۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی ویدئو پروژکتور بومیکر مدل S5
مشخصات
تصحیح زاویه‌ی تصویر پروژکتور وای فای واقعی، بدون آداپتور اضافی، بدون قطع، تاخیر صفر.\r\nطراحی شده با آنتن و چیپست وای فای بهینه شده، اتصالات سریع، آسان وای فای و سیمی را تضمین می کند. در هر موقعیتی با آیفون، اندروید، ویندوز، مک بوک، تبلت، پخش کننده دی وی دی و غیره، سادگی زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.\r\nاتصال جهانی: می‌توانید از TV Stick برای استفاده از محتوای دارای حق نسخه‌برداری Hulu، Netflix و سرویس‌های مشابه استفاده کنید.
درگاههای ارتباطی Wireless
سایر مشخصات (برای دریافت صفحه نمایش پروژکتور قابل حمل 100 اینچی برای پروژکتور کریسمس خود، XWZB9SPX را کد کنید)🎁【GO WIRELESS & USB Connection】همه در یک با کنترل کامل. 1. مینی پروژکتور وای فای به راحتی و به سرعت دستگاه های هوشمند مختلف (آیفون، اندروید، لپ تاپ، آی پد، مک بوک) را به صورت بی سیم و بدون هیچ گونه دانگل وای فای یا برنامه تغییر دهید. 2. صفحه تلفن را از طریق کابل USB بطور مستقیم، بدون آداپتور HDMI اضافی، همگام کنید. سینمای خانگی خود را برای تماشای فیلم های نتفلیکس، انجام بازی در دوران قرنطینه بسازید.\r\n6000LUX BRIGHTER IMAGE & NATIVE 720P RESOLUTION:روشنایی واقعی 6000 لوکس و وضوح اصلی 1280x720p، 50% روشن تر و واضح تر از سایر پروژکتورهای اصلی 480P افزایش یافته است (آنها فقط می توانند از منبع ویدئویی 1080P پشتیبانی کنند، اما ویدئوی 1080P). با رنگ‌ها و روشنایی که توسط متخصص تنظیم شده‌اند، همه چیز زنده و پر جنب و جوش است. هدیه ایده آل برای شکرگزاری و کریسمس.
طول عمر لامپ در حالت ECO تصاویر دقیق، تیز و باکیفیت توسط تراشه سوک رسیور چند حالته LED پردازش تصویر پیشرفته ارائه می شود. عمر لامپ تا 80000 ساعت است.
قابلیت پخش مستقیم اسناد
قابلیت نمایش تصاویر ورودی رزولوشن True Native 1280Px720P، می‌توانید در طول روز به اندازه کافی روشن، برای کمپینگ و فیلم‌های خارج از منزل به اندازه کافی شفاف ببینید.\r\nمقاومت در برابر پوسیدگی رنگ در طول زمان: صفحه نمایش LED خود توسعه یافته یکنواختی روشنایی 80٪ را ارائه می دهد که تصویر و کیفیت رنگ خیره کننده را در طول عمر حفظ می کند.\r\nTrue HD: 1280x720 پیکسل فعال به معنای HDTV استاندارد است که برابر با رزولوشن 3×480P است (480P نیز به عنوان 1080P پشتیبانی شده و ارتقا یافته 720P نامیده می شود).\r\n150 ANSI لومن: برابر با 2700 لومن منبع نور یا 400 لومن LED است، روشنایی کافی برای فیلم‌های نور روز/فیلم در فضای باز، کمپینگ و ارائه‌های اداری به شما ارائه می‌دهد.\r\nنکته: ANSI Lumen روشنایی است که توسط مؤسسه استانداردهای ملی آمریکا تعریف شده است و تنها معیار روشنایی است که از یک روش استاندارد و علمی استفاده می کند.
محل اتصال زمین
مصرف برق رنگ های واقعی داستان های واقعی را بیان می کنند\r\nاین پروژکتور فیلم با استفاده از فناوری رنگ خود توسعه یافته، پردازش شش رنگ را ارائه می دهد که 92٪ از طیف رنگی NTSC را قادر می سازد و امکان تولید بیش از یک میلیارد رنگ را فراهم می کند. (طیف رنگ اکثر تلویزیون های سنتی حدود 70٪ از طیف رنگ NTSC.)
منبع تغذیه برق شهری
وزن 2000 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه