بهترین عینک های آفتابی مردانه 2023

بهترین عینک های آفتابی مردانه 2023

مدت زمان بسیاری است که عینک آفتابی به یک عضو جدانشدنی از استایل افراد تبدیل شده و دیگر تنها وظیفه اش محافظت از چشم در برابر آفتاب نمی باشد. همانطور که بسیاری از شما اطلاع دارید استفاده از عینک آفتابی می تواند گیرایی ویژه ای را در صورت شود به وجود آورد. در ادامه ی این مقاله قرار است شما را با 7 مدل عینک آفتابی مارک دار که جز بهترین مدل ها قرار دارند آشنا نماییم. عینک هایی که قرار است معرفی گردد از تولیدات برترین برندها به شمار می رود. اگر قصد خرید عینک آفتابی مارک دار را دارید حتما با ما همراه باشید. قیمت انواع برندهای عینک مردانه از صفحه لیست قیمت عینک آفتابی مردانه درفروشگاههای آنلاین معتبر در سایت ایمالز قابل پیگیری و استعلام هست.

 

1- عینک آفتابی ری بن مدل 00/3F-3025

تمامی شما قطعا تا کنون نام عینک های ری بن را شنیده اید. ری بن را می توان یکی از بهترین و برترین برندهای تولیدکننده عینک آفتابی به شمار آورد که با تولید عینک های با کیفیت و زیبا طرفداران بسیاری را بدست آورده است و به شهرت رسیده است. برند ری بن یک برند آمریکایی بوده که با تولید عینک های مدل Wayfare و Aviator  بسیار مشهور شده است. تولیدات این برند از تنوع بالایی در مدل و رنگ برخوردار است. فریم خلبانی از معروف ترین فریم هایی است که توسط برند معروف ری بن تولید شده است. این نوع عینک ها دارای شیشه های کریستالی هستند. عینک های خلبانی جز محبوب ترین تولیدات این برند در میان آقایان محسوب می گردد و فروش بالایی نیز داشته است.


بهترین عینک های آفتابی مردانه 2023

2- عینک آفتابی اوکلی سری HOLSTON مدل 933412

یکی دیگر از بهترین عینک های آفتابی، عینک آفتابی سری HOLSTON مدل 933412 می باشد که توسط برند معروف اوکلی به تولید رسیده است. برند اوکلی برندی است که بیشتر طرفداران و مصرف کنندگانش ورزشکاران می باشد. تولیدات این برند هم از کارایی و هم از زیبایی بهره مند است و به خوبی می تواند از چشمان شما در برابر آفتاب محافظت نماید. شایان ذکر است که موادی همچون تیتانیوم، پلی کربونات مقاوم و برخی مواد دیگر در تولید عینک های آفتابی این برند بکار برده می شود. از ویژگی های این عینک ها می توان به شیشه های مستحکم و ضد ضربه آن اشاره نمود. اگر قصد خرید عینک جهت استفاده در اسکی سب، دوچرخه سواری، گلف و ... را دارید خرید عینک از این برند را پیشنهاد می دهیم. تولیدات این برند گزینه ی مطلوبی برای استفاده در هنگام ورزش می باشد و علاوه بر آن به زیبایی چهره شما می افزاید. گفتنی است که استفاده از این نوع عینک ها جهت قرارهای ویژه انتخاب مطلوبی نبوده و به اندازه عینک های ری بن مناسب نمی باشد. قیمت عینک آفتابی اوکلی مدل 933412 را از سایت ایمالز استعلام کنید.

3- عینک آفتابی پرسول مدل 3098


بهترین عینک های آفتابی مردانه 2023

برند معروف پرسول یکی دیگر از بهترین تولیدکنندگان عینک های آفتابی می باشد که یک برند ایتالیایی است. سابقه فعالیت این کمپانی به 12 سال می رسد. لازم به ذکر است که تولیدات این برند در نخست عینک هایی برای خلبانان، اتومبیل سواران و ورزشکاران دیگر بوده است و با گذشت زمان فعالیت خود را علاوه بر این موارد به سوی تولید عینک های آفتابی مردانه و زنانه کشاند و توانست جز برترین تولیدکنندگان عینک های آفتابی به شمار آید. یکی از بهترین تولیدات این برند عینک آفتابی مدل 3098 می باشد که از کیفیت بالایی بهره مند است. در تولید این عینک ها از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده است اما برخی از مصرف کنندگان از وزن بالای شیشه آن ناراضی بوده اند و به سور خوردن عینک از روی بینی هرازگاهی اشاره نموده اند. اگر قصد بررسی دقیق در این مورد را دارید می تواند به صفحه ی آن در دیجی کالا سری بزنید.

4- عینک آفتابی ری بن مدل 3647-2

از دیگر تولیدات برند ری بن عینک آفتابی 3647-2 می باشد. فریمی که این عینک برخوردار است بصورت گرد بوده و می توان گفت به روزتر از عینک های خلبانی به شمار می رود. محبوبیت این نوع عینک ها هم بسیار زیاد است. اگر صورت شما مربعی شکل، لوزی، قلب و مستطیل می باشد می تواند به خرید این عینک بپردازید. در ساخت شیشه این عینک از محافظ UV بهره گرفته شده است. قیمت عینک آفتابی ری بن 3647-2  را از فروشگاههای ایمالز استعلام کنید.

5- عینک آفتابی پورشه دیزاین مدل 8508

بسیاری از شما نام برند پورشه را شنیده اید و با آن آشنا هستید. این برند در تولید عینک های خود از عدسی های بسیار باکیفیتی استفاده می کنند که این عدسی ها قادر هستند بهترین دید را برایتان فراهم آورند. از دیگر ویژگی های این عدسی ها می توان به حذف نورهای اضافی اشاره نمود بصورتی که رنگ اصلی هیچگونه تغییری نخواهد داشت و دید شما دچار مشکل نخواهد شد. وزنی که تولیدات این برند برخوردار هستند بسیار کم بوده و جز مزیت های بزرگ این محصولات به شمتر می رود و همین مزیت بسیاری از افراد را به خرید آن ترغیب نموده است.

6- عینک آفتابی پلیس مدل REWARD 1


بهترین عینک های آفتابی مردانه 2023

از دیگر برندهای تولیدکننده عینک آفتابی می توان برند معروف پلیس که یک برند ایتالیایی می باشد را معرفی نمود. این برند در شروع کار خود به تولید اکسسوری های مردانه و زنانه پرداخت. این برند موفق شد در طول 20 سال گذشته باکیفیت ترین و بهترین عینک های آفتابی زنانه و مردانه را تولید و به بازار عرضه کند و به جایگاه ویژه ای در میان رقبا دست یابد. بسیاری از خریداران عینک های این برند از میان افراد معروف می باشند که می توان افرادی همچون پائولو مالدینی، دیوید بکهام، آنتونیو باندراس و برخی دیگر افراد مشهور را ذکر نمود. خرید این افراد سبب گشت تا به شهرت این برند افزوده شود. در سال 2014 نیمار به عنوان سفیر این برند انتخاب گردید و در مصاحبه ای که انجام داد ذکر نمود که از اینکه سفیر این برند شده ام بسیار خشنودم و افتخار می کنم. او ذکر نمودن که علاقه ی بسیاری به عینک های این برند دارد زیرا از زیبایی خاصی برخوردار است و وزن اندکی دارد و همین ویژگی این عینک ها باعث می شود هنگام استفاده خسته نگردد. شایان ذکر است که عینک های این برند دارای این مزیت ها می باشد و نیمار به عنوان تبلیغ این سخنان را ذکر نکرده است زیرا این ویژگی ها از ویژگی های واقعی تولیدات برند پلیس به شمار می رود.

7- عینک آفتابی پورشه دیزاین مدل 8542

از دیگر تولیدات برند معروف پورشه عینک آفتابی مدل 8542 می باشد. طراحی این عینک بسیار زیبا و جذاب می باشد و می تواند به راحتی افراد و بخصوص جوانان را به خود جذب نماید. فرم این عینک ها خلبانی بوده اما اندکی کشیده تر هستند. با وجود قیمت بالایی که دارد می تواند بسیاری از افراد را به خرید ترغیب کند اما امکان دارد در دید بسیاری از افراد این قیمت بالا هیچگونه توجیه اقتصادی در پی نداشته باشد.

عینک آفتابی خلبانی مدل Aviator Large Metal Grey سایز 57 میلی متر

این عینک آفتابی توسط کشور ایتالیا طراحی گردیده است که دارای مدل Aviator یا همان عینک خلبانی می باشد که از لنز شیشه سبز برخوردار است. برای این عینک آفتابی فریم تقره ای و لنز G-15 در نظر گرفته شده است که دید شما را بسیار بهتر و واضح تر می کند. از مزایای این عینک می توان به محافظت کامل چشم در برابر اشعه UV خورشید اشاره نمود و دیگر نیازی نیست نگران صدمه رسیدن به چشمان خود باشید و حتی پوست اطراف چشم نیز از این اشعه درامان خواهد بود. این عینک آفتابی نخستین بار در سال 1937 به تولید رسید که مختص خلبانان امریکایی طراحی و تولید گردیده بود و پس از آن در میان پرفروش ترین عینک ها قرار دارد. اگر فرم صورت شما بیضی می باشد این نوع عینک بهترین گزینه برای شما به حساب می آید اما با این وجود تمامی افراد با هر فرم صورتی می توانند به استفاده از آن بپردازند.


بهترین عینک های آفتابی مردانه 2023

عینک آفتابی شیائومی سری Explorer مدل STR07-0120

از دیگر عینک های آفتابی محبوب می توان عینک آفتابی شیائومی سری Explorer مدل STR07-0120 را نام برد که به سبک کلاسیک بوده و از کیفیت بالایی بهره مند است. لازم به ذکر است که این عینک از هیچگونه پیچی در قسمت اتصال دسته ها به فریم برخوردار نیست و این مزیت خبال شما را از بابت گم شدن پیچ دسته راحت می کند. این عینک آفتابی می تواند بهترین دید را در اختیار شما قرار دهد و موجب اذیت و یا خستگی چشم شما نگردد. در تولید این عینک از لنز ۶ لایه TAC بهره گرفته شده است که به راحتی می تواند مقاومت کامل را در برابر اشعه UVA ، UVB و UVC داشته باشد.ساخت فریم عینک آفتابی اکسپلورر شیائومی با مواد TR90 انجام گرفته است که از کیفیت بی نظیر برخوردار بوده و علاوه بر آن سبکی و استحکام را نیز در پی دارد. قیمت عینک آفتابی شیائومی مدل STR07-0120 را از سایت ایمالز استعلامکنید.

 

عینک آفتابی مدل Z32445 غیر اصل

از دیگر عینک های آفتابی پرطرفدارمی توان به معرفی عینک آفتابی مدل Z32445 غیر اصل پرداخت که از فریم پلی کربنات برخوردار بوده. این فریم دارای شفافیت بالایی است و از عدسی Dark Grey بهره مند می باشد که بهتر شدن دید شما تاثیر بسزایی دارد و علاوه بر آن زیبایی عینک را نیز بسیار افزایش می دهد. عدسی بکار برده شده در این عینک از استاندارد UV400 برخوردار است و به خوبی به محافظت از چشمان شما در برابر اشعه های ماورا بنفش و مضر می پردازد. از دیگر ویژگی های این عینک می توان به سبکی آن اشاره نمود که مانع از خستگی شما می گردد. از این عینک می توانید در طول روز برای رانندگی و یا پیاده روی استفاده کنید. ارایه این عینک آفتابی به همراه هارد کیس چرم چرم سینتتیک Artificial Leather و دستمال مایکروفایبر به صورت شیرینک شده انجام می گیرد که تمامی اصول بهداشتی درآن رعایت گردیده است.

ینک آفتابی مردانه کارتیه مدل DIAMOND 125-C2

کمپانی کارتیه یا همان CARTIER را می توان یک کمپانی لوکس فرانسوی معرفی نمود که در زمینه طراحی، تولید و توزیع و فروش ساعت، عینک، جواهرات می پردازد و در کل لوازم مد و فشن را به دست تولید می رساند. راه اندازی این کمپانی توسط لوئیس فرانسوا کارتیه (Louis-François Cartier) در سال 1847 انجام گرفت که این کمپانی در شهر پاریس قرار دارد. یکی از بهترین تولیدات این برند عینک آفتابی کارتیه مدل CA125 با کد رنگ C2 می باشد که از ظراحی زیبا و هاصی بهره مند است. تولید این عینک در تعداد محدود انجام گرفته است. محبوبیت این عینک بسیار بالا می باشد و بسیاری از افراد تمایل به خرید آن دارند. دسته های این محصول از پوب بوده که آن را منحصر بفرد می کند. در دسته های چوبی آن از تکنولوژِی OMATTER یا لولاهایی بهره گرفته شده است. شایان ذکر است که این دسته ها مقاومت و استحکام بالایی دارند و می توانند در برابر ضربه مقاومت بالایی داشته باشند. ترکیب فلز، آلیاژ کربن و چوب ترکیبی مخصوص کارتیه از مواردی است که در ساخت فریم جلویی و دسته ها بکار برده می شود. لنز بکار برده شده نیست شیشه مخصوص کارتیه می باشد که از تکنولوژی های آنتی رفلکس و UV400 برخوردار است و از ویژگی های آن می توان به کیفیت بالا و محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر عنوان نمود. علاوه بر این موارد این لنز از قابلیت ضدخش بودن نیز برخوردار است.


بهترین عینک های آفتابی مردانه 2023

عینک آفتابی روو مدل 3087 -GBR 04

عینک آفتابی روو مدل 3087 -GBR 04 در میان بهترین عینک های آفتابی دسته بندی می گردد. شایان ذکر است که عدسی ها به چند دسته تقسیم می گردند که یکی از آنها عدسی های TERRA (BR) می باشد. اگر به فعالیت هایی می پردازید که در محیط ها و فضاهای تاریک انجام می گیرد این نوع عدسی انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود زیرا دید شما را واضح خواهد کرد و به فیلتر خودکار طیف نور می پردازد. عدسی های BR   بهترین انتخاب برای شرایط نوری متغیر به شمار می رود. لازم به ذکر است که عدسی ها به تنظیم میزان نوری ورودی طبق فرمولاسیون علمی می پردازند. برای دویدن و پیاده روی عدسی های Terra پیشنهاد می شود و حتی برای کوهنوردی و برخی موارد دیگر نیز مناسب می باشد. عدسی های BR به راحتی می توانند به تاکید پهنای باند رنگ های زرد، نارنجی و قرمز طیف نور بپردازند و به همین سبب شفافیت و وضوح دید تا حد بسیاری بهبود خواهد یافت.

عینک آفتابی روو مدل 3087 -GGN 01

از دیگر عینک های آفتابی که در بازار وجود دارد می توان این عینک آفتابی را عنوان نمود که دارای عدسی های GN (Green Water) می باشد. این عدسی ها به خوبی می توانن به بهبود و تقویت دید شما بپردازند زیرا به خذف نور شدید و خیره کننده منجر می شوند. اگر قصد ماهیگیری در برکه و یا رودخانه را دارید و یا تمایل به انجام بازی گلف را دارید می توانید از این عدسی استفاده کنید که تاثیر بسزایی در تقویت دید شما خواهد داشت. این عدسی می تواند انتخاب مطلوبی برای فعالیت های نظیر موتور سیکلت رانی و دوچرخه سواری در کوستان به شمار آید. اگر می خواهید دید خوبی را داشته باشید این عدسی می تواند کمک شایانی به شما نماید.

عینک آفتابی روو مدل 3089 -02 GGY


بهترین عینک های آفتابی مردانه 2023

این عدسی مناسب برای تمامی موقعیت ها و افراد می باشد و می توانید با آن به انجام هر فعالیتی بپردازید. این عدسی قادر است رنگ های شاد و پرحرارت طبیعی را تقویت نماید و به حذف پرتوهای مضر و خیره کننده بپردازد. با بهره گیری از این عدسی بخش های سبز و زرد و قرمز طیف نوری به خوبی تقویت می گردد.

عینک آفتابی ایتالیا ایندپندنت کد 0911V.021.000

از دیگر عینک های آفتابی با کیفیت عینک آفتابی ایتالیا ایندپندنت کد 0911V.021.000 می باشد. راه اندازی این کمپانی در سال 2007 انجام گرفت که بنیان گذار این برند lapo elkann, Andrea tessitura, Giovanni falcone می باشد. این برند نخستین برندی است که به تولید عینک آفتابی از فیبر کربن پرداخته است. قاب عینک آفتابی برای نخستین بار توسط این برند با کربن به تولید رسیده است. برند ایتالیا ایندپندنت از فیبرهای حرارتی و روکش های میکروفایبر در تولید عینک های خود بهره برده است و همین موارد سبب گشته تا بتواند جوایز بسیاری از جشنواره تکنولوژی MIT technology review را کسب نمایند. تکنولوژی های Thermic و UV Lux  از تکنولوژی های انحصاری این برند به شمار می رود.

عینک آفتابی روو مدل 4071 -11 BL


بهترین عینک های آفتابی مردانه 2023

آخرین مورد که به معرفی خواهیم پرداخت عینک آفتابی روو مدل 4071 -11 BL می باشد. این عینک از پوشش آیینه ای آبی کلاسیک بهره مند است که می تواند به حذف نورهای شدید، مضر و خیره کننده بپردازد. محافظت این عینک از چشم تا حدی بسیاری انجام میگیرد و نیازی نیست نگران آسیب رسیدن به چشمان خود باشید. بهره مندی از این عینک می تواند در تقویت و بهبود دید شما تاثیر بسزایی را بگذارد. این عینک به تقویت کنتراست قسمت مرکزی طیف مرئی نور توسط پوشش های فیلتر تقویت کننده می پردازد. عدسی بکار برده شده در این عینک به راحتی می تواند رنگ ملایم و آرام بخش را برایتان فراهم آورد و با این وجود هی تغییری در رنگ های طبیعی به وجود نیاید.

 


نظرات کاربران