موم سرد پروین حاوی موم زنبور عسل Parvin Cold Wax Including Beeswax

۵ فروشگاه
۰
(۰ رای دهنده)

۳۵,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی موم سرد پروین حاوی موم زنبور عسل Parvin Cold Wax Including Beeswax
مشخصات
بارکد وارداتی 6260494200292
ترکیبات ساکاروز، آب، اسید سیتریک، موم زنبور عسل
توصیه استفاده از لوسیون‌های بدن بعد از استفاده از محصول توصیه می‌شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی نوجوانان، بزرگسالان
روش مصرف قوطی موم سرد را در آب گرم تا 40 درجه سانتیگراد گرم کنید. با لبه کاردک لایه نازکی از مواد را درجهت رویش موها بمالید. نوار پارچه‌ای را روی موم گذاشته و با دست فشار دهید تا خوب بچسبد، سپس پارچه را در خلاف جهت رویش مو به سرعت و با تمام قدرت بکشید. موهای زاید کنده شده و پوستی صاف و لطیف خواهید داشت، سپس پوست خود را با آب بشویید
زمان مصرف روزانه
سایز 300، 750
شرکت تولید‎کننده آذر زیبافر
عصاره موم زنبور عسل
فرم محصول موم
کارایی موم سرد
کاربرد ها

اپیلاسیون، موزدایی یا از بین بردن موهای زاید، به روش‌های از بین بردن مو، به ویژه در بدن انسان‌ گفته می‌شود. یکی از بهترین روش‌ها برای حذف موهای زاید اپیلاسیون است که نسبت به سایر روش‎ها برتری‌های بسیاری دارد . به طور مثال: مقدار زیادی از موهای زاید را یک مرتبه برمی‌دارد و یا اینکه به مدت دو تا شش هفته از رویش مجدد مو جلوگیری می‌کند. هنگامی که مو با کرم موبر، یا تیغ تراشیده و برداشته شود، مو از سطح پوست، و نه از ریشه، برداشته می‌شود و در عرض چند روز، مو را می‌توان در سطح پوست دید. درنتیجه موهای جدید به مراتب خشن‌تر و زبرتر هستند. این در حالی است که اغلب قسمت‌هایی از بدن که موهای زاید آن با اپیلاسیون برداشته شده، موهایی به مراتب نرم‌تری دارند.

طول موهای زاید موقع اپیلاسیون نباید کمتر از نیم سانتی‌متر باشد. پوست و محل موم باید خشک و عاری از هر گونه چربی و مواد شیمیایی باشد. گذاشتن لایه ضخیم موم بر روی پوست از کنده شدن موها جلوگیری می‌کند.

اپیلاسیون به دو روش انجام می‌شود:

مومک داغ: اپیلاسیون با استفاده از موم داغ رایج‌ترین روش از بین بردن موهای زاید در بین مردم می‌باشد. ابتدا موم را روی حرارت قرار داده تا به حالت مایع درآید سپس به وسیله یک کاردک روی پوست در جهت رویش موی بدن بمالید. بعد با استفاده از یک تکه پارچه یا نوار گاز استریل موها و موم را در خلاف جهت رویش مو به سرعت و با تمام قدرت بکشید. موها بین 2-۶ هفته بعد دوباره خواهند رویید. فقط باید قبل از مومک انداختن حتما از لوسیون‌ها و یا کرم‌های سفت‌کننده و تقویت‌کننده برای پرکردن منافذ خالی شده بر روی پوست استفاده کنید. این روش از بین بردن موهای زاید برای پاها، خطوط لباس شنا، مایو، زیر بغل‌ها و بازوها مناسب می‌باشد.

مومک سرد: موم سرد بر روی نوارهای از پیش آماده مالیده شده‌اند که می‌توانند مستقیما بر روی پوست چسبانده شوند. مو به موم سرد روی نوار می‌چسبد و با یک حرکت سریع از روی پوست جدا می‌شود.

کشور تولید‎کننده ایران
مخصوص صورت، بدن
موارد منع مصرف از به کار بردن موم در نقاط حساس و آسیب‌دیده، شکسته، کبود و سوخته جلوگیری نمایید. همچنین مصرف این محصول روی خال، زگیل و نقاط واریس توصیه نمی‌گردد.
قبل از مصرف، تست حساسیت را در قسمت کوچکی از بدن انجام دهید و تا 24 ساعت صبر نمایید اگر علایمی دیده نشد ادامه دهید. در صورت بروز حساسیت از ادامه مراحل خودداری نمایید.
موم را تا 2 ساعت پس از حمام، استخر و یا حمام آفتاب استفاده نکنید.
استفاده این محصول برای افراد مسن و دیابتی توصیه نمی‌شود.
بعد از مصرف ممکن است پوست شما قدری قرمز شود.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
نوع پوست انواع پوست
نوع کارایی رفع موهاي زائد
نوع محفظه كاسه‎اي
واحد اندازه‎گیری گرم (g)
ویژگی ها • دارای عصاره موم زنبور عسل
• مناسب برای انواع پوست
• مخصوص صورت و بدن
• از بین برنده موهای زاید
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه