۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

اسپری خوشبوکننده بدن سوئیت وانیلا مای My Sweet Vanilla Body Splash 200ml

کالاهای مشابه

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی اسپری خوشبوکننده بدن سوئیت وانیلا مای My Sweet Vanilla Body Splash 200ml
مشخصات
بارکد وارداتی 4260230851728
برای دیدن مقالات مرتبط کلیک کنید اسپری، مام یا استیک ضد تعریق
برند مای (My)
تحت لیسانس کال اند کو
ترکیبات آب، الکل، گلیسرین، پروپیلن گلیکول، PEG-400، آروما، PEG-40 هیدروژنه روغن کرچک، اتیل اکسی متوکسی سینامیت، بوتیل متوکسی دی بنزئیل متان، اتیل هگزی سالیسیلات، هیدروکسی ایزو هکسیل 3،سیکلوهگزین کربوکسالدهید، لینالول، هگزیل سینامال، سیترونلول، CI 14720، CI 15985، CI 60730، CI 16255، CI 20285، CI 42090
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از شوینده‌ها‎ و پاک‎کننده‌های متناسب با نوع پوست در کنار این محصول توصیه می‌شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت بانوان
رایحه وانيل، بادام، رايحه‎هاي لاكتون، چوب
رده سنی بزرگسالان
رنگ نارنجی
روش مصرف اسپری خوشبوکننده بدن را قبل از ورزش، حین ورزش و یا پس از استحمام در حالی که پوستتان کمی مرطوب است، روی بدن و نواحی مورد نظر، اسپری کنید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده آرین کیمیا تک
فرم محصول محلول
کارایی خوشبو‎كننده
کاربرد ها ویژگی های بادی اسپلش بدن سوئیت وانیلا مایقابل استفاده بعد از استحمام، قبل یا حین ورزشبا رایحه های لاکتون، وانیل، چوب و بادامدر 6 رنگ و رایحه متفاوت ماندگاری طولان‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ی مناسب برای بانوانمعرفی بادی اسپلش بدن سوئیت وانیلا مایبادی اسپلش بدن سوئیت وانیلا مای با رایحه گرم، شیرین و وانیلی خود به شما کمک می کند تا در کنار عطر یا ادکلنتان، علاوه بر خوشبو بودن لباس خود در طول روز، بدنی خوشبو هم داشته باشید. بادی اسپلش بدن سوئیت وانیلا با قابلیت آب رسانی به پوست، می تواند از تعریق بیش از حد و ایجاد بوی نامطبوع بدن جلوگیری کند.اسپری های خوشبوکننده بدن مای با 6 رنگ و رایحه متفاوت، می توانند پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشند.بهترین زمان استفاده از بادی اسپلش بدن سوئیت وانیلا مای زمانی است که تازه از حمام آمده اید و پوستتان هنوز کمی نم دارد. اسپری کردن این محصول در چنین زمانی روی پوست، احساس شادابی و تازگی بسیار زیادی به پوست شما می دهد و عطر نسبتا خنکی که روی تنتان می نشیند، حس پاکیزگی را در شما دو چندان می کند. بدترین زمان استفاده از بادی اسپلش هم زمانی است که عرق کرده اید و بدنتان کمی بو می دهد. در این حالت، بوی نامناسبی حاصل از ترکیب عطر بادی اسپلش و بوی عرق بدن، به مشام خواهد رسید و حالت چسبندگی هم روی پوستتان ایجاد خواهد شد.بادی اسپلش ها با اسپری و ادکلن ها چه تفاوتی دارند؟عطرها و ادکلن ها دارای روغن های معطری هستند که باعث افزایش ماندگاری بوی آنها می شود. این در حالی است که بادی اسپلش ها، روغن های معطر ندارند و به همین دلیل هم بوی آنها خیلی سریع تر از بوی ادکلن ها پخش می شود و از بین هم می رود. به دلیل همین ماندگاریشان کوتاه مدت است و استفاده از بادی اسپلش روی لباس، به هیچ عنوان توصیه نمی شود و بهتر است برای لذت بردن بیشتر از بوی آن، این محصولات را مستقیم روی پوست خود اسپری کنید، در حالی که ادکلن ها را می توان برای بهره بردن طولانی مدت تر از بوی آنها، بدون دغدغه روی انواع لباس، اسپری کرد.
کد مجوز بهداشتی 9229152428092972
کشور تولید‎کننده ایران
مخصوص بدن
مدل محصول Sweet Vanilla
مقدار 200ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف از اسپری کردن به چشم‌ها و سطوح مخاطی خودداری شود.
در صورت تماس با چشم‌ها، آن‌ها را با آب تمیز شستشو دهید.
از مصرف روی پوست حساس یا آسیب‌دیده خودداری شود.
در صورت بروز هرگونه حساسیت، مصرف را قطع کنید.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
تنها برای استعمال خارجی است.
نوع پوست انواع پوست
نوع کارایی مرطوب‎كننده
نوع محفظه بطري اسپري‎دار
ویژگی ها • قابل استفاده بعد از استحمام، قبل یا حین ورزش
• با رایحه‌های لاکتون، وانیل، چوب و بادام
• در 6 رنگ و رایحه متفاوت
• مناسب برای بانوان
• ماندگاری طولان‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه

اسپری زنانه 212 s
از ۱۹۸,۰۰۰