کرم سوختگی لاژکس باریج

۱۰ فروشگاه
۰
(۰ رای دهنده)

از ۲۲,۲۸۰ تا ۶۹,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم سوختگی لاژکس باریج
مشخصات
برند باریج اسانس Barij Essence
تاریخ انقضاء بیشتر از 6 ماه
تداخل دارویی موردی گزارش نشده است.
شرایط منع مصرف – وجود حساسیت شدید نسبت به اجزاء فرآورده – حاملگی
شرایط نگهداری  همانند سایر داروها، کرم سوختگی لاژکس را از دسترس اطفال دور نگهدارید. بلافاصله پس از مصرف کرم، در آنرا محکم ببندید و دور از نور، در دمای ۳۰-۱۵ درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.
شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان (IRC) 1228103407
عوارض جانبی با مقدار توصیه شده و نحوه مصرف مناسب، عارضه‌ای مشاهده نشده است. بهتر است در صورت بروز هرگونه عارضه احتمالی از جمله حساسیت جلدی؛ مصرف دارو متوقف و با پزشک مشورت شود.
ماده موثره آسمانان، ژرانیول، استرهای لینالیل و ژرانیل، ترپینئول، لینالول
محتویات بسته کرم – تیوب ۳۰ گرم همراه با بروشور در جعبه مقوایی.
مقدار و نحوه مصرف یک بار در روز و به ازاء هر ۱۰ سانتیمتر مربع از سوختگی، ۵ گرم از کرم لاژکس را به کار برید.
مکانیسم اثر در in vitro یک جزء گلیکوپروتئینی از آلوئه پرولیفراسیون کراتینوسیت‌های انسان و بیان (expression) گیرنده‌ها برای فاکتور رشد اپیدرمی(Epidermal Growth Factor) و فیبرونکتین را افزایش می‌دهد. بعداً مشخص شد که این گلیکوپروتئین در in vivo نیز با افزایش پرولیفراسیون سلولی، التیام زخم را افزایش می‌دهد. در in vivo بتاسیتوسترول با تحریک آنژیوزنز و نئووسکولاراسیون التیام زخم را تسریع می‌کند. همچنین آلوئه‌ورا در in vivoموجب پیشرفت التیام می‌شود و در سوختگی درجه II التهاب را کاهش می‌دهد. در یک بررسی روی ۷۲ بیمار مبتلا به سوختگی با ضخامت نسبی در مقایسه با گروه کنترول که از گاز وازلینه استفاده نمودند، ژل موضعی آلوئه ورا سرعت التیام را به طور قابل توجهی افزایش داد و متوسط زمان التیام در مورد گروه ژل آلوئه ۸۹/۱۱ روز و در مورد گروه کنترل ۱۸/۱۸ روز بود . بعد از ۱۴ روز در گروه آلوئه‌ورا اپی تلیالیزاسیون کامل رخ داده بود. در یک بررسی روی ۱۸ بیمار سرپایی مبتلا به سوختگی درجهII متوسط تا عمیق با طیف درگیری ۲ تا ۱۲ درصد از سطح کل بدن؛ پماد آلوئه‌ورا در مورد محافظت در برابر کلونیزاسیون باکتریال و زمان التیام به اندازه سیلور سولفادیازین(SSD) مؤثر بود. متوسط زمان التیام با آلوئه‌ورا ۱۳ روز و در مورد SSD، ۱۵/۱۶روز گزارش شد. در in vitro آلوئه‌ورا در برابر طیف وسیعی از باکتری‌ها از جمله پسودوموناس آئروژینوزا، استرپتوکوک پیوژن و استافیلوکوک آرئوس مؤثر بوده است.
مواد تشکیل دهنده ژل صبر زرد طبی (Aloe vera)، اسانس شمعدانی عطری (Pelargonium roseum)، اسانس اسطوخدوس (Lavandulastoechas)
موارد مصرف ترمیم و ضدعفونی سوختگی‌های درجه I و II
نوع بسته بندی جعبه مقوایی
نوع محصول پماد سوختگی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه