دستگیره نردبانی تخت بیمار طب ‎و‎ صنعت تک سایز کد 86100 Teb & Sanat Handles Patient Bed Lader Free Size Code 86100

۶ فروشگاه
۰
(۰ رای دهنده)

از ۱۷۲,۵۰۰ تا ۲۵۰,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی دستگیره نردبانی تخت بیمار طب ‎و‎ صنعت تک سایز کد 86100 Teb & Sanat Handles Patient Bed Lader Free Size Code 86100
مشخصات
بارکد بین المللی 5334716060210001
بارکد وارداتی 6260602101077
برای دیدن مقالات مرتبط کلیک کنید آنژیوپلاستی قلب چگونه است؟
تعداد در بسته پلاستیکی
جنس محصول پلاستيكي
روش مصرف دستگیره نردبانی را از داخل بند اضافه‎ای که در یک سوی نردبان قرار دارد به گونه‎ای عبور دهید که بند این قسمت به دور میله پایینی تخت حلقه شود. (از محکم‎بودن محل اتصال مطمئن شوید)، سپس نردبان را در کنار بستر بیمار قرارداده تا هنگام لزوم از آن استفاده نمایید.
سایز محصول تك سايز (Free size)
شرکت تولید‎کننده طب و صنعت
کارایی دستگیره نردبانی
کاربرد ها ویژگی های دستگیره نردبانی تخت بیمار طب و صنعت قابل استفاده برای شکستگی های استخوان های قفسه سینه، دنده و یا شکستگی های مهره های ستون فقرات قابل استفاده برای بعد از عمل جراحی قلب بازمعرفی دستگیره نردبانی تخت بیمار طب و صنعتدستگیره نردبانی تخت بیمار طب و صنعت وسیله ای است جهت کمک به بیماران بستری هنگام برخاستن از حالت خوابیده به حالت نشسته، به ویژه بیمارانی که تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفته اند و یا دچار شکستگی های استخوان های قفسه سینه، دنده و یا شکستگی های مهره های ستون فقرات می باشند.مراقبت های لازم بعد از جراحی قلب بازمعمولا پس از جراحی باز قلب با توجه به برش قفسه سینه شامل پوست، عضله ها، استخوان ها و سایر اجزای آناتومیک دیواره سینه به مدت چند هفته تا چند ماه در این ناحیه دردهای شدیدی بخصوص با تغییر وضعیت یا فشار روی این قسمت ها و یا در تنفس عمیق، حس می شود.نباید بیمار این دردها را تحمل کند چون سبب افزایش کار قلب و یا افزایش فشار خون بیمار می شود و در صورتی که با مسکن های معمول بهبودی نداشت یا مشابه دردهای قلبی پیش از عمل جراحی بود به پزشک یا نزدیک ترین مرکز درمانی مراجعه نمایید.محل برش جراحی در ناحیه سینه و هم چنین زخم های ساق پا مستعد عفونت هستند. برای پیشگیری از عفونت لازم است محل جراحی حد الامکان خشک و تمیز نگهداشته شود، ازخاراندن زخم اجتناب نمایید. چون سبب آسیب دیدن و عفونی شدن زخم می شود.بیمار هنگام استراحت و خواب باید به پشت بخوابد و از خوابیدن به پهلو حداقل شش هفته خودداری کند، تا از فشار به قفسه سینه جلوگیری شود و از ایستادن یا نشستن در یک وضعیت برای مدت طولانی بپرهیزد. لازم است برای بلند شدن از بستر از دستگیره نردبانی تخت بیمار استفاده گردد.
کد محصول 86100
کشور تولید‎کننده ایران
نوع کارایی نگهدارنده
نوع محفظه وكيوم
ویژگی ها • برای شکستگی‎های استخوان‎های قفسه‎سینه، دنده و یا شکستگی‎های مهره‎های ستون‎فقرات
• قابل استفاده برای بعد از عمل جراحی قلب‎باز
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه