کرم ضد آفتاب مرطوب کننده پوست خشک و نرمال سان سنس ایگو EGO SUNSENSE MOISTURISING CREAM

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم ضد آفتاب مرطوب کننده پوست خشک و نرمال سان سنس ایگو EGO SUNSENSE MOISTURISING CREAM
مشخصات
بارکد وارداتی 9314839000607
برند ایگو (EGO)
ترکیبات آب، اکتیل دودسیل نئوپنتانوات، اکتیل متوکسی سینامات، گلیسرین، پارافین مایع، ایزو استئاریک اسید، pvp ایکوزن کوپلیمر، تیتانیوم دی اکساید، بنزوفنون-3، ستیل الکل، پتاسیم ستیل فسفات، آلومینیم استئارات، بوتیلن گلایکول، صمغ زانتان، دایمتیکون، دی سدیم EDTA، آلومینیم منیزیم سیلیکات، دی‌ازولیدینیل اوره، پروپیلن پارابن، عطر، BHT
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از شوینده و پاک‎کننده‎ها‎ی مناسب با پوست جهت پاکسازی صورت قبل از استفاده از ضد آفتاب و همچنین استفاده از مرطوب‎کننده‎ها‎ی مناسب و سازگار با پوست شما قبل از استفاده از ضد آفتاب، و در صورت نیاز استفاده از کرم پودرهای مناسب جهت رنگ مناسب و پوشش دهی بعد از ضد آفتاب توصیه می‎گردد.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی نوجوانان، بزرگسالان
رنگ بی رنگ
روش مصرف ضد آفتاب را 15 تا 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در برابر آفتاب استفاده کنید.
در طول روز هر 2 ساعت یکبار تمدید شود.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوار ایگو
شرکت واردکننده پوبر
فرم محصول كرم
کارایی ضد آفتاب
کاربرد ها ویژگی های کرم ضد آفتاب سان سنس SFP50 ایگوضد آفتاب همراه با عوامل فعال مرطوب کنندهمناسب پوست های معمولی تا خشکبی رنگ با جذب سریعکرم ضد آفتاب سان سنس SFP50 ایگو و آشنایی با آن:پوست خشک پوستی شکننده و حساس است که بیشتر از پوست های دیگر نیاز به مراقبت و حفظ رطوبت دارد. اگر به دنبال ضد آفتابی تخصصی برای پوست خشک تا نرمال خود هستید می توانید از کرم ضد آفتاب سان سنس SFP50 ایگو استفاده نمایید. کرم ضد آفتاب سان سنس SFP50 ایگو همراه با عوامل مرطوب کننده است که مخصوص این نوع از پوست ها می باشد.مزایای کرم ضد آفتاب سان سنس SFP50 ایگواین کرم بی رنگ با جذب بالا در حجم 50 گرم به بازار عرضه شده است و علاوه بر حفاظت مناسب در برابر آفتاب باعث نرمی، لطافت و رفع خشكی پوست می شود. با استفاده از این کرم پوست شما در برابر مهار كننده اشعه های UVB ،UVA، مادون قرمز و مرئی محافظت می شود. این ضد آفتاب دارای کمترین میزان حساسیت است.آیا همه افراد باید ضد آفتاب بزنند؟تماس زیاد با آفتاب می تواند به طور حاد باعث آفتاب سوختگی به صورت قرمزی و تورم و درد گردد و در دراز مدت اثراتی مثل چین و چروک،کک و مک، لک های صورت و همچنین شلی پوست و گشاد شدگی عروق پوستی را به همراه داشته باشد. سرطان های پوستی از عوارض جدی و مهم تماس طولانی با آفتاب است. به همین دلیل ضد آفتاب برای جلوگيری از ايجاد سرطان های پوستی و پيری زودرس پوست لازم است که در همه افراد استفاده شود. جالب است بدانيد که حدود 80% از آفتابی که در طول عمر دريافت می کنيم؛ مربوط به زير هيجده سالگی می باشد و اين مسئله بر لزوم استفاده از ضد آفتاب در کودکان و نوجوانان تاکيد می کند.
کد مجوز بهداشتی 1425703606068018
کشور تولید‎کننده استرالیا
مخصوص صورت
مقدار 50 گرم (g)
موارد منع مصرف از تماس با چشم اجتناب شود.
نوع پوست پوست خشك، پوست معمولي
نوع کارایی مرطوب‎كننده
نوع محفظه تيوب
ویژگی ها • ضد آفتاب همراه با عوامل فعال مرطوب‎کننده
• مناسب پوست‎های نرمال تا خشک
• بی‎رنگ با جذب سریع
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه