راهنمای خرید پاپ کورن ساز

راهنمای خرید پاپ کورن ساز

 

بدون شک نمی توان این مسئله را انکار کرد که با تهیه ی یک دستگاه سازنده پاپ کورن و اینکه ذرت بو داده ی گرم و تازه از پاپ کورن هایی که بسته بندی هستند بسیار لذت بخش تر خواهد بود. دیدن فیلم جالب و جذاب آیا بدون اینکه مقدار زیادی پاپ کورن تازه و گرم یا همان پاپ کورن خوشمزه لذت بخش خواهد بود؟ ممکن است تهیه ی پاپ کورن بعضی اوقات سخت بوده و نتوان به طور دلخواه آن را تهیه نماید. دانه های ذرت راحت می سوزد و حتی گاهی اوقات دانه های آن هم باز نمی شود.  اما برای حل این موضوع می توان یک پاپ کورن ساز تهیه نمود و ذرت بو داده را با طعم های مورد علاقه ی خود مهیا نمایید. پاپ کورن یک خوردنی با قابلیت تهیه ی راحت و آسان در خانه است که در مقابل خوردنی های دیگر مثل کرانچی و چیپس سالم تر می باشد. این نوع خوراکی کاملا رژیمی می باشد و خوردن این خوراکی لذت بخش را می توان هنگام کم کردن وزن در برنامه ی خود جا داد، چرا که در یک دستگاه سازنده پاپ کورن تکنولوژی هوای گرم جهت مهیاسازی ذرت بو داده بهره گرفته شده است و حتی سر سوزنی روغن برای آن بکار برده نخواهد شد.

در این مورد می خواهیم متنی مهیا کنیم که ابتدا در تهیه یک دستگاه سازنده پاپ کورن به شما کمک نماییم تا کالایی که مطابق با نیازهای شما می باشد، بخرید. در اینجا چند نوع دستگاه یک دستگاه سازنده پاپ کورن با قابلیت بالا، با اعتبار و با کیفیت را لیست و با شرح اطلاعات کافی و جامع برای هر کدام، به شما می شناسانیم.بعلاوه از طریق صفحه لیست قیمت پاپ کورن ساز می توانید به قیمت لحظه ای انواع مدلهای این محصول دسترسی یابید.

 

 

معیارهای مهم برای خرید پاپ کورن ساز

نوع محصول

بهترین دستگاه های یک دستگاه سازنده پاپ کورن، خیلی راحت قادر است تا تمام ذرت ها را یکدست و سریع عمل بیاورند و به پاپ کورن تبدیل کنند. شما م دانید که اضافه کردن ذره ای روغن و نمک سبب عمل آمدن بهتر و باز شدن ذرت ها خواهد شد، ولی  در برخی از کالاها بدون روغن و تنها با هوای گرم این عمل انجام می شود. برای همین اگر می خواهید پاپ کورن را بی روغن و صددرصد رژیمی آماده نمایید باید یک دستگاه سازنده پاپ کورنی را تهیه نمایید که برای مهیا نمودن پاپ کورن، روغن، احتیاج نباشد. این  کالای برقی ، جهت اننجام این عمل باید به برق متصل شوند و از مشکلات آن این می باشد که پاک سازی آن مقداری سخت می باشد. ظرف ذرت بو داده‌ی مایکروویوی از انواع دیگر این کالا می باشند هرچند آماده کردن پاپ کورن با محصول مایکروویوی اندکی سخت می باشد و باید همه مراحل را قدم به قدم انجام داد. شکل دیگر هم مانند قابلمه می باشد که روی شعله گاز قرارداده خواهد شد.

ظرف پاپ کورن مایکروویو

اگر پیش از این کیسه های دستگاه مایکروویو را جهت آماده سازی پاپ کورن را بکار می بردید، می توان به جای آن ظروف با کیفیت و استاندارد را بکار ببرید. این ظروف قادرند در چند دقیقه پاپ کورن را مهیا نمایند. شما هم قادرید بریا خوشمزه تر کردن آن کمی کره، سبزیجات معطر و غیره را قبل یا بعد از

راهنمای خرید پاپ کورن ساز

آماده شدن به آن بیفزایید. از مشکلات و نقطه ضعف این کالاها، آماده شدن پاپ کورن خشک است و ممکن است برخی از ذرت ها باز نشوند.

دستگاه های پاپ کورن ساز با توانایی آزاد نمودن هوای گرم

تهیه ی دستگاه سازنده پاپ کورنهایی که با برق کار می کند، تنها با زدن یک دکمه و پاپ کورن را با تکنولوژی هوای گرم را آماده می نمایند.

قابلمه پاپ کورن ساز  روی اجاق

از راه های کاربردی در تهیه پاپ کورن یا ذرت بوداده، این نوع می باشد که ذرت ها را در بزرگترین اندازه باز و شکفته شوند. ولی نکته ی مهم در موقع مهیا نمودن ذرت این است که باید هر بار قابلمه را تکان بدهید تا ذرت ها نسوزند.

حجم قابلمه

ظرفیت این قابلمه در واقع این را می گوید که در هر بار مصرف چقدر پاپ کورن مهیا می شود. دستورالعمل دستگاه را جهت دانستن مقدار اولیه دانه ی ذرت بخوانید زیرا اگر دانه های ذرت از حد گفته شده بیشتر داخل دستگاه ریخته شود ممکن است کالا آسب ببیند و از کیفیت پاپ کورن نیز کم کند. پس اگر هر دفعه تنها برای  ۲ تا ۳ نفر پاپ کوردن آماده می نمایید، پیشنهاد می کنیم یک دستگاه سازنده پاپ کورن کوچک تری تهیه نمایید.

و برعکس اگر قصد دارید تا هر دفعه مقدار خیلی زیادی تهیه نمایید توصیه می کنیم دستگاهی با حجم بیشتر را تهیه نمایید چراکه مقدار زیادی دانه های ذرت در دستگاهی با گنجایش کم باعث گرفتگی، گرمی دستگاه و در نهایت پایین آمدن عمر محصول خواهد شد. همچنین اگر قصد دارید با یک دستگاه کوچک این فرآیند را چندین بار تکرار نمایید ممکن است زیان زیادی از شما بگیرد و قسمتی از فیلم مورد علاقه شما تمام شده باشد. برخی از این وسایل دارای این قابلیت می باشند که به اندازه ی ۱۰، ۱۲ تا ۱۵ لیوان پاپ کورن را در هر دفعه مهیا نمایند.

 

قبل از اقدام به خرید ماکروویو مقاله "راهنمای خرید مایکروویو" را حتما مطالعه کنید !

 

جنس وسیله

ظروف مایکروویوی پاپ کورن از مواد فاقد ارزش و جنس پلاستیک و درجه دو و سه ساخته نشده اند، و در ساختن آن ها مواد شیمیایی به کار برده نشده است پس اصلا سرطان زا نمی باشند. برای تولید کنندگان سلامت افراد مهم می باشد و از مواد با کیفیت و به روز جهت تولید این کالاها بکار برده خواهند شد تا در مقابل دما و امواج مایکروویو آسیب نبیند و مواد و امواج سمی داخل پاپ کورن نشود.

 

راهنمای خرید پاپ کورن ساز

 

ظروف مناسب جهت تولید پاپ کورن روی گاز از آلومینیوم هستند تا قابلیت منتقل شدن حرارت و گرمای اجاق گاز به دانه های ذرت داخل قابلمه را دارا باشند. جنس دستگاه های پاپ کورن پاپ کورن برقی از جنس فولاد ضد زنگ است و صفحه های شیشه ای محکم و ضد خراش در آن ها استفاده شده است.

کارایی وسیله

اگر شما می خواهید یک دستگاه سازنده پاپ کورن تهیه نمایید، کارایی این وسیله از با اهمیت ترین معیارهایی است که باید به آن توجه نمود. به طور معمول ما وسایلی را که تهیه می نماییم، جنس دلمان می خواهد دارای جنس استاندارد و با کیفیتی باشند و بتوانیم با آنها سالها کار کنیم. ولی برخی مردم قیمت از قابلیت و کیفیت برایشان مهم تر می باشد و گمان می کنند اینگونه به نفعشان خواهد بود. ولی پس از مدتی می فهمند که با خرید وسایل درجه ۲ و کم قیمت در حقیقت تنها پولشان رفته است.

