راهنمای خرید مداد و سایه ابرو

راهنمای خرید مداد و سایه ابرو

احتمالا تا به حال دیده‌اید که بعضی‌ها آنقدر ابروهای زيبايي دارند که انگار یک نقاش ماهر ساعت‌ها روی آن کار کرده ‌است. حالا ما می‌خواهیم راهی را به شما معرفی کنیم تا خود شما تبدیل به همان نقاش ماهر شوید و بهترین ابرو را برای خود طراحی کنید. این روزها، خرید کردن برای لوازم آرایشی کمی سخت تر است چرا که شما گزینه های متعددی برای انتخاب دارید. با توجه به اینکه می خواهید ابروهایتان چه فرمی داشته باشد از یکی از این لوازم آرایشی مخصوص آرایش ابرو استفاده کنید. اما پیش از آن باید بدانید هر یک از این محصولات به چه کار می آیند تا بتوانید وابسته به نیازی که دارید انتخاب درستی انجام دهید. در اين مطلب، نکاتي را که لازم است در هنگام خريد مداد و سایه ابرو رعايت کنيد، به طور کامل براي شما توضيح داده ايم. پس اگر مي خواهيد يک مداد و سایه ابرو خريداري کنيد ، به شما توصيه مي کنيم اين مطلب را به طور کامل و با دقت بخوانيد تا بتوانيد خريدي مطمئن و مناسب داشته باشيد. با ما همراه باشيد...

 

مداد ابرو

اولین محصول آرایشی مخصوص ابرو، مداد ابرو است که بیشترین مصرف را دارد. استفاده از مداد ابرو بسیار ساده است و در کنار آن نیازی به لوازم دیگر ندارید. این مدادها معمولا دو سر دارند که یک سر آنها مداد است و سر دیگر آن شانه ابرو قرار گرفته است. هر چند با توجه به نوع مدادی که می خرید می تواند متفاوت نیز باشد. برخی از این مدادها همانند مدادهای معمولی نیاز به تراشیدن دارند در حالیکه برخی دیگر پیچی هستند. هر بارکه نوک مداد کم شود انتهای مداد را می پیچانید تا نوک جدید بیرون بیاید. این نوع مدادها دیگر نیازی به تراشیدن ندارند. برای زمان هایی که داخل ابروها خالی است و یا برای مدل دادن ابروهایتان می توانید به راحتی و سادگی از این لوازم آرایشی استفاده کنید. هنگام استفاده از مداد ابرو این نکته را مد نظرداشته باشید که نیازی نیست با فشار مداد را بکشید، بهتر است این کار را با ملایمت انجام دهید تا ابروها خیلی تیره نشوند.

راهنمای خرید مداد و سایه ابرو

 

جهت اطلاع از مدت زمان نگهداری لوازم آرایشی مقاله ی "لوازم آرایشی مختلف را تا چه مدت می توان استفاده کرد؟" را حتما" مطالعه کنید.

سایه ابرو

سایه نیز می تواند قسمت های کم موی ابرو را به صورتی طبیعی پر کند. فقط کافیست رنگی شبیه به ابرویتان انتخاب کنید و با یک براش آراشتی مخصوص ابرو این پودر را داخل ابرویتان بزنید.

راهنمای خرید مداد و سایه ابرو

انواع مداد ابرو

مداد ابروی نوع یک، نرم است و رنگ‌دهی بالایی دارد که این موجب محبوبیت آن بین خانم‌ها شده است. این مداد در 5 رنگ متنوع در بازار موجود و دارای یک سر برس‌دار است که قبل از کشیدن ابرو می‌توانید حالت ابرو را مرتب کنید. انتخاب رنگ مداد را باید براساس رنگ پوست، رنگ مو و ابرو انجام دهید.

فرمول پودری اما فشرده در مداد ابروی نوع دو سبب می‌شود پس از استفاده، ابرویی مات و مخملی داشته باشید و به همین دلیل ابروهای‌تان ظاهری صاف، یکنواخت و نرم خواهد داشت. ماندگاری بالا از ویژگی این مداد در مقایسه با سایر محصولات مشابه است ولی به همین نسبت از قیمت بالاتری برخوردار است.

مداد ابروی نوع سه محصولی ایده‌آل برای پر کردن و فرم دادن به ابروها همچنین آرایش مات آنهاست. فرمولاسیون این مداد بر پایه موم است و کسانی که چشمان حساسی هم دارند، می‌توانند به راحتی از این مداد استفاده کنند. اگر ترجیح می‌دهید از مواد آرایشی با پایه طبیعی استفاده کنید، سراغ این محصول بروید.

به خانم‌هایی که تعریق بالایی دارند و به همین دلیل ابروهای‌شان به سرعت پاک می‌شود، مداد ابروی بی‌یو را پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه نه‌تنها حاوی رنگدانه‌ برای پر کردن جاهای خالی ابروست بلکه خاصیت ضدآب و مقاومت در برابر تعریق هم دارد. بافت نرم مداد ابروی بی‌یو استفاده از آن را آسان کرده و جلوه‌ای طبیعی به ابروهای شما می‌بخشد.

 

مقاله ی "راهنمای خرید ریمل" در سایت ایمالز شما را در خرید یک ریمل با کیفیت و متناسب نیازتان راهنمایی می کند.

 

سازندگان

شرکت هاي مختلفي در زمينه توليد مداد و سايه ابرو فعاليت مي کنند. اين شرکت ها تاکنون محصولات مختلفي را ساخته و روانه بازار کرده اند که اين محصولات بسته به کيفيت ساخت و ديگر ويژگي ها، در ميان بانوان محبوبيتي پيدا کرده اند. کاپريس، سپتونا، مورد، ايزادورا، لولي پاريس،آرت دکو، دبورا، بورژوآ، کاتريس، لورآل،بي واي اس، هاني هير، جويل، نوت، پارينه، گارنيه، کاراجا، تريتون، کيس، دلگان، لتي، اتود، الارو، آردن، سينره، ماي، رومئو، ويشي، آي کر، چيکا، کيو وي، مديسان، ايگو، تايرا، درمالين، ليراک، اورياژ و ... از مشهورترين برند هاي زمينه توليد مداد و سايه ابرو هستند.

قيمت

عوامل گوناگوني در تعيين قيمت مداد و سايه ابرو موثر است. برخي از اين عوامل عبارتند از رنگ پايه، مقدار ، تعداد رنگ ، شرکت سازنده و ... . قيمت مداد و سايه ابرو در بازار ايران مي توان بين 10 هزار تومان تا 1 ميليون تومان است. با کمک صفحه لیست قیمت مداد ابرو سایت ایمالز از قیمت برندهای مختلف این محصول در فروشگاههای معتبر آنلاین مختلف مطلع گردید.

پيشنهاد مي کنيم پيش از خريد هر محصولي ، ميزان بودجه خود را تعيين نماييد. توصيه اکيد ما به شما در زمينه خريد مداد و سايه ابرو اين است که حتما مداد و سايه ابرو مورد نظر خود را از مراکز خريد معتبر خريداري کنيد. چرا که استفاده از سايه ابروي غير استاندارد و فاقد استاندارد هاي لازم، مي تواند صدمات جبران ناپذيري را به پوست و چشمان شما وارد کند. همچنين در هنگام خريد نکات گفته شده در اين مقاله را مورد توجه قرار دهيد تا خريدي درست و مطمئن داشته باشيد.

 


نظرات کاربران