بهترین مولتی ویتامین های مخصوص خانم ها

بهترین مولتی ویتامین برای زنان و خانم ها (ایرانی و خارجی)

مکانیسم بدن خانم‌ها به‌گونه‌ای است که دوران مختلف حساسی مانند عادت‌ماهانه، بارداری و شیردهی را تجربه می‌کنند و این دوره‌ها سبب می‌شود که بدن آن‌ها با کمبود ویتامین و مواد معدنی مواجه شود. از طرفی شیوه زندگی، محیط و تغذیه‌ها سبب شده است که ویتامین‌های ضروری موردنیاز برای بدن بانوان از طریق غذا، نوشیدنی و منابع طبیعی مانند خورشید به طور کامل و به‌اندازه نیاز، جذب بدن آن‌ها نشود. از این رو پزشکان توصیه می‌کنند که خانم‌ها در طول زندگی خود به طور مرتب از بهترین مولتی ویتامین برای زنان که در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های معتبر وجود دارد، استفاده کنند.

 

در ادامه ما سعی کرده‌ایم که بهترین مولتی ویتامین برای بانوان را معرفی کرده و انواع مختلف خارجی و ایرانی آن‌ها را که در بازار موجود است، بررسی کنیم؛ بنابراین با مطالعه این مطلب می‌توانید با فواید و بهترین نوع مولتی‌ویتامین‌های مناسب برای خانم‌ها آشنا شوید.

 

فواید قرص مولتی ویتامین برای زنان

قبل از بررسی بهترین مولتی ویتامین برای خانم ها بیایید کمی درباره فواید و دلیل ضرورت استفاده از آن‌ها بدانید. همان‌طور که می‌دانید، مولتی‌ویتامین‌ها شامل ترکیبات و املاحی هستند که با امراض مختلف مبارزه کرده و سلامت عمومی بدن را حفظ می‌کنند. این مولتی‌ویتامین‌ها شامل تمامی ویتامین‌های ضروری موردنیاز بدن بانوان است و بهتر است که زیر نظر پزشک استفاده شوند. چرا که باید دز مناسبی از آن‌ها وارد بدن شده و زیاده‌روی در مصرف آن‌ها زیاد خوب نیست و ممکن است عوارض داشته باشد.

همانطور که گفتیم، مولتی ‌ویتامین‌ها شامل ویتامین‌های مختلف موردنیاز بدن خانم‌ها از جمله ویتامین گروه‌های ب که شامل ب 2، ب 6، ب 7، ب 9 و ب 12، ویتامین آ، ویتامین ث، ویتامین د، ویتامین کا، منیزیم، سلنیوم، روی، آهن، کلسیم و روی هستند. درنتیجه از کم‌خونی و فقر آهن در بدن زنان که زیاد به آن دچار می‌شوند، جلوگیری می‌کنند و سطح انرژی بانوان را افزایش می‌دهند. به بهبود و عملکرد جنسی بانوان کمک کرده و کمبودهای مواد مغذی و ویتامین‌ها را جبران می‌کنند.

همچنین بهترین مولتی ویتامین برای زنان که با برندهای مختلفی در بازار موجود هستند، شامل ویتامین‌هایی است که از استرس، افسردگی و آلزایمر در خانم‌ها جلوگیری می‌کنند و به‌خاطر وجود برخی ویتامین‌ها که خاصیت آنتی‌اکسیدان دارند، به حفظ عضلات و کنترل وزن هم کمک زیادی می‌کنند.

از دیگر فواید استفاده از مولتی‌ویتامین‌ها می‌توان به پاک‌سازی بدن از سموم زائد و اضافی، بهبود حواس بویایی، چشایی و بینایی، کنترل بیماری‌های قلبی و عروقی و امراض مختلف دیگر که بر اثر کمبود ویتامین‌ها در بدن اتفاق می‌افتند، اشاره کرد.

حال که تا اینجای مطالب با فواید و ضرورت استفاده از مولتی‌ویتامین‌ها آشنا شدید، توجه کنید که تمامی مولتی ‌ویتامین‌های موجود در بازار، اگر از جای معتبری تهیه شوند، دارای عملکرد خوبی بوده و در هر کشوری که تولید شده باشند، مورد تأیید آن کشور و وزارت بهداشت هستند.

ولی برای آشنایی و انتخاب بهتر، ما چند مورد از بهترین مولتی ویتامین خارجی برای زنان و تعدادی از مولتی‌ ویتامین‌های ایرانی که مختص بانوان تولید شده‌اند را معرفی کرده‌ایم.

جهت اطلاع از قیمت مولتی ویتامین خارجی بر روی لینک کلیک کنید. 