وسایل تهیه پاپ کورن از جنس های مختلفی تهیه می شوند که بهترین جنس آنها از فولاد ضد زنگ و شیشه ضد خراش است. توصیه می نماییم که پاپ کورن ساز  از جنس مواد پلاستیکی بی کیفیت نباشد  زیرا ممکن است به خاطر تولید گرمای بیش از حد منجر به انفجار شود و سبب به وجود آمدن حوادث ناگواری شود و یا اینکه مواد سرطان زا به پاپ کورن تولید شده وارد شود.

اندازه و وزن دستگاه

وسیله ی سازنده پاپ کورن در اندازه و انواع گوناگون تولید و ساخته می شوند، اما اگر می خواهید یک وسیله تولید پاپ کورن ظرف مایکروویوی تهیه نمایید باید چیزی بخرید که با اندازه و ابعاد فر مایکروویو متناسب باشد. کاسه های پاپکورن رو گازی که در اندازه ای مانند قابلمه ها می باشند و موقع آماده سازی پاپ کورن روی اجاق گاز می گذارید در کنار قابلمه های می تواند نگهداری شود.

دستگاه پاپکورن الکتریکی در ابعاد مختلف ساخته و ارائه می شوند ولی می توان گفت دارای ابعاد بزرگ و وزن سنگینی می باشند. بریا همین قبل از تهیه وسایل تولید پاپ کورن در مورد جای قرار دادن و نگهداری آن فکر کنید تا وسیله ای مطابق محیط و دکور آشپزخانه تهیه نمایید.

قیمت

یک دستگاه سازنده پاپ کورن در هر دو شکل هوای گرم و روغنی،با هزینه های مختلفی طراحی شده اند و این امکان هست که با توجه به هزینه  و احتیاج یکی از دستگاه ها را بخرید. به هرحال اگر قصد دارید دارای یک پاپ کورن ساز  با گنجایش زیاد باشید، باید هزینه ی بیشتری بپردازید.

شست و شوی وسیله

 

راهنمای خرید پاپ کورن ساز

 

از معیارهای مهم و کاربردی در تهیه ی یک پاپ کورن ساز ، راحت بودن شست و شو و تمیز نمودن وسیله می باشد. وسایلی با انواع طراحی روغن و هوا خیلی راحت تمیز می شوند ولی تمیزی دستگاه های حرفه ای مقداری سخت تر می باشد. پس تلاش نمایید وسیله ای تهیه نمایید که بخش های  متفاوت آن را از هم بتوان جدا و نظافت نمود.

مدت زمان معین ساخت پاپکورن

هنگامی که هوس پاپکورن کرده اید حتما می خواهید در آن لحظه یک ظرف پر از پاپ کورن لذیذ داشته باشید. اگر قصد دارید مدت زیادی برای آماده شدن آن منتظربمانید تا وسیله، پاپکورن را تولید نماید، ممکن است دیگر برایتان لذیذ نباشد. بیشتر این وسایل، ذرت را در طول ۳ تا ۵ دقیقه به اندازه ی ۱۱تا ۱۵ لیوان آماده می نمایند. بریا همین موقع تهیه وسیله ی تولید پاپ کورن این موضوع را از فروشنده سوال کنید که این وسیله در چه مدت و چه مقدار پاپکورن را بریاتان مهیا می نماید.

ضمانت

توصیه می کنیم همواره در تهیه یک وسیله ی تولید پاپ کورن، وسایلی که دارای ضمانت می باشند، بخرید تا اگر کار نکرد یا مسئله ای داشت بدون اینکه چیزی بپردازید آن را عوض کنید.

خصوصیت اضافه کردن انواع چاشنی و ادویه جات

برخی از این وسایل دارای این امکا هستند که همه ی چاشنی ها و ادویجات دلخواهتان را به پاپ کورن بیفزایید، پس اگر پاپ کورن را در طعم های گوناگون می خواهید به این خصوصیت دقت نمایید.

دمای بیرونی

وسایل مرغوب و درجه یک در این مورد وسایلی هستند که دمای درونشان خیلی زیاد می باشد تا ذرت ها باز شود اما بدنه بیرونی آن ها سرد می باشد.  این ویژگی خیلی مهم است و جلوی  مشکلاتی مانند سوختگی و یا دیگر مسائل را خواهد گرفت. این موضوع هم در تهیه وسیله تولید پاپ کورن مخصوصا در صورت وجود کودک در منزل بسیار مهم می باشد.

کارایی های دیگر

برخی از این وسایل خصوصیات بیشتری را جهت راحتی وکاربرد آسان بیشتر برای شما مهیا نموده اند. مثلا یک لیوان جهت اندازه گیری دانه های ذرت دارند، یا دارای چراغ های گرمایشی و روشنایی می باشند، و همچنین پوشش و درب های خاصی دارند. همه ی این خصوصیات باعث بیشتر شدن استفاده راحت و آسان و بیشتر شدن کارکرد وسیله خواهد شد.

 

مقاله ی "راهنمای خرید پلوپز" شما در خصوص هر آنچه در زمان خرید یک پلوپز لازم دارید یاری می رساند.

 

آشنایی با بهترین پاپکورن ساز های بازار

یک دستگاه سازنده پاپ کورن آرزوم مارک AR258

شرکت “آرزوم” شرکتی فعال در زمینه لوازم منزل و شخصی برقی است. این شرکت ترکیه‌ای طراح وسایلی مانند قهوه‌ساز، مخلوط‌ کن، کتری برقی، لوازم آرایشی برقی وغیره است. ویژگی بخصوص محصولات آرزوم استفاده از رنگ‌ های بانشاط در ساختار بدنه‌ی بیشتر محصولاتش است که به آنها جلوه ای زیبا داده است. یک پاپ کورن ساز  آرزوم مدل AR258، وسیله ای جذاب جهت تولید سریع و آسان پاپ کورن لذت بخشم باشد که هر کس در هر سنی که باشد از خوردن آن لذت خواهد برد. تهیه ی دستگاه سازنده پاپ کورن آرزوم جهت استفاده در منزل و تولید اقسام اسنک های لذیذ توصیه ی خوبی می باشد. این وسیله دارای دو بخش پایه و ظرفی پلاستیکی می باشد وبه هیچ وجه عملکرد پیچیده ای ندارد، از ظرف شفاف آن، هم می توان به جای ظرف سرو و هم به عنوان درپوش استفاده نمود که از ویژگی خوب تهیه یک دستگاه سازنده پاپ کورن به شمار می آید. دانه‌ های ذرت را داخل قسمت پایه انداخته و سپس درپوش را روی آن قرار دهید. سپس دکمه ی روشن را بزنید. هنگام عمل، درپوش را نباید برداشت تا پاپ کورن ها پخش و پلا نشوند. دارای میله ای فلزی به عنوان مخلوط ‌کننده هم می باشد تا همه ی دانه ها در برابر گرما باشند و باز شوند. اگر می خواهید پاپ کورن لذیذی را مهیا نمایید می توانید ادویه جات و چاشنی هم به آنها بیفزایید. ظرف پاپ‌کورن‌ساز از دارای خصوصیت نچسب می باشد. مهیا نمودن پاپ کورن با یک دستگاه سازنده پاپ کورن آرزوم بستگی به اندازه دانه‌ های ذرت دارد و حدودا بین ۳ تا ۶ دقیقه پاپ کورن را مهیا می نماد. پس از مهیا شدن خیلی سریع همه ی دستگاه را یک بار زیر و رو کرده و سپس پایه را از درب جدا نمایید. قدرت موتور این دستگاه سازنده پاپ کورن ۸۵۰ وات است و اندازه طول سیم کابل این دستگاه الکترونیکی تقریبا یک متر می باشد پس باید در نزدیکی پریز برق باشد.

یک دستگاه سازنده پاپ کورن گلد مستر مارک gm-423

محصولات کمپانی گلدمستر در اقسام متنوع در زمینه وسایل کوچه الکترونیکی جهت استفاده در منزل و وسایل آرایشی آقایان و بانوان موجود هستند و همچنین این کمپانی در زمینه چینی و شیشه وغیر در ترکیه تقریبا با ۵۰ سال سابقه، دارای فعالیت می باشد. وسایل گلدمستر در کشور ایران دارای شعبه نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش می باشد. لوازمگلدمستر اکثرا در ترکیه ساخته خواهند شد و تنها برخی از وسایل به سفارش کشور ترکیه و به نام این کشور طراحی می شوند.

این نوع وسیله تولید پاپ کورن دارای مواد از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده است، از درپوش و پایه (ظرف پاپ کورن) ساخته شده اند و از طراحی تکنولوژی هوای گرم جهت باز شدن ذرت ها بهره برده شده است، همچنین می توان کمی روغن جهت تولید پاپ کورن در ظرف نچسب ان هم ریخته شود. این وسیله دارای وزن ۲ کیلویی می باشد که تقریبا ریز و جمع و جور به حساب می آید و دارای طول و عرض آن ۲۳ در ۲۵ سانتی متر نیز هست و گنجایش آن ۲.۵ لیتر است که حدودا تا ۱۰ لیوان پاپ کورن را قادر است تولید نماید. قدرت موتور این وسیله ۷۰۰ وات است. همینطور قادرید وسایل دیگر آن را در ماشین ظرفشویی بریا شست و شو گذاشت.

با تهیه وسیله پاپ کورن گلدمستر به جز تولید پاپ کورن، در تولید خشکبار بوداده مانند پسته، تخم کدو، فندق، بادام وغیره هم قادرید بهره ببرید.راهنمای خرید پاپ کورن ساز

پاپ کورن ساز  سنکور مارک SPM 8023

این وسیله وسیله ای پرکاربرد با حرارت و کارایی بسیار راحت و معمولی است که به طور ویژه جهت تولید پاپ کورن سریع ساخته شده است. این دستگاه عمل تولید ذرت بوداده را با فناوری هوای گرم انجام می دهد، پس احتیاجی به روغن نمی باشد و سبب خواهد شد تا افراد از خوردنی سالم و رژیمی شان لذت ببرند. بدنه ی این وسیله پلاستیکی و فلز مقاوم  می باشد عرض و ارتفاع آن ۲۶ و طول آن ۲۱سانتی متر است و دارای قدرتی برابر ۱۱۵۰ وات می باشد. همچنین می توان قطعات آن را هم شست و شو داد. با این وسیله قادرید ذرتی کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست تهیه نمایید. همچنین در آن شفاف می باشد و فرایند تولید ذرت را هم می توانید مشاهده نمایید.

پاپ کورن ساز  آریته مارک ۲۹۵۲

این وسیله داریا قدرتی برابر با ۱۱۰۰ وات می باشد و دارای اندازه و ابعاد کوچک و جمع و جوری می باشد که جهت استفاده در منزل راحت است و حدودا توانایی تولید ۶۰ گرم ذرت بو داده را بدون ذره ای روغن در مدت ۳ دقیقه را خواهد داشت که این نکته، آن را جهت استفاده در مجلس ها یا مهمانی های فامیلی تبدیل به پیشنهاد خوبی کرده است. پس از آماده شدن پاپ کورن، از طریق درب خروجی پاپ کورن ها را درون ظرف موردنظر خواهد ریخت. این وسیله جنس پلاستیکی با چگالی بالا و ظرف شفافی می باشد که قادرید مهیا شدن پاپ کورن ها مشاهده نمایید. ذرت های بوداده در این وسیله با گرمای بوجود آمده، بدون سوزاندن مهیا خواهند شد. تنها باید اندکی ادویه و نمک اضافه نمایید تا دارای طعم موردعلاقتان هم باشد. کاسه ی درونی این وسیله خیلی راحت پس از این مراحل امکان نظافت و شست و شو را نیز خواهد داشت. از خصوصیات این وسیله داشتن پایه هایی از جنس پلاستیک است که جلوی لرزش و تکان خوردن آن موقع کار را می گیرد.

 دستگاه سازنده پاپ کورن ZEN مارک MJ-GPM810

این وسیله با قدرت ۱۲۰۰ وات در اندازه ای کوچک و با وزن یک کیلوگرم جهت استفاده در منزل ساخته شده است قادر است ۶۰ تا ۷۰ گرم پاپکورن در عرض ۳ الی۵ دقیقه تولید نماید. برای همین برای خوردن درت بوداده موقع دیدن فوتبال و مهمانی ها پیشنهاد خوبی می باشد.‏ ذرت ها را داخل ظرف وسیله ریخته و درپوش را روی آن قرار دهید و دکمه روشن را فشار دهید تا دستگاه کارش را شروع نماید و از بخش خروجی که برای آن قرار داده شده است، ذرت های بوداده را درون ظرف موردنظرتان بریزد‏.‏ جنس تنه ی این وسیله پلاستیک سبک می باشد و درب آن هم از پلاستیک شفاف می باشد‏.‏ وقتی که پاپ کورن ساز  روشن می شود داخل ظرف گرما به وجود می آورد و این گرما سبب باز شدن ذرت ها خواهد شد، لذا استفاده از روغن لازم نمی باشد. لوازم جانبی این وسیله نخواهد داشت.‏

پاپ کورن ساز  هانوور مارک ۱۰۲۶

پاپ کورن ساز  هانوور مارک ۱۰۲۶ با اندازه ی کوچک و وزن یک کیلویی اش درهر دفعه قادر است تا ۱۰۰ گرم پاپ کورن نهایتا در ۴ دقیقه مهیا می نماید. همچنین به روغن احتیاجی ندارد و در نهایت درت ها نیز نخواهند سوخت زیرا دارای مکانیسم جریان گرما می باشد ولی اگر رژیم نگرفته اید مقداری کره میتوانید برای طعم آن به آن بیفزایید. قدرت این وسیله ۱۲۰۰ وات می باشد. ترکیب جنس بدنه آن پلاستیک و فلز میباشد و با برق کار می کند و دارای سیمی به طول یک متر می باشد.به دلیل وجود درپوش شفاف آن قادر خواهید بود مراحل تولید پاپ کورن را ببینید. این وسیله به جز تولید پاپ کورن در تولید پفک هندی هم کاربرد دارد.

امتیاز تهیه این نوع دستگاه تولید این است که دارای سنسور قطع خودکار گرمای وسیله می باشد برای همین هنگام تهیه ذرت ها، جریان هوای گرم قطع خواهد شد. این وسیله را علاوه بر خانه، برای استفاده تجاری و مغازه هم تهیه نمایید.

پاپ کورن ساز  سایونا مارک SPM-4205

پاپ کورن ساز  سایونا مارک SPM-4205 اگر می خواهید هر دفعه مقدار زیادی پاپ فیل داشته باشید، تهیه ی این نوع سایونا انتخابی ایده آل می باشد. این وسیله دارای ۶  کیلوگرم وزن و در اندازه های ۵ در ۱۲ در ۳۵ میلی متر ساخته شده است. هر دفعه ۱۰۰ گرم پاپ کورن مهیا می نماید و همچنین می توان با کره و ادویه ها و چاشنی آن را طعم دار نمایید. در اول کار چاشنی ها را در دستگاه بریزید و در وسط کار مقداری کره بیفزایید. این وسیله با برق کار می کند وسیله ای پرطرفدار برای دوستداران پاپ فیل است. مراحل تهیه پاپکورن تقریبا ۵ دقیقه می باشد و با سیستم جریان هوای گرم این فرآیند انجام خواهد شد. این مراحل پاپکورن را بهطور کاملا پخته و بزرگ باز می نماید. جنس بدنه ی آن از پلاستیک شکیل و براقی تولید شده است.

بعد از تمام شدن کار این وسیله، هم وسایل جانبی آن را می توانید بشویید و هم با یک دستمال مرطوب تمیز نمایید. همچنین موقع کار به هیچ وجه لرزش و جابجایی نخواهد داشت زیرا که دارای پایه هایی از پلاستیک و ضد لغزش می باشند. همینطور خرید این وسیله از لحاظ اقتصادی هم به صرفه می باشد. این دستگاه جهت استفاده ی تجاری، سالن سینما و تئاتر، سالن های ورزشی و یا استفاده در منزل نیز بکار برده می شود.


نظرات کاربران