سرویس نقره زبرجد طرح ستایش - کد 25206

۰
(۰ رای دهنده)
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی سرویس نقره زبرجد طرح ستایش - کد 25206
مشخصات
اطلاعات بیشتر برای آشنایی بیشتر با نگین(های) بکار رفته در این محصول ، روی لینک زیر کلیک کنید:زبرجد
تحویل 2 روزه سراسر نقاط کشور - بصورت 100% رایگان - هدیه جواهربازار
توضیحات این سرویس فوق العاده شامل یک جفت گوشواره ، یک مدال و یک انگشتر می باشد.برای ساخت این محصول از سنگ بسیار کمیاب و خوش رنگ زبرجد استفاده شده است.زبرجد سنگی قیمتی محسوب شده و رنگ زیبای آن جذابیت خاصی را به سنگ بخشیده است.این نگین ها که در حال مشاهده آن هستید ، به صورت الماس تراش هستند که در مواجه با نور سبب درخشش بی نظیری می شوند و به صورت چهار چنگ در جای خود واقع شده اند.سراسر نگین با برلیان های اتمی و درخشانی مخراج کاری شده اند که جلوه ی خاص و شیکی به این محصول هدیه کرده است. همچنین برای زیبایی و ظرافت بیشتر با روکش آب رودیوم تزئین شده است.
جعبه مخصوص بصورت رایگان - هدیه جواهربازار
جنس نگین زبرجد
زنجیر زنجیر دلخواه خود را از لینک روبرو انتخاب کنید. مشاهده انواع زنجیر
سبک طراحی فریم تزیین شده با نگین‌های برلیان اتمی درخشان.از این محصول ، به تعداد بالا موجود است و به همین دلیل احتمال وجود تفاوت‌هایی در رنگ و طبیعت فریم / نگین محصولات ارسالی وجود دارد. برخی از نمونه‌های موجود در تصاویر آمده است.با توجه به اصالت و طبیعت محصول، امکان ارائه دو سرویس دقیقا به یک شکل و رنگ وجود ندارد.عنایت داشته باشید که سرویس ارسال شده از نظر ظاهری ، کیفیت و قیمت در یک سطح هستند اما تفاوت‌های جزئی از نظر رنگ و طرح آنها وجود دارد.تزئین شده با روکش آب رودیوم
شناسنامه گوهرشناسی صدور شناسنامه گوهرشناسی برای این سرویس از مراکز گوهرشناسی معتبر ، مستلزم پرداخت حداقل 70.000 تومان هزینه جداگانه می‌باشد.عنایت داشته باشید که مراکز گوهرشناسی دارای مجوز فعالیت از مراجع ذیربط بوده و بصورت کاملا مستقل از جواهربازار فعالیت می‌کنند. عمده فعالیت این مراکز ، بررسی گوهرهای مختلف ، برگزاری کلاس‌های آموزشی گوهرشناسی و ... بوده و بنابراین هزینه صدور شناسنامه از این مراکز ، هیچ ارتباطی با جواهربازار ندارد.
شناسنامه محصول شناسنامه جواهربازار برای این سرویس صادر شده و بصورت هدیه و 100% رایگان به همراه آن فرستاده می‌شود.
عنوان محصول سرویس نقره زبرجد طرح ستایش
فریم / رکاب نقره عیار 925
مناسب استفاده خانم‌ها
وزن تقریبا 10 گرم
وضعیت در انبار موجود است.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه