۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

سر شیشه ارتودنسی شماره 3 وی بیبی کد 127 مناسب نوزادان بالای 18 ماه Wee Baby Silicone Teat Orthodontical Intense Flow Code

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی سر شیشه ارتودنسی شماره 3 وی بیبی کد 127 مناسب نوزادان بالای 18 ماه Wee Baby Silicone Teat Orthodontical Intense Flow Code
مشخصات
بارکد وارداتی 8690797101275
برند وی بیبی (Wee Baby)
تعداد در بسته 1
جنس محصول سيليكون
جنس محفظه طلقي
رده سنی بالاي 18 ماه
روش مصرف قبل از استفاده، سر شیشه را با آب و صابون بشویید. برای پیشگیری از عفونت قارچی هر روز به مدت چند دقیقه سر شیشه را در مقدار مساوی آب و سرکه و سپس در هوای خشک قرار دهید.
سایز محصول 3
شرکت تولید‎کننده Burda bebek inc
شرکت واردکننده آذر گستران آسیا
کارایی سر شيشه
کاربرد ها ویژگی های سر شیشه ارتودنسی شماره 3 وی بیبیکمک به شکل گیری دهان و دندان کودک به دلیل طراحی خاص و ارتودنسی آنبا سری سیلیکونی هماهنگ با ساختار طبیعی فک و کام کودکعاری از BPA و مواد مضر شیمیاییمعرفی سر شیشه ارتودنسی شماره 3 وی بیبیسر شیشه ارتودنسی شماره 3 وی بیبی مناسب کودکان بالای 18 ماه می باشد. به دلیل طراحی خاص و ارتودنسی آن به شکل گیری دهان و دندان کودک کمک می کند. از سیلیکون طبیعی بدون مواد نگهدارنده و آنتی اکسیدان تهیه شده است و دارای ماندگاری بالاتری می باشد. سر شیشه های ارتودنسی در اندازه های گوناگون موجود هستند و سر آنها به گونه ای است که مکیدن آن باعث آسیب به دندان ها و فک کودک نمی شود، و قابل استفاده در تمام شیشه شیرهای دهانه استاندارد می باشد. سر شیشه ارتودنسی شماره 3 وی بیبی از 100% سیلیکون طبیعی بدون مواد نگهدارنده و آنتی اکسیدان تهیه شده اند که دارای ماندگاری بالاتری می باشد. با توجه به اینکه نوزادان دایم در حال رشد هستند و تغذیه شان تغییر می کند، شرکت های مختلف سر شیشه هایی با سایز های متفاوت را در بازار عرضه کرده اند. همچنین از لحاظ بهداشتی بهتر است، سر شیشه ها هر یک ماه تعویض شوند. نوزادان به دلیل اینکه نمی توانند حرف بزنند، بسیاری از نیازهایشان را با گریه بیان می کنند. اگر در حین بزرگ شدن نوزاد، سایز سرشیشه تغییر نکند، تبعا میزان شیر کمتری از آن خارج شده و به این ترتیب نوزاد تغذیه لازم را نخواهد داشت. بنابراین برای اینکه نوزاد تغذیه مناسبی داشته و بی قراری نکند بهتر است سر شیشه او متناسب با تغذیه اش تغییر کند. توصیه دندان پزشکان، این است که برای کودکتان حتما سر شیشه و پستانک ارتودنسی بخرید. این وسیله ها در اندازه های گوناگون موجودند و سر آنها به گونه ای است که مکیدن آن باعث آسیب به دندان ها و فک کودک نمی شود.
کد محصول 127
کشور تولید‎کننده ترکیه
موارد منع مصرف با توجه به اینکه در طول زمان در مجاورت قرار بگیرند تغییراتی در رنگ و خاصیت سیلیکونی سر شیشه ایجاد می‌شود. لذا حتما باید بین 4 تا 16هفته تعویض گردند.
بدلیل وجود سیستم گردش هوا air system پس از هر بار شستشوی پستانک آب داخل آن را با فشار خارج نمایید.
همواره این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید، مکیدن ممتد و طولانی سبب پوسیدگی دندان خواهد شد.
در صورت مشاهده هر گونه نشتی، ترک‎خوردگی، سر شیشه را تعویض نمایید.
نوع محفظه وكيوم
ویژگی ها • کمک به شکل‎گيري دهان و دندان کودک بدليل طراحي خاص و ارتودنسي آن
• با سري سيليکوني هماهنگ با ساختار طبيعي فک و کام کودک
• عاري از BPA و مواد مضر شيميايي
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه