را بپزید و در صورت پخت ۲ پیمانه برنج خیالتان راحت باشد که برنامه این پلوپز جهت پخت برنج بدون ته دیگ مناسب است.لطفا برای اطلاع از قیمت مولینکس مدل MK156 سایت ایمالز مراجعه کنید.

 

پلوپز بیترون مدل B18AR

برند بیترون از دیگر برندهایی است که به تولید پلوپز پرداخته است و موفق به تولید بهترین پلوپزها شده است. این پلوپز طراحی زیبایی دارد و کمک بسیاری در انجام آشپزی به شما خواهد نمود. قابلیت هایی که این محصول در اختیارتان قرار می دهد شامل سرخکن، پلوپز، بخارپز، آرام پز، ماست ساز و ته دیگ می باشد. می توانید از طریق نمایشگر به استفاده از برنامه های از پیش تعیین شده بهره گیرید. مودهای پخت موجود در این محصول شامل عادی، بخارپز، کیک، سوپ، گرم کن، حریره، غلات می باشد. اگر قصد خرید یک پلوپز را دارید این محصول می تواند انتخاب مناسبی به شمار رود.

 

پلوپز بلک وود مدل Rc-500

بلک وود برند معروفی است که به تولید و عرضه پلوپز می پردازد. پلوپز مدل Rc-500 را می توان جز بهترین محصولات این کمپانی محسوب نمود که فروش بسیاری را نیز کسب نموده است  با وجود آنکه چندان نظراتی در مورد رضایت و یا عدم رضایت به ثبت نرسیده اما فروش بالایی را داشته است.

 

 پلوپز بوش مدل MUC88B68 

این نوع پلوپز دارای چند نوع برنامه پخت و دارای روش هایی مثل پخت و پز در فشار زیاد (زودپز) یا بخار می باشند، ولی پلوپز بوش پیشرفته تر می باشد. این نوع پلوپز دارای تنظیمات زیادی می باشد که این امکان را به شما خواهد داد تا به جز پختن برنج، جهت سرخ نمودن و برای درست کردن ماست و تخم‌مرغ هم کاربرد دارد. این پلوپز سبب می شود تا وسایل دیگر آشپزخانه اضافه باشد.

این دستگاه مانند دستگاه زودپز می باشد ولی ظرف آن خطوطی دارد که ظرفیت را به لیتر نشان می دهد و کاربرد آن را راحت تر نموده است. دارای یک دستگیره‌ روی آن می باشد که مانند سوپاپ دستگاه کار می کند و موقع پخت زودپزی در را  قفل خواهد نموده. این وسیله دارای یک کنترل با 9 کلید تنظیمات برای اقسام پخت دارا می باشد که کاربرد آن احتمال دارد کمی پیچیده باشد. این وسیله دارای عملکرد تنظیمات ، فشار و درجه حرارت و زمان پخت کوتاه، متوسط و طولانی را جهت هر کدام از برنامه های پخت را دارا می باشد. از جهت تنظیمات و امکانات پخت این نوع از انواع دیگر پیشرفته تر ولی کاربرد آن مقداری پیچیده تر می باشد.

 

بهترین مارک پلوپز ایرانی و خارجی کدام است؟

 

دستگاه پلوپز هانس مدل HMC-163467 

این نوع دستگاه پلوپز هم مثل پلوپز قبلی یک دستگاه همه کاره می باشد. اغلب ما ایرانی‌ها ته‌دیگ را دوست داریم، این نوع پلوپز دارای عملکرد بخصوصی می باشد که قادر است ته‌دیگ را به سه شکل برشته، طلایی و نرم پخت نماید. در صورت داشتن این مالتی کوکر به وجود بخارپز، آرام‌پز سرخ‌کن و یا حتی وسیله ای جهت درست کردن ماست احتیاجی نیست. دستگاه با کاربردهای زیاد که برنج را نیز بسیار حرفه ای می پزد که با ذائقه ما ایرانیان هماهنگ است. در ساختار شیک و مرغوب این دستگاه با وجود دو دیگ تفلونی نچسب بکار رفته است که به آسانی  قادرید برای 10 نفر غذا درست کنید.

 

 پلوپز بیشل BL-RC-002 

این وسیله در اصل هم پلوپز و هم آرام‌پز و هم بخارپز می باشد. این وسیله تولید شرکت بیشل دارای ساختار ظاهری و جالبی می باشد که استیلی رنگ می باشد. موردی که این وسیله را از وسایل دیگر جدا نموده کاربرد ظرف استیل ضدزنگ جهت بخارپز نمودن به جای سبد بخارپز می باشد. این وسیله دارای عملکرد تعیین سرعت پخت نیز می باشد. فقط باید از میان 20 برنامه پخت یکی را بزنید و منتظر بمانید تا غذای خوشمزه شما اماده شود. مورد برجسته در این وسیله جنس مرغوب تفلون آن می باشد. شستن وسیله هم خیلی راحت می باشد و جدا نمودن و وصل مجدد وسایل کار راحتی است.

 

بهترین مارک پلوپز ایرانی و خارجی کدام است؟

 

دستگاه پلوپز فلاسکی ویداس مدل VIR-5371

امروزه پخت غذا یکی از مشکلات خانم های ایرانی محسوب می شود. این کار وقت زیادی را به خودش اختصاص می دهد و حتی سبب می شود در بعضی وقت ها با سرعت و بدون دقت آن را انجام دهید و در نهایت نتیجه خوبی نیز نخواهید گرفت. ولی در حال حاضر محصولات جدیدی جهت کار آشپزی تولید شده اند که وظیفه دارند غذا ها را با سرعت زیاد و همچنین خوشمزه برای ما آماده کنند. پلوپز فلاسکی ویداس مدل ۵۳۷۱ یکی از این محصولات است که قادر است غذا را با حجم زیاد و با کیفیت بالا آماده نماید. توان این مدل پلوپز ۹۰۰ وات بوده و قادر است غذا را نسبت به حالت عادی با سرعت بیشتری بپزد که این امر سبب صرفه جویی در وقت شما خواهد شد. این محصول دارای ۱.۸ لیتر حجم است که در واقع این میزان حجم بسیار زیاد است و مناسب خانواده های با جمعیت زیاد و با مصرف زیاد خواهد بود.برای خریدی به صرفه و مناسب از قیمت پلوپز ویداس 5371  به صورت لحظه ای در سایت ایمالز اطلاع یابید.

 

پلوپز ویداس مدل VIR-5432

ویداس از دیگر تولیدکنندگان پلوپز می باشد که پلوپز VIR-5432 یکی از بهترین محصولات این برند محسوب می گردد. این محصول از طراحی زیبایی بهره مند بوده و بصورت چندکاره به بازار عرضه شده است و طرفداران زیادی را بدست آورده است. از امکاناتی که این پلوپز در اختیار شما قرار می دهد می توان به بخارپز، گرم نگهدارنده، آرام پز و پاستاپز، سوپ پز، تهیه خورشت های متنوع، ماست ساز، سرخ کن، ته دیگ ساز اشاره نمود. اگر قصد خرید یک پلوپز مناسب برای خانه خود را دارید این پلوپز می تواند گزینه ی مناسبی برایتان باشد.

 

پلوپز چندکاره فولن مدل FRC-40T

از دیگر پلوپزهای محبوب در بازار پلوپز چندکاره FRC-40T می باشد که توسط کمپانی فولن به تولید رسیده است. این پلوپز به شما امکان پخت و پز به وسیله ی کامپیوتر را خواهد داد. برای این محصول 15 برنامه پخت در نظر گرفته شده است که شامل سوپ، تاس کباب، فرنی، پاستا، کیک، پیتزا، آش و پخت خورشت و برنج به صورت ته دیگ، پوره می باشد و این کارها در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد اما می توانید از سرعت معمولی و یا آرام پز آن نیز بهره گیرید. کیفیتی که این پلوپز برخوردار است بسیار بالا می باشد. بخارپز و تهیه ماست از دیگر برنامه های این پلوپز به شمار می رود. محبوبیت این محصول در میان افراد بسیار بالا می باشد و افراد زیادی دیگران را به خرید آن توصیه و ترغیب می نمایند.


نظرات کاربران