۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

پروتئین وی کمبت 1 کیلویی (Muscle Pharm Combat) ماسل فارم

کالاهای مشابه

پودر بست کراتین - بی پی ای اسپرت
Best Creatine Powder - BPI Sports از ۱,۴۴۸,۰۰۰
پودر میلک اند اگ دبل ژن استار 3000 گرم //
Milk and Egg Protein Genestar از ۱,۳۱۷,۵۰۰
آمینو وی 2000 ژن استار از ۱,۴۹۱,۴۰۰
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی پروتئین وی کمبت 1 کیلویی (Muscle Pharm Combat) ماسل فارم
مشخصات
تاریخ انقضاء بیشتر از 6 ماه
محتویات بسته پودر 2270 گرمی با طعم شیر شکلات
مکانیسم اثر وی 100% کامبت ماسل فارم یک مکمل پروتئینی با میزان کربوهیدرات کم ، پروتئین با کیفیت بالا و طعمی دلپذیر است . کمبت 100% وی کمپانی ماسل فارم ، به گونه ای طراحی شده است که حداقل میزان چربی و سدیم بسیار کمی در آن به کار رفته تا پروتئینی با هضم سریع را برای عضله سازی و حفظ عضلات به بدن برساند . پروتئین وی بالاترین میزان دسترسی زیستی ( میزان سرعت ورود پروتئین به بافتها یا اندام ) را نسبت به یک پروتئین کامل دارد . ( پروتئینی که 9 آمینو اسید ضروری را دارا باشد . ) همچنین بالاترین سرعت جذب در بین پروتئین های دیگر متعلق به پروتئین وی می باشد . پروتئین وی ایزوله ، یک مولکول پروتئین کنستانتره به صورت ایزوله شده می باشد که هر ناخالصی را از بین می برد ، مانند چربی ها و شکر . در اثر کوچک شدن این مولکول ، جذب در بدن و هضم آن سریع تر اتفاق می افتد .
مواد تشکیل دهنده نوع ترکیبات کمبت ماسل فارم به نوعی فرمولیزه شده است که در خود 5 نوع از اساسی ترین انواع پروتئین (پروتئین نیم هیدرولیزه، پروتئین وی ایزوله، پروتئین کنسانتره، پروتئین سفیده تخم مرغ، پروتئین کازئین) را جای داده است.
موارد مصرف حداقل میزان چربی و سدیم بسیار کم  هضم سریع برای عضله سازی و حفظ عضلات
ویژگی‌ها دارای 25 گرم پروتئین با کیفیت در هر وعده ترکیب 5 نوع پروتئین قدرتمند به علاوه BCAAs غنی شده با گلوتامین غنی شده با فیبر مهندسی دقیق ماتریس کلسترول و سدیم پایین تنها 3 گرم کربوهیدرات
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه