از زبان طبیعی هم می توانید استفاده کنید مثلا
"گوشی سامسونگ بین 1 تا دو میلیون"
ورود به ایمالز
ایمیل
کلمه عبور
انصراف
عضویت لیست قیمت ثبت فروشگاه اخبار درباره ایمالز تماس با ما
گزارش تخلف فروشگاه
* شرح تخلف
انصراف

کتاب بازارپژوهی اثر رابین بیرن

8,000 تومان

0
از 5
0
0
0
0
0
0

مشخصات ( کتاب بازارپژوهی اثر رابین بیرن)

مشخصات کلی
برند انتشارات دنیای اقتصاد#DonyaeEqtesad
مدل بازارپژوهی
توضیحات
موضوع مدیریت
اطلاعات کلی
نویسنده رابین بیرن
مترجم مهرداد ملایی
مشخصات تکمیلی
قطع کتاب پالتوئی
نوع جلد شومیز
تعداد صفحات 144
نوبت چاپ 1
مشخصات بدون دسته بندی
قطع پالتویی
ناشر دنیای اقتصاد
تاریخ چاپ 1393
تیراژ 1100
ساير توضيحات کتاب بازار پژوهی نشان می دهد که هیچ کدام از دانسته های ما درباره کسب و کار مدرن، قطعی نیستند. ما در برهه زمانی پویایی زندگی می کنیم که در آن تغییرکردن، قاعده حاکم است و مدیریت اگر می خواهد موفقیت خود را تضمین کند باید دقت را همیشه مدنظر قرار دهد. در کنار این، مسائل پایداری هم هستند که همچنان بر موفقیت های تجاری تاثیر می گذارند. مسائلی مانند کیفیت محصول یا خدمات، تیزهوشی مالی، بهره وری، بازدهی، وضعیت نیروی کار، استفاده از فناوری اطلاعات و بسیاری دیگر از جنبه ها باید به خوبی کنترل شوند تا موفقیت قابل دسترس باشد.
به‌علاوه مسئله بازاریابی هم مطرح است. بازاریابی در تعبیر ساده، فرایندی است که «ارزش تجاری ایجاد می کند» و این خصلت بسیار مهمی است. ممکن است حتی بهترین محصول هم به خودی خود و بدون انجام بازاریابی نفروشد و بازاریابی در واقع نه تنها در خلق درآمد بلکه در خلق محصولات هم نقش دارد. بنابراين کسب و کار، پدیده پرچالشی است و در مسیر آن موانع زیادی وجود دارند.
گروه مولفان رابین بیرن (نویسنده)
وزن کتاب 122 گرم
عنوان اصلی Market research، 2002
عنوان مجموعه بازاریابی
شابک 9786007106501
سال انتشار 1393