بهترین مولتی ویتامین خارجی برای زنان


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مولتی ویتامین برای مردان را در این مطلب بخوانید. 


بهترین مولتی ویتامین های خارجی برای خانم ها

برندهای مختلفی از مولتی ‌ویتامین‌های خارجی در بازار موجود هستند که تصمیم‌گیری برای خرید را سخت می‌کنند و بانوان عزیز تمایل دارند که بهترین نوع از آن‌ها را تهیه کنند. تقریباً می‌توان گفت که همه نوع آن‌ها تأثیرات خوبی دارند و فقط در شدت اثرگذاری، شاید اندکی متفاوت باشند. اما برای اینکه شما دیگر نگران خرید و تصمیم‌گیری نباشید، چند مورد از بهترین مولتی ویتامین خارجی برای زنان و تأثیرات و ترکیبات آن‌ها را در ادامه مطالعه خواهید کرد و هرکدام را که فکر می‌کنید برای بدن شما مؤثرتر است، انتخاب کنید.

 

قرص آکتی وومن لیبریتی سوئیسی ACTI WOMAN MULTIVITAMIN

قرص آکتی وومن سوئیسی یکی از بهترین نوع مولتی ویتامین برای زنان است که شامل بیش‌ترین مقدار از ویتامین‌ها بوده و ترکیبات گیاهی دارد. این قرص شامل 31 ترکیب مختلف است که برای تمامی خانم‌ها از جمله کسانی که مشکلات مفاصل دارند، خانم‌های ورزشکار، خانم‌هایی که به دنبال سلامت پوست و مو هستند، مناسب است و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. قرص آکتی‌وومن حاوی 30 عدد قرص است که برای مصرف 1 ماه هر فرد کافی بوده و یک مولتی‌ویتامین مینرال برای بانوان شمرده می‌شود.

 

قرص مولتی ‌ویتامین بایوبیسیکس وومن نیچرز اونلی BIO-BASICS WOMEN NATURS ONLY

این قرص نیز شامل تمامی ویتامین‌ها و املاح معدنی موردنیاز بدن خانم‌ها است که به تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از انواع بیماری‌های ویروسی کمک زیادی می‌کند. قرص مولتی ‌ویتامین بایوبیسیکس در بسته‌بندی‌های 30 عددی موجود است و روزانه 1 الی 2 عدد از آن، بسته به نیاز بدن استفاده می‌شود.

 

قرص مولتی‌ ویتامین A-Z +50

این قرص باتوجه‌به مشخصاتی که روی آن درج‌ شده است، مناسب بانوان بالای 50 سال است و ویتامین و املاح‌های موجود در آن به‌اندازه‌ای است که نیازهای بدن خانم‌های بالای 50 سال را تأمین کند. این قرص هم حاوی بسته 30 عددی است و روزانه می‌توان 1 الی 2 عدد از آن را استفاده کرد.

 

بهترین مولتی ویتامین ایرانی برای زنان


بیشتر بخوانید: بهترین مولتی ویتامین برای افزایش وزن در این مطلب بخوانید. 


قرص مولتی وومن آلفا ویتامیز WULTI-WOMWEN ALFA

قرص مولتی‌ ویتامین آلفا یکی دیگر از بهترین مولتی ویتامین خارجی برای زنان است که ویتامین و مواد مغذی موجود در آن، به بهبود عملکرد سیستم بدن بانوان کمک می‌کند و سیستم ایمنی و انرژی آن‌ها را افزایش می‌دهد. بسته 30 عددی این مولتی‌ویتامین برای استفاده یک ماه خانم‌ها مناسب است.

 

قرص مولتی ‌ویتامین اوپتی وومن گلدن لایف APTI WOMEN

قرص اوپتی وومن در بسته‌های 30 عددی از برند معروف گلدن لایف تحت لیسانس استرالیا تولید می‌شود و برای مصرف 1ماهه بسیار مناسب خواهد بود. این قرص در درمان کم‌خونی و برطرف‌کردن خستگی و افزایش انرژی بانوان بسیار مفید است و در تنظیم هورمون‌های زنانه و پیشگیری از اختلالات هورمونی عملکرد خوبی دارد. این مولتی‌ویتامین حاوی 10 ماده معدنی، 13 نوع ویتامین و 2 ترکیب گیاهی خاص و مفید است و یک مولتی ‌ویتامین کامل برای بانوان شمرده می‌شود.

 

قرص مولتی ‌ویتامین GVI

اگر یک خانم به دنبال حفظ سلامت و زیبایی و تقویت سیستم دفاعی خود باشد، این گزینه بهترین مورد است. از عمده مزایای استفاده از این قرص می‌توان به سلامت استخوان و دندان، سلامت پوست و مو و ناخن، رفع خستگی و تقویت قوای جنسی بانوان را اشاره کرد. این قرص به‌خاطر دارابودن خاصیت آنتی‌اکسیدان بالا، در برابر رادیکال‌های آزاد از تخریب سلول‌ها جلوگیری کرده و سبب جلوگیری از بروز بیماری‌هایی مانند آلزایمر، سرطان و بیماری‌های قبلی می‌شود.

 

بهترین مولتی ویتامین های ایرانی برای بانوان

نسخه‌های مولتی‌ ویتامین ایرانی موجود، بسیار مؤثر عمل کرده و کارایی خوبی برای بانوان دارند. این قرص‌ها هم مانند نسخه‌های خارجی، شامل املاح معدنی و مغذی و گروه‌های مختلف ویتامین‌ها هستند و سیستم بدن خانم‌ها را تقویت می‌کنند. چند نمونه از بهترین مولتی ویتامین ایرانی برای زنان می‌توان موارد زیر را معرفی کرد.

 

قرص مولتی‌ ویتامین بایوبیسیکس وومن

این قرص نسخه ایرانی همان بایوبیسیکس خارجی است که بر اساس نیاز روزانه بانوان فرموله شده است و یک قرص ویتامین مینرال است. قرص بایوبیسیکس فاقد گلوتن، سویا، مخمر، رنگ و نگهدارنده است و به تقویت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک زیادی می‌کند. بایوبیسیکس ایرانی همچنین از طریق تأمین مواد ریزمغذی لازم برای بدن خانم‌ها، موجب افزایش انرژی و کاهش احساس ضعف و خستگی می‌شود. این قرص مولتی ویتامین ایرانی حاوی بسته‌های 30 تایی و متناسب با نیاز روزانه هر خانم، برای 15 تا 30 روز او کافی است.

 

بهترین مولتی ویتامین برای بانوان

 

قرص مولتی ویتامین پیکادلی

پیکادلی یکی دیگر از بهترین مولتی ویتامین ایرانی برای زنان است که به دلیل وجود مواد معدنی مختلف و انواع ویتامین‌ها، نیازهای روزانه خانم‌ها به ویتامین را تأمین می‌کند. قرص پیکادلی توان سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهد و به درمان کم‌خونی کمک شایانی می‌کند. این قرص برای بانوان بالای 50 سال نیز مناسب است و عوارض ناشی از یائسگی را کاهش می‌دهد. همچنین دارای بسته‌بندی 50 عددی است و در کنار عملکرد خوبی که دارد، قیمت مناسب و به‌صرفه‌تری دارد.

 

قرص مولتی‌ ویتامین ویتا شی VITA SHE

ویتا شی یکی دیگر از قرص‌هایی است که بهترین مولتی ویتامین ایرانی برای زنان به‌حساب می‌آید و به حفظ سلامت بدن آن‌ها کمک می‌کند. قرص مینرال ویتا شی که حاوی 24 ترکیب مهم و ضروری بدن زنان از جمله مواد معدنی، ویتامین و ترکیبات گیاهی است، فاقد ترکیبات مضر و مواد حساسیت‌زا است. این قرص کم‌خونی، خستگی و کمبود انرژی را جبران می‌کند و برای سلامت پوست، مو و ناخن بسیار مفید است. بسته‌های 30 عددی آن برای مصرف 1 ماه بانوان کافی است و نیازهای بدن آن‌ها را تأمین می‌کند.

 

کپسول مولتی ویتامین دانا DANA MUTI DAILY

کپسول مولتی ‌ویتای دانا از بهترین قرص‌ها برای تأمین نیازهای روزانه یک خانم است که به سلامت پوست، مو و ناخن کمک می‌کند و موجب رشد تقویت ذهنی و جسمی آن‌ها می‌شود. اجزای فرمولاسیون این قرص به‌گونه‌ای است که تمامی ویتامین‌ها، مواد معدنی و مغذی را شامل می‌شود و بدن را سلامت و بهبود می‌بخشد.

 

جمع‌بندی

ما سعی کردیم در این مطلب از ایمالز، بهترین مولتی ‌ویتامین‌ها را معرفی کنیم و اگر قرص‌های مشابه دیگر را بررسی نکرده‌ایم، دلیل بر بد یا بی‌تأثیربودن آن‌ها نیست. توصیه می‌کنیم با مصرف یکی از بهترین مولتی ویتامین برای زنان که در این مقاله معرفی شد یا دیگر مولتی ‌ویتامین‌ها که در بازار موجود هستند، به بدن خود سلامت، زیبایی و نشاط را هدیه کنید و مراقب خود باشید. زیرا سرزمین ما به بانوانی سالم، قوی و پرانرژی‌تر نیاز بیش‌تری دارد.


نظرات کاربران