روغن فلفل گیاه اسانس

۰
(۰ رای دهنده)
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی روغن فلفل گیاه اسانس
مشخصات
احتیاط در مصرف بیماران مبتلا به زخم یا التهاب معده ، روده تحریک پذیر مزمن و نیز بیماری های مربوط به دستگاه گوارش و کلیه از مصرف این فراورده اجتناب نمایید. در افراد با سابقه حساسیت به فلفل استفاده نشود. از تماس با چشم ها و صورت اجتناب شود. استعمال خارجی به مدت طولانی می تواند باعث سوختگی، زخم، تاول، سوزش و قرمزی پوست شود.پس از  2روز استفاده ،مصرف را متوقف نموده و در صورت نیاز پس از دو هفته تکرار نمایید.
تاریخ انقضاء بیشتر از 6 ماه
تداخل دارویی استفاده همزمان فلفل به صورت موضعی، یا بازدارنده های آنزیم مبدل آنژینوتنسین مانند کاپتوپریل و انالا پریل، خطر بروز سرفه زیاد وجود دارد.مصرف همزمان با این داروها توصیه نمی شود.
ساخت ایران
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان (IRC) 0285-س-ت-93-م
عوارض جانبی استفاده خوراکی ممکن است حرکات حلقوی معدی - روده ای را افزایش داده و باعث اسهال گردد. مصرف طولانی مدت این محصول ممکن است باعث کولیک های سنگ صفرا و کولیک های روده ای گردد. در افراد با سابقه الرژی به فلفل امکان بروز واکنش های ازدیاد حساسیت (تنگی نفس و سرفه های شدید) وجود دارد. در کنار اثر تحریک کنندگی مورد نظر، کاربرد های موضعی می تواند به ایجاد تاول و زخم منجر شود.
محتویات بسته 15 میلی لیتر
مقدار و نحوه مصرف موضعی مقدار یک تا دو قطره از روغن را روی یک پارچه نخی چکانده و درمحل مورد نظر قرار دهید. خوراکی مقدار کافی به عنوان طعم دهنده در غذا استفاده می شود.
مواد تشکیل دهنده روغن فلفل، از میوه فلفل با نام علمی Capsicum annuum از خانواده Solanaceae تهیه می گردد.
موارد مصرف تسکین درد عضلهدرد ناشی از آرتروز استخوانیزونا بیماری های روماتیسمی طعم دهنده در صنایع غذایی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

کالاهای مشابه