۶۰,۸۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

فیبر گیاهی خوراکی پی-برن - دینه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی فیبر گیاهی خوراکی پی-برن - دینه
مشخصات
توضیحات ملین حجمی گیاهی کمک درمان چاقی
جنسیت مصرف ضد یبوست
روش مصرف پی-برن در فرمهای بدون طعم و طعم دار موجود است. از طعم نعنایی می توان در نوشیدنیهایی همانند دوغ، از طعم وانیلی و موزی در شیر و از فرم بدون طعم آن در کلیه مایعات (از جمله سوپها) استفاده کرد. در بزرگسالان، یک ساشه از پی-برن ترجیحا نیم ساعت قبل از هر وعده غذائی اصلی و یا در هنگام گرسنگی (برای رفع این احساس)، با یک لیوان نوشیدنی مورد نظر، به شدت مخلوط و بلافاصله میل شود (روزانه 1 تا 4 ساشه). توجه: در رژیم های لاغری باید میزان انرژی دریافتی از مایعات به کار گرفته شده، مورد توجه قرار گیرد.
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک نگهداری شود .
شرکت سازنده مجتمع صنایع دینه ایران
طعم میوه ای
کشور سازنده ایران
موارد مصرف - هایپرکلسترولمی ملایم تا متوسط - یبوست - کمک درمان چاقی - کمک به بهبود بیماری همورویید به دلیل سهولت اجابت مزاج و کاهش درد
نوع محصول 10 گرم / 20 عدد
نوع محفظه پلاستیکی
هشدار مصرف - در بیماران مبتلا به انسداد روده و دردهای شکمی ناشناخته منع مصرف دارد . - در برخی افراد با معده حساس ممکن است ، احساس نفخ و سنگینی مشاهده شود که طبیعی بوده و خود ازعوامل کاهش اشتها است . برای پیشگیری از نفخ و سنگینی آزار دهنده ( و کاهش وزن ) توصیه می شود پس از مصرف پی برن ، حجم هر وعده غذا تا نصف کاهش یابد . - در دوران بارداری و شیردهی ، منع مصرف ندارد . - این فرآورده به عنوان ملین در دوران بارداری توصیه می شود .
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه