۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

بتونه اکریلیک پایه آب الوان مدل ALCO-3121 حجم نیم کوارت

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی بتونه اکریلیک پایه آب الوان مدل ALCO-3121 حجم نیم کوارت
مشخصات
آماده سازی سطح قبل از كار با بتونه اكريليك پايه آب می بايست سطح ‌را از هرگونه آلودگی، گرد و‌غبار، چربی، روغن و‌كپك تميز‌نمود. همچنين رنگ های سست، كهنه و پوسته شده از سطح جدا شود. با توجه به اينكه اين محصول مخصوص نازك كشی طراحی شده، بنابراين تركها و سوراخهای درشت را با گچ ترميم نموده و سپس بتونه اجرا گردد.
حجم تقریبی نیم کوارت معادل تقریبی 475 میلی لیتر
روش مصرف 1. بر روی ديوار خشك ابتدا يك لايه سيلر پايه آب برای سطوح داخل و خارج( ALCO-3307 )اعمال نموده و پس از يك ساعت بتونه اكريليك پايه آب بر روی آن اجرا كنيد. 2. اعمال بتونه اكريليك پايه آب در دمای محيط بالای 10 درجه سانتی گراد، دمای سطح 3 درجه سانتی گراد بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت كمتر از 80 درصد توصيه می شود.
زمان اعمال لایه بعدی حداقل 1 ساعت
زمان خشک شدن سطحی حداكثر 15 دقيقه
شستشوی وسایل پس از اتمام كار، دستها، ابزار آلات رنگ آميزی يا مواد ريخته شده بر روی زمين را با آب گرم و صابون بشوئيد. جهت جلوگيری از زنگ زدگی، ابزار و تجهيزات رنگ آميزی را با‌حلال وايت اسپريت شستشو داده و فورا خشك نمائيد.
میزان پوشش تقریبی 8 – 6 متر مربع در كيلو گرم
نکات ایمنی و شرایط نگهداری محتویات ظرف را در محیط خشک، خنک و دور از نور مستقیم خورشید و با تهويه مناسب نگهداری نمائید. از یخ زدگی بتونه جلوگیری گردد. بعد از مصرف، درب ظرف را محکم ببندید. بهترين زمان مصرف در صورت رعايت شرايط انبارداری مناسب تا 24 ماه پس از تاريخ توليد می باشد. در صورت تماس با چشم( پس از شستشو با مقدار زياد آب)و يا بلعيده شدن به مراكز پزشكی مراجعه گردد.
نوع کالا بتونه اکریلیک پایه آب
وزن تقریبی حدود 500 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه