نکات مهم در خرید اپیلاتور

راهنمای خرید بهترین اپیلاتور یا اپلیدی

وجود موهای زائد در قسمت‌های مختلف بدن، ظاهر نازیبایی به وجود می آورد که علی الخصوص برای بانوان بسیار ناخوشایند بوده و موجب ناراحتی آنها می‌شود. از قدیم الایام تاکنون شیوه های گوناگونی برای نابودی و از بین بردن این موها به کار گرفته شده است و همچنان نیز به کار گرفته می شود. یکی از این وسیله ها که شما را در این امر یاری می کند دستگاهی به نام اپیلاتور یا اپلیدی میباشد که به آسانی می تواند موهای اضافی در دست، پا و صورت که عضو مهمی است از بین ببرند و نابود کند. خانم ها همیشه دوست داشتند که بدنشان کاملاً بدون مو بوده و وجود موی زائد باعث اذیت آنها می شود به همین سبب از مواد مختلفی مثل تیغ، موم، کرم ها و پودرهای موبر و اسپری های موبر به کار می برند که این شیوه‌ها برای مدت کوتاهی فایده دارد و بعد از مدت کمی دوباره موها به سرعت رشد می کنند. همچنین ممکن است این مواد عوارضی برای مصرف کننده داشته باشند اما در کل بدون خطر هستند، ولی استفاده از این دستگاه هیچ گونه خطری نداشته و بدون هیچ مشکلی می توان از آن بهره برد.

پس از شناخت انواع ایپلاتور و بهترین نوع آنها بهتر می توانید در این مورد انتخاب نمایید. پیش از خرید حتما از ویژگی هایی که برایتان حائز اهمیت است اطلاع یابید. برای نمونه حتما هدف خود را از خرید مشخص نمایید و پاسخی برای این سوال که با ایپلاتور برقی قصد اصلاح کدام قسمت از بدنتان را دارید پیدا کنید. ممکن است برخی از افراد تنها برای اصلاح پاهای خود به خرید ایپلاتور برقی اقدام نمایند و یا می خواهند تمام بدن خود را با این دستگاه اصلاح کنند. در بازار ایپلاتورهای برقی ارزانی وجود دارد که از آن می توان تنها برای اصلاح پاها بهره گرفت.

 

نکاتی که قبل از خرید اپیلاتور باید بدانید

 

قیمت ایپلاتور

توصیه می کنیم هنگام خرید حتما به سراغ یک دستگاه ایپلاتور برقی مطلوب و با کیفیت بروید زیرا ایپلاتوری که خریداری می کنید قرار است با پوست و صورتتان ارتباط داشته باشد در نتیجه حتما این توصیه را جدی بگیرید. پس از آنکه اقدام به خرید نمایید حتما به قیمت دستگاه توجه داشته باشید و متناسب با بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید اقدام به خرید ایپلاتور برقی نمایید.

 

تعداد موچین

با افزایش تعداد موچین در دستگاه قادر خواهید بود نقاط بیشتری را اصلاح نمایید و با این تفاسیر ایپلاسیون با سرعت بالاتری انجام خواهد گرفت.

 

ضد آب بودن ایپلاتور

حتما پیش از خرید پاسخی به این سوال که قرار است پوستتان را به صورت خشک ایپلاسیون نمایید و یا قرار است در حمام و در یک فضای مرطوب از دستگاه استفاده نمایید بدهید و متناسب با آن به خرید اقدام نمایید زیرا اگر ایپلاسیون شما در یک فضای مرطوب انجام گیرد باید دستگاهی که خریداری می کنند ضد آب باشد.

 

نوع اپلیدی

اپلیدی ها کلاً یک وظیفه را انجام می دهند و در حذف کردن موهای اضافی بدن، به ما کمک می‌کنند اما در قابلیت ها متفاوت می باشند. برای مثال بعضی از آن ها چند سری دارند که هر کدام برای استفاده بخش مخصوصی از بدن تولید شده‌اند و در تعداد سری اصلاح متفاوت است و در برخی از آنها یک چراغ در قسمت جلوی آن وجود دارد که با کمک آن می توان موهای خیلی کوچک را موقع اصلاح دید و از بین برد.

نوع تغذیه: این دستگاه ها از نظر برقی بودن به دو دسته تقسیم می شوند بعضی با جریان برق کار میکند و بعضی دیگر باتری هایی دارند که شارژ می شود و با آن کار می کند و این مدل را می توان در همه جا به آسانی بکار برد.

طول سیم: طول سیم برق دستگاه بیشتر برای مدل هایی که  شارژی نیستند، مورد بررسی قرار می گیرد. اگر سیم دستگاه شما خیلی طول کمی داشته باشد، موقع استفاده دچار مشکل خواهید شد، حتی اگر طول سیم خیلی بلند باشد دائما سیم گره می خورد و امکان دارد بعد از مدتی قطع شود.

تجهیزات همراه: بعضی از این دستگاه ها یک کیف برای نگهداری دارند که برای نگهداری آسان تر کاربرد دارد و و همچنین جلوی ضربه به دستگاه را می گیرد و برای حمل و نقل نیز آسان تر است.

برند اپلیدی: سعی داشته باشید همیشه کالاهای برند دار خریداری کنید. هر چند که شاید قیمت بالاتری داشته باشند اما در کیفیت مطمئن تر می باشند و نسبت به دیگر محصولات کارایی بهتری دارند.

گارانتی: در صورتی که نتوانستید اجناس برند تهیه کنید می توانید دستگاهی را بخرید که دارای گارانتی باشد زیرا کیفیت بالاتری دارند و هیچ وقت هیچ برندی اجناس بی کیفیت را ضمانت نخواهد کرد و متحمل هزینه ی سنگین نخواهد شد پس کیفیت این محصولات تضمین شده است.

 

 بهترین دستگاه های ایپلاتور برقی 


ویژگی های اپیلاتور با کیفیت و طول عمر بالا

ایپلاتور پاناسونیک مدل es.ed94

این ایپلاتور یکی از محصولات با کیفیت کمپانی پاناسونیک به شمار می رود که یک دستگاه مدرن و چند منظوره می باشد که از امکانات به روزی برخوردار است که بسیاری از بانوان به استفاده از آن می پردازند. این ایپلاتور از محصولات کشور ژاپن محسوب می گردد که کیفیت بالای آن و سرعت بسیار آن سبب گشته بسیاری از بانوان آن را خریداری نمایند. این ایپلاتور از 4 سری با امکانات گوناگون برخوردار است که از هر یک از سری ها می توانید برای کوتاه نمودن موهای نقاط مختلف استفاده نمایید. با خرید این دستگاه می توانید به اصلاح ریزترین موها بپردازید که اصلاح آن کاملا بدون درد اتفاق می افتد. از دیگر امکانات این ایپلاتور شانه ای می باشد که برای دستگاه بکار برده شده است که مانع از آسیب دیدن پوست می گردد. هنگام استفاده از این ایپلاتور می توانید به راحتی اقدام به تنظیم سرعت نمایید و با افزایش سرعت آن اصلاح را سریعتر انجام دهید. لازم به ذکر است که پس از اصلاح با این ایپلاتور می توانید دستگاه و سری هایش را شستشو داده و یا حتی قادر خواهید بود در فضای مرطوب مانند حمام از آن استفاده نمایید. استفاده از این دستگاه حتی هنگامی که پوستتان به کف و ژل آغشته است نیز امکان پذیر است و نیازی نیست نگران آسیب رسیدن به دستگاه باشید.

 

 ایپلاتور براون مدل 561-7 به همراه پیرایشگر بانوان براون

یکی دیگر از بهترین ایپلاتورهایی که برای اصلاح موهای زائد بانوان مورد استفاده قرار ایپلاتور براون مدل 561-7 می باشد که می توانید با خرید آن به اصلاح صورت و دیگر نقاط بدن بپردازید و به راحتی موهای ریز و کوتاه را نیز اصلاح نمایید. افرادی که مبتلا به بیماری پوستی هستند نیز می توانند از این دستگاه استفاده نمایند بدون آنکه آسیبی به پوستشان وارد شود. از این ایپلاتور می توانید به اصلاح پوست های خشک و یا مرطوب استفاده نمایید و سپس پوستی صاف و نرم داشته باشید. لازم به ذکر است که این ایپلاتور هیچگونه کاری با جوش هایی که ممکن است روی پوست شما باشد ندارد و دردی را به وجود نمی آورد. برای این دستگاه 6 سری مختلف در نظر گرفته شده است که از کارایی بسیار دقیقی برخوردار هستند. هر یک از سری ها کارایی بخصوصی دارند و با بهره گیری از آنها می توانید موهای ضخیم، موهای زائد نقاط حساس و موهای ناخواسته صورت را اصلاح نمایید.

 

ایپلاتور فیلیپس مدل hp6420

از اصلی ترین فاکتورهای یک دستگاه ایپلاتور آسیب نرساندن به پوست می باشد و اینکه حتما باید برای اصلاح نقاط حساس تیغ های جداگانه ای در نظر گرفته شود. یکی از بهترین دستگاه های ایپلاتور دستگاه ایپلاتور فیلیپس مدل hp6420 می باشد. از ایپلاتور از طراحی ارگونومیک برخوردار بوده و می توانید آن را به آسانی در دست بگیرید و به اصلاح بپردازید. سرعت این دستگاه در اصلاح بالا بوده و موهای زائد را بسیار منظم اصلاح می نماید. اصلاح توسط این ایپلاتور به این صورت است که به دلیل وجود موچین های مناسب هنگام اصلاح پوست کشیده نمی شود و هیچگونه آسیبی به پوست نمی رسد و به راحتی موهای زائد را از ریشه جدا می کند. شایان ذکر است که این ایپلاتور دارای قابلیت تنظیم سرعت می باشد که می توان سرعت آن را کاهش و یا افزایش دهید. اگر قصد دارید نقاط حساس بدن را اصلاح نمایید می توانید از سرعت کم دستگاه بهره گیرید و برای دیگر نقاط بدن سرعت زیاد مناسب می باشد که موهای ضخیم را به راحتی از ریشه جدا می کند. می توانید پس از استفاده سری این دستگاه را شستشو دهید که سری آن به آسانی از بدنه ایپلاتور جدا می گردد و قابل شستشو است. از دیگر امکانات این ایپلاتور می توان به برس کوچکی که جهت تمیز نمودن موهای باقی مانده در سری استفاده می گردد اشاره نمود.

 

ایپلاتور براون مدل silk-epil-xpressive-7381

چیزی که بانوان به دنبال آن هستند یک دستگاه ایپلاتور با سرعت و دقت بالا و راحت می باشد تا از این طریق از شر موهای زائد بدن راحت شوند. این ایپلاتور یکی از تولیدات برند براون می باشد. این برند را می توان نخستین برند تولیدکننده دستگاه ایپلاسیون معرفی نمود و علاوه بر آن بسیاری از ایپلاتورها را با قیمت های مقرون بصرفه و با کارایی بالا و رنگ بندی گوناگون وارد بازار نموده است. این ایپلاتور از یک سری با 40 موچین برخوردار است که به راحتی موهای زائد را از ریشه جدا می کند. می توانید برای اصلاح نقاط حساس سرعت دستگاه را روی سرعت کم قرار داده و برای اصلاح دیگر نقاط از سرعت بالا بهره گیرید. لازم به ذکر است که این ایپلاتور ضد آب می باشد و می توانید از آن در فضای مرطوب مانند حمام استفاده کنید و یا به اصلاح پوست مرطوب با آن بپردازید. این دستگاه ایپلاتور از محصولات کشور آلمان می باشد که همین جمله می تواند کیفیت آن را تضمین نماید.

 

دستگاه موم گرم کن پرووکس مدل 100

ممکن است در بسیاری از مواقع وقت و هزینه ی لازم را برای امورات اصلاح نداشته باشیم. استفاده از یک دستگاه ذوب کننده انواع موم و وکس های مختص ایپلاسیون می تواند مناسب باشد. یکی از بهترین دستگاه های موم گرم کن، دستگاه موم گرم کن پرو وکس 100 می باشد که به آسانی به ذوب موم می پردازد. این دستگاه یک نمونه ی اصلی می باشد که از کارایی و طول عمر بالایی برخوردار است. از امکانات این دستگاه می توان قابلمه و درب متحرک و قابل شستشو و امکان خاموش نمودن خودکار دستگاه (بعد از آنکه به درجه حرارت لازم رسید) و چراغ نمایشگر برای نشان دادن درجه حرارت را ذکر نمود.

 

اپیلاتور رمینگتون مدل EP7020

بیشتر بانوان به ابزاری برای نابود ساختن موهای زائد بدن نیاز دارند که امکان این را داشته باشد که موهای اضافی بدن را در حداقل زمان ممکن نابود کرده و از بین ببرد. اپیلاتور EP7020 که تولید شده از  کمپانی «رمینگتون» (Remington)  می باشد می‌تواند این مشکل را برای بانوانی که از بابت موهای زائد نگرانی دارند، برطرف سازد. این کالا ۴۰ عدد موچین دارد که با هر بار استفاده آن روی پوست بدن قادر است مقدار بسیاری از موها را از ریشه جدا کند. سری های این محصول را میتوان بعد از هر بار مصرف شستشو داد و دوباره استفاده کرد.

اپیلاتور سورکر مدل RF-501

«RF-501»  موچین‌هایی از جنس استیل ضدزنگ دارند و بین زائده‌های پلاستیکی تعبیه شده اند. و نیز دارای طراحی ارگونومیک برای بکارگیری راحت در دست است که سر اپیلاتور با دیزاین منحنی  که دارد، خیلی روان و ساده روی پوست به حرکت در خواهد آمد. به وسیله ی دو دکمه‌ی آزادکننده که در دو سمت دستگاه قرار گرفته است، امکان جدا کردن سر آن وجود دارد و می توان آن را پاکسازی کرد. سرعت موتور دستگاه در دو شکل می تواند تغییر کند که این کار به دست دکمه‌ی دو وضعیتی روی قسمت بدنه انجام می‌شود.

 

اپیلاتور وی جی ار مدل V-700

بسیاری از بانوان دوست دارند که بتوانند خیلی سریع و راحت موهای زائد بدن را از بین ببرند و از ریشه جدا کنند. این مدل دستگاه اپیلاتور ساخته شده شرکت وی جی آر می باشد که با یک بار گذاشتن در سطح پوست مقدار زیادی از موها را از  ریشه خارج کرده و از بین میبرد. این دستگاه باتری قابل شارژ دارد و با کمک آن کار می کند. افزون بر این، یک سری کوچک برای کندن موهای ناحیه های محدود بدن را دارد که شخص را از خریدن دستگاهی مستقل برای اصلاح این ناحیه ها بی نیاز ساخته است.


پرفروش ترین مدل اپیلاتور در بازار

اپیلاتور جیمی مدل  GM 7002

گاهی موهای اضافی در قسمت های مختلف بدن باعث آزاده خاطر شدن و ظاهر نازیبایی در بدن پدیدار میشود که باید برای از بین بردن آنها چاره‌ای اندیشید. برای کوتاه کردن مو ها میتوان از دستگاه های شیو به کار برد و برای از ریشه درآوردن نیز می توان از اپیلاتور هایی که موچین دارند به کار گیری کرد.  اپیلاتور جیمی مدل  GM 7002 مورد تایید استاندارد اروپا CE می باشد و به شما توصیه می‌کنیم که این دستگاه را خریداری کنید. این مدل قابلیت هایی دارد از جمله داشتن سه سری متفاوت که هر یک از آنها کارایی مخصوصی دارند و سری موکن 30مو چین با جنس استیل ضد زنگ زدگی دارد که بر روی غلطکی چرخان تعبیه شده اند.

 

اپیلاتور براون سری 7 مدل 561-7

 موهای اضافی و زائد در قسمت های مختلف بدن باید از بین بروند و اصلاح شوند. بعضی از ناحیه های بدن مانند زیر بغل حساسیت بیشتری دارند بنابراین برای اصلاح باید از دستگاه مخصوص و مناسب به کار برد. دستگاه اپیلاتور براون سری 7 مدل 561-7، ساخته شده توسط کمپانی براون، سری های گوناگون دارد که هر کدام کارایی خاص خودش را دارد و افزون بر سری موکن، 5 سری مختلف دیگر هم دارد.

 

اپیلاتور فیلیپس مدل HP6423

بیشتر بانوان دستگاه اپیلاتوری می خواهند که هم قیمت خوب داشته باشد و هم قابلیت های مختلف و مناسب. دستگاه اپیلاتور «HP6423» تولید شده کمپانی «فیلیپس» (Philips)، قادر است افزون بر اصلاح کردن موهای زاید آنها را از ریشه خارج کند و دارای دو سری گوناگون می باشد که این سری ها موها را از ریشه جدا میکند ونیز با کمک سری تریمر و فویلی، امکان این وجود دارد که موها را با اندازه‌ی معین از ریشه کوتاه ساخت.

 

اپیلاتور رمینگتون مدل& Silky Smooth

این محصول موجب می شود که در زمان پلاسیون درد زیادی را متحمل نشوید، به دلیل ماساژور های کوچک که برای دستگاه ساخته شده اند. این محصول با ۴۲ عدد موچین سرعت عمل زیادی دارد و در مقایسه با دیگر محصولات کیفیت و کارایی بیشتری دارد و موهای بیشتری را می زند و نیز سری آن جدا میشود و قابل شستشو می باشد و در هنگام کثیف شدن می توان آن را تمیز کرد.

 

اپیلاتور دی اس پی مدل 70019 به همراه موزن گوش، ابرو و بینی

اپیلاتور دی اس پی مدل 70019 با فناوری برش اپیلاتور کار اپیلاسیون و نابود کردن موهای اضافی را به خوبی انجام می دهد.این مدل اپیلاتور شش کاره می باشد و شامل یک سری برای کندن موها است که بر روی آن تعبیه شده است.سری دیگر فرچه ای است و بیشتر برای استفاده در صورت آرایش شده مناسب می باشد. سری دیگر برای تمیز کردن ابرو بوده و سری بعدی برای ماساژ دادن کل بدن طراحی شده است.سری شیور نیز دارد که برای شیو کردن می باشد و سری آخر هم سوهان یا سنگ پا بوده. شایان ذکر است که دستگاه اپیلاتور دی اس پی ۷۰۰۱۹، تیغه هایی استیلی ضد زنگ و ضد رطوبت دارد و از کیفیت بالایی بهره مند می باشد.

هدیه هایی که در کنار این محصول ارائه می شود شامل این موارد می باشد؛ یک موکن گوش، بینی و ابرو، با پنج سری مختلف از جمله: ۱- سری اپیلاتور ۲- سری ماساژور ۳- سری براش پوست( فیس براش) ۴- سری سوهان پا و دست ۵- سری شیور. سری اپیلاتور دیسک‌ها و موچین‌هایی  سرامیکی را دارا است که خیلی خوب کار اپیلاسیون را انجام خواهد داد. سری شیور نیز یک تیغه‌ی فویلی در میانه و دو تریمر در کناره ها دارد که موها با برخورد به تریمرها اول  کوتاه می شوند و بعد از ورود به سوراخ‌های تیغه‌ی فویلی از ریشه قطع می‌شوند. سری ماساژ و براش، بعد از اپیلاسیون به منظور صاف و براق ساختن پوست بکار می رود. سری سوهان نیز برای پشت پا و قسمت هایی از پوست که لازم است  سوهان کشیده شوند، بکارگیری می شود و کار سنگ پا را انجام می دهد.

 

اپیلاتور لیمکس مدل MAX-505

اپیلاتور لیمکس مدل Max-505 موهای اضافی را از ریشه کوتاه می کند و به گونه ای کار تیغ های خودتراش را انجام می دهد اما امنیت و سلامت بیشتری دارد و آلرژی و عوارضی به وجود نمی آورد در صورتی که خودتراش ها ممکن دارای این مشکلات را داشته باشند. سری آن بر خلاف دیگر سری های دستگاه خیلی راحت و و بدون درد موها را از بین می برد و می توان از آن برای صورت هم استفاده کرد.و نیز این دستگاه دو سرعت مختلف برای اصلاح کردن دارد.

 

اپیلاتور آ ا گ مدل LBS 5676 WHI

این محصول مجموعه ای از دستگاه اپیلاتور و ست مانیکور پدیکور  « LBS 5676 » می باشد که برای بانوانی که برای ظاهر خود ارزش زیادی قائل می شوند، اهمیت زیادی دارد و برای زیبایی و جذابیت بیشتر، از آن استفاده می کنند. بانوان از وجود مو اضافی در بدن شان و وجود اختلال و نازیبایی، ناراحت و متاثر شده و این دستگاه برای رفع نگرانی آنها ضروری است.

 

اپیلاتور بیورر مدل HLE50

ایپلاتور بیورر مدل HLE50 ۲۰ موکن و سری دارد که می توان آن ها را از دستگاه جدا کرد و زیر آب  شستشو داد. از این دستگاه می توان به صورت خشک و مرطوب بکارگیری کرد که این توانایی بسیار مطلوب می باشد. از این دستگاه هم برای پوست های خشک و هم پوست های مرطوب می توان استفاده کرد و همچنین می توان پوست را با مرطوب کننده مرطوب کرد و سپس به اصلاح آن  پرداخت. این دستگاه تولید شده از کمپانی بیورر می باشد که به دلیل کارایی خوب مورد توجه قرار گرفته است.

 


نظرات کاربران