کرم مرطوب‎کنند‎ه حاوی روغن بادام مناسب پوست‎های خشک تا نرمال 50گرم دکتر ژیلا

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم مرطوب‎کنند‎ه حاوی روغن بادام مناسب پوست‎های خشک تا نرمال 50گرم دکتر ژیلا
مشخصات
بارکد بین المللی 2162314112400017
برند دکتر ژیلا (Doctor Jila)
ترکیبات آب دیونیزه، پلی گلیسیریل 3 متیل گلوکزاید استئارات، سدیم لاکتات، سدیم PCA، اوره، اینوزیتول، نیاسین آمید، روغن بادام، ویتامین C، کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید، ویتامین B5، لانولین الکل، آلانتوئین، اسانس، استئاریل اکتانوات و ایزوپروپیل میریستات، متیل و پروپیل پارابن
توصیه در صورت بروز حساسیت یا آلرژی مصرف را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.
در صورت تغییر رنگ، شکل و بوی کرم از مصرف آن خودداری نمایید.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی نوجوانان، بزرگسالان
روش مصرف مقداری از کرم را روی پوست تمیز گذاشته، بصورت دورانی مالش دهید تا جذب شود. در صورت نیاز می‎توان روزانه چند بار از این کرم استفاده کرد.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده ایران آوندفر
عصاره روغن بادام
کارایی مرطوب‎كننده
کاربرد ها پوست بدن انسان دارای بافتی ویژه و ظریف است که نسبت به آب و هوا، میزان تابش نور خورشید و دیگر عوامل محیطی حساس می‎باشد.
این عوامل می‎توانند موجب بر هم زدن تعادل آب و چربی پوست شوند که در نتیجه آن التهاب، تحریک و در نهایت خشکی و پیری زودرس پوست بوجود می‎آید، که البته این مشکل در پوست‎های خشک و حساس شدیدتر خواهد بود.
بنابراین هر پوستی به مراقبت صحیح و استفاده از ترکیبات نرم‎کنند‎ه و مرطوب‎کنند‎ه نیاز دارد تا بتواند شادابی و لطافت خود را حفظ کند و در برابر عوامل نامطلوب خارجی آسیب نبیند. شما می‎توانید با استفاده از مواد مرطوب‎کنند‎ه، نرم‎کنند‎ه و ویتامین‎های موجود در کرم بادام دکتر ژیلا شادابی و طراوت پوست خود را حفظ نمایید.
این کرم حاوی مواد موثر ذیل می‎باشد:
آلانتوئین: بهترین ترکیب گیاهی التیام‌بخش شناخته‌شده می‎باشد که قدرت نرم‎کنند‎گی و ترمیم زخم آن بی‌نظیر است. اثر کراتولیتیک و پوشاننده (کراتوپلاستیک) فوق‌العاده‎ای دارد که آن را نسبت به سایرین متمایز می‎نماید.
د-پانتنول: پیش‌ساز ویتامین B5 است که به راحتی از لایه‎های سطحی پوست عبور کرده و در زیر آن به ویتامین B5 تبدیل می‎شود. این ویتامین در تنظیم تعادل آب و چربی پوست و شادابی و طراوت آن نقش بسیار موثری دارد و خارش، التهابات و تحریکات پوستی را کاهش داده، کمک شایانی به ترمیم و التیام زخم و آسیب‎های پوستی می‎کند.
مرطوب‎کنند‎ه‎های طبیعی NMF: مهمترین عامل طبیعی کنترل و تامین رطوبت و چربی پوست (Natural Moisturizing Factor) یا NMF از اجزای مهمی چون لاکتات‎ها، پیرولیدون کربوکسیلات یا PCNa، اوره، نیاسین آمید و اسیدهای آمینه تشکیل شده است. تخریب NMF یا بخشی از آن می‎تواند موجب خشکی بیش از حد پوست، درماتیت و انواع ناراحتی‎های پوستی شود. به تازگی با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز، ترکیبات NMF در کمپلکسی به نام لاکتیل گردآوری شده و ارزشمندترین کمپلکس مرطوب‎کنند‎ه طبیعی را بوجود آورده است که این ترکیب منحصربه‌فرد، اختصاصا در بسیاری از فرآورده‎های شرکت ایران آوندفر بکار رفته و آن‎ها را نسبت به مشابهین متمایز ساخته است.
ویتامین C پایدار: این ویتامین می‎تواند با احیای مجدد ویتامین E قدرت آنتی‌اکسیدان و ضد چروک فرآورده را بالا ببرد. همچنین در درصدهای بالاتر اثر سفید‎کنند‎ه و ضد لک نیز دارد. اسید آسکوربیک یا ویتامین C از دسته اسیدهای میوه‌ای است که بسیار سریع اکسید می‎شود. به همین دلیل در این کرم ملح سدیم آسکوربیل فسفات بکار رفته است که در برابر اکسیداسیون مقاوم است. همچنین این ویتامین می‎تواند سنتز کلاژن را در پوست افزایش دهد و اثر ضد چروک داشته باشد. وجود ویتامین C برای شادابی، لطافت و همچنین عملکرد صحیح پوست الزامی است.
روغن بادام: نرم‎کنند‎ه و مرطوب‎کنند‎ه طبیعی ارزشمندی است که در برخی موارد نیز به عنوان طعم‎دهنده و معطر‎کنند‎ه مصرف می‎شود. این روغن در دو نوع تلخ و شیرین وجود دارد و دارای جذب سریعی از پوست می‎باشد.
کشور تولید‎کننده ایران
ماده شاخص آلانتوئين، فاكتورهاي طبيعي مرطوب‎كننده (NMF)
مخصوص صورت، بدن
نوع کارایی التيام‎بخش، نرم‎كننده
نوع محفظه تيوب
ویتامین ها B5، C، E
ویژگی ها • همراه با عوامل مرطوب‎کنند‎ه طبيعی پوست به منظور کنترل و تامین رطوبت و چربی پوست
• دارای خواص ضد التهابی و التیام‌بخشی موثر در کاهش خارش و تحریکات پوستی
• برطرف‎کنند‎ه ترک، پینه، زبری و خشکی دست و پا، آرنج، قوزک و زانو
• حاوی بهترین و موثرترین مرطوب‌کننده‎ها و نرم‌کننده‎های گیاهی
• حاوی ویتامین C با اثر آنتی‎اکسیدان و ضد چروک
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه