راهنمای خرید برترین کالسکه کودک خارجی و ایرانی

راهنمای خرید برترین کالسکه کودک خارجی و ایرانی

هنگامی که کودک به دنیا می آید لازم است که شما برای آنکه بتوانید به آسانی کودک خود را جابه جا کنید نیازمند کالسکه هستید. در واقع شما در انجام فعالیت های روزانه خود مانند رفتن به پارک یا خرید و یا مسافرت به کالسکه نیاز دارید. در هنگام خرید کالسکه لازم است که به ایمنی آن اندازه آن وزن کالسکه و سایر تجهیزات و لوازم جانبی آن توجه داشته باشید. در این مقاله تلاش شده است تا نکات مهمی که باید در هنگام خرید کالسکه رعایت کنید بیان شود. پس ادامه مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید تا با نکات کلیدی خرید کالسکه کودک آشنا شوید. در سایت ایمالز از طریق صفحه لیست قیمت کالسکه به قیمت انواع برندهای این محصول در فروشگاههای مختلف دسترسی خواهید داشت.

 

کالسکه کودک کامل

شما با خرید این نوع کالسکه در سال های اولیه رشد کودک و در دوره اولیه کودکی نیازمند خرید کالسکه دیگر نیستید چرا که این کالسکه می تواند نیاز شما را برطرف نماید و شما می توانید با خرید این نوع از کالسکه در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در رابطه با این نوع کالسکه لازم است که بدانید بسیار استاندارد است و نسبت به سایر کالسکه ها دوام بیشتری دارد، بزرگ تر است و مقاومت آن نیز بالا می باشد. همچنین در کنار این کالسکه کودک لوازم جانبی و سایر تجهیزات کودک نیز وجود دارد که شما با خرید این نوع کالسکه می توانید از آن تجهیزات نیز بهره مند شوید. این کاسکه بسیار با کیفیت می باشد.

کالسکه کودک سبک یا چتردار

این نوع کالسکه بسیار راحت است اما تجهیزات آن نسبت به کالسکه کامل کمتر می باشد اما از آن جهت که سبک است و شما می توانید به آسانی آن را حمل و نقل نمایید مناسب است و کاربردی می باشد.

کالسکه کودک سه چرخ


راهنمای خرید برترین کالسکه کودک خارجی و ایرانی

لازم است که بدانید کالسکه کودک سه چرخ برای آن دسته از والدینی که شاغل هستند یا فعالیت آنان در طی روز زیاد است مناسب می باشد چرا که شما می توانید کودک خود را درون کالسکه بگذارید و  به آسانی همراه خود کالسکه را حرکت دهید.

کالسکه کودک دوقلو

برای آن دسته از خانواده هایی که دارای فرزند دوقلو می باشند خرید کالسکه کودک دوقلو بسیار ضروری است و یا اگر شما دو کودکی دارید که فاصله سنی آنان کم است می توانید کالسکه کودک دوقلو را خریداری کنید. در رابطه با طراحی کالسکه های دوقلو لازم است که بدانید در بازار به دو شکل موجود می باشد. در نوع اول دو کودک پشت هم می نشیند و در نوع دوم دو کودک در کنار هم می نشینند. اگر شما دارای دو فرزند پشت هم هستید و یا دوقلو دارید لازم است که حتما این کالسکه را خریداری کنید چرا که خرید این کالسکه سبب می شود تا شما بتوانید به آسانی از خانه خارج شوید و یا به مسافرت بروید.

 همچنین این کالسکه می تواند به عنوان صندلی ماشین کودک نیز استفاده شود.

 

برترین برند کالسکه در بازار کالاهای خارجی

لازم است که بدانید کمپانی های زیادی به تولید کالسکه پرداخته اند اما در این میان لازم است که به کمپانی چیکو، کمپانی ایون فلو، کمپانی گراکو، کمپانی جی بی  اشاره شود. این کمپانی ها همواره محصولاتی با کیفیت تولید می کنند.

برترین برند کالسکه کودک در بازار ایران

در ایران نیز یک سری از شرکت ها به تولید کالسکه کودک پرداخته اند اما در مقایسه با نمونه های خارجی این کالسکه های ایرانی کیفیت خوبی ندارد اما لازم است که در این میان به کمپانی معروف دلیجان اشاره کرد که توانسته در طی این سال ها کالاهایی با کیفیت و مقرون به صرفه تولید کند و در میان مشتریان جای خود را باز کرده است. از دیگر کمپانی های موفق ایرانی که کالاهایی با کیفیت تولید می کنند می توان به برند ارابه اشاره کرد که محصولاتی بسیار مناسب که دارای قیمت خوبی نیز هستند تولید می کند.


راهنمای خرید برترین کالسکه کودک خارجی و ایرانی

کالسکه گراکو سری اسکای

لازم است که بدانید این کالسکه سری اسکای که بسیار با کیفیت است توسط کمپانی کراگو تولید شده است. همانطور که در مطالب بالاتر نیز اشاره کردیم این شرکت کارهایی بسیار با کیفیت تولید می کند. در رابطه با این کالسکه لازم است که بدانید جنس بدنه آن از فلز می باشد و پارچه آن نیز از دسته مبله روکش دار است برای نشیمنگاه این کالسکه از پارچه نرم و ضد تعریق استفاده شده است. همچنین لازم است که بدانید برای ایمنی این کالسکه از کمربند ایمنی پنج نقطه  ای که دارای قفل پلاستیکی می باشد استفاده شده است. شما می توانید پشتی این کالسکه را در سه زاویه تنظیم کنید. این کالسکه کودک دارای لوازم جانبی چون در پوش با چسب پارچه  ای، سایه بان با دریچه دید والدین، سبد در قسمت زیرین است. این کالسکه گراگو سری اسکای دارای چهار چرخ می باشد که چرخ های پشت آن نسبت به چرخ های جلو کوچکتر هستند و دارای قابلیت قفل می باشند. همچنین این کالسکه  کودک گرا گو سری اسکای دارای ترمز پدالی می باشد و تحمل وزنی در حدود ۱۰. ۵ کیلو گرم را دارد و شما می توانید برای نوزاد خود از این کالسکه استفاده نمایید و تا سه سالگی کودک می توان از این کالسکه استفاده کرد. حداکثر تحملی که این کالسکه دارد در حدود ۱۵ کیلوگرم می باشد. در میان مدل های خارجی، این کالسکه  کودک که کمپانی گراکو تولید کرده و از سری اسکای هست بسیار مناسب می باشد.


راهنمای خرید برترین کالسکه کودک خارجی و ایرانی

راهنمای خرید کالسکه چیکو مدل مینی مو

در رابطه با این کالسکه لازم است که بدانید این مدل از نوع سفری می باشد و برند چیکو که یک برند ایتالیایی است این کالسکه کودک را تولید کرده است. این کالسکه چیکو سری مینی مو بسیار سبک وزن می باشد و با طراحی منحصربه فردی که دارد بسیار شیک و مناسب به نظر می رسد. اگر شما به دنبال یک کالسکه کودک هستید که بتوانید آن را به راحتی حمل کنید و قابل جابه جایی نیز باشد این کالسکه که در حدود ۳ کیلوگرم وزن دارد برای شما انتخاب خوبی است. در رابطه با دیگر ویژگی های این کالسکه چیکو سری مینی مو لازم است که بدانید دارای چرخش ۳۶۰ درجه  ای می باشد. همچنین این کالسکه کمک فنر دارد و کوله پشتی حمل کالا در هواپیما نیز دارد و دارای سایه بان است.

راهنمای کالسکه و کریر جیبی سری ماریس


راهنمای خرید برترین کالسکه کودک خارجی و ایرانی

در رابطه با این کالسکه لازم است که بدانید این مدل رنگ بندی بسیار زیبایی دارد و طراحی آن نیز منحصر به فرد می باشد. همچنین جنس پارچه این کالسکه بسیار خوب و مناسب است و همین عوامل سبب شده تا این کالسکه به یک کالسکه بسیار قدرتمند و با کیفیت تبدیل شود. این کالسکه دارای قطعات یکدست می باشد و شما در هیچ نقطه ای از این کالسکه اتصال پیچ و مهره را نخواهید دید. اگر شما می خواهید کالسکه  ای تهیه کنید که برای کودکان مناسب باشد و بتوانید از آن به عنوان کالسکه و کریر نیز استفاده کنید این گزینه برای شما انتخاب خوبی است.

کالسکه کودک ریکارو

در رابطه با این نوع کلاسکه لازم است که بدانید در ساخت آن از فناوری های جدید استفاده شده است که همین عامل سبب شده تا این کالسکه بسیار حرفه  ای و با کیفیت به نظر برسد. شما می توانید از این کالسکه برای مسافرت ها استفاده نمایید. همچنین این کالسکه دارای دسته ایی از جنس فوم است و دارای چرخ های انعطاف پذیر نیز می باشد.

کالسکه جی بی سری کیوبیتگ

کمپانی جی بی محصولاتی بسیار با کیفیت و لوکس تولید می کند. این کالسکه نیز از سری کیوبیت می باشد و دارای چرخ های بزرگ است که شما می توانید به آسانی کالسکه را حرکت دهید. همچنین دارای سایه بان بزرگ می باشد که کالسکه را به خوبی پوشش می دهد. اگر شما به دنبال یک کالسکه هستید که با کیفیت باشد و قیمت مناسب نیز داشته باشد این کالسکه جی بی سری کیوبیتگ را از دست ندهید.

راهنمای خرید کالسکه کودک گیوی سری ۲۰۴

این کالسکه بسیار با کیفیت می باشد و طراحی آن بسیار زیبا است. در قسمت زیرین این کلاسکه یک سبد تعبیه شده است که وسایل کودک و والدین در این سبد جا گرفته می شود.

همچنین کالسکه دارای کمربند ایمنی نیز می باشد و پشه بند نیز دارد. در ساخت این کالسکه از قطعات جدید و با کیفیت استفاده شده که مجموع این عوامل سبب شده تا این کالسکه کودک به یکی از برترین کالسکه های کودک موجود در بازار تبدیل شود. اگر شما به دنبال یک کالسکه مناسب هستید این کالسکه را از دست ندهید.

کالسکه بیبی سینگ سری اس گو

در رابطه با این کمپانی لازم است که بدانید از یک برند فرانسوی می باشد که کالاهای بسیار با کیفیت تولید می کند. همچنین این کالسکه بسیار سبک وزن می باشد که سبب شده تا در میان سایر کالسکه های موجود در بازار به سبک ترین کالسکه تبدیل شود. از دیگر لوازم جانبی این کالسکه این است که دارای سایه بان، پشه بند می باشد. همچنین این کالسکه بیبی سینگ سری اس گو دارای کمربند ایمنی نیز می باشد که امنیت کودک را به خوبی حفظ می کند.

کالسکه ایون فلو سری سی ۴۰۹

در رابطه با این کالسکه لازم است که بدانید جنس بدنه آن از پلاتین می باشد. همچنین دارای لوازم جانبی مختلفی چون کیسه خواب و کاور زمستانی است. از دیگر قابلیت های آن می توان به ترمز جلو  چرخ های گردان پشت، توری تابستانه، ویژگی جدا شدن پارچه و همچنین وزن سبک اشاره کرد. اگر شما به دنبال یک کالسکه هستید که دارای قیمت مناسب باشد و سبک وزن نیز باشد این کالسکه برای شما انتخاب خوبی است. قیمت کالسکه ایون فلو سری سی ۴۰۹  را از فزوشگاههای معتبر در سایت ایمالز استعلام کنید

راهنمای خرید ست کالسکه و کریر چیکو سری کورینا زست

کمپانی چیکو یک برند ایتالیایی است که محصولاتی با کیفیت تولید می کند. در رابطه با این کالسکه لازم است که بدانید دارای چرخ های پلاستیکی است و همچنین ترمز دارد. این کالسکه چیکو که به شما احساس خوبی منتقل می کند چرا که پارچه هایی که در این کالسکه استفاده شده است بسیار با کیفیت هستند و قابل شستشو نیز می باشند. شما با استفاده از این کالسکه می توانید تا وزن ۲۳ کیلوگرم را به آسانی حمل نمایید. از دیگر ویژگی های خوب این دستگاه می توان به این اشاره کرد که دارای سینی غذا خوری جدا شونده و سبد لوازم کودک می باشد.


راهنمای خرید برترین کالسکه کودک خارجی و ایرانی

راهنمای خرید کالسکه کیکابو سری لیبرو

این کلاسکه که توسط کمپانی کیکابو تولید شده است که دو کشور اسپانیا و بلغارستان به طور مشترک در تولید این کالسکه سهیم بوده اند. لازم است که بدانید این کالسکه دارای قاب آلمینیومی است و بسیار سبک می باشد. همچنین این مدل دارای سیستم تاشو می باشد. از دیگر ویژگی های این کالسکه می توان به صندلی نرم و پهن آن اشاره کرد. لازم است که بدانید این مدل ضربه گیر است. همچنین این کالسکه دارای قفل خودکار اتوماتیک است و پارچه های این مدل بسیار با کیفیت و نرم می باشد. قیمت کالسکه کیکابو سری لیبرو را از سایت ایمالز استعلام قیمت کنید.

کالسکه کودک دلیجان سری بنیتا

در مطالب بالاتر نیز اشاره کردیم برند دلیجان یک برند ایرانی است که به تازگی محصولاتی با کیفیت تولید می کند. در رابطه با این کالسکه لازم است که بدانید شما می توانید به آسانی آن را تنظیم کنید و همچنین این مدل دارای سینی درب دار سبد لوازم کودک است. همچنین چرخ های جلو این کالسکه ۳۶۰ درجه قفل چرخ می باشد. اگر شما به دنبال یک کالسکه با کیفیت هستید لازم است که بدانید این کالسکه کودک دلیجان سری بنیتا برای شما انتخاب بسیار خوبی است پس این مدل را از دست ندهید. جهت اطلاع از قیمت کالسکه کودک دلیجان سری بنیتا به سایت ایمالز مراجعه کنید.

کالسکه کودک کاپ کیدز سری ۷۷۰

در رابطه با این کالسکه لازم است که بدانید دارای چرخ های پلاستیکی می باشد و ترمز آن بسیار قوی است. لازم است که بدانید از این کالسکه شما می توانید برای حمل کودک استفاده کنید چرا که بسیار با کیفیت می باشد. همچنین لوازم جانبی آن شامل تنظیم دسته کالسکه کاور زمستانی سینی غذا می شود. اگر شما به دنبال یک کالسکه با کیفیت هستید لازم است که بدانید این کالسکه کودک کاپ کیدز برای شما انتخاب بسیار خوبی است.

راهنمای خرید کالسکه دلیجان سری بنیتا اسکای پلاس

در رابطه با این کالسکه لازم است که بدانید این مدل کالسکه ۶ چرخ دارد و وزن آن در حدود ۹. ۵ کیلوگرم است. همچنین این کالسکه دارای سبد حمل لوازم کودک و سینی در دار است. همچنین لازم است که بدانید پارچه این کالسکه بسیار با کیفیت است و می تواند تا حدود ۴۵ کیلوگرم را تحمل کند. چرخ های جلوی این کالسکه دارای ویژگی چرخش ۳۶۰ درجه می باشد. این کلاسکه می تواند برای شما انتخاب خوبی محسوب شود.


راهنمای خرید برترین کالسکه کودک خارجی و ایرانی

راهنمای خرید کالسکه ارابه سری ۳۱۱

شما می توانید برای نوزادی که یک ماه دارد از این کالسکه استفاده نمایید. همچنین این کالسکه می تواند تا وزن ۳۰ کیلوگرم را به آسانی تحمل کند. این مدل 4 چرخ دارد که چرخ های جلوی دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه می باشد و شما می توانید پشتی کالسکه را در ۳ حالت تنظیم کنید. در میان محصولات ایرانی کالسکه هایی که دو برند دلیجان و ارابه تولید می کنند بسیار باکیفیت هستند پس اگر شما به دنبال یک کاسکه مناسب هستید این مدل را از دست ندهید.

کالسکه بچه بیبی سینگ سری آیگو

این  کالسکه به گونه  ای طراحی شده است که برای حمل کودک مناسب می باشد پس اگر شما به مسافرت می روید می توانید از این کالسکه استفاده کنید. این مدل از کالسکه ها از تولیدات برنده فرانسوی بیبی سینگ می باشد و بسیار با کیفیت است.

همچنین این کالسکه می تواند وزنی در حدود ۵۰ کیلوگرم را تحمل کند. اگر شما به دنبال یک کالسکه با کیفیت هستید لازم است که بدانید این کالسکه کودک برای شما انتخاب بسیار خوبی است پس این مدل را از دست ندهید.

راهنمای خرید ست کالسکه و کریر اسپرینگ سری بی ۰۴۷

در رابطه با این مدل  لازم است که بدانید این مجموعه شامل کالسکه و کریر است که کیف لوازم نوزاد و تشک مناسب نیز دارد. شما با خرید این کالسکه می توانید از یک مجموعه کالسکه و کریر بهره مند شوید. در رابطه با این کالسکه لازم است که بدانید دارای بدنه فلزی می باشد و همچنین رنگ این کالسکه زیبا می باشد. تشکچه این مدل نیز پارچه  ای است و دارای کمربند ایمنی وای شکل می باشد. شما می توانید زاویه این کالسکه را در دو حالت تنظیم نمایید. همچنین این کالسکه دارای پنجره ای از جنس توری می باشد و همچنین نشیمنگاه آن از یک پارچه نرم و ضد تعریق استفاده شده است. این کالسکه در برابر ضربه نیز مقاوم است و کریر این کالسکه نیز به راحتی جدا می شود و قابل حمل می باشد.

راهنمای خرید ست کالسکه دلیجان سری روما ۳

کمپانی دلیجان یک مجموعه تولید کرده است که دارای کالسکه و کریر می باشد. در رابطه با این کالسکه لازم است که بدانید در ابعاد ۱۰۵ در ۶۲ درصد و ۹ سانتیمتر موجود می باشد. بدنه این کالسکه از فلز می باشد و دارای چهار چرخ است. همچنین این دستگاه بسیار ایمن است و مجهز به یک سایه بان می باشد. این کالسکه یک دسته بسیار محکم دارد و قابل جابه جایی است همچنین شما می توانید تشک این کالسکه را تعویض کنید.

راهنمای خرید کالسکه کاپ کیک سری ۷۷۰

لازم است که بدانید این کالسکه بسیار برای پیاده روی و سفر و مهمانی ها مناسب می باشد چرا که دارای وزن بسیار سبکی است و شما می توانید به آسانی این کالسکه را حمل نمایید. طراحی این کالسکه بسیار منحصر به فرد و در عین حال شیک می باشد و همچنین ساختاری که در ساخت این کاسکه استفاده شده به استحکام دست ها و مقاومت آن کمک کرده است و همین عامل سبب شده تا این کالسکه بسیار با کیفیت باشد. همچنین چرخ های جلوی این کالسکه دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه می باشد. این کالسکه می تواند به کالسکه کریر تبدیل شود و قابل تنظیم در سه حالت است. همچنین این کالسکه دارای ظرف غذا است. اگر شما به دنبال یک کالسکه همه جانبه هستید که سبک وزن نیز باشد این کالسکه را از دست ندهید.

راهنمای خرید کالسکه سری ۲۰۲۰


راهنمای خرید برترین کالسکه کودک خارجی و ایرانی

درباره این کالسکه لازم است که بدانید قابلیت های بسیار منحصر به فردی دارد و بسیار سبک وزن می باشد و شما می توانید به راحتی از این کالسکه برای حمل کودک تان استفاده کنید.

همچنین این کالسکه بسیار خوش ساخت و خوش دست می باشد و با دقت بالایی ساخته شده است و همچنین در ساخت آن از لوازم باکیفیت استفاده شده است که مجموع این عوامل سبب شده تا این کالسکه به یک کالسکه مقاوم و محکم تبدیل شود. اگر شما به دنبال یک کالسکه هستید که در عین زیبایی محکم باشد و کاربری های متنوع داشته باشد این کالسکه برای شما انتخاب خوبی است.


نظرات کاربران