۵ از ۵
از میانگین ۳ نظر دهنده

شربت گیاهی اکینافورت پلانتا متین اسا

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شربت گیاهی اکینافورت پلانتا متین اسا
مشخصات
برند Planta
تاریخ انقضا 1399/08/30
تاریخ انقضاء بیشتر از 6 ماه
تداخل دارویی عود مجدد عفونت های کاندیدیایی واژینال تحت درمان با آزول های موضعی، در هنگام مصرف همزمان با این دارو افزایش می یابد.این دارو با فرآرده های آهن، گروه دیورتیک ها، داروهای ضد انعقاد خون و ضد چسبندگی پلاکتی، استروژن، پروژسترون و تاموکسیفن تداخل اثر داشته و باید از مصرف همزمان خودداری گردد.
ساخت ایران
شرایط منع مصرف در زمان بارداری و شیردهیبرای کودکان کوچکتر از 3 سالدر ناراحتی های شدید دستگاه گوارش و یا سابقه آلرژی و حساسیت نسبت به گیاهان موجود در شربتدر بیماری های حاد و پیشرفته دستگاه ایمنی بدن و بیماری های خود ایمن، مولتیپل اسکلروز، لوپوس اریتماتوز، ایدز، بیماری سل، سرطان خون، ورم شدید مفاصلدر موارد ذات الریه یا عفونت های قارچی و عفونت های تنفسی مزمن، آسم، تنگی نفس، آنفولانزای حاددر بیماری های عفونی دستگاه گوارش، دیابت، عفونت های خونی، تب زیادمصرف همزمان با داروهایی که باعث تضعیف دستگاه ایمنی بدن می گردد مانند آنتی بیوتیک ها و کورتیکواستروئیدها
شکل دارویی (فیزیکی) شربت-خوراکی
شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان (IRC) 2867335796646034
عوارض جانبی در صورت استفاده از دوز پیشنهادی عوارض خاصی مشاهده نشده است؛ مگر در موارد نادر که ممکن است مشکلات گوارشی، آلرژی و سردرد مشاهده شود. در صورت بروز حساسیت، به صورت آلرژی پوستی از قبیل خارش، ورم صورت و به شکل نادر، مشکلات تنفسی، افت فشار خون و سرگیجه مشاهده می شود که در آن صورت، دارو قطع و به پزشک مراجعه شود.
کاربرد پیشگیری از سرماخوردگی
محتویات بسته بطری پلاستیکی 120 میلی لیتری
مقدار و نحوه مصرف 2 تا 3 بار در روز و هر بار 5 میلی لیتر (یک قاشق مربا خوری) میل شود.قبل از مصرف بطری را تکان دهید.رسوبات داخل محصول دلیل بر تخریب آن نمی باشد.
مکانیسم اثر گیاه اکیناسه از محبوب ترین گیاهان دارویی جهان برای تقویت سیستم دفاعی بدن محسوب می شود. این شربت منحصر به فرد، شامل مواد فعال اکیناسه پورپورا از جمله پلی ساکاریدها، سیچوریک اسید و آلکیل آمیدها می باشد که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود پلی ساکاریدهای اکیناسه پورپورا در گلو، باعث افزایش اثرات ضدباکتریایی و ضد ویروسی دارو می شود. گیاه مولین (Mullein) که بیشتر با نام گل ماهور یا خرگوشک شناخته می شود، سبب تقویت ریه ها، درمان سرماخوردگی، درمان گرفتگی سینه و مشکلات و گرفتگی های دستگاه تنفسی می گردد. از دیگر خواص ترکیبات موثره این گیاه معجزه آسا می توان به خاصیت ضد باکتریایی، از بین بردن خلط موجود در مجاری تنفسی، نرم کردن گلو و کاهش سرفه اشاره کرد.وجود دو گیاه گل مولین و نعنا فلفلی در پایه حاوی عسل و بره موم، از شربت اکینافورت یک اکسپکتورانت برتر می سازد که با اثر خلط آور قوی، از تشدید سرفه جلوگیری می کند.
مواد تشکیل دهنده اسانس اکالیپتوس, اکیناسه, بره موم و عسل, گیلاس وحشی, ماری بوم, مولین, نعنا فلفلی
موارد مصرف تقویت سیستم ایمنیپیشگیری از سرماخوردگیکمک به تسکین گلودرد و سرفه
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.