۴۰۹,۴۵۰۵۳۰,۰۰۰

۵ از ۵
از میانگین ۳ نظر دهنده

محلول تقویت کننده مژه اکسیلیا حجم 3 میل Excilia Bimatoprost Ophthalmic Topical Solution

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی محلول تقویت کننده مژه اکسیلیا حجم 3 میل Excilia Bimatoprost Ophthalmic Topical Solution
مشخصات
توصیه های مهم جهت پیشگیری از هر نوع آسیب احتمالی و عفونت های چشمی بهتر است تنها از اپلیکاتورهای استریل موجود در بسته استفاده کنید. اکسیلیا را شب ها قبل از خواب مصرف کنید. استفاده از این محصول بیش از یک مرتبه در شبانه روز میزان رشد مژه را افزایش نمی دهد. لطفا دقت شود که مصرف دارو دقیقا بر اساس نکات ذکر شده صورت گیرد و از ورود دارو به چشم ها خودداری شود. بروز عوارضی از جمله قرمزی و خارش پلک و چشم در ابتدای مصرف دارو طبیعی است و به مرور زمان برطرف می شود. در صورت تداوم عارضه، در مورد ادامه یا قطع مصرف دارو با پزشک یا داروساز مشورت کنید. از به کار بردن این دارو روی پلک پائین بپرهیزید.
دسته بندی محصول آرایشی و بهداشتی
روش مصرف ۱- قبل از استفاده از اکسیلیا دست‌ ها و پوست اطراف چشم تان را بشویید. مطمئن شوید این ناحیه فاقد هر گونه مواد آرایشی باشد. همچنین در صورت استفاده از لنز، قبل از مصرف دارو آن ها را خارج کنید (15 دقیقه بعد از مصرف دارو می توانید مجدد از لنز استفاده کنید). 2- دو عدد اپلیکاتور را از بسته خارج کرده و کنار هم نگه دارید و روی هر کدام از آن ها یک قطره از محلول را بریزید. 3- اپلیکاتورها را به صورت افقی کنار هم نگه‌ داشته و قسمت مویی آن‌ ها را داخل هم فشار دهید تا محلول به خوبی جذب اپلیکاتورها شود. 4- هر اپلیکاتور را به دقت از داخل به خارج بر روی پوست پلک های بالا در محل خط رویش مژه ها بزنید. از به کار بردن این دارو روی پلک پائین بپرهیزید. 5- محلول اضافی را از پشت پلک با دستمال کاغذی پاک کنید. در واقع رطوبت ناشی از دارو تنها باید در محل رویش مژه ها احساس شود. 6- سپس اپلیکاتور را دور بیاندازید. از هر اپلیکاتور فقط یک بار و برای یک چشم استفاده شود.
شرکت تولید کننده / واردکننده شرکت ارکید فارما
شناسه کالا: شناسه کالا: 1424880
مزایا مطالعه بالینی بیماتوپروست در ۱۶ مرکز در سراسر امریکا انجام شده است. در این مطالعه، دارو بر روی ۲۷۸ نفر که در بازه سنی ۲۲ تا ۷۸ سال بودند آزمایش شد و اثر محلول بیماتوپروست و دارونما با هم مقایسه شد. لازم به ذکر است که منظور از دارونما، محلولی است که همانند محلول دارویی است با این تفاوت که ماده فعال آن را ندارد. در طی انجام این مطالعه افراد شرکت کننده را به دو گروه تقسیم کردند، به یک گروه از افراد محلول حاوی بیماتوپروست و به گروه دیگر دارونما داده شد. جالب است بدانید که هیچ یک از افراد مورد مطالعه و پزشکان اطلاعی از این‌ که هر گروه کدام محلول را مصرف می‌کند در اختیار نداشتند. بعد از گذشت ۱۶ هفته، نتایج نشان داد که ۷۸٪‌ یعنی ۱۰۷ نفر از ۱۳۷ نفر مورد مطالعه، تغییر قابل توجهی در ظاهر مژه‌ها که شامل مواردی چون بلندی مژه، ضخامت مژه و تیرگی آن بود مشاهده کردند. اما در طرف مقابل، در گروهی که دارونما را مصرف می‌ کردند این عدد به ۱۸٪ یعنی ۲۶ نفر از ۱۴۱ نفر کاهش یافت.
موارد مصرف این محصول برای افرادی مناسب است که مژه و ابروهایشان نازک و کم حجم شده و یک محصول مناسب برای افزایش طول و حجم مژه و ابروهای خود می خواهند.
موجودی موجود
نوع پوست انواع پوست
نوع محفظه جعبه مقوایی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه