معرفی بهترین شوینده برای پوست چرب و جوشدار

بهترین شوینده پوست چرب و جوش دار (پن فوم ژل شستشو)

هیچ کسی دوست ندارد که صورتش پراز جوش باشد و در انظار عمومی ظاهر شود؛ البته نمی‌توان از این واقعیت فرار کرد که به دلایل مختلف از جمله دوره بلوغ، این میهمان‌های ناخوانده روی پوست بسیاری از ما ظاهر می‌شوند و ممکن است تا بزرگسالی باقی بمانند. البته فقط سن بلوغ باعث ایجاد جوش نمی‎شود، بلکه پوست چرب نیز مستعد بروز این اتفاق است و در کنار عوامل دیگری مانند آلودگی، گرد و غبار و... شاهد جوش روی پوست خواهیم بود. اگر این مسئله شما را نیز نگران کرده است و با آن دست و پنجه نرم می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بهترین شوینده برای پوست چرب و جوشدار را معرفی کنیم.  

بهترین فوم شستشو برای پوست چرب و جوش دار

فوم‌های شستشو، یکی از محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست است که می‌توانند کمک بزرگی به از بین بردن جوش و چربی صورت کنند. در ادامه برخی از بهترین فوم شستشو برای پوست چرب و جوش دار را معرفی می‌کنیم:

 

فوم شوینده سبولیفت درمالیفت

فوم شوینده سبولیفت درمالیفت محصولی است مناسب برای کسانی که دارای پوست چرب و جوش دار هستند. ترکیبات این محصول سالی سیلیک اسید، AHA، زینک PCA است. این محصول آلودگی موجود بر صورت و گردن را از بین می‌برد و به دلیل خاصیت د قارچی و باکتریایی که دارد، جوش و آکنه را از بین می‌برد و مانع از بروز مجدد آن‌ها و همچنین ایجاد التهاب در پوست می‌شود.

 

فوم شوینده سبولیفت درمالیفت

 


بیشتر بخوانید: بهترین مارک فیس واش


 

 

از ویژگی‌های مثبت فوم شوینده سبولیفت درمالیفت که جزو بهترین شوینده پوست چرب و جوش دار است، می‌توان به PH آن اشاره کرد که مشابه PH پوست است و این امر مانع از آسیب‌رساندن به پوست می‌شود؛ ضمن اینکه به حفظ تعدل چربی و رطوبت آن نیز کمک می‌کند. اگر پوستی حساس یا آسیب‌دیده دارید، این محصول برای شما مناسب است.

 

فوم شستشوی صورت نوتروژینا با عصاره زردچوبه

نوتروژینا یکی دیگر از برندهای تولیدکننده محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست است. فوم شستشوی صورت زردچوبه نوتروژینا به دلیل مواد آنتی اکسیدانی که در زردچوبه وجود دارد، باعث افزایش استحکام و جوانسازی پوست شما می‌شود و یکی از بهترین شوینده برای پوشت چرب و جوش دار است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به آبرسانی، ضد التهاب و جوش، نداشتن سیلیکون و سولفات، تنظیم‌کننده رطوبت پوست و از همه مهم‌تر سازگار با پوست‌های خشک، چرب و جوش دار و مختلط اشاره کرد.

 

بهترین ژل پوست چرب و جوش دار

نوع دیگری از محصولات شوینده پوست چرب و جوش دار، انواع ژل است که برای از بین بردن مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد که اتفاقا مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. در ادامه برخی از بهترین این محصولات را معرفی می‌کنیم.

 

ژل شستشو پوست چرب و جوشدار آکنه واش الارو

برند الارو یکی از معتبرترین و مشهورترین برندهای تولیدکننده لوازم بهداشتی و آرایشی کشور فرانسه است که توانسته است نظر مصرف‌کنندگان زیادی را به خود جلب کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، پاکسازی عمیق پوست است؛ ضمن اینکه به کنترل ترشح چربی پوست نیز کمک می‌کند. اسید اولینولیک و اسید سالیسیلک که در تولید آن استفاده شده است، باعث کوچک‌تر شدن منافذ باز پوست می‌شود و همین امر تاثیر زیادی در جلوگیری از بروز جوش و آکنه خواهد داشت. ضمن اینکه سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و به پوست شما شادابی، لطافت و درخشندگی را هدیه می‌دهد.

 


بیشتر بخوانید: بهترین صابون برای صورت


 

 

ژل شستشو پوست چرب و جوشدار آکنه واش الارو

 

ضد التهاب، مرطوب کننده، آنتی باکتر و نداشتن الکل از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول است که پوستتان را مرطوب کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند؛ ضمن اینکه آلودگی‌ها و باکتری‌های مضر پوست را حذف می‌کند و باعث کاهش دادن التهاب و ایجاد جوش و آکنه می‎شود.

 


بیشتر بخوانید: ماسک صورت انواع پوست


 

 

ژل فوم شستشو پوست چرب ام کیو

ژل فوم شستشوی پوست چرب ام کیو، محصولی است مناسب برای کسانی که پوست چرب و مستعد جوش دارند که توسط برند فرانسوی ام کیو تولید و به بازار عرضه می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول مراقبتی، آسیب‌نرساندن به پوست موقع مصرف و پاکسازی عمیق آن از چربی‌های اضافی است. رفع آلودگی از سطوح زیرین پوست و بازکردن منافذ پوست نیز از دیگر فواید استفاده از آن است. ترکیبات این محصول به دلیل داشتن سالی سیلیک اسید برای جلوگیری و درمان جوش و آکنه بسیار تاثیرگذار است.

با استفاده از این ژل شستشو پوست چرب ، می‌توانید به تقویت سلول‌های پوست کمک و از نفوذ آلودگی و باکتری به لایه‌های زیرین سطح پوستتان جلوگیری کنید. از این رو پس از مصرف پوستی شفاف و درخشان خواهید داشت؛ ضمن اینکه تا حد زیادی بروز جوش و آکنه کاهش می‌یابد و ترشح چربی نیز کنترل می‌شود. همچنین این ژل همانند یک لایه‌بردار ملایم عمل می‌کند و به دلیل برخورداری از اسید سالیسیلیک باعث بهبود گردش خون و جوان‌سازی پوست می‌شود.  

 

بهترین پن مناسب پوست چرب و جوش دار

شوینده های غیر صابونی یا پن ها یکی دیگر از محصولات مناسب برای شستشوی صورت به شمار می‌روند که تولیدکنندگان محصولات بهداشتی و مراقبتی انواع آن را برای پوست‌های مختلف تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. از بهترین پن مناسب پوست چرب و جوش دار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پن فولیکا مناسب پوست چرب و جوش دار

پن فولیکا یکی از محصولات مناسب برای شستشوی پوست های چرب و جوش دار است که به دلیل PH تنظیم شده و سازگار با پوست، می‌توان برای پوست صورت و بدن از آن استفاده کرد. این محصول بدون مواد صابونی است و به دلیل قدرت کنترل چربی که دارد، مانع از بروز جوش‌ روی پوست می‌شود. کسانی که پوستی چرب، پر از جوش، مختلط و آکنه‌ای دارند، می‌توانند این محصول را به دلیل برخورداری از مواد آنتی باکتریال و ضد قارچ استفاده کنند. در این صورت علاوه بر از بین بردن التهاب پوست، به مات شدن سطح پوستشان کمک می‌کنند و دیگر خبری از براقی بیش از پوست نیست.

 


بیشتر بخوانید: کرم پودر انواع پوست


 

 

پن فولیکا مناسب پوست چرب و جوش دار

 

پن درماتولوژیک مدیپین پوست چرب و جوش دار

این محصول نیز در بین سایر محصولات مراقبتی و شوینده پوست خشک و جوش دار، بسیار مناسب است؛ زیرا مواد تشکیل دهنده آن حاوی گلیسیرین، پروتئین هیدرولیزه گندم و نشاسته گندم است. گلیسیرین باعث نرمی و لطاف پوست و جلوگیری از هیپرکراتوز، پروتئین هیدرولیزه گندم باعث ایجاد تعادل چربی و جلوگیری از بروز آکنه و درمان آن و نشاسته گندم نیز باعث درخشندگی و شادابی پوست می‌شود. در صورتی که پوستی چرب و جوش دار دارید، این محصول بهترین شوینده برای تعدیل چربی پوست خواهد بود.

 


بیشتر بخوانید: بهترین مارک کرم موس صورت


جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با فهرستی از بهترین شوینده پوست چرب و جوش دار آشنا کنیم. البته می‌دانیم که محصولات مناسب این نوع پوست بسیار بیشتر از مواردی است که در این مطلب به آن اشاره شد. شما کدام یک از محصولات شوینده پوست چرب و جوش دار را پیشنهاد می‌دهید؟


نظرات کاربران