رنگ ابرو جوو حجم 15 میل - بلوند عاجی

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی رنگ ابرو جوو حجم 15 میل - بلوند عاجی
مشخصات
برند جوو
ترکیبات آب دیونیزه، ستئاریل الکل، ستئارات، 25 دی کاپریلیل کربنات، آمونیوم هیدروکسید، پروپیلن گلیکول، کوکامید دی اتانول آمید، ستئارات، 29 ستئاریل اوکتانوات، پلی کواترنیوم، 22 دی سدیم ادت، 1 رزورسینول، سدیم متا بی سولفیت، متا آمینو فنول، 4 کلرو رزور سینول آسکوربیک اسید، اسانس
جنسیت خانم
حجم 15ml
سایر مشخصات صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
شرکت‌ها اکسیر کادوس
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
کد محصول 9910187293061
کشور‌ها ایران
منع مصرف درصورت حساسیت داشتن به رنگ استفاده نشود. از تماس با چشم خودداری شود. بر روی مژه ها اصلا استفاده نشود. در صورت تماس با چشم با آب فراوان چشم هایتان را بشویید. دور از دسترس کودکان نگه داری شود.
نحوه استفاده نحوه ی ترکیب: به اندازه ی مورد نیاز و متناسب با ابروهایتان مقداری رنگ را برداشته و به همان میزان اکسیدان 6% یا اکسیدان حجم 20 (نسبت 1 به 1) را در ظرف غیر فلزی ریخته و خوب به هم بزنید تا کاملا مخلوط شود و یک کرم یکدست به دست آید. طریقه مصرف: ابتدا دور ابرو و پشت پلک را با روغن (وازلین) چرب کنید سپس کرم به دست آمده از مخلوط رنگ ابرو و اکسیدان را روی ابروهایتان بزنید طوری که موهای ابرو کاملا به مواد آغشته شود. بعد از 5 تا 10 دقیقه کاملا مواد را از روی ابرو پاک کنید و سپس با آب بشویید. قبل از مصرف تست حساسیت بر روی پوست حتما انجام شود.
نوع محفظه نگه دارنده تیوپی
وزن 15 میل
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه