راهنمای خرید بهترین نردبان بازار 2023

راهنمای خرید بهترین نردبان بازار 2023

یکی از وسایل کاربردی در خانه ها و یا وسایل ضروری برای ساخت و ساز، نردبان می باشد که شاید ابتدا خیلی متوجه اهمیت آن در خانه نباشیم اما گاهی استفاده از آن نیاز است. برای مثال شاید منزل ما راه پله برای رفتن به پشت بام خانه نداشته باشد و باید با کمک نردبان به بالای پشت بام رفت تا بدون دردسر و بدون تهدید خطری به بالای پشت بام برویم. مثال دیگر تعویض لامپ سوخته یا تعمیر آن و یا رنگ آمیزی دیوارهای خانه و یا نصب کردن برچسب و کاغذ دیواری است که بدون نردبان مناسب نمی توان این کارها را انجام داد پس اگر به نردبان نیاز داشتید ولی نمی دانید چگونه آن را تهیه کنید و در انتخاب آن سردرگم می باشید این مقاله را مطالعه کنید  زیرا شما را راهنمایی خواهد کرد و موارد مهم و حائز اهمیت در زمان خرید را یادآوری می کند و مدل ها و انواعی از نردبان های موجود را معرفی خواهد کرد.در صفحه لیست قیمت نردبان در سایت ایمالز می توانید به قیمت این محصول در فروشگاههای مختلف دسترسی داشته باشید.

تعریف نردبان


راهنمای خرید بهترین نردبان بازار 2023

همانطور که میدانید نردبان ها دو میله بلند و هم اندازه دارند که میان این دو میله تعدادی میله کوچک هم اندازه با فاصله معین و تعیین شده قرار گرفته است و ساختار آن را تشکیل داده اند. نردبان ها با چوب و فلز ساخته می شوند و انواعی کوچک تر نیز دارند که میتواند پلاستیکی باشد.

سابقه استفاده از نردبان:

گفته شده است که یعقوب پیامبر برای نخستین بار نردبان را در خواب دید. در تورات امده است، شبی حضرت یعقوب خواب می بیند، زمانی که از دست دو برادر دوقلویش در خواب فرار می کرد، نردبانی را دید که فرشتگان از آن بالا و پایین می رفتند. در انتهای نردبان یهوه را دید که در بالای نردبان به حضرت یعقوب قول مالکیت سرزمین کنعان را داد. حضرت یعقوب مکانی را که در خواب دیده بود را خانه خدا نامید.

طریقه استفاده درست از این وسیله:

 پیش از اینکه از نردبان استفاده کنید باید حتماً درباره قوانین رسمی و امنیت آن بدانید و دفترچه راهنمای همراه نردبان را مطالعه کنید.و از هر نوع نردبان مطابق کاربرد و کارایی مخصوص آن، استفاده کنید. هنگام استفاده، روی یک سطح صاف قرار دهید تا ثابت و بدون حرکت بماند و خطری شما را تهدید نکند. درجه و زاویه قرار گرفتن نردبان روی دیوار یک قانون کلی دارد. به ازای هر متر طول نردبان یا ۱۰۰ سانتی متر طول باید، پایه نردبان را ۲۵ سانتی متر از دیوار فاصله دهید. اگر زاویه آن را در این شرایط بگیریم، زاویه نردبان با دیوار تقریبا ۷۵ درجه است. توجه داشته باشید از هر نردبان فقط یک نفر می تواند استفاده کند، و همزمان نمی توان دو یا چند نفر از آن استفاده کنند. هیچ وقت نمی توان برای افزایش طول نردبان زیر پایه آن چیزی گذاشت  یا دو نردبان را به هم متصل کرد، این کار بسیار خطرناک می باشد و موجب از بین رفتن امنیت فرد می شود. طول یک نردبان یک طرفه از هر جنسی که باشد نباید بیشتر از ۱۰ متر باشد. درباره جابجایی  نردبان می توان گفت باید آن ها را به طور افقی یا موازی با زمین حمل کرد. زمانی که از نردبان استفاده می کنید، باید از کفشی استفاده کنید که  ایمنی لازم را داشته باشد و پای شما روی آن لیز نخورد. هرگز نردبان را نزدیک خطوط انتقال برق قرار ندهید، کمترین فاصله با خطوط  می بایست ۳ متر باشد.

انواع و اقسام مدل های نردبان از لحاظ جنس:


راهنمای خرید بهترین نردبان بازار 2023

نردبان چوبی: نخستین نردبان ها که انسان ها ساخته اند چوبی بوده اند. امروزه نردبان های چوبی بدون رگه ، تراش و ترک تولید شده اند. چوب به کار رفته در نردبان نباید سنگین باشد و باید سبک و دارای استقامت باشد تا راحت تر بتوان آن را جابجا کرد.

نردبان فلزی: نردبان های از جنس فلز و آلومینیوم را با لوله آهنی میسازند و بیشتر با دست ساخته می شوند. ای نردبان های آهنی استاندارد بالایی ندارند و بهتر است که آن ها را نخرید. نردبان های آلومینیومی کیفیت بالاتری در بین نردبان های فلزی دارند و دارای وزن کم و امنیت بالا هستند.

نردبان های از جنس پلاستیک یا فایبرگلاس: این نردبان ها طول زیادی ندارند  و به خاطر اینکه فایبر گلاس هستند و از چوب فشرده تر ساخته شده اند، دارای سنگینی بیشتر  نسبت با نمونه های چوبی دیگر میباشند، فایبرگلاس در موقعیت خشک رسانای جریان برق نمی باشد و دما و الکتریسیته  از آن عبور نمی کند و در دما های خاص حالت خود را نگه میدارد.

موارد مهم و کاربردی که زمان خرید و تهیه نردبان باید به آن توجه داشته باشید:

قیمت نردبان:  قیمت نردبان ها تاثیر زیادی در انتخاب دارد پس باید همان اول بدانید که برای تهیه نردبان چه مقدار می توانید خرج کنید. هنگامی که مقدار هزینه را مشخص کنید ، مشخص می شود که کدام از انواع آن در حوزه انتخابی شما قرار می گیرد و کدام نوع خارج از محدوده انتخاب قرار می گیرد. بدین ترتیب خرید آسان تر می شود و با مشکلی برخورد نمی کنید.

جنس نردبان: بعد از توجه به قیمت باید به جنس نردبان  توجه کنید. طبق گفته های قبلی نردبان ها اجناس و انواع گوناگونی دارند و باید با درنظر گرفتن کاربرد و کارایی خود بدانید کدام جنس نردبان را نیاز دارید. اگر قیمت برای شما مهم است بهتر است به دنبال اجناس چوبی و فایبرگلاس بروید و آنها را انتخاب کنید.

اندازه نردبان و تعداد پله های آن : اندازه نردبان هم جز مواردی است که باید توجه شود. اگر نردبان را برای استفاده در منزل خریداری میکنید توصیه می شود به سراغ گونه های خیلی بلند و طویل نرفته زیرا نمی توان آن را در زیر سقف خانه قرارداد.

پایه های نردبان: هنگام تهیه نردبان به پایه های آن دقت کنید پایه ها نباید کوتاه یا بلند بوده و هر دو پایه باید هم اندازه و یکسان باشند و در صورتی که آنها را روی سطح صاف می گذارید نباید لق بخورند یا حرکت کنند.

وزن نردبان: یک نردبان استاندارد و مطلوب باید افزون بر استحکام بالا از وزن زیادی هم نداشته باشد، هرچقدر وزن نردبان کمتر باشد، حمل و نقل آن آسان تر می باشد.

استحکام پله ها: پله های نردبان باید به درستی روی میله ها جای گرفته باشند و استحکام لازم را برای تحمل وزن شما داشته باشد، اگر نردبان  استحکام لازم را نداشته باشد ، در زمان بالا رفتن  لرزش دارد ، و هنگام استفاده ثبات و امنیت لازم را ندارد.

نحوه نگهداری از نردبان و نکات ایمنی :در همه مواقع پیش از استفاده و پس از استفاده از نردبان اتصالات آنرا با دقت نگاه کنید تا محکم باشد و اگر محکم نبود آن را محکم کنید تا مشکلی پیش نیاید.

اگر نردبان شما ، چرخ، قرقره، قفل یا پولی دارد، بعد از گذشت مدتی آن ها را روغن کاری نمایید.

اگر طناب یا زنجیر نردبان کهنه و فرسوده شده باشد، لازم است آن ها را تعمیر یا عوض کنید.

برای بیشتر شدن طول عمر نردبان توصیه می شود پس از مصرف بدنه و روتین های آن را تمیز کنید و پس از استفاده آن را در مکانی بگذارید که امکان افتادن روی فردی یا افتادن روی زمین  نباشد و فرد یا نردبان دچار آسیب نشود.

در ادامه فهرستی از مدل های نردبان موجود در بازار را برای شما آماده کرده ایم.

نردبان 14 پله مدل Iron


راهنمای خرید بهترین نردبان بازار 2023

نردبان ۱۴ پله کشویی که اصطلاحاً آن مخابراتی نیز گفته می شود که شامل دو قسمت می باشد که هر قسمت به بلندی ۲ متر است اما بلندی مفید آنها به طور ایستاده به سه متر می رسد. خصوصیات منحصر بفرد این مدل استفاده در ۳ شکل گوناگون از آن می باشد که شکل اول به طور هشت یا همان چهار پایه، شکل دوم به طور یک قسمت و یا جمع شده و به صورت نردبان ساده می باشد و شکل سوم که از هر دو قسمت می توان به طور جداگانه و به جای دو نردبان مستقل به کار برد.قیمت نردبان 14 پله iron را از فروشگاههای معتبر در ایمالز استعلام کنید.

نردبان 3 پله رویال کد MRK3

گروه کارخانجات صنعتی رویال جز کمپانی های ساخت نردبان های خانگی به صورت تخصصی است که نردبان های خانگی و اقسام گوناگون صندلی تاشونده مسافرتی، بند رخت های از جنس استیل با مواد کاملا استاندارد و تطبیق شده با تکنولوژی های بروز و کوشش زیاد برای ساخت با کیفیت ترین محصولات، تولیدات خود را در طول ۱۲ سال به خریداران عرضه کرده است. نردبان های سه پله اکثرا در مکان هایی که بلندی زیادی لازم نیست و یک نردبان با بلندی کوتاه مورد نیاز است بکارگیری می شوند. نردبان ۳ پله تولید شده, از جنس کاملا فلزی بوده و برای آسانی مصرف کنندگان بر روی پله ها و دستگیره آن, از جلد پلاستیکی بکارگیری  شده است و این امکان وجود دارد که بدون کفش و حتی در منزل از آن استفاده کنند. حالت پایه پشتی, مقاومت و تحمل وزن را افزایش می دهد.

نردبان پنج پله فاتح مدل SiDaCo.Fa5s

این مدل نردبان پله های عریضی دارد که باعث می شود شما هنگام استفاده دچار خستگی نشوید. این نردبان فلزی می باشد و بر روی راه پله ها و دستگیره ها پلاستیک به کار رفته که موجب می شود افراد در حین استفاده راحت باشند و در خانه بدون کفش بر روی آن به انجام کار بپردازند. این مدل نردبان توانایی تا شدن دارد و این امر موجب شده تا محیط و فضای زیادی را در بر نگیرد. آخرین پله آن بلندی ۱۱۸ سانتیمتری دارد و شما می توانید راحت به سقف و فضا های های بالاتر دسترسی کامل داشته باشید.

نردبان 20 پله آسان کار مدل As4p20

نردبان چهار تیکه آسان کار، شش مفصل از جنس فولاد دارد و امکان استفاده در ده شکل گوناگون را دارا می باشد و شامل چهار قسمت ۵.۱ متری می باشد که بعد از باز شدن و ایستاده شدن، بلندی آن به ۶ متر میرسد که به صورت یک نردبان مستقل مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه نردبان ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که تنوع زیادی دارند و هنگام استفاده دارای امنیت و راحتی می باشند که  نردبان ۲۰ پله و چهار تیکه آسان کار یکی از این نردبان ها می باشد.


راهنمای خرید بهترین نردبان بازار 2023

نردبان 4 پله مدل Fateh

نردبان خانگی فاتح مدل ۴پله، دارای پله های عریض و پهن می باشد  که در هنگام استفاده در زمان زیاد، می  توان بدون خستگی روی آن کار کرد. این نردبان فلزی است ولی از دستگیره های از جنس پلاستیکی به کار برده شده است که موجب می شود استفاده از آن راحت باشد و بدون کفش از آن استفاده کرد. این محصول می تواند تا شود و نگهداری از آن به فضای زیادی نیاز ندارد و مکان زیادی را در بر نمی گیرد. بلندی این نردبان در حالت ایستاده به یک متر می رسد که می توان به سقف و فضاهای بالا دسترسی داشت.

نردبان سه پله کرستون مدل Nika31

نردبان سه پله کرستون مدل نیکا، یک نردبان دارای استقامت ، کم وزن  و بادوام بالا است که برای انجام کارهای عمومی در خانه ها و کارگاه ها و انجام ساخت و ساز ها بسیار مناسب می باشد. کیفیت تولید و ساخت و نوع دیزاین این نردبان به صورتی است که هیچ ارزشی ندارد و بالاترین سطح ایمنی را برای استفاده کنندگان مهیا می سازد. وزن بسیار سبک این نردبان باعث شده که جابجایی و حمل و نقل آن بسیار راحت و سریع بشود. کفی راه پله ها عایق و آجدار است که از سرخوردن  شخص در حین انجام کار پیشگیری میکند.

نردبان 10 پله مدل Iron

نردبان ۱۰ پله مدل کشویی ،که اصطلاحاً  به آن نردبان مخابراتی نیز می گویند از دو قسمت نردبان ساخته شده که هر قسمت بلندی آن به یک متر و ۴۵ سانتی متر می رسد و ویژگی منحصر به فرد آن این است که امکان استفاده در سه شکل گوناگون دارد شکل اول به طور ۸ یا همان چهار پایه، شکل دوم به طور یک قسمتی و یا جمع شده که به صورت یک  نردبان ساده مورد استفاده قرار می گیرد و شکل سوم هم امکان استفاده از هر دو قسمت را به صورت دو نردبان مستقل و جداگانه دارد.

نردبان 6 پله رویال کد MRK6

گروه کارخانجات صنعتی رویال جز کمپانی های ساخت نردبان های خانگی به صورت تخصصی است که نردبان های خانگی و اقسام گوناگون صندلی تاشونده مسافرتی، بند رخت های از جنس استیل با مواد کاملا استاندارد و تطبیق شده با تکنولوژی های بروز و کوشش زیاد برای ساخت با کیفیت ترین محصولات، تولیدات خود را در طول ۱۲ سال به خریداران عرضه کرده است. نردبان های 6 پله رویال کد MRK6  اکثرا در فضا هایی که بلندی زیادی مورد نیاز می باشد بکار برده می شوند. نردبان ۶ پله تولید شده, از جنس تمام فلزی می باشند و برای کارایی و کاربرد بهتر افراد بر روی پله ها و دستگیره آن, از لایه پلاستیکی بکارگیری شده است و این قابلیت را دارد که بدون کفش و حتی در منزل از آن استفاده شود. این نردبان قابل مصرف در محیط های روباز و یا سقف دار از جمله  مسکونی, ویلایی, تجاری, اداری و اقامتی, باغ ها و خواهد بود.

نردبان 28 پله مدل آسانکار As4p28

امروزه نردبان ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که تنوع زیادی دارند و هنگام استفاده دارای امنیت و راحتی می باشند برخلاف گذشته، فضای کمی را اشغال می کنند و کاملاً ایمن و سبک هستند. نردبان ۲۸ پله چهار تکه آسان کار با وجود شش مفصل از جنس فولاد، یکی از این نردبان های جدید می باشد که امکان استفاده در شکل های گوناگون  را دارد. این نردبان از چهار قسمت ۲ متری تولید شده که بعد از ایستاده شدن  بلندی آن به ۴متر در قله نردبان می رسد. جنس این نردبان تماماً از آلومینیوم فابریک می باشد که با پوششی از رنگ کوره ای و با مرغوبیت بالا عایق شده است.

نردبان 20 پله مدل Iron

 نردبان ۲۰ پله مدل کشویی که در اصطلاح به آن مخابراتی نیز گفته می شود شامل دو قسمت می باشد که هر قسمت بلندی ۲.۹ سانتی متر دارد خصوصیت منحصر به فرد این مدل این می باشد که امکان استفاده از آن در سه شکل گوناگون وجود دارد، شکل اول به گونه ای هشت یا همان چهار پایه شکل دوم به طور یک قسمتی و یا جمع شده که به صورت یک  نردبان ساده مورد استفاده قرار می گیرد و شکل سوم هم امکان استفاده از هر دو قسمت را به صورت دو نردبان مستقل و جداگانه دارد.

نردبان شش پله فاتح مدل SiDaCo.Fa6s


راهنمای خرید بهترین نردبان بازار 2023

نردبان خانگی فاتح ، دارای پله های عریض و پهن می باشد  که در هنگام استفاده در زمان زیاد، می  توان بدون خستگی روی آن کار کرد. این نردبان فلزی است ولی از دستگیره های از جنس پلاستیکی به کار برده شده است که موجب می شود استفاده از آن راحت باشد و بدون کفش از آن استفاده کرد. این محصول می تواند تا شود و نگهداری از آن به فضای زیادی نیاز ندارد و مکان زیادی را در بر نمی گیرد. بلندی این نردبان در حالت ایستاده به یک متر و ۴۰ سانتی متر می رسد که با استفاده از آن توانایی دسترسی به همه سطوح بالا در خانه یا سایر مکان ها را خواهید داشت.

نردبان 8 پله مدل Yuksel

نردبان ۸ پله یوکسل ساخته شده با آلومینیوم فابریک و نمونه ای از دیزاین آلمانی می باشد که وزن زیادی ندارد اما استحکام بسیار بالایی را دارا می باشد که این توانایی منحصر به فرد این نردبان است. این نردبان پله هایی دارد که پهنای آن به ۱۲ سانتیمتر می رسد و موجب می شود با تعادل و امنیت بیشتر به انجام کار بپردازید و ظاهر آن را نیز زیباتر کرده است و شبیه به مدل های آلمانی شده است. سنگینی این نردبان تقریبا ۹ کیلوگرم می باشد  و وزن ۱۲۰ کیلوگرمی را متحمل می شود یعنی همه اشخاص حتی افراد مسن و خانم ها به آسانی می توانند آن را جابجا کند.

نردبان 5 پله رویال کد MRK5

گروه کارخانجات صنعتی رویال جز کمپانی های ساخت نردبان های خانگی به صورت تخصصی است که نردبان های خانگی و اقسام گوناگون صندلی تاشونده مسافرتی، بند رخت هایی از جنس تماماً استیل با مواد کاملا استاندارد و تطبیق شده با تکنولوژی های بروز و پیشرفته، کوشش و مجاهدت زیاد برای ساخت با کیفیت ترین محصولات، تولیدات منحصر به فرد خود را در طول ۱۲ سال به خریداران عرضه کرده است. نردبان های پنج پله اکثرا در محل هایی که بلندی زیادی مورد نیاز می باشد و یک نردبان با ارتفاع نسبتا بلند مورد نظر است بکار گیری می شوند. نردبان ۵ پله ساخته شده, از جنس تماماً فلز می باشد و برای استفاده بهتر افراد بر روی پله ها و دستگیره آن, از پوشش پلاستیکی استفاده شده است و این قابلیت را دارد که بدون پوشیدن کفش و حتی در خانه از آن استفاده شود و استفاده از آن سخت نباشد. این نردبان می تواند در مکان ها و فضاهای روباز و سقف دار نظیر: مسکونی, ویلایی, تجاری, اداری و اقامتی, باغ ها و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

نردبان 14 پله قائم 3 متری مدل 006

نردبان ۱۴ پله قائم با بلندی سه متر، دو منظوره می باشد و به صورت کشویی یا همان ریلی _مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل نردبان از دسته نردبانهای ایستاده می باشد که توانایی تغییر بلندی و ارتفاع دارد. در کل دارای ۱۴ پله می باشد که در حالت جمع شده هفت پله میشود. جنس آن از فلز است و رنگ قرمز و از نوع الکترواستاتیک می باشد که برای برخورداری از ایمنی بیشتر در زمان استفاده، زیر پله ها پوششی از پلاستیک به کار رفته تا حداکثر اصطحکاک با سطح زمین صورت بگیرد و از سر خوردن نردبان ممانعت به عمل آید.

نردبان پنج پله کرستون مدل Butterfly51


راهنمای خرید بهترین نردبان بازار 2023

نردبان پنج پله کرستون مدل پروانه، یک نردبان با استقامت و پایداری بالا ، وزن کم و بادوام است که برای انجام  سایر کارها در خانه ها وکارگاه ها بسیار کاربردی می باشد. دقت و توجه در نوع طراحی این محصول به صورتی بوده که هیچ لرزشی نداشته و بیشترین ایمنی و سلامت را برای استفاده کنندگان مهیا می سازد. حمل و نقل این مدل خیلی راحت است زیرا وزن زیادی ندارد و از کفپوش عایق و آجدار روی پله ها برخوردار می باشد که سبب می شود از لیز خوردن شخص از روی آن پیشگیری شود.قیمت نردبان کرستون مدل butterfly51 را به صورت لحظه ای در سایت ایمالز استعلام کنید.

نردبان 3 پله مدل Fateh

نردبان خانگی فاتح مدل ۳ پله، دارای پله های عریض و پهن می باشد  که در هنگام استفاده در زمان زیاد، می  توان بدون خستگی روی آن کار کرد. این نردبان فلزی است ولی از دستگیره های از جنس پلاستیکی به کار برده شده است که موجب می شود استفاده از آن راحت باشد و بدون کفش از آن استفاده کرد. این محصول می تواند تا شود یعنی جمع می شود و نگهداری و قرار دادن در منزل به فضای زیادی نیاز ندارد و مکان زیادی را در بر نمی گیرد. بلندی این نردبان ۷۵ سانتی متر است که شما می توانید با استفاده از آن به همه فضاهای بالاتر در خانه دسترسی داشته و راحت به انجام کارهای روزمرتان بپردازید

نردبان 2 پله لیمون کد 01

این نردبان یک نردبان با اندازه  مناسب و سبک وزن می باشد که به راحتی می توان آن را جا به جا کرد و وجود آن در خانه لازم است زیرا با کمک آن می  توان خیلی آسان تر به کابینت ها و طبقات بالایی آشپزخانه و یا کمد اتاق ها دسترسی داشت. این نردبان استحکام بالایی دارد و تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم را متحمل می شود.


راهنمای خرید بهترین نردبان بازار 2023

نردبان 16 پله آسانکار مدل As4p16

امروزه نردبان ها جز وسایل لازم در هر خانه و محیط محسوب می شوند و به گونه ای طراحی و تولید شده اند که تنوع زیادی دارند و هنگام استفاده دارای امنیت و راحتی می باشند برخلاف گذشته، فضای کمی را اشغال می کنند و کاملاً ایمن و سبک هستند. نردبان ۱۶ پله آسان کار با وجود شش مفصل از جنس فولاد، یکی از این نردبان های جدید می باشد که امکان استفاده در ۱۲ شکل های گوناگون  را دارد. این مدل چهار قسمت ۲.۱ متری را دارا می باشد که بعد از باز شدن و در حالت ایستاده، بلندی آن به ۴ متر می رسد.


نظرات کاربران