۵ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم ضد چروک قوى صورت الواژ اون
مشخصات
بارکد وارداتی 3282779059848
برند سینره (Cinere)
ترکیبات آب، کوپریک تری گلیسیرید، آب اون، استر گلیسریل، PEG-100 استر پلی متیل، کوپریل گلیکول، دی سدیم EDTA، عطر، PEG-40 روغن کرچک هیدروژنه، قرمز-33 (CI17200)، رتینال سدیم، هیلارونات سدیم هیدروکسید، رتین آلدهید
توصیه برای اثر بخشی بیشتر، ابتدا کرم الِواژ روی کل صورت و گردن، سپس کنسانتره الِواژ با تمرکز روی خطوط عمقی استفاده شود.
استفاده از شوینده‌ها، مرطوب‌کننده حاوی آنتی‎اکسیدان، پاک‎کننده‎ها و ضد آفتاب در کنار این محصول توصیه می‌شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
زمان مصرف شب
شرکت تولید‎کننده پیر فبر
شرکت واردکننده ماهتاب کیش
کارایی ضد چروك
کاربرد ها عوامل متعددی در به وجود آمدن چین و چروک در پوست صورت و بدن، نقش دارند. از مهمترین عوامل ایجاد چین و چروک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
- از دست دادن کلاژن پوست و یا تشکیل کلاژن‌های غیر طبیعی: بطور کلی، پوست با افزایش سن، کلاژن کمتری تولید می‎کند و همچنین با تشکیل کلاژن‎های غیر طبیعی که مهترین علت آن فرآیند گلیکاسیون (چسبیدن مولکول‎های قندی به پروتیین‎ها) می‌باشد، پوست دچار چین و چروک خواهد شد. التبه اشعه UV خورشید نیز می‎تواند در این عامل نقش داشته باشد.
- تخریب الاستین: آلاستین پروتئینی است که از افتادگی پوست جلوگیری کرده و موجب کشسانی پوست شما می‌گردد. مهمترین علت تخریت این پروتئین، محافظت نکردن پوست از اشعه ماورابنفش می‎باشد.
- کوتاهی تلومرها: مطالعات زیادی در راستای نقش تلومرها ( قسمت انتهایی کروموزوم پستانداران) در پیری و چین و چروک پوست، در حال انجام است که طبق آخرین نتایج، اشعه UV خورشید می‎تواند باعث کوتاهی تلومرها ( در تقسیم سلولی، این قسمت انتهایی کوتاهتر می‎شود) شود.
اون محصولات ضد چروک خود درا در سه خط تولیدی ارایه می‌دهد. سری محصولات ایستیال برای چروک‌هایی که زیاد عمیق نیستند و به اصطلاح چروک‎های سطحی نامیده می‎شوند، مناسب هستند. سری محصولات سرناژ اون با خاصیت ضد چروک و ضد افتادگی سرشار از آنتی‎اکسیدان بوده و محافظ مناسبی در برابر عوامل محیطی نامطلوب است. سری محصولات الواژ اون، ترکیبی از رتین الدهید و مشتقی از اسید هیالورونیک می‌باشد. ترکیب این دو موجب محوشدن چروک‎ها و پرشدن خطوط عمیق صورت پس از استفاده از این محصول خواهد شد.
کرم الواژ تاثیر بسزایی در از بین بردن چروک و افتادگی پوست شما خواهد داشت. این محصول بدلیل حاوی بودن آب اون بدون ایجاد حساسیت به روند از بین بردن خطوط عمیق پوست شما بسیار کمک خواهد کرد. علاوه بر خواص ذکر شده کرم الواژ اون دارای خواص مرطوب‌کنندگی، سفت‌کنندگی و یکسان‌سازی رنگدانه‌های پوست است.
کرم الواژ اون شامل ترکیباتی مانند موارد زیر می‌‎باشد:
- آب اون: ترکیبات این آب موجب حیات، شادابی و سر زندگی پوست می‌شود.
- رتین آلدهید: با خواص مسلم ضد پیری و تقویت کلاژن‌سازی پوست، به سلول‌های پوستی کمک می‎کند که رشد سالم‎تری داشته باشند و پوست را سفت می‎کند.
- اسید هیالورونیک (H.A.F): سنتز اسید هیالورونیک را افزایش می‌دهد و موجب نفوذ به چروک‌های عمقی و جوان‌سازی پوست می‌شود. همچنین باعث تغذیه‌کنندگی پوست صورت می‌شود.
کشور تولید‎کننده فرانسه
ماده شاخص رتين آلدهيد، آب اون
مخصوص صورت، گردن
مقدار 30 ميلي ليتر ( ml)
نوع پوست پوست خشك، پوست معمولي
نوع کارایی جوان‎سازي پوست، ليفتينگ، ضد افتادگي
ویژگی ها • ضد چروک قوی، ضد افتادگی صورت و گردن
• مغذی و مرطوب‌کننده قوی
• روشن و شفاف‌کننده
• جوان‌سازی پوست
• استحکام‌بخش
• حاوی ویتامین E
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه