ویال خوراکی ال کارنیتین 3000 میلی گرم بی اس کی 10 عددی

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی ویال خوراکی ال کارنیتین 3000 میلی گرم بی اس کی 10 عددی
مشخصات
احتیاط در مصرف مصرف ال-کارنیتین در افراد با مشکلات زیر توصیه نمی­ شود: نقص شدید کلیوی (به دلیل تجمع متابولیتهای تری متیل آمین و تری متیل آمین- ان- اکساید)، سابقه تشنج، هیپوتیروییدی (اثر آنتاگونیستی با هورمون تیروئید)، دیابت (خطر افت قند خون) و بیماری کبدی
تاریخ انقضاء حداقل 6 ماه
حجم 90 میلی لیتر
دارای خاصیت نرم کننده
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
عصاره
عوارض جانبی مصرف خوراکی ال-کارنیتین ممکن است باعث ایجاد مشکلات گوارشی شامل تهوع، استفراغ، کرامپ های شکمی، سوزش سر دل، گاستریت، اسهال، بوی بدن (بوی ماهی) و تشنج گردد.
قابل استفاده برای صورت , بدن
محتویات بسته 10 عدد ویال خوراکی
مقدار و نحوه مصرف محلول ال-کارنیتین برای مصرف خوراکی است و می­توان آن را به تنهایی یا به صورت حل­ شده در نوشیدنی یا غذای مایع مصرف نمود. پیشنهاد می­شود دوزهای مصرفی با فاصله زمانی یکسان در طول روز (هر 3 تا 4 ساعت) ترجیحا همراه یا بعد از غذا مصرف شود.برحسب مورد مصرف، دوز خوراکی به میزان 4-2 گرم (4-2 ویال از محلول ال-کارنیتین ) در روز پیشنهاد می­شود و یا براساس دستور پزشک مصرف شود. برای بهبود عضلات، ترمیم بافت عضلانی، تقویت توانایی انجام تمرین ورزشی، بهبود عملکرد فیزیکی وکاهش خستگی؛ 4-2 ساعت قبل از انجام تمرین مصرف شود.
مکانیسم اثر کارنیتین یک ترکیب مشتق شده از آمینواسیدهای متیونین و لیزین می­باشد که تقریبا در تمام سلول­های بدن وجود دارد و اثرات مفید این ترکیب بیشتر مربوط به ایزومر L آن می باشد. ال- کارنیتین نقش مهمی در تولید انرژی ایفا می­کند، به این صورت که باعث انتقال اسیدهای چرب بلند­زنجیر به درون میتوکندری (محل انجام اکسیداسیون یا سوزاندن اسیدهای چرب) می­شود. هم­چنین ال-کارنیتین ترکیبات سمی تولید شده را از میتوکندری خارج کرده و از تجمع آن­ها در این اندامک جلوگیری می­کند نمود.
مواد تشکیل دهنده ال کارنیتین 3000 میلی گرم
نوع صابون جامد
وزن - گرم
ویتامین
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه