۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

پک اصلاح صورت ارکومن و مراقبت از پوست اقایان سی گل افترشیو ژل قبل مرطوب کننده ضد افتاب

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی پک اصلاح صورت ارکومن و مراقبت از پوست اقایان سی گل افترشیو ژل قبل مرطوب کننده ضد افتاب
مشخصات
بارکد وارداتی 8690506439187
پیشنهاد مثبت سبز برای یک روند مراقبتی از پوست آقایان، محصولات قبل و بعد از اصلاح از برند اختصاصی آقایان آرکومن و همچنین مرطوب‎کننده و ضد آفتاب مخصوص آقایان از برند شناخته شده سی گل را در قالب یک پکیج به شما پیشنهاد می‎کنیم.
کاربرد و ویژگی محصولات پکیج:
• ژل اصلاح آرکو من مدل فرش مناسب انواع پوست 200 میلی‎لیتر
ژل اصلاح خنک‎کننده فرش(fresh) آرکو همراه با ویتامین E، پوست را در برابر بریدگی و خراش محافظت می‎کند. همچنین این محصول بدون الکل و با خاصیت ضد باکتری می‎باشد که پس از اصلاح پوست را خنک کرده و به آن طراوت می‎بخشد.
• افتر شیو آرکو مدل فرش مناسب انواع پوست 150 میلی‎لیتر
افترشیو خنک کننده فرش(fresh) آرکومن همراه با ویتامین E، نرم‎کننده، مرطوب‎کننده و تسکین‎دهنده پوست پس از اصلاح می‎باشد. این محصول بدون الکل و با خاصیت ضد باکتری موجب احساس سرزندگی و احیا پوست می‎شود.
• کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF55 سی‌گل مخصوص آقایان 50 میلی‌لیتر
کرم ضد آفتاب مردان سی‌گل با فاکتور حفاظتی 55 امکان حفاظت از پوست را در برابر تمام طول موج‌های ماورا بنفش و مادون قرمز در زمانی طولانی‌تر فراهم می‌آورد. تسهیل اکسیژن‌رسانی و رطوبت‌رسانی قوی در کنار غیر جوش‌زا بودن و Oil Free بودن این ضد آفتاب باعث شده تا برای استفاده‌ی مردان و البته بانوان قابل استفاده باشد. از خواص دیگر این ضد آفتاب غیر مرئی (Invisible) بودن آن می‌باشد که می‌تواند انتظارات سلائق خاص را مرتفع سازد.
• لوسیون مرطوب‎کننده مدل سی‎گل Non-stop مناسب آقایان 50 میلی‎لیتر
لوسیون مرطوب‎کننده آقایان محصولی ایده‎آل و منحصر به فرد با عملکرد حفاظتی قوی در برابر عوامل مخرب و ایجادکننده خشکی در پوست می‎باشد که از طریق تقویت سد دفاعی پوست و آبرسانی به سلول‎ها رطوبت و شادابی پوست را تامین می‎کند. عصاره جینسنگ و کوآنزیم Q10 این محصول، برای پیشگیری از پیری زودرس و بروز چین و چروک موثر است.
ترکیبات آب، پالمیتیک اسید، تری اتانولامین، گلیسرین، ایزو پنتان، گلیسریل اولئات، ایزو بوتان، استئاریک اسید، اسانس، هیدروکسی اتیل سلولز، منتول، پی ای جی 90 ام، دایمتیکون، پی ای جی 23-ام، دایمتیکونول، سیلیکا، توکوفرول استات (ویتامین E)
تعداد در بسته 1
جنس محفظه فلزي
خریداری همین پک با قیمت ویژه این جا کلیک نمایید
رده سنی بزرگسالان
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده Evyap
شرکت واردکننده رویال پیشگام شرق
عصاره نعناع
فرم محصول ژل
کارایی قبل از اصلاح
کاربرد ها ویژگی های ژل اصلاح آرکومن مدل فرشاصلاح راحت پوست و محافظت از پوست در برابر بریدگی و خراشخنک کننده و طراوت بخش پوست پس از اصلاحمناسب افرادی با موهای نسبتا ضخیم تربدون الکل و ضد باکتریتسهیل روند اصلاحفواید ژل اصلاح آرکومن مدل فرشژل اصلاح آرکومن مدل فرش حاوی منتول با اثر خنک کنندگی و طراوت بخشی به پوست است. منتول ماده ای است که دارای 50 درصد نعناع بوده و انتهای اعصاب حسی مربوط به سرما را تحریک می کند و باعث ایجاد حس خنکی می شود. همچنین دارای اثر ضد درد و بی حسی خفیف نیز است. از این رو وجود مقداری از آن در ژل اصلاح آرکومن مدل فرش ، به خنکی و تازگی پوست کمک فراوانی می کند. برای یک اصلاح آسان و راحت، می توانید پوست خود را به دست محصولات مردانه ی آرکو (Arko Men) بسپارید. با توجه به نوع پوست و علاقه ی خودتان می توانید هر یک از محصولات این برند را انتخاب کرده و از اصلاحی راحت، کامل و دقیق لذت ببرید.کارهای که در اصلاح کردن باید انجام دهید:مرطوب کردن پوستبعد از تراشیدن ریش خود از کرم های غیر چرب استفاده کنید. که این کار پوست شما را محافظت می کند و تسکین می بخشد. می توانید از افترشیو هم استفاده کنید ولی دقت کنید بیشتر افترشیوها دارای الکل هستند که باعث سوزش می شود و برای خیلی از پوست ها مفید نیست و باعث تحریک پوست های حساس می شود.دوری کردن از بعضی کارها بعد از تراشیدن ریشاستفاده کردن مواد نعنایی و الکل دار که باعث سوزش و تحریک پوست می شوند؛ دوری کنید. از دست مالیدن و تحریک کردن پوست خود به هر نحوی اجتناب کنید.صورت را خیس کنیدته ریش خود را با آب ولرم و گرم خیس کنید که کمک می کند ساقه مو بلند شود و مو را بدون بریدن پوست صورت اصلاح کنید.
کد مجوز بهداشتی 8013459971646526
کشور تولید‎کننده ترکیه
مخصوص صورت، گردن
مقدار 200 ميلي ليتر ( ml)
نوع پوست انواع پوست
نوع کارایی نرم‎كننده، خنك‎كننده
نوع محفظه بطري پمپ‎دار
ویتامین ها E
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.