۸۵,۰۰۰۹۹,۰۰۰

۳.۵ از ۵
از میانگین ۷۹ نظر دهنده

شامپو و روغن ضد شپش نلا مناسب انواع مو 120 میلی‎لیتر Nela Shampoo+Anti Lice Oil 120ml

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو و روغن ضد شپش نلا مناسب انواع مو 120 میلی‎لیتر Nela Shampoo+Anti Lice Oil 120ml
مشخصات
بارکد بین المللی 2161220026490031
بارکد وارداتی 6260264901275
ترکیبات روغن: روغن زئامایس، روغن برگاموت، روغن نارگیل، روغن درخت چای، روغن سیاه دانه، روغن میخک، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، توکوفریل استات (ویتامین E)
شامپو: سدیم لوریل اتر سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، تری اتانول آمین لوریل سولفات، اسید سیتریک، متیل ایزو تیازولینون، متیل کلروایزو تیازولینون، آب
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان، پسر، دختر
رده سنی كودكان، نوجوانان، بزرگسالان
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوار نلا
عصاره روغن بادام شيرين، روغن جوجوبا، روغن بوگات موت، روغن زئامايس
کارایی شوينده
کاربرد ها شپش (پدیکلوزیساز) یکی از انگل‌‎های انسان می‎باشد که تمام عمر خود را بر روی پوست سر و لا به لای موها می‌گذراند. شپش‌ها به عنوان یک معضل بزرگ برای بشر از گذشته‎های دور یاد می‌شوند كه فرد در هر سن و جنسي و با هر سطح اجتماعي ممکن است به آن مبتلا شود. از محل‌هاي مهم بروز اين بيماري مدارس، مهدهای کودک و مراکز عمومی مي‌باشند که علاوه بر ايجاد مشكلات رواني براي دانش آموزان و خانواده آنها، آلودگي به شپش مي‌تواند باعث ایجاد اختلالات جسمي و بيماري‌‎هاي ثانويه‎ای شود که از طريق تماس منتقل می‌شوند. شپش در لابه‌لاي موها و بر روي پوست سر مخصوصا در نواحي پشت گوش و در شرايطی که آلودگي شديد باشد در تمام سر و حتي در محاسن فرد ديده مي‌شود. منبع تغذیه شپش خون انسان می‎باشد. بزاق شپش دارای مواد ضد انعقادی است که جلوی لخته شدن خون را می‎گیرد و باعث ایجاد خارش شدیدی می‎شود. رشک (تخم شپش) به محل خروج ساقه مو از فولیکول می‌چسبد و در صورتی‎که شرايط برای زندگی مناسب باشد (وجود دمای 36- 22 درجه سانتي‌گراد) در مدت 7 روز به لارو (شپش نابالغ) تبدیل می‌شود. شپش از راه تماس فرد سالم با افراد آلوده به شپش و استفاده از وسایل فرد آلوده مثل کلاه، لباس و... منتقل می‎گردد. اخیرا تولید‎کنندگان آرایشی، بهداشتی و دارویی محصولات مبارزه بر علیه شپش و حشرات موذی را تولید و روانه بازار نمودند که توسط مواد شیمیایی موجود در این شامپو از رشد شپش جلوگیری می‎نمایند، ولی متاسفانه این محصولات حاوی مواد خطرناک شیمیایی از جمله دی فتوترین، فنانترین، دی سولفونون‎ها و پرمرتین هستند که حشره‎کشی از گروه مواد شیمیایی مصنوعی (پیریتروئیدها) بوده و به شدت موجب بروز آلرژی، سوزش، گزگز و بثورات پوستی (جوش‎های زیر پوستی) می‎شود. همچنین استفاده از شامپوهای ضد شپش حاوی آفت‎کش‎ها که به مرور زمان ساختار بدن شپش به آن مصون شده و دیگر کارایی اولیه را در مقابل رشد شپش و پیشگیری از آن ندارد.
در این میان لابراتوار آرایشی و بهداشتی نلا به علت شیوع شپش و تولید محصولات مضر مبارزه با این حشرات توسط تولیدکنندگان، شامپو و روغن ضد شپش نلا را فرموله نموده که این شامپو بدون مواد شیمیایی و سمی با عملکرد کاملا مکانیکی شپش در ناحیه سر و پشت گوش‎ها که عامل ایجاد بیماری هست را از بین می‌برد. مکانیسم عمل شامپو ضد شپش نلا بسیار ساده بوده و همانند گذشته نیازی به تراشیدن موی سر نیست. این شامپو به کمک اسانس‎ها و روغن‎های گیاهی به پوست سر نفوذ کرده با مسدود نمودن مجاری تنفسی شپش، ساس، بید و لاروها امکان اکسیژن‌رسانی و تنفس را قطع می‌کند و در عرض 10 دقیقه به کمک شانه نمودن موها، رشک و شپش را جدا نموده و از بین می‌برد. همچنین روغن‎های استفاده شده در ترکیب این شامپو، التهاب، قرمزی و زخم‎های ایجاد شده در اثر خارش و گزش را برطرف نموده و اسانس‎های گیاهی نیز در ساختار این شامپو کمک درمانی هستند.
کد مجوز بهداشتی 17518/21
کشور تولید‎کننده ایران
مخصوص مو
مقدار 120 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف جهت پیشگیری از ابتلای مجدد، توصیه می‌شود سایر افراد خانواده نیز به طور همزمان از این روغن استفاده نمایند و کلیه لباس‎ها (کلاه، روسری، ملحفه و...) را با آبی که حداقل دمای آن 60 درجه سانتی گراد است، شستشو دهید.
در جای خشک و خنک نگهداری شود.
دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
نوع کارایی ضد شپش
نوع مو انواع مو
ویژگی ها • از بین برنده شپش، بید، لارو، ساس و حتی تخم چسبیده آنها برساقه مو در 10 دقیقه
• درمان عفونت‎های پوستی و زرد زخم ناحیه پشت سر و پشت گوش
• قابل استفاده برای کودکان بالای 6ماه و خانم‎های باردار و شیرده
• غیر سمی و بدون ترکیبات حشره کش‎های شیمیایی
• ضد التهاب، نرم‎کننده و ضد خارش
• همراه با شانه
• بدون بو
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه