۱۴۶,۵۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

شامپو ضد شوره سبوکالم کیدز حاوی مواد نرم کننده مناسب موی سر کودکان - اسکالپیا

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو ضد شوره سبوکالم کیدز حاوی مواد نرم کننده مناسب موی سر کودکان - اسکالپیا
مشخصات
توضیحات تکمیلی - فاقد سولفات، نمک، پارابن، شوینده های صابونی و قلیایی با قدرت شویندگی بسیار ملایم - کمک به رفع شوره سر و پوسته های زرد و چرب ناشی از درماتیت سبورئیک و کلاه گهواره (Cradle Cap) - بدون ایجاد سوزش در چشم و پوست کودک، قابلیت شستشو و آبکشی آسان - کمک به کاهش قرمزی، التهایات و خارش پوست - PH تنظیم شده مناسب با فیزیولوژی پوست و موی سر کودک - حاوی ماده ایمن و موثر پیروکتون اولامین با خاصیت ضد شوره قوی - عصاره مریم گلی و اسطوخودوس با ویژگی رفع میکروب - ژل آلوئه ورا، گلیسرین، پانتنول و سدیم PCA، مرطوب کننده قوی پوست و مو - روغن جوجوبا، تغذیه کننده، افزایش نرمی، رفع گره و بهبود شانه پذیری موها - انواع ویتامین B برای تقویت پوست و مو
حجم 200 میلی لیتر
روش مصرف مقدار کمی از شامپو را روی موهای خیس کودک مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت 2 تا 3 دقیقه روی پوست سر نگاه داشته، سپس با آب ولرم و با فشار کم خوب آبکشی کرده و موها را با حوله بسیار نرم و به آهستگی خشک کنید. مصرف را به صورت مداوم و روزانه تا از بین رفتن کامل شوره سر ادامه دهید.
سازگار با موهای ایران
شرکت سازنده آراشیمی پارس
کد بهداشتی ۳۸/۱۴۳۸۳
گروه شامپوی موی کودک
محل مصرف موی سر
نوع محصول شامپو
نوع محفظه بطری پلاستیکی
هشدار مصرف از تماس با چشم ها ، سطوح مخاطی و زخم های باز خودداری کنید. در صورت تماس با چشم ها آن ها را با آب فراوان شستشو دهید. در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه