۱۵,۲۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

شربت ملانیا این 120 میلی لیتر بنیان کسری سرشت سلامت

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شربت ملانیا این 120 میلی لیتر بنیان کسری سرشت سلامت
مشخصات
احتیاط در مصرف اگر اجابت مزاج پس از 3 روز صورت نگرفت به پزشک مراجعه شود.اگر هر روز مصرف مسهل مورد نیاز است با پزشک مشورت شود.
تاریخ انقضاء بیشتر از 6 ماه
ساخت ایران
شرایط منع مصرف مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.افرادی که نسبت به ترکیبات این دارو حساست دارند مصرف نشود.در صورت انسداد روده به دلیل سفت شدن مدفوع یا سایر موارد مشکوک به انسداد، همچنین علائم آپاندیسیت نظیر تهوع و استفراغ یا موارد دیگر و دردهای شکمی با علت نامشخص از مصرف این دارو اجتناب گردد.
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال نگهداری شود. قبل از مصرف بطری را تکان دهید. پس از هر بار مصرف درب بطری را محکم ببندید.در زیر دمای 25 و دور از نور مستقیم و رطوبت نگهداری شود.
شرکت تولید کننده بنیان کسری سرشت سلامت
شکل محصول شـربت
گروه محصول رفع یبوست در کودکان
گروه مصرف کننده کودکان
محتویات بسته 120 میلی لیتر
مقدار و نحوه مصرف کودکان و نوجوانان (6-15 سال): 2-3 قاشق چایخوری، 1-2 بار در روزکودکان (2-5 سال): 1-2 قاشق چایخوری، 1-2 بار در روزاطفال (کمتر از 2 سال): با مشورت پزشک مصرف شود.
مکانیسم اثر سنا از جمله ملین های محرک می باشد، گلیکوزیدهای آنتراکینونی سنا پس از هضم، هیدرولیز شده و آنتراکینون آزاد و فعال ایجاد می نماید.این عمل به این صورت انجام می شود که بخشی از گلیکوزیدهای آنتراکینونی سنا از روده کوچک جذب شده، در کبد هیدرولیز می شود و آنتراکینون فعال حاصله به داخل کولون ترشح می شود. احتمالا بخشی از گلیکوزیدهای آنتراکینونی سنا که در این مرحله جذب نشده اند بوسیله آنزیمهای باکتریایی در کولون هیدرولیز می شود و آنتراکینون فعال تولید می کند. در مجموع اثر ملینی عمدتا در کولون اعمال شده و به تحریک شبکه اوثرباخ توسط آنتراکینون فعال و در نتیجه افزایش حرکات دودی شکل روده و منجر به تسهیل خروج مدفوع می گردد.
مواد تشکیل دهنده عصاره مایع میوه سنا در هر 5 میلی لیتر شربت 167 میلی گرم عصاره میوه سنا وجود دارد.
موارد مصرف مسهل و ملین و رفع یبوست
وزن بنیان کسری سرشت سلامت (Bonyan Kasra Seresht Salamat)
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه