مقایسه گلگسیM31 سامسونگ و شیائومی ردمی نوت 9 پرو

مقایسه گلگسیM31  سامسونگ و شیائومی ردمی نوت 9 پرو

این دو گوشی جز میان رده هایی محسوب می گردند که محبوبیت بالایی دارند. امروزه شاهد شلوغی بسیاری در بازار خرید گوشی های میان رده هستیم که این نشان دهنده آن است که هنگام خرید یک گوشی میان رده مطلوب سردرگم می گردید. در ادامه به مقایسه دو گوشی میان رده ردمی نوت 9 و گلکسی A21s در موارد مختلف خواهیم پرداخت که یکی از آنها قیمتشان می باشد و قطعا برای شما نیز سوال پیش می آید که کدام یک بهتر بوده و اقدام به خرید کدام یک نماییم؟ علاوه بر آن به قیاس سه گوشی Y9a هواوی، A51 سامسونگ و نوت 9 پرو شیائومی می پردازیم که توصیه می کنیم حتما با ما همراه باشید. در ادامه گلکسی M31 و ردمی نوت 9 پرو را با یکدیگر مقایسه خواهیم نمود و شما می توانید با مطالعه این مقاله انتخاب مطلوب تری داشته باشید و خرید خود را براساس اولویت هایی که در نظر دارید انجام دهید. قیمت انواع مدلهای گوشی را از صفحه لیست قیمت گوشی به طور لحظه ای دنبال کنید.

 

مقایسه گلگسیM31  سامسونگ و شیائومی ردمی نوت 9 پرو : طراحی

سامسونگ در تولید قاب بیشتر گوشی های میان رده خود از پلاستیک استفاده می کند و گلکسی M31 نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و قاب آن هم از پلاستیک ساخته شده است. در قاب پلاستیکی این گوشی مواردی همچون دوربین چهارگانه، فلش، حسگر اثر انگشت و لوگوی سامسونگ قرار دارد. وزنی که گلکسی M31 برخوردار است برابر با 191 گرم می باشد که این وزن مناسب به دلیل تولید قاب آن با پلاستیک می باشد. ضخامت در نظر گرفته شده برای این گوشی 8.9 میلی متر بوده و از نسب تصویر 19.5 به 9 برخوردار است. اگر بخواهیم این گوشی را با دیگر تولیدات میان رده برند سامسونگ مقایسه نماییم خواهیم دید شباهت بسیاری میان آنها وجود دارد. نمایشگر 6.4 اینچی در قاب جلویی این گوشی تعبیه شده است که می توان گفت تقریبا 84 درصد از پنل جلویی گوشی را از آن خود نموده است. دوربین سلفی را می توانید در بالای صفحه نمایش مشاهده نمایید. دوربین سلفی این گوشی درون ناچ قطره ای آن قرار گرفته است. گوریلاگلس نسخه 3 توسط برند سامسونگ جهت محافظت از نمایشگر این گوشی انتخاب شده است. با کمی دقت می توانید دکمه هایی همچون ولوم و پاور را در سمت راست، میکروفون دوم در بالا، درگاه سیم کارت و کارت حافظه جانبی در سمت چپ و جک 3.5 میلی متری صدا، درگاه Type C، اسپیکر تکی و میکروفوت اصلی را در قسمت پایین آن مشاهده نمایید.

شیائومی در تولید قاب ردمی نوت 9 پرو از ترکیب شیشه های باکیفیت بهره برده است و گوریلاگلس 5 وظیفه ی محافظت از قاب جلویی و قاب پشتی این گوشی را برعهده دارد تا مانع از آسیب رسیدن به گوشی گردد و از آن را برابر خط و خش محافظت نماید. با وجود آنکه هر فردی مطابق با سلایق خود به انتخاب می پردازد و ممکن است سلایق هر فرد کاملا متفاوت باشد و خیلی از افراد ظاهر زیبا را ترجیح می دهند به همین دلیل می توان گفت قاب شیشه ای شیائومی ردمی نوت 9 پرو از زیبایی ظاهر بیشتری برخوردار است و جذابیت بالاتری برای افراد دارد. در ردمی نوت 9 پرو تنها دوربین ها و لوگوی ردمی در قاب پشتی مشاهده می گردد و حسگر اثر انگشت آن سمت راست قرار گرفته است. صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچی بوده و می توان گفت تقریبا 84 درصد از قاب جلو را پوشش داده است. دوربین سلفی که این گوشی از آن برخوردار است در حفره کوچکی که بر روی قاب جلویی قرار دارد تعبیه شده است. دکمه هایی همچون ولوم و پاور که با حسگر اثرانگشت گوشی بصورت یکپارچه می باشند در قسمت راست گوشی قرار گرفته است و درگاه سیم کارت و کارت حافظه جانبی را می توان در قسمت چپ مشاهده نمود. شیائومی میکروفون دوم و اینفرارد را در قسمت بالای گوشی قرار داده است و در قسمت پایین گوشی نیز جک 3.5 میلی متری صدا و درگاه Type C، میکروفون اصلی و اسپیکر تکی دیده می شود. وزنی که این گوشی برخوردار است 209 گرم بوده که دلیل اندکی بالا بودن وزن آن صفحه نمایش بزرگ تر آن می باشد و علاوه بر آن نسبت 20 به 9، که در قیاس با گلکسی M31 بزرگتر و کشیده تر است. طبق موارد عنوان شده برند سامسونگ توانسته ارگونومی مطلوب را در تولید خود رعایت کند. اگر به قیاس طراحی و کیفیت ساخت این دو گوشی بپردازیم برند شیائومی به دلیل بهره گیری از قاب شیشه ای و گوریلاگلس نسخه 5 می تواند رتبه بالاتری را در مقابل گلکسی M31 بدست آورد.


مقایسه گلگسیM31  سامسونگ و شیائومی ردمی نوت 9 پرو

نمایشگر گلگسیM31  سامسونگ و شیائومی ردمی نوت 9 پرو

گلکسی M31 از یک نمایشگر 6.4 اینچی برخوردار است که از نوع سوپر امولد می باشد این نمایشگر دارای رزولوشن 2340×1080 و تراکم پیکسلی ppi 403 است. کاربر به راحتی می تواند در زیر معرض نور مستقیم قرار گرفته و به راحتی به استفاده از گوشی و نمایشگر بپردازد. پنل روشنایی این مدل بسیار مناسب بوده است. با غلیظ تر نشان داده شدن رنگ ها توسط صفحه نمایش امولد خواهیم دید که محتوای در حال پخش از جذابیت و پویایی بالاتری برخوردار است. این نمایشگر قادر به نمایش رنگ مشکی به صورت بسیار مطلوب می باشد اما گفتنی است که رنگ سفید توسط این نمایشگر اندکی به زرد متمایل است. اگر به قیاس نمایشگر این گوشی و قیمت آن بپردازیم متوجه خواهیم شد که کیفیت نمایشگر متناسب با قیمت آن می باشد و می توانید به راحتی به تماشای فیلم و دیگر محتوا توسط نمایشگر گلکسی M31 بپردازید.

 

برای ردمی نوت 9 پرو نمایشگر 6.67 اینچی در نظر گرفته شده است که از نوع IPS می باشد. رزولوشنی که این نمایشگر از آن برخوردار است 2400×1080 می باشد و تراکم پیکسلی آن ppi 395 است. اگر به قیاس صفحه نمایش این دو گوشی بپردازیم خواهیم دید نمایشگر ردمی نوت 9 اندکی روشن تر می باشد و می تواند در فضای باز عملکرد بهتری از خود نشان دهد. کیفیتی که این نمایشگر دارا است بسیار مناسب بوده و به راحتی می توانید توسط نمایشگر آن به تماشای فیلم و محتوا بپردازید و بازی ها را اجرا نمایید.

با وجود نقاط مثبتی که نمایشگر ردمی نوت 9 دارا است اما نمایشگر امولد گلکسی M31 می تواند محتوا را جذابتر به نمایش بگذارد و علاوه بر آن دارای قابلیت هایی همچون نمایشگر همیشه روشن (always on display) نیز می باشد. استفاده از پنل های IPS یک سری مشکلات را در پی دارد که هنگام برش خوردن همانند یک حفره که دور دوربین سلفی را در بردارد سبب می گردد تا دور آن هاله هایی از نور بیشتر در زمان هایی صفحه نمایش کلا سفید است دیده شود و در گوشی ردمی نوت 9 پرو نیز از این پنل بهره گرفته شده است. تمامی گوشی هایی که در آن پنل IPS بکار برده شده است دارای این مشکل هستند. با این وجود این مشکل چندان بزرگی به شمار نمی رود و بسیاری از مواقع فرد حتی متوجه آن نخواهد شد ولی با این وجود باید پیش از خرید از آن اطلاع داشته باشید و با اطلاعات کافی اقدام به خرید نمایید.


مقایسه گلگسیM31  سامسونگ و شیائومی ردمی نوت 9 پرو

اسپیکر

در هر یک از این گوشی ها اسپیکرهای تکی استفاده شده است و قادر به تولید صدای استریو نیستند. با این وجود اسپیکرهای بکار رفته از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و برای قیمتی که برایشان در نظر گرفته شده است مناسب می باشد و نباید انتظارات بالایی از آنها داشته باشیم. عملکردی که اسپیکرهای این دو گوشی از خود نشان می دهند کاملا مطلوب بوده و می تواند مورد تایید قرار گیرد و رضایت شما را در برداشته باشد. اگر مقایسه را اندکی با جزئیات پیش ببریم گفتنی است که اسپیکر گلکسی M31 از کیفیت صدای بهتری در قیاس با ردمی نوت 9 پرو برخوردار است.

 

قیمت گوشی گلکسی M31  را به صورت لحظه ای از فروشگاههای معتبر در ایمالز استعلام کنید.

 

دوربین اصلی

دوربین اصلی ردمی نوت 9 پرو دارای سنسور 64 مگاپیکسلی می باشد که از اندازه ای برابر با 1/1.72 اینچی برخوردار است و هر یک از پیکسل های آن دارای اندازه ی 0.8 میکرونی هستند. لازم به ذکر است که این سنسور در پس یک لنز 26 میلی متری که دارای گشودگی دیافراگم f/1.9 می باشد قرار دارد و قادر به تشخیص فاز با فوکوس خودکار می باشد. گلکسی M31 نیز دوربین مشابه ردمی نوت 9 پرو دارد و می توان گفت تنها فرقی که دارد دیافراگم f/1.8 آن می باشد که در قیاس با دوربین اصلی ردمی نوت 9 پرو گشوده تر می باشد. در هر دو از گوشی ها معرفی شده قابلیت Quad beyer وجود دارد که به عکسبرداری 16 مگاپیکسلی می پردازد. ضبط ویدئو توسط این دو گوشی با کیفیت حداکثر 4k 30fps انجام می گیرد. تفاوتی که در این میان وجود دارد این است که ردمی نوت 9 پرو قادر است فیلم برداری را با 1080p 60fps انجام دهد اما گلکسی M31 قادر است فیلم برداری و ضبط ویدئو را با کیفیت 1080p 30fps انجام دهد. ردمی نوت 9 پرو می تواند جزئیات بیشتر، رنج دینامیکی و دقت رنگ بالایی را در هنگام عکسبرداری در روز داشته باشد و حتی شاهد کمترین نویز در آن هستیم. با قرارگیری دوربین بر روی حالت 64 پیکسلی مشاهده خواهید نمود که جزئیات عکس بیشتر می گردد و بر طبق آن حجم عکس نیز با افزایش رو به رو می باشد در این صورت است که الگوریتم ها از کار افتاده و شاهد کاهش رنج دینامیکی هستیم.


مقایسه گلگسیM31  سامسونگ و شیائومی ردمی نوت 9 پرو

حتی اگر هوا تاریک شود و در یک فضای تاریک قرار گیرید دوربین اصلی ردمی نوت 9 پرو کماکان کیفیت خود را دارد و بهترین تصاویر را به ثبت می رساند و تصاویر از جزئیات بسیاری برخوردار است. علاوه بر این موارد شاهد رنج دینامیکی و شدن نور مطلوبی نیز هستیم. این دوربین دارای قابلیت نایت مود نیز می باشد و هنگامی که شما به استفاده از آن می پردازید مشاهده می کنید که کیفیت تصاویر خیلی بالاتر می رود و جزئیات افزایش می یابد که بیشتر در سایه ها اینکار انجام می گیرد. این قابلیت در کاهش قرمزی تاثیر بسزایی دارد. با خرید این گوشی می توان تصاویری با کیفیت مطلوب و متناسب با قیمت گوشی به ثبت برسانید. اگر به ثبت تصاویر با گلکسی M31 بپردازید خواهید دید در روز رنج دینامیکی مطلوب بوده و روشنایی آن بیشتر می باشد .

بالا بودن روشنایی سبب می گردد دقت رنگ در تصاویر کاهش یابد. جزئیات موجود در تصاویر چندان رضایت بخش نبوده و اگر بر روی آنها زوم کنید خواهید دید تصاویر حالت ابرنگی و نرم دارنو. با قرارگیری دوربین اصلی این گوشی بر روی حالت 64 مگاپیکسلی دیگر خیری از مشکل جزئیات نخواهد بود و دقت رنگ با حذف الگوریتم ها افزایش خواهد داشت و در نتیجه کیفیت عکس ثبت شده بسیار بالاتر خواهد بود. اگر به خرید گلکسی M31 اقدام می کنید حتما جهت عکسبرداری از حالت 64 مگاپیکسلی بهره گیرید تا بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار گیرد. ممکن است در نخستین نگاه تصاویر ثبت شده در حالت 16 مگاپیکسلی برایتان جذابتر دیده شود اما جزئیات کمی در آن وجود دارد و شاهد بالاتر بودن نویز آن هستیم. در انتها اگر به قیاس دوربین اصلی این دو گوشی بپردازیم متوجه خواهیم شد که دوربین اصلی ردمی نوت 9 پرو در قیاس با گلکسی M31 از کیفیت بهترین برخوردار است و بیشتر رضایت افراد را جذب می کند و این هم برای عکس برداری در روز و هم برای عکس برداری در شب و فضای کم نور وجود دارد و تفاوتی میان این دو حالت وجود ندارد و دوربین ردمی نوت 9 پرو در این قسمت بالاترین رتبه را کسب می کند.

دوربین فوق عریض


مقایسه گلگسیM31  سامسونگ و شیائومی ردمی نوت 9 پرو

برای دوربین فوق عریض تولید شیائومی سنسور 8 مگاپیکسلی که از اندازه ای برابر با 1/4.0 اینچی برخوردار است و هر یک از پیکسل های آن 1.12 میکرون می باشد در نظر گرفته شده است که قادر است تصاویر 119 درجه را ثبت نماید. این لنز از دیافراگم f/2.2 برخوردار است. برای گلکسی M31 نیز دوربین فوق عریضی در نظر گرفته شده است که تشابه بسیاری با دوربین فوق عریض نوت 9 پرو دارد و تنها فرقی که میان این دو وجود دارد این است که این گوشی از دوربینی برخوردار است که قادر به ثبت عکس های 123 درجه می باشد. با بهره گیری از دوربین فوق عریض نوت 9 پرو می توانید تصاویری را در روز و در معرض نور ثبت کنید که جزئیات و کنتراست مطلوبی دارند و علاوه بر آن رنج دینامیکی آن نیز مطلوب می باشد. لازم به ذکر است در این دوربین به هم ریختگی خیلی کمی در لبه های عکس وجود دارد که نقطه مثبتی به شمار می رود و این دوربین را مناسب تر نشان می دهد. زمانی که شب فرا می رسد جزئیات کم می گردد و نویز بیشتر می شود در این زمان است که کیفیت مطلوبی از تصاویر فوق عریض مشاهده نخواهیم کرد. گلکسی M31 نیز با مشکل جزئیات کم رو به رو است با وجود آنکه دقت رنگ و زمینه میزان نور آن همانند دوربین اصلی مطلوب است. دوربین فوق عریض گلکسی M31  به خوبی نمی تواند جزئیات را به ثبت برساند و به گونه ای که اگر بر روی تصاویر زوم کنید شاهد به هم خوردگی جزئیات خواهد بود. استفاده از دوربین فوق عریض گلکسی M31  در شب به هیچ عنوان توصیه نمی شود چون نمی توانید به ثبت تصاویر مطلوب بپردازید.

دوربین ماکرو

هر کدام از گوشی های معرفی شده از دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی که دارای دیافراگم f/2.4 برخوردار است که تنها تفاوت میان آنها این است که نوت 9 پرو از فوکوس خودکار بهره مند است. هر یک از گوشی ها تصاویر ماکرویی را ثبت می کنند که از کیفیت مطلوبی بهره مند هستند و نمی توان گفت چندان تفاوتی با یکدیگر دارند. اگر توسط ماکرو نوت 9 پرو به عکس برداری بپردازید برایتان راحت تر و آسان تر خواهد بود و دلیل آن وجود فوکوس خودکار می باشد. جهت برخورداری از فوکوس دوربین ماکرو گلکسی M31 نیاز است با سوژه فاصله بگیرید که فاصله گرفتن از سوژه می تواند مانع از آن شود که عکس هایتان زیبا و جذاب دیده شود.

 

قیمت گوشی ردمی نوت 9 پرو را از فروشگاههای معتبر در ایمالز به صورت لحظه ای استعلام کنید.

 

دوربین سلفی

گلکسی M31 دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بوده که درون ناچ قطره ای آن که در قسمت بالای صفحه نمایش تعبیه شده است قرار دارد که دارای دیافراگم f/2.0 ، اندازه سنسور 1/2.8 اینچی و پیکسل 0.8 میکرونی می باشد. دوربین سلفی گلکسی M31  می توان این امکان را برایتان فراهم آورد که بتوانید ویدئوهای خود را در کیفیت 4k 30fps ضبط نمایید. دوربینی سلفی که شیائومی نوت 9 پرو برخوردار است دوربین 16 مگاپیکسلی می باشد که از دیافراگم f/2.5 بهره مند است. دوربین سلفی در این گوشی در قسمت بالایی صفحه نمایش دقیقا درون حفره کوچک تعبیه شده است. این دوربین از سنسوری برخوردار است که اندازه آن 1/3.06 اینچی بوده و اندازه هر پیکسل آن 1.0 میکرون می باشد. کیفیتی که این دوربین برای ضبط ویدیو از آن بهره مند است 1080p 30/120fps می باشد.


مقایسه گلگسیM31  سامسونگ و شیائومی ردمی نوت 9 پرو

سخت افزار: اسنپدراگون یا اگزینوس؟

در گلکسی M31 از تراشه 10 نانومتری اگزینوس 9611 بهره گرفته شده است که دارای پردازنده مرکزی هشت هسته ای بوده و علاوه بر آن پردازنده گرافیگی Mail-G72 نیز در این تراشه وجود دارد. در گوشی شیائومی نوت 9 پرو از تراشه 8 نانومتری اسنپدراگون G720  استفاده شده است که این تراشه از هشت هسته پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 618 برخوردار است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم بر روی کاغذ و بنچمارک های گوناگون نوت 9 پرو در رتبه بالاتری قرار گرفته است. عددی که نوت 9 پرو در بنچمارک مشهور آنتوتو بدست آورده است تقریبا 275 هزار بوده اما گلکسی M31 توانسته به عدد 185 هزار دست یابد. امکان دارد این سوال در ذهن شما نیز به وجود آید که آیا این اختلاف در طول روز نیز مشخص می گردد؟ لازم به ذکر است که استفاده شما می تواند پاسخ این سوال به شمار رود. هر یک از دو گوشی عنوان شده از عملکرد وسرعت مطلوبی در بکارگیری روزانه و عادی برخوردار است و نمی توان گفت چندان تفاوتی با یکدیگر دارند. شایان ذکر است که با قرارگیری این دو مدل در کنار یکدیگر شاهد سرعت بیشتر اجرای برنامه ها در نوت 9 پرو هستیم. با انجام و اجرای بازی ها سنگین و یا ویرایش ویدئو ها می توانیم به عملکردی که دو گوشی از خود نشان می دهند دست یابیم که کدامیک می تواند بالاترین قدرت را داشته باشد و عملکردی مطلوب را به نمایش بگذارد. نوت 9 پرو در اجرای بازی ها بهتر بوده است به این خاطر که این گوشی از افت فریم کمتری در آن زمان برخوردار است. در موارد دیگر نظیر ویرایش ویدئو نیز شاهد عملکرد مناسب و سریع نوت 9 پرو هستیم. در آخر می توان گفت هر یک دارای قدرت مطلوبی بوده و توان کافی جهت انجام بازی ها و اجرای برنامه ها را دارد اما می توان گفت که نوت 9 ردمی قدرتی بالاتر در قیاس با گلکسی M31 دارا است. لازم به ذکر است که این دو گوشی در سه نسخه 64 رم 6، 128 رم 6، 128 رم 8 تولید و عرضه شده است. گفتنی است که هر یک قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارد.

نرم افزار و امنیت

برای نوت 9 پرو و گلکسی M31 اندروید 10 در نظر گرفته شده است که هر یک از رابط کاربری اختصاصی کمپانی خود بهره مند هستند. با این حساب می توان گفت که ردمی نوت 9 پرو از Miui 11 برخوردار بوده و گلکسی M31 نیز از One Ui 2.5 برخوردار می باشد. هر یک از این رابط های کاربری دارای مشخصات و قابلیت های مطلوبی هستند. در این زمینه نمی توان رتبه ای را به یک گوشی اختصاص داد زیرا انتخاب رابط کاربری کاملا مربوط به سلایق افراد می باشد و نمی توان سخن از بهتر و یا بدتر بودن یکی از آنها به میان آورد. هر دو گوشی دارای قابلیت تشخیص چهره دو بعدی و حسگر اثر انگشت می باشند و می توان گفت از نظر امنیت تقریبا برابر هستند و در این زمینه سرعت مناسبی دارند. قابلیت تشخیص چهره دو بعدی چندان امنیت بالایی نداشته است و می توان گفت که فضا های کم نور می تواند سبب گردد تا این قابلیت به درستی چهره را تشخیص ندهد. حسگر اثر انگشت از دیگر روش های امنیتی موجود در این دو گوشی می باشد که در گوشی گلکسی M31 حسگر آن پشت گوشی قرار گرفته است و در ردمی نوت 9 پرو در کنار گوشی قرار گرفته و می توان گفت با دکمه پاور بصورت یکپارچه قرار گرفته است. در آخر می توان گفت که امنیت این دو گوشی تقریبا یکسان می باشد و سرعت و امنیت مطلوبی دارند به همین دلیل هیچ یک بر دیگری برتری ندارد.


مقایسه گلگسیM31  سامسونگ و شیائومی ردمی نوت 9 پرو

باتری

باتری بکار برده شده در گلکسی M31 دارای ظرفیت 6000 میلی آمپر بوده که قادر است برایتان به مدت دو روز کار کند و این بستگی به میزان استفاده شما دارد و در صورت استفاده معمولی از گوشی دو روز می توانید از آن بهره گیرید. با استفاده بیش از حد و سنگین از باتری باز هم امکان دارد که باتری تا یک و حتی بیشتر برایتان کار کند. باتری مورد استفاده در ردمی نوت 9 پرو دارای ظرفیت 5020 میلی آمپرساعت می باشد. این گوشی از تراشه 8 نانومتری بهره برده است و همین دلیلی است که با وجود 1000 میلی آمپر کم بودن ظرفیت باتری این گوشی تفاوت چندانی با گلکسی M31 نداشته باشد. باتری موجود در نوت 9 پرو می تواند شما را به مدت 1.5 روز همراهی نماید. نوت 9 ردمی به دلیل سرعت بالای شارژ شدن توانسته رتبه ای بالاتر از گلکسی M31 را دریافت کند و این با وجود مزیت هایی است که گلکسی M31 در زمینه باتری برخوردار است. شارژدهی نوت 9 پرو با سرعت 30 وات انجام می گیرد که برای شارژ 60 درصد تنها به 30 دقیقه زمان نیاز است. گلکسی M31 دارای سرعت 15 وات جهت شارژدهی می باشد که جهت شارژ 21 درصد باتری به 30 دقیقه زمان نیاز می باشد. با موارد عنوان شده می توان گفت نوت 9 پرو رتبه ی بالاتری در قیاس با گلکسی M31 بدست می آورد.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی دو گوشی گلکسی M31 و ردمی نوت 9 پرو پرداختیم و مزایا و معایب هر یک را بصورت مجزا شرح نمودیم تا نقاط قوت هر یک مشخص گردد و اطلاعات لازم را کسب نمایید. با وجود تمامی این موارد این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک را خریداری نمایید و کدام یک باب سلیقه شما می باشد. برای افرادی که نمایشگر و باتری گوشی اهمیت فراوانی دارد خرید گلکسی M31 که تولید برند معروف سامسونگ می باشد را پیشنهاد می دهیم اما اگر جز افرادی هستید که بدنه و جنس آن، قدرت سخت افزاری، کیفیت دوربین ها و سرعت شارژ شدن گوشی برایتان اهمیت بیشتری دارد بهترین انتخاب تولید برند شیائومی گوشی ردمی نوت 9 پرو می باشد.

 


نظرات کاربران