۵ از ۵
از میانگین ۲ نظر دهنده

ریمل کوکو شنل (فرانسه) INIMITABLE EXTRÊME

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی ریمل کوکو شنل (فرانسه) INIMITABLE EXTRÊME
مشخصات
ترکیبات ترکیب • دانه های پودر معدنی به حجم، طول و نوسان می دهند • رنگدانه های سیاه و سفید فوق العاده سیاه را به شدت سیاه می کنند • یک پلیمر به خصوص مقاوم در برابر، نتیجه طولانی مدت را تضمین می کند • ویتامین E مشتق شده با فعالیت آنتی اکسیدان تحت کنترل چشم پزشکی آزمایش شده است. مناسب برای لنزهای مخاطب.
توصیف توصیف ریمل مژه و ابرو برای اثر شدید 3D در سیاه و سفید عمیق با نگه داشتن شدید. فرمول خاص خود را می توان با آب گرم و مرطوب برداشته شده است. با تشکر از همکاری برس ها و فرمول، EXIMING execUTIVE INIMITABLE یک نتیجه چند بعدی را در یک برنامه واحد تولید می کند: حجم، طول و سرعت. • ارگونومیک الاستومر برس اجازه می دهد تا استفاده آسان از ریمل مژه و ابرو و گرفتن تمام مژه ها برای نتیجه ثابت و دقیق است. خانه "شانل" برای یک فرمول "ضد ضربه" استفاده از تکنولوژی ژاپنی است. این اجرا نمی شود و تضمین طولانی نگه داشتن در مژه. • فرمول سیاه و سفید عمیق مقاومت در برابر زمان، گرما، رطوبت و سبوم. هر مژه به خنده آورده می شود و مژه ها برجسته می شوند.
توضیحات یادداشت برنامه فرمول را با قلم مو بریزید و مژه های بالایی را از نوک تا نوک بکشید، سپس مژه های پایینی، با حرکات به جلو و عقب. برای باز کردن نمای، رنگ های شدیدتری را به مژه های بالایی در زاویه های بیرونی اعمال کنید. قبل از استفاده از بی نظیر افراطی پرایمر ریمل مژه و ابرو CILS بیوت DES اعمال برای بهینه سازی نتیجه آرایش. بی نظیر شدید را می توان به طور کامل آسان برای حذف با آب ولرم بشوئید. یک پلک پنبه ای را در چند دقیقه روی ابرو نگه دارید تا آب مروارید آزاد شود و سپس به آرامی پلک را خراشیده کنید.
زمان تحویل 7 تا 14 روز کاری
کشور سازنده فرانسه
نام محصول INIMITABLE EXTRÊME
نوع استفاده ریمل چند بعدی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه