۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کتاب روش‌های بازاریابی و فروش محصولات صنایع‌دستی ایران اثر ترگل انوری‌نژاد انتشارات ایرانشناسی

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کتاب روش‌های بازاریابی و فروش محصولات صنایع‌دستی ایران اثر ترگل انوری‌نژاد انتشارات ایرانشناسی
مشخصات
تعداد جلد 1
تعداد صفحه 72
رده‌بندی کتاب کسب و کار (علوم اجتماعی)
سایر توضیحات در این کتاب با توجه به اهمیت فروش و بازاریابی صنایع‌دستی، روش‌های به‌کار گرفته شده توسط برخی کشورها بررسی شده است. برای بهبود وضعیت بازار و توسعه صادرات، لازم است تا هم دولت و هم تولیدکنندگان اقداماتی را انجام دهند. دولت به‌عنوان نهاد بالادستی و قانون‌گذار، باید نقش حامی و پیشیبان را در طرح‌های اجرایی به‌جای مداخله مستقیم در بازار، بازی کند. توجه تولیدکنندگان به نیاز بازار هدف و سلیقه مشتری از ارکان موفقیت در این عرصه و رقابت با محصولات ماشینی است که به‌صورت انبوه و با هزینه کم تولید می‌شوند.
شابک 9786008351399
قطع وزیری
گروه سنی بزرگسال
موضوع کسب و کار، صنایع دستی
ناشر انتشارات ایرانشناسی
نوع جلد شومیز
نوع چاپ افست
نوع کاغذ تحریر
نویسنده ترگل انوری‌نژاد
وزن 135 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه