نکات مهم در خرید لباس ایده آل خانم های چاق

نکات مهم در خرید لباس ایده آل خانم های چاق

آیا احساستان این است که زنان چاق ، دارای محدودیت های بسیاری در انتخاب طرح و رنگ برای لباس مجلسی زنانه و اسپرت هستند؟ جواب این سوال که ذهن خانم های چاق را مشغول خود کرده در این متن بررسی خواهد شد تا با کاربرد آن، دارای موارد جالبی برای نجات از نگرانی در انتخاب تیپ ایده ال برای لباس های ایکس لارج و بزرگ تر باشید. درشت اندامی از لحاظ ساختارپوشش، ضعف بزرگی به حساب نمی اید. با ساختار لباس و ظریف کاری و مد در برگزیدن طراحی رنگی در نوع تیپ، اشخاص چاق را میتوان در رنگ ها و طرح های مختلف، جذاب خوش تیپ جلوه داد. اگر دوست دارید بدانید که بانوان چاق و یا حتی بسیار چاق چطور قادرند لباس های اسپرت و مجلسی جذاب و شیک را بپوشند، فقط باید به کلکسیون لباس و مد ادل  ستاره موسیقی پاپ دنیا نگاهی بیندازید تا بتوانید چاق ترین سلبریتی در زمینه استیج های طوفانی هزاره  سوم را دیده و نمونه هایی جالب را ببینید.

 

توصیه برای تهیه لباس بانوان چاق

حتی اگر شما یک سلبریتی شناخته در زمینه  مد و موسیقی هستید، باز هم دارای انتخاب های زیادی می باشید ولی انتظار نباید این باشد که مدل ساخت مد و لباس شما مانند فرشتگان ویکتوریا سکرت یا جی جی حدید باشد! البته با هشتگ من فرشته نیستم (I AM NO ANGLE) روند رو به رشد جهانی که اتفاق افتاده، شما را برای گزینه های گوناگون لباس، می تواند امیدوار نماید.

پروژه کم کردن وزن!

اگر دارای اضافه وزن هستید، مانند یک پروژه طولانی مدت به آن نگاه کنید و برای کم کردن علمی  و منطقی وزنتان، مطابق اندام و وزن و شرایط فیزیکی و قدی که دارا می باشید، شروع نمایید. تمام کارهایتان باید تحت درمان پزشک مجرب و متخصص تغذیه باشد. از وب سایت های انلاین برای درمان به شدت بپرهیزید و شیوه های تهاجمی جراحی را به هیچ وجه در مرحله ی اول انتخاب نکنید. درصورتی انجام دهید که جمعی از پزشکان شما را به شما این پیشنهاد را نمایند.

لباس طرح دار چاپ برجسته برای بانوان چاق، ممنوع!

این نکته ای بسیار برجسته در نوع تیپ برای بانوان چاق می باشد که از تییپ های دارای طرح مخصوصا چهارخانه درشت بپرهیزند. هرچه  که در ساختار تیپ باعث زیاد شدن اندازه توجه اطرافیان روی  بدن شود باید عوض شود و شیوه های دیگری برای ان جایگزین نمایید.

نکات مهم در خرید لباس ایده آل خانم های چاق

لباس معمولی

پس، تیپ معمولی، در ممانعت از توجه چشم در بخش های گوناگون اندام یک شخص چاق نقش خوبی خواهد داشت. مخصوصا برای بانوان چاق که اغلب دارای ران های بزرگ کوتاه هستند. لباس هایی که خیلی بلند است، مانند مانتوهای بلند یا پالتوهای روی زانو و طرح های برجسته رنگی و لباس های چین دار عموما باعث چاق تر نشان دادن اشخاص چاق خواهد شد.

در عوض پیشنهاد می کنیم که خانم های چاق، پوشش یک رنگ را در ساختار تیپ بکار ببرند تا اندامشان کشیده تر و هیکلشان با حداقل ایراد دیده شود. در ساختار یقه و آستین لباس بانوان چاق،  باید به دوری از چین ها نیز توجه کنید. زیرا که چین ها، قسمت هایی از لباس می باشند که باعث جلب توجه افراد خواهد شد و در اصل این برای خانمهای لاغر اندام مدل خوبی می باشد. به طور مثال برای انتخاب پوشش ایده ال بانوان چاق گیپورهای گل برجسته رنگی انتخاب خوبی نخواهد بود.

خانم های با هیکل گلابی شکل

اگر دارای هیکل گلابی شکل هستید، از کاربرد طرح های چاپی و برجسته بپرهیزید. این نوع طرح ها سبب درشت جلوه دادن تیپ شما خواهد شد و پوشش را بسیار در هم برهم و شلوغ خواهد کرد. شما باید به عنوان یک خانم چاق، تلاش کنید که به طور منظم در ساختار تیپتان، خطای دید به وجود بیاورید و با این عمل، ایرادات اندام را با استفاده از پارچه های هماهنگ با وزن و قد و  فرم صورت و اکسسوری ها بپوشانید.

بانوان چاق دستشان در برگزیدن رنگ، باز است. ولی چیزی که پیداست دقت به این مورد است که برگزیدن رنگ لباس، به فرم صورت و قد و رنگ پوست نیز مرتبط می باشد. بازوهای درشت و باسن برجسته و شکم بزرگ  بخاطر خطای دید به شما اجازه نخواهد داد که هر رنگی در لباس بکار ببرید.

بانوان چاق باید رنگ تیره بپوشند

اغلب، هم برای بانوان و هم آقایان ، رنگ های دارای طیف تیره، انتخاب های ایده الی برای لاغر جلوه دادن تیپ خواهد بود.  لازم نیست حتما از مشکی یا زغالی استفاده نماید! طیف  رنگ های خنثی و تیره خیلی ایده ال است. سال ۲۰۱۸ میلادی،  رنگ بنفش، رنگ سال  می باشد. بنفش تیره، انتخابی عالی برای برگزیدن تیپ ایده ال برای بانوان چاق می باشد و آن را با طیف رنگی متنوع از اکسسوری ها میتوان هماهنگ کرد.

سبک هایی  که دارای رنگ  روشن هستند،  علاوه بر اینکه سایتان را کوچک نشان نمی دهد، بعلاوه از اندازه واقعی نیز بزرگتر نشان خواهد داد و گاهی وقتی مارک های لاکچری با تناسب رنگ پوست و سایز خانم هاست نباشند، اندام خوبی را به شما نخواهد داد. دامادهای کم سن و سال را  در مجالس عروسی سال های اخیر حتما دیده اید که برای بیشتر شدن سن، کت و شلوارهای روشن یا صدفی یا سفید را بکار می برند! برای خانم هایی که دارای بازوان چاق و اندام گلابی  هستند، دارای استفاده هست! ولی ظاهر شیک و جذابی به آنها نخواهد داد.

نکات مهم در خرید لباس ایده آل خانم های چاق

استفاده از لباس راه راه عمودی برای بانوان چاق

به خانم های چاق، توصیه شده مطابق اصل خطای دید، راه راه عمودی در تیپ ها بکار ببرند که برای آقایان و بانوان، در سال  ۲۰۱۸ میلادی هم به عنوان ترند در فشن شو ها دیده می شود. لباس راه راه، باعث به وجود امدن خطای دید خوبی خواهد شد. خط های عمودی، شما را کشیده و قد بلند جلوه می دهد و ، چون خط های راه  راه افقی تیپتان را شلوغ نگاه می کند به خانم های قدکوتاه و چاق پیشنهاد نمی شود.

خانم های قد کوتاه چاق بخشی از ضعف های ساختار پوشش را می توانند با تهیه کفش های پاشنه  بلند پوشش دهند. دامن های به نسبت گشاد اگر با بالا تنه ای که خیلی تنگ نباشد ست شود، پوشش ایده الی برای بانوان چاق مب باشد. ولی در هر صورت، وجود رنگ تیره باید برجسته باشد تا چاقی شما در چشم نزند!

جهت پوشاندن شکم خود راهکار بیابید

شکم بانوان چاق، بیشترین توجه مخاطب را جلب می کند.  بخصوص اگر دکلته بدون بند هم  تنتان باشد، بازوان بزرگ هم دومین قسمت اندام می باشد که مورد تمرکز می باشد. لباس  های اندامی و تنگ حتی برای خانم هایی مه از گن استفاده می کنند پیشنهاد نخواهد شد. زیرا که مخفی نگه داشتن برامدگی شکم،  راحت نخواهد بود.  در عوض، کت و شلوارهای رنگارنگ شیک مجلسی انتخاب بهتری از پوشش دامن  می تواند باشد.

خانم های چاق چه قد کوتاه و چه بلند قد، چه دارای اندام گلابی شگل و چه غیراز آن،  باید از سینه بند متناسب جهت ساختار پوشش هم بکار ببرند. شکل سینه ها در ساختار هیکل بانوان مخصوصا خانم های جوان خیلی مهم است. سینه بند متناسب، پوشش شما را می تواند ساعت  شنی جلوه دهد و قسمتی از ایرادات اندامتان را پوشش دهد. برای تهیه سوتین مناسب با پوششتان، از استایلسست های خانه های مد یا فروشندگان حرفه ای لباس زیر در شهرتان مشاوره بگیرید و فقط به پیشنهادات وب سایت های داده شده در وب سایت های لباس زیر، بسنده نکنید!

لباس های الگو دار

لباس هایی که دارای الگوهای متفاوت می باشند، انتخاب های حذف شده در لیست گزینه های شما نخواهند بود. شما با برگزیدن طرح و رنگ و همینطور اکسسوری مناسب، قسمت های اضافی در ساختار پوشش خود را با لباس های الگودار بلند یا کوتاه، پوشش دهید و خطای دید برای خود بکار ببرید.

نکات مهم در خرید لباس ایده آل خانم های چاق

شلوار پاچه گشاد

اگر خانم چاقی، دارای شکم یا باسن یا کمر درشت است، لباس های یقه قایقی را بکار ببرد.  شلوارهای پاچه گشاد هم جهت جلب دید مخاطبان پیشنهاد می شود. برای خانم هایی که دارای سینه های درشت هستند هم شلوارهای پاچه گشاد در ساختار پوشش پیشنهاد می شود. اگر چاقید ولی برامدگی های زیاد در هیکل تان مشاهده نمی شود، برای عوض کردن نگاه اطرافیان، کمربندهای  متفاوت را می توانیدبکار ببرید. ولی استفاده ازلباس خال خالی سفید مشکی یادتان نرود!

اگر لباس های رافل (آستین چین دار) را می پسندید ،  فرم برش و دوخت لباس باید جوری نباشد که قسمتی از اندام را بسیار برآمده جلوه دهد و قسمتی از مرکز توجه مخاطب را به آن سمت منحرف نماید. ، برای خانم های چاق چین های ظریف پیشنهاد می شود.

اگر به عنوان یک خانم چاق احساس می کنید که لباس های مخمل را نباید بپوشید باشید در اشتباهید..  رنگ های تیره مانند بنفش تیره یا زرشکی تیره، انتخاب های لاکچری جهت لاغر جلوه کردن هیکلتان می باشد. اگر لباس های حجم دهنده استفاده می کنید، برای ظاهری درخشان و متناسب، تلاش نمایید کمر لباس تنگ باشد. برای همین پیشنهاد می شود که از JUMPSUIT‌ بپرهیزید. مگر اینکه بسیار دلتان بخواهد و یا توصیه مشاور شما این باشد!

نکات مهم در خرید لباس ایده آل خانم های چاق

خانم های چاق تا حد امکان از کت های نیم تنه یا تاپ که بازوان بزرگ شان را در معرض توجه مخاطب می گذارد یا شانه های  آن را برامده جلوه می کند، بپرهیزند. آستین های سه ربع انتخاب خوبی می باشد.

تهیه اکسسوری برای خانم های چاق هم مهم می باشد.  به طور مثال اگر خانمی چاق با قد کوتاه می باشید، در بکاربردن گردن بند و گوشواره های خوشه ای بپرهیزید.

 


نظرات کاربران