۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

رنگ اکریلیک فاساد تکسچر نرم الوان مدل ALCO-3120 حجم 5 گالن

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی رنگ اکریلیک فاساد تکسچر نرم الوان مدل ALCO-3120 حجم 5 گالن
مشخصات
آماده سازی سطح سطح مورد نظر را با آب شستشو داده تا گرد و خاك از سطح زدوده شود( در صورتيكه سطح شوره زده باشد بايد حتما با استفاده از برس تميز گردد )ضروری است سطح مورد نظر قبل از رنگ آمیزی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و چربی و حتی رنگهای قدیمی شود تا سطحی قابل اعتماد برای اجرا حاصل شود. برای سطوح سیمانی از روش واتر جت جهت تمیز کردن سطح می توانید استفاده نمائيد، قبل از اعمال رنگ، از خشک بودن کامل سطح مطمئن شوید.
حجم تقریبی 5 گالن معادل تقریبی 18.5 لیتر
روش مصرف 1. استفاده از سيلر استارت لاتكس و فاساد(ALCO - 3307 )قبل از اعمال رنگ الزامی می باشد. سيلر استارت لاتكس و فاساد با نفوذ در ترک های سطحی و پر کردن سطوح متخلخل و با قدرت جذب زیاد، علاوه بر ایجاد چسبندگی بسیار عالی برای اعمال رنگ نهائی، پوشش و نیز پایداری رنگ را افزایش می دهد. رنگ فاساد تكسچر آماده به مصرف بوده اما كاربر بنا به نياز می تواند حداكثر تا 5 درصد وزنی به آن آب اضافه نموده و با غلتك يا ماله طرح دلخواه را ايجاد نمايد . 2. اعمال رنگ در دمای محيط بالای 10 درجه سانتیگراد، دمای سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت كمتر از 80 درصد توصيه می شود. 3. الزاما جهت ايجاد بافت زيبا بر روی سطح می بايست اين رنگ با غلتك اجرا گردد. 4. رنگ تكسچر به تنهايی از دوام خوب و مناسبی برخوردار می باشد اما جهت دوام بيشتر و تعيين براقيت آن، مصرف كننده می تواند يك دست لاك شاينی با براقيت دلخواه بر روی آن استفاده نمايد.
زمان خشک شدن سطحی حداكثر 1 ساعت
شستشوی وسایل پس از اتمام كار، دستها، ابزار آلات رنگ آميزی يا مواد ريخته شده بر روی زمين را با آب گرم و صابون بشوئيد. جهت جلوگيری از زنگ زدگی، ابزار و تجهيزات رنگ آميزی را با حلال وايت اسپريت شستشو داده و فورا خشك نمائيد.
میزان پوشش تقریبی 1.14 متر مربع در كيلو گرم
نکات ایمنی و شرایط نگهداری محتویات ظرف را در محیط خشک، خنک و دور از نور مستقیم خورشید و با تهويه مناسب نگهداری نمائید. از یخ زدگی رنگ جلوگیری كنيد. بعد از مصرف، درب ظرف را محکم ببندید. بهترين زمان مصرف در صورت رعايت شرايط انبارداری مناسب تا 24 ماه پس از تاريخ توليد می باشد. در صورت بلعيده شدن يا تماس با چشم( پس از شستشو با مقدار زياد آب )به مراكز پزشكی مراجعه كنيد.
نوع کالا رنگ اکریلیک فاساد تکسچر نرم
وزن تقریبی حدود 18 کیلو گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه