راهنمای خرید کفش کالج

راهنمای خرید کفش کالج

کفش‌های مردانه برعکس کفش‌های زنانه سبکهای زیاد و مختلفی ندارند و تعدد سبک کفش‌های مردانه فقط دارای تعدادی مدل می باشد. از اقسام این مدل ها کفش های کالج مردانه یا لوفر می باشد. در فصل بهار و تابستان کالج از پرطرفدارترین کفش‌هایی می باشد که برای آقایان موجود می باشد.

 

فواید متعددی که این کفش بر دیگر سبکهای ایده ال برای آقایان دارا می باشد سبب خواهد شد که آن‌ها دارای علاقه ی وافری به کاربرد این نوع کفش‌ها باشند. کفش های کالج‌ یا لوفر مردانه اغلب غیررسمی می باشند و آقایان در امور روزمره از به پاکردن آن ها استفاده می کنند.

یکی از این فواید راحت بودن کفش کالج می باشد. راحت بودن به این معنا می باشد که کفش‌های کالج خیلی راحت به پا می روند و خیلی راحت و در کوتاه ترین مدت نیز از پا در می آیند؛ پس برای آقایان اذیت های بسته و باز کردن بند کفش‌های ورزشی همچنین کفش مردانه را نخواهند داشت. بعلاوه ی راحت بودن در کاربرد، یکی دیگر از خصوصیات با اهمیت کالج مردانه این می باشد که خیلی راحت قادرید آن را با پوشش ها، تیپ ها و سبک های متفاوت مدل های لباس مردانه هماهنگ و ست کرد. هرسال پیش از آغاز فصل بهار یعنی در آخرهای فصل زمستان ویترین کفش‌فروشی‌های مردانه مملو از سبک های متفاوت کفش کالج که برای تیپ مردان در فصل بهار و تابستان مهیاست پر می شود.

این نکته بدین معنا می باشد که کالج در حقیقت کفشی فصلی به شمار می رود؛ به این معنا که شما قادرید در دو فصل گرم سال این کفش ها را به کار ببرید و بیشتر سبک های این نوع کفش اغلب ایده آل کاربرد در فصول سرد سال نمی باشند. به جرات می گوییم که از برجسته ترین زیبایی ها کاربرد کفش کالج ست شدن این سب کفش با مدل های متفاوت در تیپ شلوار آقایان می باشد.برای اطلاع از قیمت کالج مردانه  به صفحه لیست قیمت این محصول در سایت ایمالز مراجعه کنید.

 

هماهنگی شلوارهای جین ، کتان و کفش کالج مردانه

خوب است آگاه باشید که استفاده از کفش کالج با شلوار جین و همچنین با شلوارهای کتان و پارچه‌ای ممکن است دارای هماهنگی زیادی با هم باشند. شما در هر سه تیپ متفاوت جین، کتان و پارچه با کاربرد این کفش‌ها پوششی گیرا، مدرن و خیلی لاکچری را می توانید تجربه کنی. با دقت به این مسئله که این سبک کفش حدودا می توان گفت یک مدل بخصوص را دنباله روی می کند و معمولا این کفش‌ها به هم شبیه می باشند، ولی شما قادرید مقداری گردش در فروشگاه ها سبکهای متفاوتی از کفش‌های کالج را تهیه کنید به گونه ای که قادر باشید با هریک از این پوشش ها ست کرده و آن را بکار ببرید. ست کالج جیر یا نوبوک با شلوار جین گیرایی خاص و بسیاری به تیپ مردانه تان خواهد داد.

هزینه ایده ال و اختلاف رنگی کالج مردانه

هزینه کم این سبک کفش‌ها هم از دیگر زیباییی های این محصول در تجارت و ترند و مد می باشد. کالج ها به نسبت کفش‌های مردانه مراسمی و همچنین کفش‌های اسپرت، معمولا ارزان تر هستند. هرچند مدل های تخصصی کفش که به عرضه اقسام کالج مشغول می باشند در پاره ای موارد هزینه های زیادی را روی محصولات خود می گذارند، ولی شما قادرید در برابر کفش‌های مردانه و کفش اسپرت مارک های دیگر متوجه این اختلاف در قیمت بشوید.

مثلا در مارک های برند کلارکس، جئوکس و اکو که اکثرا دارای مدل سنتی می باشند و مارک هایی مانند بنتون، زارا و منگو که همگی اسپرت تر می باشند، هزینه ای به نسبت بیشتری را در کالج‌های مردانه در مقایسه با دیگر مارک ها می یابید؛ ولی دارای مرغوبیت، دوخت و ماندگاری بیشتری می باشند.

اختلاف در رنگ هم از با اهمیت ترین مریت های کفش کالج می باشد. شما قادرید این کفش‌ها را در رنگ‌های خیلی  مختلف و زیبایی در بوتیک‌ها و مغازه‌ها یافته و با توجه به علاقه تان تهیه کنید. همینطورکفش های کالج مردانه هماهنگ شدن با شلوار جین را نیز برای خریداران مهیا نماید. به این معنا که شما قادرید با توجه به هماهنگی در رنگ و مدرن بودن و پوشش مورد پسندتان کفش‌های کالج رنگی در تیپتان بکار ببرید.

راهنمای خرید کفش کالج

ست بودن کالج مردانه با کت‌ وشلوار و پوشش سنتی

تغییراتی در مدت یکی دو سال اخیر این مرتبه از کفش ها رخ داده است که سازندگان در ساخت سبک، کاربرد این سبک کفش‌ها را با کت‌وشلوارهای مردانه هم مد کرده اند. اگر دنبال ساختارهای مدرن در ترندها هستید حتما فهمیده اید که در طی دو سال اخیر شلوارهای مردانه‌ای که مقداری کوتاهتر شده اند با کالج و کت و پیراهن مراسمی و کراوات بکار برده می شود. این صحیح که این سبک تیپ زدن مقداری از اندازه سنتی بودن لباس‌های مراسمی کم کرده، ولی قادر بوده با رد کردن برخی از قوانین در تیپ مراسمی آقایان به مقدار جذابیت‌ها و راحت بودن این تیپ به شکل موقتی زیاد کند.

البته کاربرد کالج در پوشش های سنتی تنها معطوف به مدل ایتالیایی معطوف خواهد شد. به این معنا که کت‌وشلواری که با مدل ایتالیایی خیاطی شده، قابلیت ست و هماهنگ شدن با کفش کالج را خواهد داشت. کاربرد کفش کالج با کت‌وشلوارهای سنتی و مدل تاکسیدو، کت‌وشلوارهای انگلیسی و یا کت‌وشلوارهایی که کتشان دارای شش دکمه می باشد اصلا ایده ال نخواهد بود. خوب است در مجالس رسمی که در لب ساحل می باشد این کفش‌ها را با کت‌وشلوار ست نمایید و در زمان های دیگر با کت‌های تک یا ژاکت‌های سبک و خنک استفاده نمایید.

تلاش نمایید در مراسم های رسمی و بسته کالج‌های با جنس ورنی، چرم و جیر بکار ببرید. همینطور خواهید توانست در ست کردن با پارچه لباستان کالج‌های طرح دار و سگک‌دار نیز استفاده نمایید. به پا کردن کالج‌های سگک‌دار به رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و کالج‌های تزیینی با سنگ‌های مخصوص تیپتان را خیلی رسمی و لاکچری نشان خواهد  داد. کاربرد کالج‌هایی که مقداری پاشنه دارند هم با استایل رسمیتان خیلی جذاب و با مد روز نیز مطابق می باشد.

راهنمای خرید کفش کالج

شلوارهای ایده آل برای کالج مردانه

در کل شلوارهایی که قسمت آخری یا بخش زیر ساق پایشان مقداری تنگ می باشد را خیلی راحت می توان با کفش کالج هاهنگ کرد؛ وشلوارهایی که با دمپاهای گشاد و به شکل راسته ساخته شده اند به هیچ وجه برای ست کردن با کفش کالج مناسب نمی باشند. از آنجا که آگاهید به پا کردن شلوارهای کوتاه یا به عبارتی شلوارک‌های جین و همچنین شلوارک‌های کتان برای تیپ اسپرت راحتی و خیابانی مردانه در تابستان هم مورد پسند تولیدکنندگان می باشد. در این فرم تیپ با دقت به اندازه اسپرت بودن پوشش، کفش‌های اسپرت و یا کفش‌های کالج بکار برده می شوند.

ست کفش کالج با شلوارک ست بدیعی می باشد که در تابستان گذشته خیلی مورد پسند جوانان بود. همه ی این خصوصیات سبب خواهد شد که کفش کالج از پرطرفدارترین کفش‌ها در مدت ۵۰ یا ۶۰ سال اخی در تاریخ برند مردانه بسیار مورد پسند واقع شود. در کل به جرات میتوانیم بگوییم که کالج کفشی می باشد که شما در هر جایی از محل کار تا فضای دانشگاه و یا مراسم کوچک و همچنین مراسم های بزرگ رسمی که اندازه سنتی بودن آن مراسم زیاد نمی باشد، بکار برده خواهد شد.

راهنمای خرید کفش کالج

با مدلهای جدید آدیداس در مقاله ی "معرفی چند مدل از کفش های جدید آدیداس " آشنا شوید.

جوراب ایده آل برای کالج مردانه

از با اهمیت ترین نگرانی هایی که معمولا طرافداران تیپ کفش کالج دارا می باشند، پوشیدن یا نپوشیدن جوراب با این کفش‌ها می باشد. با کمی توجه در پوشش می توان این نگرانی را خیلی اسان و راحت کرد. کالج‌های اسپرت را باید بی جوراب و یا با جوراب‌های کفی که در سال های اخیر پوشیدن این جوراب‌ها در میان مردان مد شده است، بکار برد، ولی اگر دلتان می خواهد از جوراب بهره ببرید توجه کنید که جوراب شما با کفش‌هایتان از لحاظ رنگ ست شود.

به این معنا که کفش‌های کالج را اغلب با جوراب‌های تک‌رنگ معمولی قادرید بکار ببرید. بیشتر از رنگ‌های تیره استفاده کنید تا ناهمواری تیپتان کمتر شود.

کفش کالج آقایان را با کدام لباس ست کنیم ؟

کفش کالج اخیرا به یکی از بخش های لاینفک لباس های آقایان و بانوان تبدیل شده اند. کفش های کالج علاوه بر راحتی دارای شکلی خیلی مدرن و شیک می باشند. ولی باید در تهیه اقسام این کفش و لباسهایی که با آن پوشیه خواهند شد توجه زیادی کرد تا شکلی شایسته جلب توجه دارا بود. اگر قدتان این است عالی ترین بهره را از کفش های کالجتان ببرید متن پایین را حتما مطالعه کنید.

از طریق صفحه لیست قیمت کفش اکو به قیمت انواع مدلهای این محصول در فروشگاههای معتبر ایمالز دسترسی خواهید داشت.

جنس کفش کالج مردانه

چرم برجسته ترین و ایده آل ترین گزینه ما در میان جنس های متفاوت کالج می باشد. کاربرد چرم و حفظ آن از دیگر کفش های کالج به مراتب آسان تر می باشد. فایده دیگر چرم این می باشد که قادرید در مکان و موقعیت های مقداری رسمی تر هم آن را بکار ببرید چرا که نه زیاد اسپرت و ساده می باشد و نه زیاد خشک و رسمی خواهد بود.

درخشش معمولی چرم نیز به مدرن بودن اکثر پوشش و لباستان کمک میکند. چرم جیر هم به رنگی که بر میگزینید بستگی دارد قادر است قیافه ای جدید وتک به شما هدیه بدهد.

راهنمای خرید کفش کالج

رنگ کفش کالج مردانه

سیاه ممکن است سنتی باشد ولی هنگامی با رسیدن به کفش کالج باید رنگ های متفاوت را نیز تهیه نمایید. رنگ قهوه ای گزینه ای مناسب و خوب بخصص در مجالس نیمه رسمی می باشد. آبی نفتی نیز رنگ مورد توجهی می باشد و هنگامی لباس سفید، بژ یا سبز میپوشید بهترین گزینه است.

قرمز تیره نیز برای آن دسته از آقایانی که به دنبال ظاهر جسورانه تر و پر انرژی تری هستند گزینه مناسبی است. اگر به دنبال کالج هایی هستید که مناسب رنگ های خنثی باشند، بژ بهترین انتخاب است و میتواند پوست را برنزه نشان دهد.

کفش کالج آقایان بی جوراب یا با جوراب؟

کفش کالج  بی جوراب خیلی خوب نشان می دهد. ولی اگر می خواهید جوراب استفاده نکنید باید توجه داشته باشید که لباسهایتان مناسب و فیت تنتان باشد. بخصوص اینکه باید شلوارهای کوتاه را تهیه نمایید تا کفشتان بیشتر جلوه داشته باشد. ولی میتوان با کالج  جوراب نیز استفاده کنید اما حتما توجه کنید که رنگ جوراب با لباس ها ت شود تا اططمینان داشته باشید که تیپ خوبی دارید.

پوشش غیر رسمی با کفش کالج آقایان

برای پوشش روزمره تان با می توانید با خیال راحت از کفش های زیبای کالج استفاده نمایید. اگر در تهیه و هماهنگی لباس با این فر کفش خوب کار کنید حتما از قیافه کدرنی که دارید تعجب خواهید کرد. فرمول این عمل این می بلشد که اطمینان یابید پوشتان بسیار رسمی و یا بسیار معمولی نباشد.

ممکن است دلتان بخواهد با کاربرد لباس های پارچه ای مختلف، پوشش خودمانی ای استفاده کنید پس قادرید از کفش کالج از جنس چرم جیر با ساختار مدل بکار ببرید. راهی دیگر اینکه برای پوشش های غیر رسمی کاربرد رنگ های تابستانی مثل رنگ آبی و سبز می باشد.

پوشش نیمه رسمی با کفش کالج آقایان

لباس های تیره رنگ همراه  کفش کالج  سبب خواهد شد که شما در قیافه نیز راحت باشید و هم معمولی. برای پوشش های نیمه رسمی از رنگ های مکمل برای کت و شلوار و پیراهن بکارببرید. کفش کالج همینطور با کاپشن های اسپرت خیلی خب هماهنگ خواهند شد ولی حتما در گزینش رنگ ها توجه نمایید و رنگ های هم خانواده را با هم قرار دهید.

راهنمای خرید کفش کالج

پوشش رسمی با کفش کالج آقایان

راز پوشش رسمی با این فرم از کفش  این می باشد که بر روی جنسی که خواهان پوشش آن می باشید دقت داشته باشید. چرم براق قادر است قایفه ای کلا رسمی بهتان هدیه بدهد. رنگ های سیاه و آبی نفتی رنگ های می باشند که به هیچ وجه از رواج نخواهند افتاد و همواره سنتی باقی خواهند ماند. اگر چیزی دیگر می خواهید قادرید کالجی از جنس چرم بافتی را که کفش را جلوه می دهد تهیه نمایید. گزینه مهم ما کالج مخملی مرغوب می باشد که به شما قیافه ای عمیق خواهد داد. در فصل های سرد سال، کفش کالج را با پیراهن بافت و کت هایی با رنگ روشن هماهنگ نمایید تا  پوششی سنتی دارا باشید.

چرم جیر با لباس های تیره باعث نتایج خبی برایتان خواهد بود. باید توجه کنید که لباس هایتان کیپ و دارای دوختی خوب باشند.  اگر ملتان رنگ های می خواهد که اندکی رسمی باشند، زرشکی، سبز پر رنگ و لاجوردی خوب می باشند ولی در به هماهنگ کردنشان توجه داشته باشید. کفش های کالج روشن را با تیره و آبی نفتی را با سفید هماهنگ کنید.

 

 


نظرات کاربران