لیست بهترین عطرها مناسب هدیه به خانم ها

بهترین عطر و ادکلن برای هدیه به خانم ها و زنان

بهترین عطر برای هدیه به خانم‌ ها را می‌شناسید؟ عطرهای مختلفی توسط برندهای جهانی و معتبر ساخته شده‌اند که انتخاب را کمی سخت می‌کنند. از بین عطرهای مختلف و خوشبویی که در بازار وجود دارد، شاید ندانید کدام یک می‌تواند لبخند رضایت را به لب‌های خانمی ببخشد که قصد دارید برای او هدیه بخرید. برای همین ما تصمیم گرفتیم که در طول این مطلب درباره بهترین عطر و ادکلن هایی که برای هدیه به خانم‌ها مناسب هستند صحبت کرده و چند مورد از بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

برای اطلاع از قیمت ادکلن در انواع برندها بر روی این لینک کلیک کنید. 

بهترین عطر برای هدیه به خانم ‌های جوان

خانم‌های جوان بعضی وقت‌ها سلیقه‌ای کاملا متفاوت نسبت به خانم‌های میانسال دارند. آن‌‌ها ترجیح می‌دهند عطر و ادکلن‌هایی با رایحه‌های متفاوتی نسبت به خانم‌های میانسال، استفاده کنند. اگر خانمی که قصد خرید هدیه برای او را دارید، جوان است، پس به چند عطری که در ادامه معرفی می‌کنیم توجه داشته باشید چون می‌توانند هدیه مناسبی برای او باشند.

 

عطر اکلت زنانه لانوین اکلت

این عطر قیمت بالایی ندارد؛ اما با بوی خوش آن می‌تواند طرف مقابل‌تان را خوشحال کند. رایحه این عطر بی‌نظیر است و کافیست اندکی از آن را اسپری کنید تا رایحه‌اش تمام محیط را در بر بگیرد. این عطر در سال 2002 و توسط برند لنویسن به بازار معرفی شد و پس از آن بین خانم‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرد.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین عطر برای عید را در این مطلب بخوانید. 

بهترین عطر مناسب هدیه به خانم ها

 

به محض اینکه این عطر را اسپری کنید، در مرحله اول بوی برگ چای و شکوفه درخت هلو به مشام‌تان می‌رسد و نظرتان را به خود جلب می‌کند. کمی که زمان گذشت، نوبت به خودنمایی نت‌های میانی این عطر می‌رسد که فضا را در بر بگیرند. نت‌های میانی عطر اکلن زنانه (لانوین اکلت) شامل پونه، مشک و ویستریا است. باز هم با گذر زمان قرار است که تغییراتی را در رایحه این عطر احساس کنید. رایحه آخر عطری که به شما پیشنهاد می‌دهیم، شامل چوب درخت سدر، گیاه اسمانتوس و عنبر است که ترکیب بی‌نظیری هستند.

 

ادوپرفیوم دیور پویزن گرل Dior Poison Girl EDP

این عطر توسط برند Dior و در سال 2016 به بازار معرفی شد و طولی نکشید که بسیاری از خانم‌ها آن را در فهرست انتخاب اول‌شان برای خرید عطر و ادکلن قرار دادند. ترکیبات این عطر شامل گل رز دمشقی، نارنج سیسیلی، دانه‌های تونکا و گل رز گراس فرانسوی است که ترکیبی خارق‌العاده است و می‌تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند.

رایحه ابتدایی این عطر شامل نارنج سیسیلی و لیموترش زرد است و وقتی که کمی از زدن آن می‌گذرد، رایحه میانی آن با ترکیبات گل رز دمشقی، رز گراس فرانسوی و شکوفه پرتقال خودنمایی می‌کند. نت‌های پایانی این عطر هم شامل گل ارغوان، وانیل، بادام، دانه‌های تونکا، چوب صندل، بلسان تولو و چشم کشیمر است که تاثیرگذاری‌اش فوق‌العاده است و می‌تواند توجه همه را به خود جلب کند.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین عطر برای عید را در این مطلب بخوانید. 

بهترین عطر برای هدیه به خانم ‌های میانسال

اما بهترین عطر برای هدیه به زنان میانسال چیست؟ اگر به دنبال بهترین عطر برای هدیه به خانم‌ ها می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به لیستی که در ادامه برایتان قرار می‌دهیم توجه کنید. این عطر‌ها گزینه مناسب برای خانم‌های میانسال است و قطعا می‌توانند نظر آن‌‌ها را به خود جلب کنند:

 

عطر کلوهه Chloe Chloe EDP

این عطر در سال 2008 و توسط برند Chloe در بازار معرفی شد که رایحه‌ای معتدل و شیرین دارد و نظر هر خانمی را به خود جلب می‌کند. رایحه این عطر را شخصی به نام " Michel Almairac" ساخته است که از او به عنوان عطرساز معروف فرانسوی یاد می‌شود. عطری که به شما پیشنهاد می‌دهیم، اعتماد به نفس خانم‌ها را افزایش می‌دهد و شامل نت‌های ابتدایی، میانیی و پایانی مختلفی است.

 

بهترین ادکلن برای هدیه به خانم ها


بیشتر بخوانید: برای آشنایی با نت عطر این مطلب را بخوانید.


وقتی که این عطر را اسپری می‌کنید، نت‌های گل صدتومانی، گل‌های فریزیا و سرخالو به مشام‌تان می‌رسد؛ اما با کمی گذر زمان این نت‌ها جای خود را به ترکیاب گل رز، گل مگنولیا و گل زنبق دره می‌دهند. نت‌های پایانی عطر کلوهه نیز شامل کهربا و چوب سدر است که آرامش را در تمام وجودتان لبریز می‌کند.

 

عطر لالیک ایلوژن کپتیو

چند سالی نیست که از معرفی عطر لالیک ایلوژن کپتیو می‌گذرد. در واقع این عطر در سال 2017 و در کشور فرانسه ساخته شد و هم‌اکنون بین بیشتر خانم‌ها در تمام نقاط دنیا محبوبیت دارد. این عطر که از آن می‌توان به عنوان بهترین عطر مناسب هدیه به خانم‌ ها یاد کرد، مناسب فصل‌های سرد است و البته علاوه بر خانم‌ها، آقایان هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

ساختار رایحه این عطر شامل میوه، انجبیل و چوب است. وقتی که کمی از اسپری کردن این عطر در فضا گذشت، بوی یاس و دارچین به مشام‌تان می‌رسد. نت‌های آخر عطر لالیک ایلوژن کپتیو هم شامل نعناع هندی، وانیل، لادن، سدر و لوبیای تونکا است که این رایحه فوق‌العاده خاص و منحصر به فرد است.

 

ادوپرفیوم شنل کوکو نویر Chanel Coco Noir

اگر به دنبال بهترین ادکلن برای هدیه به خانم‌ ها می‌گردید، ما پیشنهاد می‌دهیم ادوپرفیوم شنل کوکو نویر (Chanel Coco Noir)  را که در سال 1984 به بازار معرفی شد، تهیه کنید. این ادوپرفیوم رایحه‌ای خاص دارد که توسط " Jacques Polge" ساخته شده است. خانم‌ها می‌توانند از این ادوپرفیوم در مهمانی‌های شبانه یا روزهای سرد سال استفاده کنند.

 

بهترین ادکلن مناسب هدیه به زنان

 

رایحه ابتدایی این ادوپرفیوم شامل پرتقال، گریپ فروت و ترنج و رایحه میانی آن هم شامل گل شمعدانی، گل رز، گل نرگس، گل یاسمن سفید و هلو است. نت‌های آخر این ادوپرفیوم هم از ترکیب نعنا هندی، دانه تونکا، صمغ کندر، وانیل، چوب صندل، چوب میخک و صمغ بنزوئین است که در نوع خود بی‌نظیر هستند.

 

کلام آخر

اگر به دنبال بهترین ادکلن مناسب هدیه به زنان می‌گردید، عطر‌ها و ادکلنی‌هایی که در طول این مطلب معرفی کردیم محبوبیت زیادی بین خانم‌ها دارند و قطعا نظر طرف مقابل شما را هم به خود جلب می‌کنند. بهترین عطر برای هدیه به خانم‌ ها در واقع عطری و ادکلنی است که با توجه به شخصیت و ویژگی‌هایشان برای آن‌‌ها خریداری شود. پس قبل از اینکه عطر یا ادکلنی بخرید، حتما از ویژگی‌های طرف مقابل و رایحه‌هایی که دوست دارد، اطمینان حاصل کنید.

 

نظرات کاربران