راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین

راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین

ممکن است در طول روز با توجه به شرایط کاری یا زندگی شخصی مدت طولانی را در ماشین خود سپری کنید،در اینصورت اگر ماشین شما رایحه دلنشینی داشته باشد گذراندن این مدت زمان برای شما خوشایندتر خواهد­بود.بسیار زیادی از افراد هستند که تمایل دارند فضای داخلی اتومبیل شخصیشان معطر باشد.اگر جزء این دسته از افراد هستید به احتمال زیاد هنگام خرید در میان این همه تنوعی که محصولات اینچنینی دارند،گیج و سردرگم می­شوید.این محصولات را می­توان در دو دسته قرار داد: بوگیرها و خوشبوکننده ها.

انواع زیادی از محصولاتی که ایجاد رایحه دلنشین در ماشین می کنند،وجوددارد برخی از آ­ها خیلی خاص و متفاوت بوده که می­توان به بوی"ماشین نو" و یا بوی"فولاد خالص"  اشاره کرد. هر فرد می­تواند با توجه به علائق خود آن­ها را برگزیند.البته انتخاب به این راحتی هم نیست پس بهتر است قبل از خرید بررسی­های لازم را در زمینه انواع بوهایی که این محصولات دارند،داشته باشید و هرکدام به سلیقه شما نزدیکتر است را برگزنید.اگر در حال حاضر در پی بهترین انتخاب هستید،خواندن این مطلب خالی از لطف نیست و می­تواند به شما کمک کند.در صفحه لیست قیمت خوشبو کننده ماشین در سایت ایمالز شما میتوانید قیمت انواع این محصول از برندهای مختلف را مشاهده کنید.

 

خوشبو کننده هایی که قابلیت تنظیم میزان بو را دارند

بعضی اوقات  برخی از این محصولات دارای بوی تندی بوده و اغلب اوقات برای افراد داخل ماشین اذیت­کننده و غیرقابل تحمل است.بهترین انتخاب درصورتی­که تمایلی به این بوهای تند ندارید و باعث آزارتان می­شود استفاده از محصولاتی است که قابلیت تغییر میزان بو را داشته باشند.این دسته از محصولات را اگر بر روی بوی ملایم قرار دهید در مدت زمان بیشتری می­توانید فضای داخل ماشین را معطر نگه دارید.این دسته از محصولات با نام خوشبوکننده­های آهسته­ رهش شناخته شده هستند.

خوشبوکننده های نصب شونده در کانال کولر ماشین

با نصب محصولاتی از این قبیل در دریچه های هوای اتومبیل می­توان بوی خوش آن را به خوبی در کل ماشین پخش کرد.این دسته از محصولات بدلیل اینکه خود می­تواند یکی از تزئینات ماشین شما به حساب بیاید اغلب دارای اشکال جذاب و متنوعی هستند.

راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین

خوشبوکننده های آویز

این دسته از محصولات در گذشته فقط شامل یک نوع مدل خاص(درخت کاج) بود و اغلب افراد نیز از آن استفاده می­کردند.ولی در حال­حاضرتولیدکنندگان مدل­ها و بوهای مختلفی به بازار ارائه داده­اند.که انتخاب هر کدام از آن­ها با توجه به سلیقه و علایق شما علاوه بر ایجاد بوی خوب در ماشین شما می­تواند سبب زیباتر شدن فضای درونی ماشین شما شود.برتری این محصولات نسبت به موارد مشابه قابلیت استفاده طولانی مدت از آن­هاست.

خوشبوکننده های عروسکی

اگر تمایلی به استفاده از محصولاتی که در موردهای قبل اشاره شد،ندارید.ولی از نگه داشتن یک عروسک در ماشین شخصیتان لذت می­برید،شما می­توانید از آن دسته از محصولاتی که به شکل عروسک­های زیبا هستند،استفاده کنید.شما می­توانید این عروسک­های کوچولو را در هر قسمت از ماشینتان که تمایل دارید قرار دهید و علاوه­ بر بهره­مندی از بوی خوش آن­ها زیبایی داخل ماشینتان را دو چندان کنید.

 

در صورت نیاز به خرید کفپوش،مقاله ی"راهنمای خرید کفپوش خودرو" را در سایت ایمالز مطالعه کنید.

 

خوشبوکننده های افشانه ای

اکثر افراد برای معطر کردن فضای داخلی ماشین خود از این دسته از محصولات استفاده می­کنند.این محصولات بوهای متفاوت و متعددی دارند،البته این محصولات قابلیت خوشبو نگه داشتن فضای داخل ماشین را به طولانی ندارند.با این حال متعدد بودن بوها و استفاده راحت از آن­ها دلیل استفاده بیشتر افراد است.شما هم اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایلی به آویزان کردن وسیله­ایی به ماشین خود ندارند،می­توانید از این گروه استفاده کنید.بهترین نقطه برای اسپری کردن این محصولات،اسپری کردن آن­ها به سقف ماشین است چون جنس پارچه سقف ماشین جاذب بو بسیار خوبی است.حتی اسپری کردن این محصولات بر روی صندلی و کف نیز باعث بهتر پخش شدن بو در فضای داخلی ماشین می­گردد.توجه داشته باشید که این محصولات را هیچ­وقت به بدنه داخلی ماشین اسپری نکنید.

راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین

محصولات معطر قطره ای

استفاده از این محصولات بدین صورت است که شما چند قطره از این محصولات را روی یک تکه پنبه یا حتی پارچه ریخته و آن را در هر جایی از ماشینتان که تمایل دارید،قرار می­دهید.به طور مثال می­توان آن را داخل کولر ماشین قرار داد که با این روش هم ماشین خوشبو شده و هم وسیله­ای به ماشین آویزان نیست.حتی شما می­توانید با همان پارچه یه پنبه قسمت­های داخلی ماشین را تمیز کنید که خود سبب دوچندان شدن این بوی خوش می­گردد.در این مورد هم می­توان با کشیدن پنبه آغشته به ماده خوشبوکننده به سقف ماشین،رایحه مربوطه را به خوبی در فضای داخلی ماشین پخش کرد.

 

 جهت راهنمایی برای خرید دزدگیر ماشین مقاله ی"راهنمای خرید دزدگیر ماشین" سایت را از دست ندهید.

 

خوشبوکننده های شمعی

برای خوشبو کردن ماشین می­توانید از شمع­های عطری استفاده نمایید. آن­ها را زیر صندلی ماشین خود بگذارید. یادتان باشد شمعی بخرید که زیر صندلی خودرو جا شود و شمعی انتخاب کنید که به اندازه یک قوطی کبریت باشد و بهتر است شمع داخل شیشه نباشد تا بوی عطر آن ماشین را خوشبو کند.

به طور کلی برگزیدن این محصولات با توجه به علایق هر فرد متفاوت بوده ولی می­توان براساس اینکه در چه زمانی از سال هستیم نیز آن­ها را تقسیم بندی کرد.در این بخش شما را با اطلاعاتی در این زمینه آشنا می­کنیم.

خوشبوکننده مناسب برای بهار

شروع هر سال همزمان با شکوفایی درختان و سرسبزی دوباره است،در این زمان می­توان از محصولاتی استفاده کرد که با این حال و هوا و این احساس دلنشین همرا باشد.بهترین گزینه می­تواند برگزیدن بوهای ملایم باشد.شما با این­کار می­توانید حال و هوای ماشین خود را بهاری کنید.استفاده از محصولاتی با بوی انواع میوه­ها و یا انواع گل­ها می­تواند یکی از گزینه­های انتخابی شما باشد.

خوشبوکننده مناسب برای تابستان

با توجه به گرم شدن هوا در این زمان استفاده از بوهای خنک سبب لذت بخش­تر شدن فضای داخل ماشین می­شود.در این فصل شما می­توانید از محصولاتی با بوی میوه­هایی که احساس خنکی به شما می­دهد مثل لیمو،پرتقال،نارنگی ویا برخی از نوشیدنی­ها استفاده کنید.

خوشبوکننده مناسب برای پاییز

در این فصل از سال استفاده از محصولاتی با بوی گرم و تند مثل زنجبیل لذت بخش خواهد­بود.در این بازه زمانی بیشتر افراد از محصولاتی که دارای بوی نم جنگل و درختان هستند،استفاده می کنند.همچنین استفاده از بوهایی مثل نسکافه و یا از این دست بوها که برای شما یادآور یک نوشیدنی گرم است،می­تواند فضای داخل ماشین را دلنشین­تر کند.

خوشبوکننده مناسب برای زمستان

همانطور که می­دانید سه ماه اخر هر سال سردترین قسمت هر سال است،همیشه توصیه می­شود در این بازه زمانی از سال از عطرهایی با بوهای گرم برای خودتان استفاده کنید،این توصیه در مورد محصوات خوشبوکننده ماشین نیز صدق می­کند.شما می­توانید از بوهایی مثل وانیل،رزماری،هل در این زمان استفاده کنید.و با استفاده از این رایحه­ها فضای داخلی ماشین را گرم و دلنشین کنید.

تمامی این مواردی که اشاره شد به شما در راستای انتخاب محصولاتی که سبب می شود فضای داخلی ماشین شما دلنشین تر شود،کمک زیادی خواهد کرد.با این حال در نظر داشته باشید که دلایل زیادی برای نامطبوع شدن بوی داخل ماشین وجود دارد از جمله کثیف بودن صندلی­های اتومبیل،استعمال دخانیات داخل اتومبیل،نگهداری غذا در اتومبیل به مدت زمان زیاد و فاسد شدن آن و یا نگهداری زباله­های داخل ماشین به مدت طولانی. یادتان باشد به هیچ عنوان مواد فاسد­شدنی را داخل ماشین جا نگذارید.چون هر خوراکی اعم  از غذا، میوه و.. سریع بخاطر جریان نداشتن هوا داخل اتومبیل فاسد می­شود و بوی ناخوشایندی  را ایجاد می­کند.مورد بعدی این­که آشغال در داخل ماشین خود نگه ندارید مخصوصا اگر آشغال از مواد غذایی باشد حتی پلاستیک­های فست فود، لیوان قهوه و... هر روز سعی نمایید آشغال­های داخل ماشین را خالی نمایید. اگر بصورت ناگهانی و اتفاقی غذایی داخل ماشین ریخت به محض رسیدن به خانه آن را با محلول سرکه و آب یا محلول آب و صابون تمیز نمایید یا ماشین خود را به کارواش ببرید تا ماشین بو نگیرد.لازم است برای معطر بودن و دلنشین بودن فضای داخل ماشین علاوه بر استفاده از محصولاتی که در بالا به آن­ها اشاره شد،دقت لازم در راستای تمیز نگه داشتن ماشین خود را نیز داشته باشید.

و در آخر اینکه در هنگام استفاده از این محصولات به جایی که آن­ها را نصب می­کنید دقت داشته باشید،چون این نکته خود در استنشاق بوی خوب در ماشین اهمیت بسزایی دارد.

راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین

بهترین خوشبوکننده ماشین را با بهترین قیمت از کجا می‌توانیم تهیه کنیم؟

شاید بپرسید که خوشبوکننده ماشین مناسب برای خودروی خود را از کجا می‌توانیم تهیه کنیم. همانطور که می‌دانید، در خرید وسایلی مثل خوشبوکننده ماشین، دو مسئله بسیار اهمیت دارد، قیمت کالا و اصالت کالا. همه ما به دنبال خرید وسایلی با قیمت مناسب هستیم و معمولا از خرید کالاهایی که قیمت بسیار بالا و نامناسب دارند، پرهیز می‌کنیم. همچنین لازم است کالا از اصالت برخوردار باشد، زیرا امروزه شرکت‌های مختلفی دست به تولید کالاهای تقلبی زده اند که نمی‌توان آن‌ها را به راحتی از کالاهای اصلی تشخیص داد.

در این صورت، راه حل چیست؟

سایت ایمالز، یکی از بزرگترین سایت های فعال در زمینه خرید و فروش اینترنتی است که با ایجاد فضای رقابتی مناسب، بهترین قیمت را برای کالاهای گوناگون در اختیار شما قرار می‌دهد. در این سایت، مجموعه ای از فروشگاه های فروشنده محصولات مختلف به همراه قیمت محصول در این سایت ها قرار گرفته است و شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها، کالای مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

بعلاوه سایت ایمالز، تمامی فروشگاه های موردنظر را مورد بررسی قرار داده است و اصالت کالای تمامی فروشگاه‌ها، تضمین شده است . پس با ایمالز، با خیال آسوده خرید کنید.

 


نظرات کاربران