پماد ضد میخچه و زگیل ادیب Adib Anti wart Ointment

۴.۸ از ۵
(۴ رای دهنده)

کالاهای مشابه

ژل واژینال فمی کر از ۲۲۳,۰۰۰
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی پماد ضد میخچه و زگیل ادیب Adib Anti wart Ointment
مشخصات
تاریخ انقضاء حداقل 6 ماه
ساخت ایران
کد کالا pomad5
محتویات بسته تیوپی 34 گرم
مقدار و نحوه مصرف (فقط برای بار اول) ابتدا میخچه یا زگیل را به مدت 10 دقیقه داخل آب ولرم ماساژ داده تا نرم شود. در صورتی که نرم نشد می توان از کیسه شدن یا سنگ پا برای نرم کردن و برداشتن لایه خارجی میخچه یا زگیل استفاده کرد.بعد از خشک کردن، اطراف میخچه یا زگیل را (نه خود میخچه یا زگیل) به طور کامل با پماد سوختگی ادیب درم چرب کرده و به اندازه لازم پماد میخچه و زگیل را فقط روی موضع میخچه یا زگیل قرار دهید سپس چسب بزنید و با نایلون فریزر روی آن را بپوشانید به طوری که پانسمان انجام گرفته به هیچ وجه جابجا نشود.پس از 24 ساعت مراحل قبل را تکرار نمایید ولی در این مراحل نیازی به قرار دادن در داخل آب ولرم نیست و اصلا نباید خیسانده شود. این مرحله را چنیدن مرتبه تکرار کنید تا وقتی که میخچه یا زگیل به طور کامل از بین برود.نکته: در مراحل نهایی بهبود، ممکن است اطراف میخچه یا زگیل تاول بزند که طبیعی است. در این مرحله فقط از پماد سوختگی و ترمیم کننده پوست ادیب درم استفاده شود.
مکانیسم اثر پماد ضد میخچه و زگیل گیاهی ادیب از ترکیب سه گیاه موثر در طب سنتی که شامل سیر، شاتره و سیاه دانه است به‌دست‌آمده است. ترکیب این سه گیاه با سرکه یک محلول قوی است که می‌تواند میخچه و زگیل را سوزانده و از ریشه بیرون بکشد. با توجه به تحقیقات انجام شده روی این پماد، ۸۰ % بیماران زگیلی و ۷۷ % بیماران میخچه‌ای به بهبودی کامل رسیده‌اند که این در مقایسه با داروهای شیمیایی موجود در بازار، بیشتر از دو برابر بهبودی را نشان می‌دهد. علاوه بر درصد بالای عددی بهبودی کامل بیماران، کیفیت بهبودی محل میخچه و زگیل نیز حائز اهمیت است که پماد ضد میخچه و زگیل ادیب بدون بجای گذاشتن هیچ اثر زحمی، آن‌را به طور کامل حذف می‌کند.
مواد تشکیل دهنده سیر، شاتره و سیاه دانه
موارد مصرف ضد میخچه و زگیلپاکسازی و رفع زائده های پوستیبازگشت به حالت طبیعی بدون تغییر رنگ پوستکاهش هزینه و طول دوره درمان
مورد مصرف پاکسازی و رفع زائده‌های پوستی
نوع محفظه تیوپی
وزن 400 g
ویژگی‌ها میخچه و زگیل را در کوتاه ترین زمان و به بهترین صورت از بین برده و از نظر شکل و رنگ، پوست حالت طبیعی خود را باز می یابد.هزینه درمان در این شیوه در مقایسه با هزینه های سرسام آور روش های رایج بسیار ناچیز است.فقط برای استعمال خارجی است.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه