پن آنتی آکنه حاوی گوگرد فولیکا مناسب پوست‎های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎ای 100گرم Fulica Anti Acne Pain With Sulfur 100g

۴۰ فروشگاه
۵ از ۵
(۳ رای دهنده)

از ۵۳,۸۰۰ تا ۸۹,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی پن آنتی آکنه حاوی گوگرد فولیکا مناسب پوست‎های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎ای 100گرم Fulica Anti Acne Pain With Sulfur 100g
مشخصات
pH 5
بارکد وارداتی 6260147730565
ترکیبات نشاسته ذرت، پتاسیم لوریل سولفات، ستئاریل الکل، سولفور، سدیم لوریل سولفات، روغن کرچک هیدروژنه، آب دیونیزه، تالک، اسید سالیسیلیک، گلیسرین، مینرال اویل، کوکامیدوپروپیل بتائین، اسید لاکتیک، پتاسیم فسفات، زینک پیریتیون، آزلائیک اسید، فنوکسی اتانول، سدیم متابی سولفیت، اسانس CI 77891
تعداد در بسته 1
توصیه جهت جلوگیری از بروز مجدد جوش‎ها و آکنه‎های صورت و بدن مصرف پن‎های پوست‎های چرب و جوش دار به مدت نامحدود توصیه می‎شود.
استفاده از مرطوب‎کننده و فرآورده‎های کنترل‎کننده چربی پوست و ضد آفتاب توصیه می‎شود.
جنس محفظه مقوايي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی جوانان، بزرگسالان
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوار پارس حیان
فرم محصول پن
کارایی پاكسازي پوست
کاربرد ها پن ضد آکنه فولیکا، پاک‎کننده و شوینده غیر صابونی با فرمولاسیون انحصاری و pH تنظیم شده و سازگار با پوست، قدرت پاک‎کنندگی بالا و کف‎کنندگی کافی، مناسب برای پوست‎های چرب، جوش‎دار و آکنه ای، جهت صورت و بدن، بر پایه کمپلکس ضد باکتری، ضد قارچ، کراتولیتیک و سبورگولاتور گوگرد، اسید سالیسیلیک، پیریتیون زینک و اسید آزلائیک جهت جلوگیری و درمان آکنه‎های صورت و بدن، درماتیت سبورئیک، عفونت‎های انگلی و قارچی و سایر اختلالات پوستی مانند خارش شدید پوست، ترک‌خوردگی پا، به عنوان یک محصول تخصصی برای اولین بار در ایران توسط شرکت پارس حیان، تولید و به بازار عرضه گردیده است. این فرآورده دارای مواد موثر و خصوصیاتی به شرح زیر می‎باشد :
سولفور (گوگرد): یک ماده معدنی طبیعی ضد باکتری، ضد قارچ و ضد عفونی‎کننده می‎باشد که با نفوذ در اعماق منافذ پوست و رفع ترشحات اضافی غدد چربی و سایر آلودگی‎‎ها سبب برطرف نمودن آکنه می‎گردد. این ماده با دارا بودن خواص دوگانه کومدولیتیک و کراتولیتیک علاوه بر پاکسازی کومدون‎های سر سیاه و سر سفید، پوسته ریزی طبیعی و جداسازی لایه خارجی اپیدرم، از مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد کومدون‎های آکنه‎ای جلوگیری می‎نماید.
اسید سالیسیلیک: یک بتا هیدروکسی اسید بوده که با دارا بودن خواص کراتولیتیکی منحصر به فرد و جلوگیری از بسته شدن منافذ پوستی از ایجاد کومدون‎های سر بسته ممانعت نموده و با تسهیل خروج سبوم از ایجاد آکنه جلوگیری می‎نماید. اسید سالیسیلیک با از بین بردن لایه شاخی پوست و افزایش پوسته‎ریزی طبیعی آن سبب جدا سازی لایه خارجی، خشن و فرسوده پوست و نمایان شدن لایه‎‎های زیرین و جوان پوست می‎گردد. این ماده به علت دارا بودن خواص ضد خارش، آنتی‎باکتریایی و آنتی‎فونگالی شناخته شده خود و با کاهش pH سطح پوست و هیدراتاسیون لایه کراتینی پوست به تسکین و بهبود جوش و آکنه نیز کمک می‎کند.
پیریتیون زینک: به عنوان یک ترکیب کئوردیناسیونی از ماده معدنی روی و مشتقات پیریتیون، تنها ماده تایید شده FDA آمریکا بوده که با خاصیت ضد قارچ، ضد باکتری و ضد التهابی، به عنوان یک عامل ضد میکروبی وسیع و لطیف و مهار‎کننده باکتری‎های گرم مثبت و گرم منفی، قارچ، مخمر و کپک شناخته شده است و در برابر تعداد زیادی از پاتوژن‎‎های استرپتوکوکی و استافیلوکوکی نیز موثر می‎باشد.
پیریتیون زینک علاوه بر اینکه به تسکین و درمان پسوریازیس اگزما قارچ بین انگشتان پا کمک می‎نماید، با تنظیم ترشح غدد سباسه به عنوان یک عامل آنتی سبورئیک نیز عمل می‎کند.
اسید آزلائیک: یک اسید که با دارا بودن خواص کومدولیتی از طریق مهار آنزیم 5-آلفا ردوکتاز و جلوگیری از ایجاد میکرو کومدون‎ها و طبیعی نمودن فرایند کراتینیزاسیون از طریق کاهش ضخامت استراتوم کورنئوم و انقباض گرانول‎های کراتوهیالین در درمان آکنه ولگاریس موثر می‎باشد. خواص ضد التهابی و ضد باکتری این ماده نیز به اثبات رسیده است.
کد مجوز بهداشتی 38/11588
کشور تولید‎کننده ایران
ماده شاخص گوگرد، اسيد ساليسيليك، اسيد آزلائيك، پيريتيون زينك
مخصوص صورت، بدن
مقدار 100 گرم (g)
موارد منع مصرف از به کار بردن این محصول با سایر فراورده‎‎های موضعی مانند محلول‎‎های حاوی الکل، ترتینوئین، رزورسینول، بنزوئیل پروکساید و ... به طور همزمان اجتناب نمایید.
قبل از مصرف این فراورده در صورت ابتلا به هرگونه عفونت و التهابات پوستی، حساسیت دارویی، بیماری کلیوی یا دیابت با پزشک مشورت نمایید.
قبل از مصرف این فرآورده در صورت بارداری، شیردهی، مصرف داروهایی که دارای اثرات جانبی می‎باشند، با پزشک مشورت نمایید.
در صورت ورود به چشم و یا تماس با سایر سطوح مخاطی بلافاصله با مقدار کافی از آب شستشو نمایید.
در صورت مشاهده هر نوع التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک خود مشورت نمایید.
از تماس با چشم‎ها، لب‎ها، بینی، سطوح مخاطی و زخم‎‎های باز خودداری نمایید.
پن را فقط برای مصرف خارجی استفاده نمایید.
نوع کارایی شوينده
نوع محفظه جعبه
ویژگی ها • خاصیت ضد خارش و آبرسان به لایه کراتین پوست
• مناسب پوست‎های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎ای
• حاوی 10% گوگرد و pH تنظیم شده (pH=5)
• ضد باکتری، ضد قارچ و ضد عفونی کننده
• تنظیم‎ کننده ترشح چربی پوست
• ضد التهاب و آنتی‎سبورئیک
• غیر کومدون زا
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه